michal_1400 Posted February 13, 2019 Share Posted February 13, 2019 (edited) Witam. W ostatnim czasie dolny mikrofon służący do prowadzenia rozmów przestał działać. Zwróciłem się z zapytaniem o naprawę w ramach gwarancji do ccsonline.pl, lecz moja prośba została odrzucona. Zamówiłem więc zatem nową płytkę z mikrofonem i portem ładowania, na której znajduje się mikrofon sądząc, że wyeliminuję tym zaistniałą usterkę. Niestety jednak, sytuacja się powtarza po wymianie na nową. Obydwa dolne mikrofony w zasadzie nagrywają dźwięk, lecz jest on bardzo stłumiony i niewyraźny, w normalnych warunkach niemożliwy do zrozumienia. Przeprowadzałem już przywracanie do ustawień fabrycznych, bez efektu. Czy jest to wina oprogramowania, czy jeszcze czegoś innego? Edited February 13, 2019 by michal_1400 uzupełnienie treści Link to comment Share on other sites More sharing options...
rybabor0 Posted March 7, 2019 Share Posted March 7, 2019 Miałem podobny problem :) u mnie okazało się, że problemem była odpinająca się taśma łącząca płytkę z mikrofonem z płytą główną. Czasem powodowało to całkowity brak działania, a czasem bardzo duże szumy. Problem ustąpił po podlozeniu kawałka papieru w celu lepszego docisku :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now