Recommended Posts

Goldway na 100% liczy gwarancję od momentu kupna

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka



Goldway liczy od momentu akceptacji odebrania towaru w Ali

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytalem go osobiscie i powiedział mi że od momentu zakupu

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to dziwne bo w opisie gw u niego jest inne info, zresztą nie ważne to nie temat o goldim czy aliexpress. Nie mam zamiaru też się kłócić, opisałem po prostu swoją sytuację żeby inni kupujący mieli świadomość jak to u Burizy wygląda i tyle:)

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Goldi liczy od dnia potwierdzenia towaru spradzowne osobiście. I nigdy nie robi problemu z gwarancją jak to nasi Janusze biznesu

Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka



Pytalem go z miesiąc temu i takiej odpowiedzi mi udzielił:)

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czemu polscy sprzedawcy zawsze muszą robić problem? Wolą kłócić się o parę groszy i być narażeni na złe opinie niż pójść klientowi na rękę. Z góry zakładają że polski klient to cwaniak i kombinator i chce ich okraść na miliony. Mam nadzieję że ta mentalność kiedyś się zmieni i sprzedawcy będą podchodzić do klienta jak do klienta a nie jak do złodzieja. W sumie w dużych sieciach obsługa klienta jest już na wysokim poziomie najgorzej jest u takich Januszy z allegro.

Wysłane z mojego Le X820 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 10.12.2016 o 07:07, Bullsblood napisał:

Czemu polscy sprzedawcy zawsze muszą robić problem? Wolą kłócić się o parę groszy i być narażeni na złe opinie niż pójść klientowi na rękę. Z góry zakładają że polski klient to cwaniak i kombinator i chce ich okraść na miliony. Mam nadzieję że ta mentalność kiedyś się zmieni i sprzedawcy będą podchodzić do klienta jak do klienta a nie jak do złodzieja. W sumie w dużych sieciach obsługa klienta jest już na wysokim poziomie najgorzej jest u takich Januszy z allegro.

Wysłane z mojego Le X820 przy użyciu Tapatalka
 

Bo takiemu Januszowi biznesu jak Xon24  czy tam xon24.eu nie zależy na jakości obsługi.  Jemu zależy tylko by kasę przytulić a czy telefon dojdzie sprawny a ile wogole dojdzie (bezpiecznik- zamiast tel) ma to w 4 literach. Właśnie przez takich ludzi allegro zeszło na psy i inne kraje odbierają nas jak odbierają 

Edited by lamek898989

Share this post


Link to post
Share on other sites