eddy20 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Goldway na 100% liczy gwarancję od momentu kupnaWysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu TapatalkaGoldway liczy od momentu akceptacji odebrania towaru w Ali Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpawel Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Pytalem go osobiscie i powiedział mi że od momentu zakupuWysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddy20 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 No to dziwne bo w opisie gw u niego jest inne info, zresztą nie ważne to nie temat o goldim czy aliexpress. Nie mam zamiaru też się kłócić, opisałem po prostu swoją sytuację żeby inni kupujący mieli świadomość jak to u Burizy wygląda i tyle:)Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiljuras1900 Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Goldi liczy od dnia potwierdzenia towaru spradzowne osobiście. I nigdy nie robi problemu z gwarancją jak to nasi Janusze biznesu Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpawel Opublikowano 23 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2016 Goldi liczy od dnia potwierdzenia towaru spradzowne osobiście. I nigdy nie robi problemu z gwarancją jak to nasi Janusze biznesu Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu TapatalkaPytalem go z miesiąc temu i takiej odpowiedzi mi udzieliłWysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bullsblood Opublikowano 10 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2016 Czemu polscy sprzedawcy zawsze muszą robić problem? Wolą kłócić się o parę groszy i być narażeni na złe opinie niż pójść klientowi na rękę. Z góry zakładają że polski klient to cwaniak i kombinator i chce ich okraść na miliony. Mam nadzieję że ta mentalność kiedyś się zmieni i sprzedawcy będą podchodzić do klienta jak do klienta a nie jak do złodzieja. W sumie w dużych sieciach obsługa klienta jest już na wysokim poziomie najgorzej jest u takich Januszy z allegro. Wysłane z mojego Le X820 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lamek898989 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 (edytowane) Dnia 10.12.2016 o 07:07, Bullsblood napisał: Czemu polscy sprzedawcy zawsze muszą robić problem? Wolą kłócić się o parę groszy i być narażeni na złe opinie niż pójść klientowi na rękę. Z góry zakładają że polski klient to cwaniak i kombinator i chce ich okraść na miliony. Mam nadzieję że ta mentalność kiedyś się zmieni i sprzedawcy będą podchodzić do klienta jak do klienta a nie jak do złodzieja. W sumie w dużych sieciach obsługa klienta jest już na wysokim poziomie najgorzej jest u takich Januszy z allegro. Wysłane z mojego Le X820 przy użyciu Tapatalka Bo takiemu Januszowi biznesu jak Xon24 czy tam xon24.eu nie zależy na jakości obsługi. Jemu zależy tylko by kasę przytulić a czy telefon dojdzie sprawny a ile wogole dojdzie (bezpiecznik- zamiast tel) ma to w 4 literach. Właśnie przez takich ludzi allegro zeszło na psy i inne kraje odbierają nas jak odbierają Edytowane 11 Grudnia 2016 przez lamek898989 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi