Skocz do zawartości

BURIZA


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Polecam @Buriza :) Kupiłem od niego Xiaomi Mi5s w wersji 4GB/128GB, przesyłka wysłana przed tygodniowym wolnym w Chinach, dotarła do mnie 10 października.

Telefon fabrycznie zapakowany, nie musiałem płacić VATu, ani żadnych innych opłat dla DHLa. Dostałem gratis przejściówkę USB-C od Xiaomi i Mi Pena.

Profesjonalna obsługa, produkt zgodny z oczekiwaniami i dobra cena! ;) Na IBG wciąż trwa pre-order... :P

Jednym słowem - P O L E C A M!

Edytowane przez dawidf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Mnie zakupy u Burizy nauczyły jednego nigdy więcej nie kupuj od pseudo sprzedawców towaru bez gwarancji w Polsce. Chciałem kupić trochę taniej a musiałem siędRrrdresddrrddssesdddrdddddfsrddddfrdsrdsddssddddeddssddsdrrdddrrrrddzrrdddddrdddddrrdessrdrsrsdeddddssdfrseddrdfddrfzrdddxseer zmagać z oszustwem, wyłudzeniem i odpieraniem klamliwych zarzutów. Koniec końców jestem bez kamery i bez pieniędzy i mimo że pisałem o udostępnienie pisma z serwisu stwierdzającego uszkodzenie z winy użytkownika to go nie otrzymałem. Po straceniu nadziei na otrzymaniu od Burizy sprawnego sprzętu kupiłem gopro i powiem że jakość filmów jest dużo lepsza oraz co ważniejsze - działa.



Wysłane z mojego MI 3W przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

xon24.eu / Buriza - zakupiłem w tym sklepie telefon Redmi Pro, przyszedł w wersji złotej, a miał być czarny, (na stronie przedmiotu w sklepie w momencie zakupu nie było opcji wyboru koloru-był jedynie jeden domyślnie ustawiony na złoty, ale zdjęcia również srebrnego i czarnego, skontaktowałem się mailowo czy dostępny jest czarny bo tylko taki mnie interesuje, po pozytywnej odpowiedzi zakupiłem przez sklep ten model - dołączyłem do zamówienia wiadomość, że proszę o wersje czarną) niestety albo ktoś tego nie doczytał, albo zapomniał, albo się pomylił... tak czy siak zaczęły się problemy kiedy poinformowałem, że ten kolor mi nie odpowiada i chciałem inny...
(obecnie jest już możliwość wyboru koloru dla tego modelu... więc jednak błąd był i da się poprawić, ale przyznać już nie...)

do tego czasu kontakt mailowy był natychmiastowy, proponowano mi akcesoria, przesłano numer listu przewozowego, pytałem o cło/vat - nie było problemu, w momencie kiedy zgłosiłem problem wersji zaczęły się schody... najpierw informacja, że bez wysyłki do chin się nie obejdzie aby wymienić kolor - odpisałem, że problemu nie ma, trudno czekałem tylko to i poczekam jeszcze trochę, telefon spakowałem z powrotem, używany nie był, nawet go nie uruchomiłem... pomyłki rzecz ludzka nie będę dramatyzował

następne dni to coraz większe zaskoczenie, próbowano wmówić mi, że to jednak złoty zamówiłem (brak odpowiedzi na sceen w którym widać, że dołączyłem informacje do zamówienia o kolorze czarnym), następnie, że wprowadziłem ich w błąd bo chciałem szary - totalna brednia, że nie będą odpowiadać za moje błędy, że "góra" się nie zgadza itd itd z maila na mail coraz większe herezje i absurdy...

z mojej strony chęć porozumienia i po prostu wymiany na właściwy kolor, z ich strony milczą od kiedy zażądałem zamówienia kuriera po telefon i poinformowałem o odstąpieniu od umowy z powodu niezgodności towaru z zamówieniem, jak zwykle po otrzymaniu pieniędzy już im nie zależy i mają to w xxxx, faktury ani paragonu również brak - a to kolejny problem, ale raczej dla sprzedającego nie dla mnie, tym zajmie się kto inny

przestrzegam przed tym sklepem i użytkownikiem, zachowanie, maile, podejście po zamówieniu totalnie niepoważne, kłamliwe i nie obiektywne, ze swojej strony zagwarantować mogę, że dopełnię wszelkich formalności pociągnę ten temat do końca, bo nienawidzę jak ktoś ze mnie próbuje kpić to nie czasy komuny gdzie człowiek nie miał nic do powiedzenia, ale innych informuje, że lepiej znaleźć inny sklep/sprzedawcę bo tutaj można mieć problemy, a już po zakupie odbijać się od ściany jak coś będzie nie tak jak trzeba, ciekawe jak wygląda podejście go reklamacji/gwarancji...

ciekawe czy sprzedawca zdaje sobie sprawę, że w chinach prawo jest dosyć surowe w tym temacie - nie takie łagodne jak w Polsce...

 

Kolejny dzień i zero wiadomości, co ciekawe poprosiłem kilku znajomych aby napisali do Pana Xon24 z pytaniem o jakieś telefony itp - na każdy mail w ciągu kilku/kilkunasty minut odpowiedział, do mnie dalej zero - czas płynie a miara niedługo się przeleje...

Edytowane przez kruszan
dodanie treści
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@krusza Jeśli już się opisuje sytuacje to zalecamy opisanie jej ze stanem faktycznym.

O dostępnosć koloru pytał Pan przez allegro (inny adres email, pracownik "A" do obsługi klienta) i otrzymał twierdzącą odpowiedź, że dostępne są wszystkie kolory. Następnie zakupu dokonał Pan  - UWAGA - w naszym sklepie internetowym (inny adres email niż ten na allegro, jak również inny pracownik "B" do obsługi klienta) wybierając kolor złoty i takowy został wysłany zgodnie z zamówieniem! Nie poinformował Pan pracownika sklepu internetowego, że wcześniej korespondował Pan przez allegro z nami, więc zamówienie zostało wysłane zgodnie z wybranym kolorem jaki widniał w systemie (czyli kolor złoty). Niestety cały nasz zespół 3 osobowy nie posiada umiejętności czytania w myślach klientów, nie jesteśmy również jasnowidzami.

Otrzymał Pan wszystkie jednoznaczne wyjaśnienia na maila wliczając w to screenshoty na poparcie naszych racji. Dyskusja z naszej strony została zakończona. Ten wpis powstał wyłącznie jako wyjaśnie dla osób czytająch ten wątek.

Pozdrawiamy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyste kłamstwo!

owszem cała korespondencja była prowadzona poprzez jeden wątek mailowy rozpoczęty przez zadanie pytania sprzedającemu na allegro, tam pytałem o kolor czarny i wersje 4GB/128GB, ale później po zakupie w sklepie internetowym, dalej pisałem w tej samej korespondencji: pytałem o numer listu przewozowego, akcesoria, opłaty celne/vat itp - nie było problemu ze zlokalizowaniem zamówienia bo podałem jego numer, pracownik jakoś wiedział o co chodzi, o które zamówienie i który telefon! mimo, iż cała korespondencja była w jednym wątku! odpowiedzi były na wszelkie pytania i jakoś problemów Państwo nie mieli...

zakupu dokonałem w sklepie internetowym, gdzie przy tym modelu nie było możliwości wyboru wersji kolorystycznej były 3 zdjęcia ale domyślnie ustawiony tylko złoty (obecnie można już to zmienić) dlatego w zamówieniu dopisałem wiadomość która była od razu widoczna (przeoczona lub zapomniana przez pracownika) o treści: "Proszę o kolor czarny, wersja 125GB 4GB RAM" jak na widocznym screenie:

teraz UWAGA - przesłano mi screen, ucięty przed miejscem gdzie jest wiadomość o wersji czarnej tego telefonu... poważne zachowanie, dorosłych ludzi hehe...

późniejsza korespondencja to wmawianie mi wprowadzania w błąd itp, co jest absurdem i żenadą, kpiną z klienta który dokonał zakupu i przelał pieniądze... początkowo prosiłem o wymianę na czarny, opisałem że telefon jest nie używany, pomyłki się zdarzają i poczekam ten dodatkowy czas aby finalnie to "wyprostować", w odpowiedzi otrzymałem kolejne kpiny, że "góra" nie będzie odpowiadała za mój błąd - ludzie używajcie mózgu, służy on również do myślenia, trafiliście na klienta, który gotów był poczekać, gotów był osiągnąć kompromis, nie robiłem sceny z tego powodu, pomyłki się zdarzają...

ale lepiej po zakupie się odwrócić i mieć klienta, gdzieś...

nie kompromitujcie się, tak jak napisałem w ostatnim mailu jeśli nie prześlecie innego adresu to odeślę go jutro na adres nadania, będę żądał zwrotu pieniędzy w całości bo takie mamy prawo, towar jest nie zgodny z umową, odstępuje od niej... sprawa dawno skonsultowana, jestem w kontakcie z dystrybutorem i RPO, nie jestem jeleniem z którego będziecie robić sobie jaja...

pozdrawiam

 

Zrzut ekranu (2).png

Edytowane przez kruszan
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.11.2016 o 20:19, kruszan napisał:

...

Gdyby zakupu dokonał Pan na allegro zostałby wysłany kolor dark grey. Pan natomiast po otrzymaniu potwierdzenia o dostępności na allegro, przez pracownika "A" obsługującego allegro (na dowód screenshot) dokonał sobie zakupu w sklepie internetowym, w którym dostępny był wyłącznie kolor złoty, takowy Pan wybrał i takowy został wysłany! Kto tutaj popełnił błąd? Na pewno nie my. Gdyby napisał Pan do pracownika sklepu internetowego "B", że wcześniej kontaktował się przez allegro i wyjaśnił całą sprawę to zostałby wysłany kolor, który chciał Pan domyślnie otrzymać. Tak jak pisałem, nasz zespół nie posiada umiejętności czytania w myślach, nie jesteśmy również jasnowidzami.

Sytuacja jest wręcz absurdalna.

Oczywiście najłatwiej jest zwalić winę na sprzedawcę, do tego żądać aby sprzedawca zamówił sobie kuriera po odbiór bo przesyłka czeka już zapakowana <śmiech> niż się przyznać do błędu.

Niech osoby czytające ten wpis zapoznają się z dowodami w załączniku i wysuną logiczne wnioski.

Ja już nie zamierzam nic więcej wyjaśniać i karmić trolla.

Pozdrawiam.

 

1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trolem to może jesteś ale Ty nie ja...

większość odpowiedzi w mailach była na niskim poziomie, wręcz przedszkolnym - nie będę ich tutaj umieszczał bo jak napisałeś, nie będę karmił trolla którym jesteś!

screen zamieściłem z zamówieniem, trzeba być upośledzonym aby tego nie doczytać, W ZAMÓWIENIU DODAŁEM WIADOMOŚĆ Z INFORMACJĄ O WERSJI KOLORYSTYCZNEJ - więc nie ważne, gdzie wcześniej pytałem jeszcze (choć na marginesie w naszej korespondencji która ma około 50 wspólnych maili pytałem również, stanowiła ona ciągłość, a ten screen z allegro był pierwszą wysłaną wiadomością, więc ja o du*pie a Ty o marynie... Twoje screeny są natomiast wycięte z kontekstu, swoją drogą bravo Ty za poświęcony czas aby jakoś próbować z tego wybrnąć i kleić takie układanki, kto tego nie przeczyta tylko spojrzy na Ciebie jako pokrzywdzonego sprzedawcę może uwierzy... jesus...)

kończę to żenującą dyskusje, bo poziom jest tak mikry, że chce się płakać...

przypomnę Ci, Wam, czlowiekowi od zamówień - czytanie ze zrozumieniem jest trudną sztuką, czytanie całego zamówienia również! współczuje ograniczeń...

Zrzut ekranu (2).png

Edytowane przez kruszan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, painball napisał:

Obaj siebie warci. Jeden nie przeczytał uwag - mógł odrzucić zamówienie. Drugi chciał zaoszczędzić 50 zł prowizji allegro i kupił w sklepie internetowym kolor złoty jak czarny nie był dostępny, a w uwagach napisał, że ma być inny.

Ah Ci ludzie;D

Co Ty bredzisz! Zadałem pytanie zarówno w korespondencji mailowej jak i przez (zadaj pytanie do sprzedającego na allegro), dlatego w zamówieniu dodałem informacje o kolorze. Różnica w cenie była 1100zł do 1250zł, ciekawe czy Ty byś kupił na allegro czy zaoszczędził 150zł...

Masakra jakaś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy wokół źli... Idź z tym do rzecznika. Nic nie ugrasz. W sklepie internetowym kupiłeś złoty i dostałeś złoty.

I nie mam takich problemów bo kupuje w dużych sklepach na własną rękę.

Kombinowałeś i teraz do wszystkich masz pretensję. Wszędzie czarny jest droższy niż złoty. Kupiłeś złoty, zapłaciłeś za złoty i dostałeś złoty. Pytałeś przez allegro i oni kazali Ci kupić złoty przez sklep internetowy, a oni wyślą Ci czarny.

Trochę samokrytyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, painball napisał:

Obaj siebie warci. Jeden nie przeczytał uwag - mógł odrzucić zamówienie. Drugi chciał zaoszczędzić 50 zł prowizji allegro i kupił w sklepie internetowym kolor złoty jak czarny nie był dostępny, a w uwagach napisał, że ma być inny.

Ah Ci ludzie;D

Nas nie obchodzi co sobie wpisze klient w komentarzu do zamówienia w takim przypadku jak opisany. Jeśli klient zamówił kolor X, a w komentarzyku dopisuje sobie, że chce kolor Y, który jest niedostępny i nie da sie go zamówić to wysyłamy zgodnie z zamówieniem kolor X.

Nie pozostaje forumowiczom nic innego jak wypróbowanie strategii Pana Kruszan i pójście o pół kroku dalej. Wystarczy zamawiać telefony jak najtańsze kolorystycznie (których najwięcej jest na rynku), a w komentarzyku dopisać, że mają wysłać limitowaną wersję lub wersje kolorystyczne najciężej dostępne, np. już nieprodukowane (których cena jest wyższa) i liczyć na wysyłkę. Jak nie wyślą porządanej wersji lub wyślą domyślnie zamówioną to robić gównoburzę na forum i opisywac jaki ten sprzedawca jest zły ;) No bo jak to?! Jak sprzedawca śmiał nie wysłać koloru który dopisałem w komentarzyku? Kij z tym, że zamówiłem złoty. Ja chce czarny! A to, że był akurat nieodstępny i nie dało się go zamówić w sklepie to mnie nie obchodzi! <lol>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.11.2016 o 07:49, Buriza napisał:
Nas nie obchodzi co sobie wpisze klient w komentarzu do zamówienia w takim przypadku jak opisany. Jeśli klient zamówił kolor X, a w komentarzyku dopisuje sobie, że chce kolor Y, który jest niedostępny i nie da sie go zamówić to wysyłamy zgodnie z zamówieniem kolor X.


Według mnie powinniście nie wysyłać sprzętu tylko kontaktować się z kupującym w takim przypadku. Ogadać i tedy niech decyduje czy dopłaca za inny kolor czy, zostaje przy tym , czy zwrot kasy. Taka wypowiedź z waszej strony to strzelanie sobie w kolano , przeładowanie i wycelowanie w drugie.

Wysłane z mojego MI NOTE LTE przy użyciu Tapatalka
 

Edytowane przez MD13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak popieram! Nawet za każdym razem powinien sklep się kontaktować i dopytać się, czy w ogóle klient hce kupić ten kolor, ten model telefonu, czy może pralkę, bo jest dostępna czarna ceramic i czy w ogóle wie co chce kupić, czy tylko mu się wydaje i chce d*pę pozawracać :D

Wysłane z mojego V919 Air DualOS przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, MD13 napisał:


Według mnie powinniście nie wysyłać sprzętu tylko kontaktować się z kupującym w takim przypadku. Ogadać i tedy niech decyduje czy dopłaca za inny kolor czy, zostaje przy tym , czy zwrot kasy. Taka wypowiedź z waszej strony to strzelanie sobie w kolano , przeładowanie i wyczekiwanie w drugie.

Wysłane z mojego MI NOTE LTE przy użyciu Tapatalka
 

Jeśli są dostępne wszystkie kolory, a kupujący wpisze w komentarzu omyłkowo inny kolor, niepokrywający się z zamówieniem to oczywiście nasza obsługa klienta to czyni. Opisana sytuacja jest wyjątkowa bo kupujący złożył zamówienie na złoty, a w komentarzu zażyczył sobie czarny, który był niedostępny i nie można było go w ogóle zamówić. Wybrał złoty, w naszym systemie był złoty, złoty był wysłany, złoty Pan Kruszan otrzymał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli są dostępne wszystkie kolory, a kupujący wpisze w komentarzu omyłkowo inny kolor, niepokrywający się z zamówieniem to oczywiście nasza obsługa klienta to czyni. Opisana sytuacja jest wyjątkowa bo kupujący złożył zamówienie na złoty, a w komentarzu zażyczył sobie czarny, który był niedostępny i nie można było go w ogóle zamówić. Wybrał złoty, w naszym systemie był złoty, złoty był wysłany, złoty Pan Kruszan otrzymał.

To i tak powinniście się kontaktować i przedstawić sytuację że nie ma czarnego. To żaden wyjątek. Ja miałem także kilka takich sytuacji i zawsze sklep się kontaktował i się dogadywaliśmy. Sorry ale według mnie daliście ciała.

Wysłane z mojego MI NOTE LTE przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, MD13 napisał:


To i tak powinniście się kontaktować i przedstawić sytuację że nie ma czarnego. To żaden wyjątek. Ja miałem także kilka takich sytuacji i zawsze sklep się kontaktował i się dogadywaliśmy. Sorry ale według mnie daliście ciała.

Wysłane z mojego MI NOTE LTE przy użyciu Tapatalka
 

To jestem zdziwiony, że również jak Kruszan zamawiasz towar, który jest niedostępny w sklepie i nie można danego koloru w ogóle wybrać z listy aby przejść do dalszego kroku składania zamówienia. O ile jeśli jest możliwość wyboru danego wariantu w sklepie i po złożeniu zamówienia okaże się, że jest niedostępny to jest to czymś normalnym, że obsługa klienta się kontaktuje z konsumentem i informuje, że dany kolor jest niedostępny.

Edytowane przez Buriza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zamawiam tak oczywiście. Lecz czasami jak zamawiasz to firmy gdzieś napiszą na końcu że dany kolor jest niedostępny nie zawsze się to dopatrzy. Nie wiem jak to jest u was na sklepie w zamówieniu bo nie zamawiałem u was. Lecz jeśli ja bym dostał zamówienie i jest opcja komentarza i w nim i jest wpisany kolor inny to normalne jest ,że pisze się to delikwenta " kolo zamówiłeś kolor x a w komentarzy jest kolor y o co ci chodzi?"


Wysłane z mojego MI NOTE LTE przy użyciu Tapatalka



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OMG... BURIZA Twoje tłumaczenia i oczernianie mnie jest żałosne,

ludzie ten temat jest prosty jak budowa cepa, nie mam pretensji do całego świata tylko do sprzedawcy jednego sprzedawcy, który czegoś nie dopatrzył, po zakupie się wykpił i nie chciał współpracować aby telefon wymienić skoro czarny był dostępny jak sam mi napisał, poczekał bym dodatkowe dwa tygodnie, wystarczyły chęci aby tą sprawę polubownie załatwić! tylko chęci, a nie kpienie z klienta po zakupie, bo wtedy już nie zależy!

powtórzę FAKTY!

mnie na to stać, nie mam problemu z zakupem tego telefonu i nie kończy się mój świat na nim, gdybym szukał oszczędności nie kupował bym REDMI PRO tylko tańszy, nie szukałbym wersji 4/128 tylko cieszył się 3/32 itd itd... ogarnijcie się bo myślicie stereotypowo, piszecie o pretensjach itp. co jest nieprawdziwe, mam pełną historię korespondencji mailowej z Panem Buriza, zarówno na allegro jak i poprzez email, wygląda ona następująco (jest to chronologia całego kontaktu i zamówienia)

1. 24.10.2016 pytanie na allegro do sprzedającego o telefon i kolor czarny /- odpowiedź, że jest dostępny, następnie wymiana maili, gdzie również była mowa o czarnym (brak informacji, że jest super unikatowy, droższy czy jakichkolwiek innych o których napisano powyżej...) dopiero potem nastapił zakup przez sklep co również napisałem w tym samym wątku!!! - (25 października 2016 09:42 To chyba kupie przez sklep, maja panstwo jakies kupony rabatowe na ten telefon?) w następnych mailach proponowano mi etui itp...
każda następna wiadomość była poprzez funkcje odpowiedź - w tym samym wątku!!! pod ten sam adres email [email protected], wątek ma ciągłość więc trudno się w nim pogubić, pisanie o tym, że nie zwraca się uwagi na wiadomości to jakaś żenada, bo pomyślcie teraz... co za różnica gdzie kupiłem, czy w sklepie gdzie był domyślnie złoty bez możliwości zmiany koloru, dopisałem, że proszę o czarny! czy na allegro na aukcji która była (XIAOMI REDMI PRO 128GB LTE 2xSIM DUAL CAM - KOLORY (numer oferty: 6539211597)), gdzie i tak nie ma wyboru opcji kolorystycznej tylko w wiadomości po zakupie trzeba to dopisać...

teraz sklep zapiera się rękami o nogami, powstał syf i jakaś chora sytuacja, a wystarczyła chęć porozumienia, racjonalny kontakt i sytuacja by została prosto wyjaśniona...

to co czytam obecnie w odpowiedziach pana Buriza, to kłamliwa próba wyjścia z twarzą z sytuacji do jakiej sami doprowadziliście, ja nikogo oszukać nie chciałem ani wyłudzić innej wersji tak samo, co za kpina, mam za dużo lat i jestem za poważnym człowiekiem, żeby robić taki cyrk... totalna żenada Panowie!

reasumując czekam na dokumenty z odprawy pierwotnej DHL, złożyłem wniosek o uznanie za powrotny wywóz z kraju do Urzędu Celnego bo bez tego byłbym 264zł na Vacie w plecy... kupiłem dwa REDMI PRO z www.ibuygou.com (wersje 4/128 czarny dla mnie i złoty dla kobiety bo jej się spodobał) zostałem miło obsłużony, dostałem kupon rabatowy i czekam na przesyłkę,

szkoda pisać tutaj dalej, niby każdy medal ma dwie strony, każdy swoje racje, prawda jest po środku itd itd... w tym przypadku nie mam sobie nic do zarzucenia, wiadomości były jasne, klarowne, zawarte w jednym wątku email, nie oczekiwałem cudów, byłem skłonny się dogadać, poczekać dodatkowy czas, załatwić to polubownie (wszystko to jest w mailach) zostałem zlany, wykpiony i oskarża się mnie o jakies abstrakcyjne zachownie, dokupiłem 2gi złoty dla kobiety, ale nie zostawiłem tego bo mam w życiu jakieś zasady, nie narzekam na zarobki i tylko i wyłącznie aby dać pstryczka w nos cwaniakom robię to wszystko, bo czasy są chore, kosument jest robiony cały czas w balona, cały czas ma największą odpowiedzialność i cały czas musi uważać... np. nagrywanie unboxingów, to paranoja ale jakaż nieoceniona w tych chorych czasach itp...

pozdrawiam Pana Panie BURIZA, życzę jak najmniej klientów albo zmiany nastawienia do nich, bo w takiej formie jak ze mną to nie powinniście dalej egzystować jako sklep bo wysłać coś na szybcika i cieszyć się kaską to nie koniec, ciekawe jak wygląda u Was sprawa reklamacji itd, aż boje się pomyśleć...

 

Dnia 19.11.2016 o 08:41, Buriza napisał:

Jeśli są dostępne wszystkie kolory, a kupujący wpisze w komentarzu omyłkowo inny kolor, niepokrywający się z zamówieniem to oczywiście nasza obsługa klienta to czyni. Opisana sytuacja jest wyjątkowa bo kupujący złożył zamówienie na złoty, a w komentarzu zażyczył sobie czarny, który był niedostępny i nie można było go w ogóle zamówić. Wybrał złoty, w naszym systemie był złoty, złoty był wysłany, złoty Pan Kruszan otrzymał.

kłamczuszek! przez zamówieniem - PRZED !!! - odpisaliście mi nie raz, że są wszystkie, a teraz okazuje się, że nie było - następna żenada...

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, kruszan napisał:

kupiłem dwa REDMI PRO z www.ibuygou.com (wersje 4/128 czarny dla mnie i złoty dla kobiety bo jej się spodobał) zostałem miło obsłużony, dostałem kupon rabatowy i czekam na przesyłkę

A można wiedzieć dlaczego nie postanowiłeś zatrzymać tego od Burizy (za ok 1150 zł) dla dziewczyny, a kupiłeś to samo w IBG (za ok 1300zł)? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisałem powyżej, ponieważ mam pewne zasady, nienawidzę sytuacji typowych januszy biznesu, mirków handlu, którzy robią to co robią... bo mnie stać na to - nie chciałem nikogo oszukać, naciągnąć - jestem normalnym człowiekiem... rozpocząłem procedure zwrotu vatu, wniosek złozyłem w UC, rozpocząłem temat u RPO, ten telefon odeślę (niestety muszę czekać na zakończenie tej procedury aby bez sensu nie stracić tych pieniędzy). Nie chce mieć więcej do czynienia z Panem Buriza / Xon24, jedyne co może zrobić to przyznać się w końcu do pomyłki, uchybienia, niedopatrzenia, jakkolwiek to nazwać aby nie było że jest winny :) może przeprosić i wyjść z tego z twarzą, albo dalej się pogrążać, konfabulować i zaprzeczać sam sobie w swoich wypowiedziach jak to zrobił powyżej, to akurat zabawne :)

ten od burizy finalnie kosztował mnie 1150 + 264vat - 1414zł

wszystkie kolory dostępne - tak
nie czytają wiadomości - bo ich to nie interesuje
jak zamówienie się różni kolorami - kontaktują się, czyli czytają
nie było innych kolorów i nie można zamówić - zignorowali bo nie czytają
kruszan chciał oszukać :-)

nie wiem czy to pisze 14 latek czy już się po prostu zapętlili :)

ps. REDMI PRO piękny telefon na żywo :)
 

Edytowane przez kruszan
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, kruszan napisał:

ps. REDMI PRO piękny telefon na żywo :)
 

Wiem :D Akurat ja mam złoty ( mój świadomy wybór, po zobaczeniu także białego :P )   

Co do oceny Twoich zakupów, zabrakło po prostu odrobinę dobrej woli ze strony sprzedającego, aby załatwić sprawę polubownie. Na Allegro mają wszystkie 3 kolory dostępne i to w jednej cenie, wystarczyło zrobić jak kolega @MD13 napisał, skontaktować się wytłumaczyć, zaproponować dopłatę do wersji czarnej (jeżeli takowa różnica w cenie występuje) i nie było by teraz takiej burzy jaka jest :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, wojtekmarchewka napisał:

Co do oceny Twoich zakupów, zabrakło po prostu odrobinę dobrej woli ze strony sprzedającego, aby załatwić sprawę polubownie. Na Allegro mają wszystkie 3 kolory dostępne i to w jednej cenie, wystarczyło zrobić jak kolega @MD13 napisał, skontaktować się wytłumaczyć, zaproponować dopłatę do wersji czarnej (jeżeli takowa różnica w cenie występuje) i nie było by teraz takiej burzy jaka jest :)

proste to wszystko, dobra wola i normalne ludzkie relacje... teoretycznie proste, bo niektórych przerasta... jeszcze gdybym się "pienił", "sapał", "rzucał mięsem", na spokojnie napisałem, opisałem sytuacje wyraziłem chęć porozumienia, załatwienia sprawy czy ew. pomyłki polubownie, i z maila na mail próbowano ze mnie zrobić jelenia, masakra jakaś...

Edytowane przez kruszan
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie polecam tego sklepu, z zakupu byłem zadowolony dopóki nie okazało się, że sprzedawca liczy sobie gwarancję od daty zamówienia a nie od daty otrzymania telefonu przez kupującego. Dlatego straciłem ponad miesiąc gwarancji, telefon zamówiony 26.10.15 dostarczony 7.12.2015 i popsuł się akurat pechowo dla mnie na początku listopada. Brak słów...

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem rozgoryczenie ale tak jest wszędzie. Nawet w PL, z tym że paczka w PL nie idzie miesiąc. Taki urok zakupu w Chinach

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka



W Polsce również czas musi być liczony od momentu otrzymania towaru, to że niektórzy próbują oszukiwać przy tym to inna bajka

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moment rozpoczęcia gwarancji określa data sprzedaży, która widnieje na fakturze. Faktura jest drukowana w dniu przygotowania towaru do wysyłki. Takie są fakty, kupiłem masę sprzętu, takze w pl,nie spotkałem się żeby ktoś do gwarancji brał datę odebrania towaru. W Chinach też. Normalna praktyka

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...