Skocz do zawartości

BURIZA


Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 5.01.2016 o 21:42, Bohyn napisał:

paczki do wartosci 22 euro, iles tam wiecej $ są całkowicie zwolnione z cła i vatu, jeśli chodzi o mp4

jeśli chodzi o fakture vat, nie ma firmy w Polsce nie ma faktur vat;p

w przypadku reszty... osobiscie wole kopowac od sprzedawcow z wysylka z PL

Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Cło, na wszystkie urządzenia do emisji obrazu i dźwięku oraz działające z wykorzystaniem sieci bezprzewodowych (w tym tablety, telefony, odtwarzacze), wynosi 0%. Płaci się jedynie 23% podatku VAT od wprowadzania do obrotu urządzeń na terytorium Unii Europejskiej.

Proponuję doczytać przepisy celne, a w szczególności zapisy systemu taryfikacji celnej ISZTAR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Redmi2 napisał:

@mrosi a na tablety nie ma cla? Cos mi sie kiedys obilo ze np tablety sa jak juz trafia do lap celnika sa vatowane i clone. Oczywiscie powyzej jakiejs tam wartosci. Pytam nie stwieram fakt jak cos.

Wysłane z mojego 2014811 przy użyciu Tapatalka

Nie, nie ma cła. Jest tylko VAT, jeśli wartość sprzętu przekracza 45 Euro.

Polecam artykuł, który popełniłem ;) :

http://www.tablety.pl/artykuly/kupujemy-tablet-chinach/

"Tablety, podobnie jak telefony komórkowe i inne urządzenia przesyłające obraz, dźwięk i dane są zwolnione z opłat celnych (według informacji z systemu ISZTAR Służby Celnej RP..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem u Xon24_eu przez Allegro Xiaomi Mi4s w sobotę 09.04.2016. Kontakt jak na razie poprzez e-mail dobry, następnego dnia (w niedzielę) otrzymałem tracking number DHL od Xon24 i wiadomość, że kurier jest zamówiony na poniedziałek. Dzisiaj (czwartek) dopiero tracking number stał się widoczny w śledzeniu na stronie DHL ze statusem "Otrzymano informacje o przesyłce".

Ciekawy jestem czy przejdzie bez VAT-u, będę na bieżąco aktualizował.

Dla ciekawskich trasa + statusy:

Spoiler
poniedziałek, kwiecień 18, 2016 Terminal DHL Godzina Ilość paczek
15 Przesyłka doręczona do odbiorcy. Odebrana przez: ETERNAL KOSZALIN 15:52

1 Ilość paczek

14 Przesyłka przekazana kurierowi do doręczenia SZCZECIN - POLAND 12:49

1 Ilość paczek

13 Przesyłka dotarła do terminala przeznaczenia - SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 12:26

1 Ilość paczek

12 Przesyłka opuściła punkt tranzytowy - SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 10:03

1 Ilość paczek

11 Przesyłka procesowana - SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 10:03

1 Ilość paczek

10 Odprawa celna zakończona o SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 08:52

1 Ilość paczek

9 Przesyłka awizowana w punkcie tranzytowym - SZCZECIN - POLAND SZCZECIN - POLAND 08:08

1 Ilość paczek

8 Zaktualizowano status odprawy celnej SZCZECIN - POLAND 07:57  
7 Przesyłka opuściła punkt tranzytowy - LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 01:57

1 Ilość paczek

niedziela, kwiecień 17, 2016 Terminal DHL Godzina Ilość paczek
6 Przesyłka procesowana - LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 21:15

1 Ilość paczek

5 Przesyłka awizowana w punkcie tranzytowym - LEIPZIG - GERMANY LEIPZIG - GERMANY 14:05

1 Ilość paczek

sobota, kwiecień 16, 2016 Terminal DHL Godzina Ilość paczek
4 Przesyłka opuściła punkt tranzytowy - HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 10:47

1 Ilość paczek

3 Przesyłka procesowana - HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 07:03

1 Ilość paczek

2 Przesyłka awizowana w punkcie tranzytowym - HONG KONG - HONG KONG HONG KONG - HONG KONG 05:58

1 Ilość paczek

1 Przesyłka odebrana od nadawcy HONG KONG - HONG KONG 03:47

1 Ilość paczek

DHL doliczył mi 46zł VAT-u do zapłaty, dodam też że faktura proforma od sprzedawcy była wystawiona na "Phone - 19$".

Edytowane przez Eternal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 7.04.2016 o 20:44, Santos_Ramirez napisał:

Moją przygodę z Panem Buriza mogę uznać jako najbardziej żenującą transakcję w moim życiu. Zakupiłem od niego kamerę SJ5000+ w sierpniu 2015. Kamera działała prawidłowo ok 30min, a następnie zaczął pojawiać się poniższy problem:

 

https://www.youtube.com/watch?v=Sx1MY5vSUL4

 

Zdarzało się czasami uruchomić normalnie i wtedy działała prawidłowo, jednak było to bardzo rzadko, a ja nie po to kupiłem kamerę żeby siedzieć pół godziny i bawić się w włączanie i wyłączanie kamery przed jakimkolwiek nagraniem.

 

Zgłosiłem reklamację do Pana Burizy / Xon24 załączyłem również filmik z przedstawionym problemem. Kazał odesłać do siebie do Chin, tak też uczyniłem. Po jakimś czasie dostaje odpowiedź że kamera u sprzedawcy działa poprawnie, nagrał również filmik potwierdzający jego słowa i kazał pokryć koszty przesyłki powrotnej jako nie uznana reklamacja. Stwierdziłem że widocznie coś się jej odwidziało i może teraz będzie wszystko ok. Pieniądze przelałem kamera do mnie wraca po otwarciu i chyba 2 uruchomieniu wyskakuje ten sam błąd.

 

Kolejny kontakt, kolejna wysyłka tym razem wysłałem razem z baterią i kartą SD żeby mógł znaleźć źródło problemu. Sprzedawca zapewniał mnie że nawet jak nie wykryje usterki to odeśle kamerkę do producenta. Kamera została dostarczona jednak leżała na poczcie 18 dni zanim została odebrana a to był już grudzień.

 

Sprzedawca poinformował mnie że otrzymam nową kamerę, po dotarciu urządzenie chwile działało prawidłowo po czym pokazał się ten sam problem. Gdy przyjrzałem się bliżej okazało się że nosi te same ślady użytkowania i posiada tą samą wersje FW co kamera wysłana za 1 i 2 razem.

 

Napisałem że otrzymałem ten sam sprzęt i żądam zwrotu pieniędzy, Buriza odpisał tylko że sprzęt jest nowy i kontakt się urwał.

 

Wystawiłem negatywny komentarz na allegro i w związku z brakiem kontaktu zadzwoniłem do Xona. O zwrocie pieniędzy nie było mowy, ustaliliśmy że odeślę na adres w Polsce gdyż przebywał wtedy na urlopie. Po wysłaniu paczki dostałem SMS żebym nie wysyłał gdyż nie wraca do rodzinnej miejscowości, odpisałem że już wysłałem. Po 2 tyg. paczka do mnie wraca.

 

3 wysyłka do Chin, sprawdzam na stronie że przesyłka została dostarczona dnia 02.02.2016. Dnia 18.02.2016 piszę wiadomość czy dotarła kamera, dostałem odpowiedź że dotarła w poniedziałek(15.02) a dzisiaj odesłał ją do producenta. Kłamstwo i kolejne przetrzymanie urządzenia.

 

Po jakimś czasie dostaje wiadomość że po raz 2 sprzęt został wymieniony na nowy i w związku z negatywnym komentarzem mam pokryć koszty przesyłki. Odpisałem że jest to niezgodne z przepisami i poza tym nie etyczne jest żądanie pokrycia kosztów przesyłki przeze mnie skoro od pół roku nie potrafi dostarczyć mi działającego urządzenia.

 

Odpisał że jego stanowisko jest ostateczne. Doszło między nami do przepychanek słownych, chciałem sprawę zgłaszać na Policję. Zostałem oskarżony o kłamstwo (wg sprzedawcy za 2 razem otrzymałem nowy sprzęt a ja w komentarzu napisałem że ten sam) i na potwierdzenie wysłał mi numery seryjne (SN można sprawdzić tylko na podstawie naklejki pod baterią) napisał mi że po zakupie otrzymałem kamerę z FW 3.x a wymieniony sprzęt miał FW 2.x i nie ma na niej możliwości zainstalowania wersji 3.x na potwierdzenie załączył link do strony producenta. Odpisałem że w kamerce jaką odesłałem i otrzymałem była wersja 3.2 na co mam dowody w postaci filmików. Zapytałem się w takim razie jakim cudem otrzymałem kamerę z wersją 3.2 skoro wg. numeru seryjnego nie ma na niej możliwości zainstalowania tej wersji. Na to pytanie do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi.

 

Napisałem e maila że zostałem przez niego oszukany gdyż wysłał mi to samo urządzenie z przeklejonym SN. Do tego wyłudza ode mnie pieniądze na wysyłkę. W związku z brakiem kontaktu postanowiłem zapłacić te 25zł za wysyłkę, choć trochę się pośpieszyłem bo gdyby nie wysłał to allegro wprowadziło by ograniczenia na jego konto.

 

Podsumowując zakupy u Pana Buriza/XON24 zostałem oszukany, na przesyłki wydałem ponad 200zł i przez 8 miesięcy od zakupu nie mogłem korzystać z urządzenia.

 

Żeby nie być po raz kolejny oskarżany o kłamstwa załączam moją całą konwersację e-mail z tym człowiekiem oraz screeny z trackingu

http://chomikuj.pl/santosramirez/Buriza

 

 

 

 

 

Nie ładnie tak kłamać. Rozumiem, że mamy najniższe ceny i ewidentnie się to komuś nie podoba.

Na początek pytanie - dlaczego wpis z wykop.pl został usunięty gdzie zostało udowodnione kłamstwo?

 

W takim razie jesteśmy zmuszeni po raz kolejny udowodnić, że zarzuty są całkowice bezpodstawne ale tym razem autor nie może cenzurować naszj odpowiedzi.

----------------------------------------

"Niesprawna" kamera wg SantonRamirez przy pierwszej odsyłce (data nagrania 28.09.2015), numer seryjny SJCAM201507064752 rewizja 3.X 1,54"

Cytat

//Z25: Wideo usunięte z powodu widoczności danych adresowych odbiorcy.

 

Co rzekomo nie działa (screenshot z korenspondecji) proszę porówać z filmikiem powyżej.

 

1-Przechw_ssasqnr.jpg

Mało tego, na specjalną prośbę kupującego o przetestowanie w praktyce kamery, zabrałem ją na wesele znajomego chińczyka do Pekinu. Zarówno w roli wideorejestratora na dystansie 700km jak i kamery działała bez zająknięcia, w związku z czym reklamacja została oczywiście odrzucona.

Po odebraniu przesyłki kupujący znowu się odezwał, że kamera nie działa.

Przy drugiej odsyłce rzeczywiście kamera wyświetlała białe tło w bootloopie. Producent wymienił kamerę na nowy egzemplarz (SJCAM nie bawi się w naprawianie kamer tylko są zawsze wymieniane od ręki na nowe). Numer seryjny nowej kamery SJCAM201507071300 rewizja 2.X 1,54". Kamera sprawdzona przez odsyłką - w 100% sprawna.

Co się okazało gdy SantosRamirez otrzymał fabrycznie nowy, wymieniony egzemplarz? Wystawił na negatywa o KŁAMLIWEJ treści:

Kamera posiada wadę fabryczną uniemożliwiającą prawidłowe funkcjonowanie. 2x odsyłałem ją do Chin a sprzedawca odsyłał mi ją w takim samym stanie. Po informacji że chcę zwrot pieniędzy kontakt się urwał. Jeśli lubisz trwonić czas, pieniądze toPOLECAM

 

Kłamstwo zaznaczone na czerwono - kupujący oskarżył nas, że odesłaliśmy mu ten sam egzemplarz, tylko z przeklejonym numerem seryjnym!

Jest to dobitne kłamstwo, ponieważ istnieje kilka rewizji kamery SJCAM SJ5000+ i wersje firmware NIE są ze sobą kompatybilne. Oznacza to, że nie ma możliwości wgrania firmware przeznaczonego dla kamery w rewizji 3.X (pierwsza kamera), do kamery która wyszła fabrycznie z firmware 2.X (wymieniona nowa sztuka)!!!

 

Na potwierdzenie informacja z OFICJALNEJ strony producenta:

WARNING: This is an update only for the older versions of the SJ5000+ cameras that originally came with firmware 2.7 or lower, and for the LCD screen size of 1.54".

IMPORTANT:  If your camera firmware original version is before V2.8, you can’t update the camera to the latest firmware

https://sjcamsupport.freshdesk.com/support/solutions/articles/9000011782-sj5000-older-version-1-54-lcd-screen-firmware-update

https://sjcamhd.com/firmware/

 

W związku z powyższym jednoznacznie widać, że stawiane nam zarzuty są całkowcie bezpodstawne, a treść negatywa bezczelnie kłamliwa! Wszak w przeciwnym razie producent nie umieszczałby zapisu o kompatybilności firmware.

 

Jaka jest dalsza część niekończącej się bajki? Po tych wszystkich kłamstwach postanowiliśmy przyjąć po raz trzeci (!) kamerę na gwarancję. Po raz drugi została wymieniona na nowy egzemplarz! Numer seryjny SJCAM20151XXXXX88 rewizja 2.X (nie upubliczniamy SN bo kamerę posiada cały czas kupujący). Nowa kamera standardowo przed odsyłką została przez nas przetestowana i oczywiście była w 100% sprawna.

 

I cóż się okazało po otrzymaniu kamery? A jakże - USZKODZONA! Naprawdę, nie wiem czy się śmiać czy płakać. Kupujący robi z nas i producenta idiotów. Chyba liczy na to, że nie zapisujemy numerów seryjnych i będzie mógł nam kłamać w żywe oczy. Takie bajeczki jak widać mogą kupić osoby czytające wpis niemające zielonego pojęcia w temacie vide

@skarżyski czy @himek72

 

 

Wniosek nasuwa się sam - kupujący przyznaje się w komentarzu, że miał firmware V3.2 na wymienionej sztuce (przypominam, która fabrycznie miała v2.X) co oznacza, że najprawdopodobniej wgrywa nieświadomie (śwadomie?) niekompatybilny firmware, który brikuje kamerę, a po wszystkim wypisuje brednie na nasz temat.

Tym razem nie damy się wykiwać i po raz trzeci nie zostanie wymieniona kamera na nową.

AMEN.

 

EDIT:

Na dokładkę sposób w jaki SantosRamirez odesłał do nas do Chin kamerę.

Kamera SJCAM wrzucona luzem do koperty bąbelkowej.

1-IMG1397_ssaarew.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o wykop to mój wpis istnieje cały czas:

http://www.wykop.pl/link/3105979/zakupy-u-xon24-buriza/

Nie wiem komu jeszcze podpadł Buriza skoro ktoś podszył się pode mnie i przekopiował mój tekst (znalazłem ten wątek, brałem w nim udział i odparłem kłamliwe zarzuty) profil tej osoby został skasowany i dlatego jest niedostępny.

Usterka była dosyć specyficzna tak jak napisałem raz działała raz nie. Widocznie Buriza trafił na moment w którym błąd nie występował.

Kolejnym kłamstwem jest moja prośba na dokładne przetestowanie pierwszej kamerki(wtedy sądziłem że mam doczynienia z uczciwym człowiekiem), moja prośba dotyczyła ostatniej kamerki SJCAM201511036388 (która uległą awarii po niecałym tygodniu sporadycznego użytkowania)

Tak działała w dniu otrzymania przesyłki rzekomo nowa kamerka, nosiła te same ślady użytkowania oraz posiadała NAKLEJKĘ z numerem seryjnym który był niezgodny z zainstalowanym firmware.

wstawiam również filmik z dnia następnego w którym to na początku widać znany błąd po czym udaje mi sie uruchomić kamerkę normalnie. Od 1.40 widać zainstalowaną wersję 3.2

Proszę nie robić ze mnie głupka który nie wie jaką ma instalować wersję.

Przedstawiam również filmik z ostatnią kamerą na którą sprzedawca wyłudził ode mnie pieniądze na przesyłkę za negatywny komentarz (wg prawa skoro przyjął naprawę gwarancyjną to musi pokryć koszty transportu)

powtórzę się z wykopu: nie wiem skąd on bierze swój towar ale mam spore wątpliwości co do oryginalności źródła.

Odnośnie fotografii samej koperty powinien załączyć również fotografie kartonowego pudełka z napisem herbalife oraz foli bąbelkowej służącej to owinięcia kamerki, gdyż tak była spakowana przesyłka.

Kolejną sprawą świadczącą o "profesjonalności" Burizy, jest fakt że sprawy reklamacyjne musimy załatwiać na forach internetowych zamiast w prywatnej korespondencji (sprzedawca nie odpisuje na moje wiadomości)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Santos_Ramirez napisał:

Jeśli chodzi o wykop to mój wpis istnieje cały czas:

http://www.wykop.pl/link/3105979/zakupy-u-xon24-buriza/

Nie wiem komu jeszcze podpadł Buriza skoro ktoś podszył się pode mnie i przekopiował mój tekst (znalazłem ten wątek, brałem w nim udział i odparłem kłamliwe zarzuty) profil tej osoby został skasowany i dlatego jest niedostępny.

Usterka była dosyć specyficzna tak jak napisałem raz działała raz nie. Widocznie Buriza trafił na moment w którym błąd nie występował.

Kolejnym kłamstwem jest moja prośba na dokładne przetestowanie pierwszej kamerki(wtedy sądziłem że mam doczynienia z uczciwym człowiekiem), moja prośba dotyczyła ostatniej kamerki SJCAM201511036388 (która uległą awarii po niecałym tygodniu sporadycznego użytkowania)

Tak działała w dniu otrzymania przesyłki rzekomo nowa kamerka, nosiła te same ślady użytkowania oraz posiadała NAKLEJKĘ z numerem seryjnym który był niezgodny z zainstalowanym firmware.

wstawiam również filmik z dnia następnego w którym to na początku widać znany błąd po czym udaje mi sie uruchomić kamerkę normalnie. Od 1.40 widać zainstalowaną wersję 3.2

Proszę nie robić ze mnie głupka który nie wie jaką ma instalować wersję.

Przedstawiam również filmik z ostatnią kamerą na którą sprzedawca wyłudził ode mnie pieniądze na przesyłkę za negatywny komentarz (wg prawa skoro przyjął naprawę gwarancyjną to musi pokryć koszty transportu)

powtórzę się z wykopu: nie wiem skąd on bierze swój towar ale mam spore wątpliwości co do oryginalności źródła.

Odnośnie fotografii samej koperty powinien załączyć również fotografie kartonowego pudełka z napisem herbalife oraz foli bąbelkowej służącej to owinięcia kamerki, gdyż tak była spakowana przesyłka.

Kolejną sprawą świadczącą o "profesjonalności" Burizy, jest fakt że sprawy reklamacyjne musimy załatwiać na forach internetowych zamiast w prywatnej korespondencji (sprzedawca nie odpisuje na moje wiadomości)

I mamy kolejny dowód na kłamstwo! Na filmiku widać już uszkodzoną kamerę i wgraną niepoprawną wersję firmware 3.2 na kamerkę w rewizji 2.X!

Towar kupujemy od producenta dlatego też gwarantujemy najniższe ceny w polskiej sieci co jak widać komuś się bardzo nie podoba, że musi tworzyć fałszywe konta w celu tworzenia czarnego PR (nie pierwszy zresztą raz).

Kamera była wrzucona luzem do koperty wraz z pismem reklamacyjnym, żadnego kartonu nie było. Proszę nie kłamać. Chyba już się Panu pomylił sposób pakowania bo w karton kamerka była zapakowana przy pierwszych dwóch odsyłkach (na filmie z 28.09.2015r w tle zresztą go widać!). Koszt przesyłki został pobrany w związku z nieustosunkowaniem się do instrukcji, gdzie prosiliśmy o odesłanie samej kamery bez akumulatora. Tymczasem kamera została odesłana "z" baterią przez co zostaliśmy zmuszeni na droższą przesyłkę innym przewoźkiem oraz musieliśmy tracić czas na wypełniane dodatkowych dokumentów wymaganych do odprawy celnej eksportowej. Kłamliwy negatywny komentarz tylko potęgował podtrzymanie tej decyzji.

Proszę tylko dłużej nie kłamać na nasz temat oraz producenta SJCAM. Tyle z naszej strony. Żegnamy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.04.2016 o 15:45, Buriza napisał:

I mamy kolejny dowód na kłamstwo! Na filmiku widać już uszkodzoną kamerę i wgraną niepoprawną wersję firmware 3.2 na kamerkę w rewizji 2.X!

Towar kupujemy od producenta dlatego też gwarantujemy najniższe ceny w polskiej sieci co jak widać komuś się bardzo nie podoba, że musi tworzyć fałszywe konta w celu tworzenia czarnego PR (nie pierwszy zresztą raz).

Kamera była wrzucona luzem do koperty wraz z pismem reklamacyjnym, żadnego kartonu nie było. Proszę nie kłamać. Chyba już się Panu pomylił sposób pakowania bo w karton kamerka była zapakowana przy pierwszych dwóch odsyłkach (na filmie z 28.09.2015r w tle zresztą go widać!). Koszt przesyłki został pobrany w związku z nieustosunkowaniem się do instrukcji, gdzie prosiliśmy o odesłanie samej kamery bez akumulatora. Tymczasem kamera została odesłana "z" baterią przez co zostaliśmy zmuszeni na droższą przesyłkę innym przewoźkiem oraz musieliśmy tracić czas na wypełniane dodatkowych dokumentów wymaganych do odprawy celnej eksportowej. Kłamliwy negatywny komentarz tylko potęgował podtrzymanie tej decyzji.

Proszę tylko dłużej nie kłamać na nasz temat oraz producenta SJCAM. Tyle z naszej strony. Żegnamy.

 

Jakie kłamstwo? Przestań ściemniać bo kamerę z wersją 3.2 otrzymałem od was. Twoje łganie robi się naprawdę śmieszne, oskarżasz mnie że zainstalowałem złą wersję FW i przez to popsułem kamerę, a wcześniej napisałeś:

Istnieje kilka wersji SJ5000+ i wersje firmware nie są ze sobą
kompatybilne! NIE MA możliwości abyśmy odesłali ten sam towar, ponieważ
nie da się fizycznie wgrać firmware 3.X na kamerkę,  która fabrycznie
wyszła z firmware poniżej 2.7, ponieważ płyty główne są w innej rewizji
i aktualizacja zakończy się niepowodzeniem!!! Na potwierdzenie link do
strony producenta:

jak widać ciągle musisz zmieniać zdanie co tylko potwierdza kto tu ściemnia.

Najniższa cena idzie w parzę z najniższym poziomem obsługi. Nie tworze fałszywych kont tylko mam jedno i to samo.

Zawsze solidnie pakuje przesyłki i nie jestem takim idiotą żeby wysyłać kamerkę w samej kopercie, kamera przechodziła przez urzędy celne i może tam została niewłaściwie przepakowana.

Co do wysyłki z baterią: wyjaśniałem już wielokrotnie powód jej wysłania, wklejam również e-mail który wysłałem w odpowiedzi na zarzuty?

*Santos Ramirez <...>   
Do: XON TECHNOLOGY <[email protected]>

Pana linia obrony robi się coraz bardziej żenująca. Z każdym kolejnym
e-mailem utwierdzam się w przekonaniu że padłem ofiarą oszustwa i próby
wyłudzenia. Ale wracając do nie zastosowania się do instrukcji.
Dołączenie baterii do wysyłki wytłumaczyłem we wcześniejszych
wiadomościach, czemu podczas 2 wysyłki do Chin nie poinformował mnie Pan
o tak rażącym według Pana złamaniu instrukcji które skutkuje
koniecznością pokrycia kosztów dostawy, tylko wykonał Pan serwis i
odesłał kamerę z powrotem. Druga rzecz czemu dopiero teraz po
przetrzymaniu kamery ponad 2 tygodnie informuje mnie Pan o innym
powodzie zatrzymania urządzenia niż utrzymywał Pan do tej pory
(negatywny komentarz). Jeśli dla Pana wysłanie dodatkowej baterii o
wadze 17g (dołączam zdjęcie przedstawiające wagę baterii) stanowi
problem oraz naraża na dodatkowe koszta to proszę odesłać samą kamerę
bez baterii. A mnie cały czas zastanawia jeden fakt: Jakie otrzymałem
urządzenie po 2 wysyłce do Chin skoro według naklejki z SN nie było na
niej fizycznej możliwości zainstalowania FW 3.X.

Więc się pytam czemu dalej przetrzymywałeś moją kamerę i wyłudzałeś ode mnie pieniądze?

 

Skoro nie odpisujesz na moje e-maile to zapytam się jeszcze raz co mam po raz kolejny robić z niesprawnym urządzeniem? mam odsyłać 5 raz? czy przyjmiesz towar i oddasz pieniądze? Jestem ponad 800zł w plecy przez zakupy u ciebie i nie zamierzam tego tak zostawić.

 

Pogrzebałem trochę i znalazłem również wizualny dowód na to że otrzymałem tą samą kamerkę. To jest pierwszy filmik jaki wysłałem sprzedającemu z usterką z dnia 12.09.2015

https://www.youtube.com/watch?v=bztS9oLzvQs&feature=youtu.be

a tu obrazek wyciągnięty z tego filmiku czas 7s

kam.jpg

zoom

kam zoom.jpg

oraz filmik w którym pokazuję wersję zainstalowanego FW z dnia 12.01.2016

https://www.youtube.com/watch?v=hzBECx7np94

obrazek z tego filmiku 23s:

kam2.jpg

zoom

kam2 zoom.jpg

Jest to mała kropka o której wspominałem w e mailach do sprzedającego. Innymi znakami charakterystycznymi było lekkie odgięcie obudowy patrząc na kamerkę z góry oraz ryski przy klapce od baterii jednak nie uwieczniłem ich na filmikach przed pierwszym i drugim odesłaniem do Chin.

Kamera działa tak samo jak wysłana wcześniej, posiada takie samo FW 3.2 (choć powinno nie być możliwości wgrania tej wersji w niby nowej kamerce) oraz wygląda tak samo (poza inną naklejką z numerem seryjnym) a mimo to sprzedawca twierdzi że otrzymałem nowy sprzęt i oskarża mnie o kłamstwo.

Edytowane przez Santos_Ramirez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka kropka czy podgięcie obudowy może być w wyniku procesu montażu (jakieś narzędzie czy przyrząd). Inaczej jakby była ewidentna głęboką rysa. Argument trochę na siłę.

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

Sądzisz że taka kropka czy odcięcie obudowy w tym samym miejscu wynikają z procesu produkcyjnego i występuje w wielu urządzeniach? No proszę Cię. Jakoś po 3 wysyłce do Chin i tym razem otrzymaniem innej kamerki tego nie było.

Sytuacja na dzień dzisiejszy wygląda następująco odesłałem w ciemno cały zestaw kamera plus akcesoria do sprzedawcy wraz z odstapieniem od umowy kupna-sprzedaży i czekam na zwrot pieniędzy (kamera dnia 05.05. 2016 została dostarczona) oczywiście Buriza do tej pory nic nie odpisuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Sprzedawca po otrzymaniu kamery stwierdził że nie dostanę zwrotu pieniędzy gdyż sam ją ucegliłem i jeśli nie zamówię sobie kuriera to ją zutylizuje. Poprosiłem o wklejenie pisma z serwisu o stwierdzonym uszkodzeniu z winy użytkownika, nic takiego nie otrzymałem. Buriza na podstawie swoich domysłów stwierdził że sam umyślnie uszkadzam kamery poprzez wgrywanie złego FW ( w rozumowaniu Burizy muszę mieć super hobby-kupić kamerę po to aby ją psuć, wydawać na wysyłki ok 300zł i przez rok gwarancji jej nie używać gdyż jest cały czas w podróży)

Na YT znalazłem rozwiązanie mojego problemu z pierwszej kamerki wg opisów problemem było słabe lutowanie.

https://www.youtube.com/watch?v=_9iRgCgs-WM

Jeśli nawet byłbym takim idiotą i wgrywał złą wersję FW to przedstawiam proces jak łatwo przywrócić do życia kamerkę.

https://www.youtube.com/watch?v=BcSep6YN77c

Skoro naprawa jest taka łatwa to czemu serwis wymienił mi kamerkę na nową?

Rozmawiałem z allegro to stwierdzili że sprzedawca nie uznał naprawy na gwarancji i nie mogą podważać jego decyzji. Byłem u rzecznika praw konsumenta powiedział że jego kompetencje kończą się na krajach UE a dalej trzeba wynająć prawnika co w przypadku kwoty kamery jest nieopłacalne. Tak więc kupując od niego cokolwiek nie macie żadnej linii obrony.

Moje zakupy u tego oszusta wyglądały następująco

Telefon Xiaomi Redmi Note 2 urząd dowalił mi opłaty że wyszło drożej niż u innych sprzedawców (za tą aukcje otrzymał pozytywny komentarz)

Kamera SJCAM 5000+ której historie można wyczytać na tym forum (negatyw brak kamery i brak ok 900zł)

Oczywiście kontakt z Buriza odbywa się przez wykop.pl

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Santos mylisz się jeżeli sprzedawca ma firmę zarejestrowana w Polsce i sprzedaje na allegro może mieszkać sobie w Honolulu obowiązuje go Polskie prawo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, hwda napisał:

Santos mylisz się jeżeli sprzedawca ma firmę zarejestrowana w Polsce i sprzedaje na allegro może mieszkać sobie w Honolulu obowiązuje go Polskie prawo. 

Firma nie jest zarejestrowana w Polsce:

Xon Technology

Bantian Street 2F, Building D, Longgang District

518000 Shenzhen 

Nigdzie także nie podaje KRS'ów czy innych danych wskazujących na to, że firma jest tutaj w jakikolwiek sposób zarejestrowana. Na allegro jak i na Aliex, czy ebay, wystawić może każdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.05.2016 o 10:02, Nezumi napisał:

Firma nie jest zarejestrowana w Polsce:

Xon Technology

Bantian Street 2F, Building D, Longgang District

518000 Shenzhen 

Nigdzie także nie podaje KRS'ów czy innych danych wskazujących na to, że firma jest tutaj w jakikolwiek sposób zarejestrowana. Na allegro jak i na Aliex, czy ebay, wystawić może każdy.

Nezumi zanim napiszesz pomysl.  Minuta szukania w google 

Status działaności: Podmiot aktywny
Data wpisu do KRS: 
Rozpoczęcie działalności: 2014
Miejsce wpisu: 
Liczba zatrudnionych osób: 1 (stan na: 2015-10-02)

DANE ADRESOWE:

//Z25: firma w Polsce już nie istnieje, adres jest prywatnym adresem zamieszkania

NIP: 5591921302
REGON: 3416405

Santos zawsze możesz pozwać człowieka nie firme,  nikt niej jest bezkarny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Nezumi napisał:

@hwda mój błąd, racja, nie pomyślałem, aby szukać pod "Buriza", skupiłem się na Xon Technology/xon24.eu, jak się wszędzie przedstawia i prezentuje, ale wszelkie wpisy są stare, nawet bardzo, bóg jeden wie, czy ta firma "Buriza" nadal istnieje.

I z tego co wiem,  obcokrajowiec nie może złożyć firmy na allegro,  ponieważ musi przejść weryfikacjie albo nuner konta albo polski adres

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, hwda napisał:

I z tego co wiem,  obcokrajowiec nie może złożyć firmy na allegro,  ponieważ musi przejść weryfikacjie albo nuner konta albo polski adres

Ma tutaj rodzinę, może podać ten adres, konto też może podać do kogoś w rodzinie, więc to wszystko można "przeskoczyć", ale też racja, jak się ma czyjeś dane to egzekwować prawo można zawsze, a na Allegro nie ma co liczyć, oni zawsze i od wszystkiego umywają ręce... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz 100 % racji allegro tylko wkleji swoją regulke.  Sprzedawca otrzymał upomnienie mam nadzieję ze to rozwiąże problem i po tym się urywa kontakt.  Dlatego wartościowe rzeczy jak telefony to tylko tam gdzie jest ochrona PayPal lub ochrona aliexpress 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

13.05 zamówiłem w sklepie xon24.eu Redmi 3 Pro (srebrne). Dzisiaj tj. 31.05 do mnie przyszedł, obyło się bez żadnych VATów. Do telefonu dołączona była przejściówka na wtyczkę polską. Telefon miał wgrane oficjalne oprogramowanie od Xiaomi (chińskie). W czasie, w którym telefon do mnie "szedł" wymieniliśmy ze sprzedawcą kilka maili i nie było najmniejszego problemu z kontaktem.

W skrócie wszystko przebiegło jak należy, w związku z czym bardzo polecam!

Edytowane przez pkawalec91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Redmi2 napisał:

Nie jest jedyny, było sporo przypadków, włącznie z pustą przesyłką, ile w tym winy a na ile uczciwość @Burizy nie mnie oceniać.

Wysłane z mojego 2014811 przy użyciu Tapatalka

Przeleciałem cały ten wątek i niestety, ale po za rozprawą z Santosem nie znalazłem nic w czym zawinił by Buriza. A jak widać jest to kwestia dość sporna i moim zdaniem nie powinna być już tutaj kontynuowana (chyba, że zostanie zaktualizowana o jakieś nowe informacje, nowe wydarzenia). Każdy kto to przeczytał wyrobił sobie odpowiednie zdanie, czy to o Burizie, czy Santosie. W związku z czym, aż do kolejnego zakupu, to mój ostatni post w tym wątku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeleciałem cały ten wątek i niestety, ale po za rozprawą z Santosem nie znalazłem nic w czym zawinił by Buriza. A jak widać jest to kwestia dość sporna i moim zdaniem nie powinna być już tutaj kontynuowana (chyba, że zostanie zaktualizowana o jakieś nowe informacje, nowe wydarzenia). Każdy kto to przeczytał wyrobił sobie odpowiednie zdanie, czy to o Burizie, czy Santosie. W związku z czym, aż do kolejnego zakupu, to mój ostatni post w tym wątku

Mnie zakupy u Burizy nauczyły jednego nigdy więcej nie kupuj od pseudo sprzedawców towaru bez gwarancji w Polsce. Chciałem kupić trochę taniej a musiałem się zmagać z oszustwem, wyłudzeniem i odpieraniem klamliwych zarzutów. Koniec końców jestem bez kamery i bez pieniędzy i mimo że pisałem o udostępnienie pisma z serwisu stwierdzającego uszkodzenie z winy użytkownika to go nie otrzymałem. Po straceniu nadziei na otrzymaniu od Burizy sprawnego sprzętu kupiłem gopro i powiem że jakość filmów jest dużo lepsza oraz co ważniejsze - działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz Santos, ale jesteś jedynym przypadkiem na całym tym forum (przynajmniej na tyle na ile przeczytałem), który miał jakiś problem. Czy może jest ktoś jeszcze?

Tutaj były z 3 - 4 akcje na wykopie tez trochę tego bylo o nim. Dziwię sie ludziom ze kupują na allegro u pośrednikom. Gdzie nie ma zadnej ochrony czy pomocy jak jest problem.

A ty Santos walcz nie poddawaj sie

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cokolwiek z kamerkami itd.

Kupiłem Xiaomi Mi4c Prime od xon24 i jestem niesamowicie zadowolony - przejściówki, szkło hartowane, USB typu C, wgrane już na wstępie czyste MIUI Polska. Żyć, nie umierać. Żadne problemy mnie nie spotkały oprócz faktu, że przesyłka się opóźniła z przyczyn niezależnych od sklepu, o czym zostałem natychmiastowo poinformowany. Więc na pewno w kwestii telefonów mogę polecić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No i stałem się posiadaczem słuchawek Hybrid Iron. Muszę przyznać, że za tą cenę lepszych nie używałem. Sprzęt orginalny, przesyłka dobrze zapakowana i darmowa. Nowości nie napiszę ale po raz kolejny polecam Sprzedawcę. W niedługim czasie pewno po Mi5 się uśmiechnę ;)

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Założyłem konto na forum, tylko i wyłącznie, żeby zachęcić Was do kupna telefonu od Burizy. Sam zostałem dziś posiadaczem Xiaomi Mi5 64 GB. Telefon zamówiony w poniedziałek, przyszedł w następny poniedziałek :) (równe 7 dni). Doskonały i szybki kontakt ze sprzedającym. Numer trackingowy od razu podany. Wysyłka DHL-em i co ciekawe, w moim przypadku, bez dodatkowych opłat :D. Serdecznie polecam tego sprzedawcę !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...