Jump to content

BURIZA


Recommended Posts

Spokojnie, aukcje dodamy w ciągu kilkunastu godzin :)

Na stanie posiadamy:

12x Xiaomi Redmi Note LTE

50x Xiaomi Piston v2 (srebrne + złote)

30x oryginalne Flip Cover Case dla Mi3/Mi4/Redmi Note (LTE)

20x MiKey

 

Pod koniec tygodnia/początku następnego zostanie nadana paczka z:

100x Xiaomi Power Bank 10400mAh

50+ oryginalne obudowy, Flip Cover Case, gumowe pokrowce dla Xiaomi Red Rice (1S)/ Mi3/Mi4/Redmi Note (LTE)

10x Xiaomi Redmi Note LTE

20+ oryginalnych folii dla Mi3/4/Red Rice

30x Xiaomi Piston v2

Link to comment
Share on other sites

Każdy towar jest objęty 12 miesięczną gwarancją producenta - Xiaomi nie posiada autoryzowanego serwisu w Europie. Czyli kupujący odsyła na swój koszt do Chin (przesyłamy dokładny adres pod jaki należy wysłać sprzęt). Po naprawie odsyłamy na nasz koszt kurierem DHL.

 

Koszt paczki pocztowej priorytetowej do Chin to 30zł

Kurier UPS Express Saver to 97,51 zł.

 

Nie udzielamy gwarancji komisowej w Polsce, ponieważ nieautoryzowana próba naprawy w Polsce = permanentna utrata gwarancji producenta.

 

Po drugie naprawa komisowa najprawdopodobniej odbędzie się na nieoryginalnych częściach zamiennych. Także naszym zdaniem dużo bardziej opłacalne jest wydanie te kilkadziesiąt złotych na wysyłkę do Chin niż naprawa w komisie w Polsce.

 

Do każdego zakupu przesyłamy ORYGINALNY dowód zakupu oraz papiery gwarancyjne wystawione przez Xiaomi - także gwarancja producenta jest pewna.

Edited by Buriza
Link to comment
Share on other sites

Osobiście kupiłem MI4 od użytkownika Buriza. Przesyłka doszła ekspresowo, towar jak najbardziej zgodny z opisem :-) 100% satysfakcja i perfekcjia w obsłudze klienta. Polecam i potwierdzam bezpieczeństwo oraz oryginalne pochodzenie towarów.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Xiaomi nie sprzedaje i nie udostępnia części do swoich produktów więc wątpię aby jakiś sprzedawca miał oryginalne części na stanie. Jedyną możliwością aby dostać oryginalne części jest pozyskanie ich z uszkodzonych telefonów.

Napisz do Acida może będzie miał akurat oryginalne wyświetlacze.

Edited by McDoGG
Link to comment
Share on other sites

 

To co nas wyróżnia to fakt, że urządzenia kupujemy prosto od Xiaomi, a nie od chińskich pośredników!

Dzięki temu macie Państwo 100% gwarancję oryginalności. 

 

 

Spoko, czekam na odpowiedź sprzedawcy. Pytam, bo trochę mnie to zaciekawiło.

Link to comment
Share on other sites

t.bone - tak jak pisał mcdogg nie ma możliwości zakupu od Xiaomi wyświetlaczy, ponieważ producent nie sprzedaje części do swoich urządzeń.

Te posiada tylko serwis Xiaomi znajdujący się w Chinach. Jedyną możliwością naprawy telefonu w twoim przypadku jest odesłanie na odpłatną naprawę do pośrednika od którego kupiłeś telefon, a on dalej odsyła do serwisu w Chinach. Druga możliwość to kupno zamiennika lub polować na oryginalny LCD z demontażu niesprawnego telefonu na aliexpress itd.

 

Cały towar który mamy w ofercie kupujemy od producenta. Ostatnio np. zamawialiśmy na specjalne życzenie osób z forum m.in. mini router Xiaomi, orginalne baterie do Redmi Note i Mi2s i inne akcesoria jak drewniane plecki do Mi4 niedostępne nigdzie indziej w Polsce.

 

Tak przy okazji to bawi nas fakt konkurencji, która wystawia na allegro telefony Xiaomi i ma zaznaczone "gwarancja producenta", a w opise, że serwis w Polsce. Jedno z drugim się wyklucza bo Xiaomi nie posiada autoryzowanego serwisu w europie a tym bardziej w PL. Po drugie ciekawe jak kupuje konkurencja części zamienne skoro Xiaomi ich nie udostępnia :> Jedyna możliwość to nieautoryzowana naprawa na częściach zamiennych.

Link to comment
Share on other sites

t.bone - tak jak pisał mcdogg nie ma możliwości zakupu od Xiaomi wyświetlaczy, ponieważ producent nie sprzedaje części do swoich urządzeń.

Te posiada tylko serwis Xiaomi znajdujący się w Chinach. Jedyną możliwością naprawy telefonu w twoim przypadku jest odesłanie na odpłatną naprawę do pośrednika od którego kupiłeś telefon, a on dalej odsyła do serwisu w Chinach. Druga możliwość to kupno zamiennika lub polować na oryginalny LCD z demontażu niesprawnego telefonu na aliexpress itd.

Cały towar który mamy w ofercie kupujemy od producenta. Ostatnio np. zamawialiśmy na specjalne życzenie osób z forum m.in. mini router Xiaomi, orginalne baterie do Redmi Note i Mi2s i inne akcesoria jak drewniane plecki do Mi4 niedostępne nigdzie indziej w Polsce.

Tak przy okazji to bawi nas fakt konkurencji, która wystawia na allegro telefony Xiaomi i ma zaznaczone "gwarancja producenta", a w opise, że serwis w Polsce. Jedno z drugim się wyklucza bo Xiaomi nie posiada autoryzowanego serwisu w europie a tym bardziej w PL. Po drugie ciekawe jak kupuje konkurencja części zamienne skoro Xiaomi ich nie udostępnia :> Jedyna możliwość to nieautoryzowana naprawa na częściach zamiennych.

I tak Was ustawowo obowiązuje rękojmia z tytułu niezgodności towaru z umową i gdy coś z telefonem będzie nie tak, klient ma pełne prawo reklamować z tytułu niezgodności towaru z umową w ciągu 24 miesięcy.
Link to comment
Share on other sites

Ja też niestety mam już części nieoryginalne. Mam niby wysokiej jakości ekrany LCD np. do MI2 czy MI3 ale nie sa to oryginały. 
Widać to po czasie od naprawy. Nagle po 3-6 miesiącach coś z dotykiem się dzieje.

Link to comment
Share on other sites

baku1991 dlatego też pisaliśmy w tym topicu, że jako jedyni z nielicznych importerów w PL bierzemy na siebie gwarancje i odsyłamy do producenta (konsument może odesłać osobiście lub odesłać do nas i my odsyłamy do Chin) i zapewniamy jako nieliczni PRAWDZIWĄ gwarancję producenta gdzie telefon zostanie naprawiony na oryginalych częściach, a nie na zamiennikach. Tak jak pisałem Xiaomi nie udostępnia swoich oryginalnych części innym podmiotom i tutaj należy zdecydować czy chcesz aby towar był naprawiony profesionalnie z dłuższym czasem oczekiwania z wysyłką do Chin lub naprawiony w nieautoryzowanym sewisie najprawdopodobniej na nieoryginalych częściach ale w Polsce.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Acid wiesz, że mnie zmartwiłeś tą informacją. Przy pierwszej naprawie w Micenter w BG via Ibuygou, został włożony nieoryginalny wyświetlacz. I teraz klops. Powtórka? IBG robi jawnie w wała.

 

Buriza z tego co widzę, że czasem na allegro pojawiają się wyświetlacze do Mi3 w cenie >300 PLN, czyli raczej oryginały. Nie mówię już o tym, że jest sporo poniżej tej kwoty - oczywiście nieori.

Link to comment
Share on other sites

Wiesz. Na ekranach do MI3 nie mam nigdzie napisane, że to zamiennik. Porównywałem wyświetlacze zdjęte (pod względem wnętrzności). Identyczne. Nawet co niektóre mam jeszcze z oryginalnymi naklejkami na których były klejone elementy. 

Myślę, że część mam z demontażu, część jakieś inne lekko. Fakt, że te z dostaw z zeszłego roku (Twój i co najmniej dwa moje) mogły być z innych źródeł. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

No stwierdzę , że temat realizacji gwarancji i użycia części do naprawy, bardzo mnie zmartwił. Fakt, że już mam po gwarancji, ale dla osób, które mają telefony pokroju Mi2s (czyli już wiekowe, czyli praktycznie oryginalne wszystkie części /akcesoria są wyprzedane)... to teraz grubsza naprawa, nie dość że wiąże się ze sporym kosztem, to na NIEORYGINALNYCH częściach! Masakra.

Mi2s powered by sMIUI

Edited by kulig007
Link to comment
Share on other sites

Buriza, ja o czym innym, Ty o czym innym. Oprócz rocznej gwarancji producenta macie również obowiązki ustawowe wobec klienta tylko o nich nie wspominacie bo wtedy wy dokładacie do interesu. Tylko z polskimi sprzedawcami tak jest, że jeśli klient nie zna swoich praw to mu się wmówi, że roczna gwarancja minęła i niech płaci. I dlatego podkreślacie oryginalną gwarancję producenta bo wtedy robota jest na jego koszt, a w przypadku rękojmi, tudzież niezgodności towaru z umową, usunięcie wad jest na Waszej głowie. Mydli się w głowach "dobrem klientów", a tak na prawdę chodzi o kasę. Szacun, że opłacacie kuriera z własnej kasy bo to nie mały koszt, ale to nie zmienia faktu, że klient ma prawo reklamować towar zakupiony przez okres 2 lat od dnia zakupu.

Edited by baku1991
Link to comment
Share on other sites

To zależy jak kupujesz na fakturę VAT to masz tylko gwarancję 12 miesięcy, jak na paragon to masz gwarancje 12 i rękojmie 24 miesiące.

Żaden sprzedawca o tym nie informuje, bo... tak już jest w Polsce.

Wysłane z mojego MI 4W przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

To zależy jak kupujesz na fakturę VAT to masz tylko gwarancję 12 miesięcy, jak na paragon to masz gwarancje 12 i rękojmie 24 miesiące.

Żaden sprzedawca o tym nie informuje, bo... tak już jest w Polsce.

Wysłane z mojego MI 4W przy użyciu Tapatalka

Hehe. To faktura to jakis magiczny dokument. Gdzie to wyczytales? Edited by tosshi2
Link to comment
Share on other sites

Wszelkie roszczenia z tytułu niezgodności towaru z umową dotyczą tylko osób fizycznych nie prowadzących działalność gospodarczą. Paragon bądź faktura to tylko dokument rejestrujący fakt sprzedaży .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

No i do mnie również dotarł Mi4.

Szybko bo 10-11 dni i listonosz zapukał. Bez VATu :-)

Telefon dokładnie sprawdzam, mam nadzieje że pozytywna opinia zostanie już na stałe :-)

Aktualnie polecam :-))

Wysłane z mojego MI 2S

Edited by kulig007
Link to comment
Share on other sites

A dziś i mój telefonik dotarł, szedł troszkę długo bo ponad 2 tygodnie. Kontakt bardzo dobry, "fabrycznie" wgrane miuipolska.

Na razie jak najbardziej polecam.

 

edit

WER - Warszawa, dodam że to ostatni przystanek trackingowy, w Polsce już nikt nie aktualizuje statusu

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...