Skocz do zawartości

Mi Air Purifier Pro problem z połączeniem aplikacji Mi Home- przekroczono czas połączenia


Dudus89

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie, podczas skanowania nie widział oczyszczacza, próbowałem ręcznie - wybrałem konkretny model S2 i również nic z tego...

Też mi się wydawało że to może być problem w najnowszej aplikacji... i nie wiedzieć czemu tuż przed odinstalowaniem nowej i szukaniu starszej zadziałało!!! Nie wiem czemu, tak jak pisałem wcześniej próbowałem na wiele sposobów... Tuż przed ostatnią próbą zrobiłem nawet skrina że nie widzi urządzenia...

W każdym razie działa, dziękuję Rezmus za całą pomoc...

Screenshot_20191118-081240.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

@rezmus twoja aplikacja rzeczywiście pomaga, dodało mi do xiaomi home lampę yeelight i oczyszczacz wcześniej nie widziała apka. Użylem wersji 5.6.37 z innego posta. Robisz świetna sprawę ;-)

PS. Jest gdzieś na forum temat z twoim modem, gdzie wrzucasz w postach aktualne wersję moda bo nie znalazłem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

dziś zakupiłem Smartmi Xiaomi Evaporative Humidifier w wersji EU (jest polska wtyczka), urządzenie pieknie dodało się do aplikacji - po wejsciu w urządzenie przez aplikacji, na pulpicie powinny wyświetlać się % o wilgotności, przyciski do włączania i wyłączania, ogólnie jakies ustawienia - wszystko byłoby ok gdyby nie były  wjęzyku chinskim :P.... Ktoś miał z tym problem i wie jak sobie poradzić?

2.jpg 1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Mam problem z Xiaomi Mi Air Purifier 2h. Gdy próbuje użyć na telefonie aplikację xiaomi home i mam ustawiony region "polska", to mam problemy z połączeniem się

Tzn wybieram urządzenie -> urządzenie w pobliżu -> wykrywa mi urządzenie "oczyszczacz powietrza mi2hb..."  -> klikam -> wpisuje hasło do routera  -> szuka połączenia "przybliż telefon do urządzenia" -> wyskakują komunikaty: "urządzenie połączone", "wiadomość wysłana na urządzenie", więc dwa "odhaczyło", no i przy "łączeniu urządzenia z siecią", wyskakuje mi cały czas: ""przekroczony czas połączenia z siecią wyświetl szczegóły 
Co robić? 
Próbowałem region zmienić na chiny, jak tutaj radziliście, to z kolei w ogóle nie znalazło mojego urządzenia, a w sugerowanych produktach nie było mojego modelu "2h"
Proszę oradę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Dnia 16.01.2020 o 17:52, be6he6mo6th napisał:

Witam, Mam problem z Xiaomi Mi Air Purifier 2h. Gdy próbuje użyć na telefonie aplikację xiaomi home i mam ustawiony region "polska", to mam problemy z połączeniem się

Tzn wybieram urządzenie -> urządzenie w pobliżu -> wykrywa mi urządzenie "oczyszczacz powietrza mi2hb..."  -> klikam -> wpisuje hasło do routera  -> szuka połączenia "przybliż telefon do urządzenia" -> wyskakują komunikaty: "urządzenie połączone", "wiadomość wysłana na urządzenie", więc dwa "odhaczyło", no i przy "łączeniu urządzenia z siecią", wyskakuje mi cały czas: ""przekroczony czas połączenia z siecią wyświetl szczegóły 
Co robić? 
Próbowałem region zmienić na chiny, jak tutaj radziliście, to z kolei w ogóle nie znalazło mojego urządzenia, a w sugerowanych produktach nie było mojego modelu "2h"
Proszę oradę

Mam podobny problem z Xiaomi Air Humidifier 2.

Nieopatrznie kupiłem wersję na ruski rynek (:()

Normalna aplikacja w ogóle go nie widzi, regionu zmienić nie mogę bo wyskakuje błąd.

Zainstalowałem moda szanownego @rezmus ale tutaj z kolei dodawanie urządzenia wykracza się przy łączeniu "przekroczono czas połączenia"

Hasło wifi podaje poprawne :)

 

czy wyrzuciłem 500 zł w błoto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Na wstępie witam serdecznie Wszystkich.

Pokusiłem się o zakup Oczyszczacza w wersji CN, nie wiedziałem jednak, że nie dodam go do Mi Home razem z pozostałymi urządzeniami: Mi Cleaner, Scooter, Camera... 

Przeczytałem cały wątek. Przełączyłem się na konto Chinskie, dodałem oczyszczacz, oczyszcza zaktualizowałem, przełączyłem z powrotem na konto PL, jednak oczyszczać nie jest widoczny. 

Zainstalowałem również aktualizację od @rezmus wersja 5.6.70... Nie pomogło :(

Jest już jakiś sprawdzony sposób na dodanie urządzenia CN do wersji aplikacji EU ? 

Z góry dziękuję za pomoc. 

Pozdrawiam wszystkich. 

Edytowane przez Blind_504
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cześć.

Gorąco proszę o pomoc w opisywanym w tym wątku problemie. 

Sprzęt:  Air Purifire 3 CN + kamerka IMI 1080p EU

Wszystko działało sobie bez problemu na regionie CN, aż pewnego dnia widzę, że oczyszczacz jest offline. Usunąłem go więc, by ponownie dodać i nic... Cały czas wyskakuje info "Przybliż urządzenie do routera".

Wypróbowałem wszystkie opisane w tym wątku metody z wyjątkiem moda od @rezmus bo nie mam konta na uploadfiles.

image.thumb.png.b72d8e5dfa5e0e626f9b7950bf4a06d1.png

Czy można prosić autora o reupload np. na wetransfer?

Będę wdzięczny.

Pozdrawiam

Edytowane przez Harp_un
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, rezmus napisał:

robiles mu moze aktualizacje firmware zanim to sie stalo? mogl wyskoczyc taki popup przy wejsciu w urzadzenie, ze jest nowy firmware i czy aktualizowac.

Zwracam na takie aktualizacje uwagę i szczerze nie przypominam sobie by taka się pojawiła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, rezmus napisał:

wyglada na to, ze problem dotyczy routerow/internetu upc po aktualizacji do fw 2.0.8 ;)

No i sprawa wyjaśniona... też działam na sprzęcie UPC. Dzięki za info.

W takim razie będę szukał info pod tym kątem. Gdybyś jednak znalazł gdzieś rozwiązanie problemu szybciej daj znać proszę tutaj.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Tak więc mój problem udało się rozwiązać. Pomogła jedna z dwóch czynności:

1. zmiana w Connect Box'ie szyfrowania z "mieszanego" WPA-PSK/WPA2-PSK na samo WPA2-PSK

2. przejście na IPv4 z IPv6 poprzez kontakt z infolinią techniczną UPC

 

Oczywiście polecam najpierw zmienić WPA, a potem ewentualnie męczyć się z infolinią. 

Informacyjnie. FW w moim Connect Box'ie to najnowszy  6.12.18.26-3p6

Mam nadzieję, że komuś się przyda.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

ten sam problem mi pufer 2h - dodaję łącze i na oststanim kroku brak możlwości połączenia.

zmiana ustawień connect boxa nie pomaga :(

 

 

PS: ok przez jabłko udało się sparować i pojawiło się na andku :D 

Edytowane przez yeapUwin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Dnia 29.04.2020 o 18:38, Harp_un napisał:

Cześć.

Tak więc mój problem udało się rozwiązać. Pomogła jedna z dwóch czynności:

1. zmiana w Connect Box'ie szyfrowania z "mieszanego" WPA-PSK/WPA2-PSK na samo WPA2-PSK

2. przejście na IPv4 z IPv6 poprzez kontakt z infolinią techniczną UPC

 

Oczywiście polecam najpierw zmienić WPA, a potem ewentualnie męczyć się z infolinią. 

Informacyjnie. FW w moim Connect Box'ie to najnowszy  6.12.18.26-3p6

Mam nadzieję, że komuś się przyda.

Królu złoty, pomogła zmiana na WPA2-PSK. Miałem problem z Smartmi Humidifier 2 i już nie miałem pomysłów. Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Cześć, 

Mam nawilżacz Smartmi evaporative humidifier 2. Problem polega na tym, że na zmodowanej wersji xiaomi home 5.8.38, niezależnie od regionu wyświetla mi błąd jak na zdjęciu. Natomiast na aplikacji ze sklepu, nawilżacz działa jedynie na regionie cn z małym wyjątkiem. Nie załącza się automatyzacja, a jest to opcja na której mi najbardziej zależy. Mieliście podobny problem?

Z góry dzięki za pomoc: )

Screenshot_20201117-091048_Mi Home.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...