Asuan Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 (edytowane) Witam mam problem, ponieważ nie działa mi lte. Jestem w T-mobile. Edytowane 1 Lutego 2019 przez Asuan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Popraw APN, sprawdź czy jesteś w zasięgu sieci LTE swojego operatora... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asuan Opublikowano 1 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Jestem w zasięgu. APN mam poprawione na takie same jakie znalazłem na stronie tmobile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Od jak dawna nie działa Ci to LTE oraz ponawiam pytanie, czy jesteś w zasięgu LTE T-mobile (najlepiej wejść sobie na btsearch i sprawdzić czy masz blisko jakieś nadajniki Networks/T-mobile). PS: Popraw ten tytuł, bo nie wygląda to dobrze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asuan Opublikowano 1 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Od 3 dni kiedy przesiadłem się na Poco (wymieniłem kartę sim na nową ze względu na to, że stara nie była kartą nano). Jestem w zasięgu zawsze działało. Ps. Sorry ale nie umiem pisać tytułów tak żeby to dobrze wyglądało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Musi działać LTE. Jeżeli karta obsługuje LTE, a APN są prawidłowe, to być może kwestia jest w ostatnim pożarze w Wa-wie, gdzie spłonęła hala T-mobile. Dzwoniłeś do T-mobile? 48 minut temu, Asuan napisał: Sorry ale nie umiem pisać tytułów tak żeby to dobrze wyglądało Jest OK. Chodziło mi tylko o ten nieszczęsny capslock. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asuan Opublikowano 1 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Jutro zadzwonię, wcześniej nie miałem czasu ze względu na pożar Dzwoniłem i ciągle nie można się połączyć z biurem obsługi klienta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się