Martinn Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Dzień dobry, kupiłem wczoraj lampkę Mi LED DESK LAMP. Przy próbie połączenia z aplikacją MIHome oraz Yeelight pojawia się problem przy połączeniu z wi-fi- wyskakuje komunikat:,,internet niedostępny dla yeelight....``. Próbowałem na dwóch sieciach wi-fi, ale problem nie zniknął. W MiHome zmieniłem serwer z Niemieckiego na Amerykański i Singapurski, ale dalej nic. Z kolei w Yeelight na Rosyjski, Chiński i nic to nie dało. Pomożecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcalus Opublikowano 3 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2019 Mam ten sam problem z Xiaomi Bedside Lamp.Trzy różne sieci wifi, dwa różne routery, telefony Samsung Galaxy S8, S6, tablet S2, wszystkie dostępne serwery i nic.Lampka wymieniona na inną też nic.Lampka jest wykrywana, ale jej sieć yeelink jest niedostępna.Czy jest na to jakiś sposób?Bardzo proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marglcia Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 (edytowane) Panowie pomóżcie bo mam ten sam problem z Xiaomi Mijia MJCTD01YL - kupiłam dwie lampki dla siebie i na prezent - u mnie wszystko ładnie chodzi ( mam xiaomi mi 6) i bez problemu połączyło się z MiHome z wifi a z tą drugą sprezentowaną jest problem - nie chce się połączyć z wifi ani z pozycji MiHome ani Yeelight (telefon samsung s8 i próbowane na 3 różnych routerach - lampki nie jestem w stanie sprawdzić u siebie). Jakieś sugestie/uwagi - pomóżcie bo to prezent i wyszło trochę żenująco... Edytowane 8 Marca 2019 przez marglcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marglcia Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 Problem rozwiązany - może komuś się przyda a więc problemem jest, że coś "nie tryta" między telefonami samsung a lampką mijia i potrzebne jest pobranie aktualizacji lampki - no niestety nie ma połączenia z WiFi więc nie ma aktualizacji i tu na pomoc przychodzą telefony xiaomi a przynajmniej mój Mi 6 połączył się bez problemu z lampką - zassaliśmy aktualizacje i już potem nie było problemu połączenia z Samsunga S8 z lampką 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agamewa Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 Witam..mam ten sam problem z lampką bedside próbowałam wszystkiego i nic .Co prawda z 3 razy niby udało mi się zalogować na appce Yeelight ale co z tego jak lampka się nie zapisała .W czym może być problem ? z lampką ? z moją siecią ? czy z aplikacją ? Pomóżcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skarabeusz Opublikowano 12 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 (edytowane) Zaloguj się do aplikacji poprzez: [email protected] Password: yeelink1234 Spróbuj dodać swoją lampę. Po dodaniu zaktualizuj oprogramowanie lampy. Wyloguj i zaloguj się swoim loginem i hasłem. Dodaj lampę jeszcze raz. Edytowane 12 Marca 2019 przez Skarabeusz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinn Opublikowano 18 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Zalogowałem się poprzez [email protected], ściągnąłem aktualizację i działa już na moim koncie. Dzięki za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemek82 Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 Skarabeusz wielkie dzięki. Postępowałem według Twoich instrukcji i nareszcie udało mi się dodać moją mi bedside lamp. Już myślałem że wyrzucę to za okno ale dzięki Twoim wskazówkom sterowanie lampą przez telefon działa. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agamewa Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 Metoda ta działa także na inne rzeczy ze stajni xiaomi od wczoraj męczyłam się z dodaniem do aplikacji listwy power strip próbowałam wszystkiego co mi przyszło do głowy ,zmiana wi-fi ,hot spot ,różne telefony a nawet starsze wersje mi home znalezione na apk mirror i lipa .Dziś przypomniałam sobie o tej metodzie zalogowania się z której korzystałam przy mi bedside ,pomyślałam może i na listwę pomoże i tak się stało ,po wielkiej walce z dodaniem do aplikacji stripa udało mi się ...problemem jak widać jest tu aktualizacja ale przy pomocy tej metody można problem rozwiązać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszNow Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 Nie działają już te dane do zalogowania. Ktoś ma nowe dane do logowania? Dnia 12.03.2019 o 17:18, Skarabeusz napisał: Zaloguj się do aplikacji poprzez: [email protected] Password: yeelink1234 Spróbuj dodać swoją lampę. Po dodaniu zaktualizuj oprogramowanie lampy. Wyloguj i zaloguj się swoim loginem i hasłem. Dodaj lampę jeszcze raz. Wyskakuje błędne hasło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Apo01 Opublikowano 4 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2020 Niestety lampka nie działa a login jest juz niekaktualny. Musze dodać, że Xiaomi to jednak wielki badziew jak działa tylko z telefonami Xiaomi. Szkoda kasy na ten szajs. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maczek Opublikowano 12 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2021 Hej, mam ten sam problem. Męczę się z tym od ponad roku i nic nie pomaga. Czy ktoś ma aktualne rozwiązanie problemu? Ww. konto nie działa :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się