B737 0 Posted January 30, 2019 Report Share Posted January 30, 2019 Hej. Kupiłem wersję chińską, która teoretycznie posiada automatyzację, na której mi zależało, do ustawienia z poziomu aplikacji. Rozpakowałem sprzęt w domu i nie mogę sparować oczyszczacza z wifi/appką. Aplikacja wykrywa oczyszczacz po WiFi przez nie emitowane i łączy się z nim. Problem występuje na ostatnim etapie, gdy aplikacja próbuje połączyć oczyszczacz z internetem (krok 3 z 3). Wtedy pasek stanu przelatuje do 100% i otrzymuje komunikat, że się nie powiodło. I teraz tak: mam ustawione na Chiny kontynentalne, próbowałem też Europę, Indie, Hong Kong... pełne uprawnienia nadane aplikacji, telefon połączony z tą samą siecią do której próbuję połączyć oczyszczacz, nie zadziałało na 2 routerach (tp-link i technicolor z UPC) ani na hotspot udostępnionym z iphonea. Witki opadają... Ktoś ma pomysł, jak rozwiązać ten problem? Link to post Share on other sites
Witek_Wojciechowski 2 Posted January 30, 2019 Report Share Posted January 30, 2019 Mój znajomy na iPhonie miał taki problem. Resetował odkurzacz z 12 dni w końcu się udało. Serwer chiński. Wersje odkurzacza miał chyba eu.Wysłane z mojego MI PAD 4 przy użyciu TapatalkaAsa. Oczywiście łączysz się do wifi odkurzacza.Wysłane z mojego MI PAD 4 przy użyciu TapatalkaZ odkurzaczem miał problem. Jak z oczyszczaczem - nie wiem. Ale też ma 2sWysłane z mojego MI PAD 4 przy użyciu Tapatalka Link to post Share on other sites
B737 0 Posted January 30, 2019 Author Report Share Posted January 30, 2019 Właśnie w tym sęk, że jak mi się nie uda, to go zwyczajnie odeślę (kupiłem przez sieć). Link to post Share on other sites
elmagico 1 Posted January 31, 2019 Report Share Posted January 31, 2019 Również mam problem z siecią w tym oczyszczaczu, jednak z dystrybucji EU. Dodał się prawidłowo do Mi Home ale od tygodnia regularnie przechodzi w Offline, pomimo że w Home Assistant jest widoczny i działa. Wydaje mi się, że w moim wypadku to problem z samą apką Mi Home. Czekam, może samo się naprawi Link to post Share on other sites
oczyszczaczhelp 0 Posted November 16, 2019 Report Share Posted November 16, 2019 Hej i jak udało Ci się połączyć ostatecznie? Jakie było źródło problemu? Ja również mam to samo ze swoją chińska wersja ... Link to post Share on other sites
rezmus 171 Posted November 16, 2019 Report Share Posted November 16, 2019 dodaj go na konto [email protected]elink.net yeelink1234 i zrob aktualizacje firmware, potem juz powinien normalnie sie dodac na twoim. Link to post Share on other sites
Janus PAK 0 Posted November 20, 2019 Report Share Posted November 20, 2019 Dzień dobry, zakupiłem oczyszczacz z polskiej dystrybucji(xiaomi air purifier 2s), jak czytam na tym forum nie jestm jedyny, który ma problem z połączeniem tego oczyszczacza z aplikacją MIHome, przeczytałem klika tematów, jednak ma ciągle problemy. Dnia 16.11.2019 o 14:39, rezmus napisał: dodaj go na konto [email protected] yeelink1234 i zrob aktualizacje firmware, potem już powinien normalnie się dodać na twoim. Próbowałem się zalogować na podane powyżej konto ale brak możliwości, wskakuje że błędne ID. Cytat problem rozwiazany. okazalo sie, ze fabryczne firmware 2s (zarowno eu mc1 jak i chinskie ma2) nie sa w stanie polaczyc sie z kontem o xiaomi id > int32 (0xFFFFFFFF = 4294967295). trzeba bylo polaczyc na koncie o mniejszym id, niz 4294967295, zrobic aktualizacje firmware i po tym laczy sie juz normalnie. znalem ten problem z kilku urzadzen (stare urzadzenia yeelight, philips, xiaomi reapeter), ale nie wiedzialem, ze z oczyszczaczmi tez wystepuje. jak w trakcie laczenia macie blad to sprawdzcie xiaomi id. W jaki sposób można zmienić ID, by zalogować się na niższym ID ? Pozdrawiam Link to post Share on other sites
rezmus 171 Posted November 20, 2019 Report Share Posted November 20, 2019 (edited) pewnie ktos zmienil haslo. id nie zmienisz, jest nadawane przez xiaomi przy tworzeniu konta. na ktorym etapie masz problem z polaczeniem? Edited November 20, 2019 by rezmus Link to post Share on other sites
Janus PAK 0 Posted November 20, 2019 Report Share Posted November 20, 2019 42 minuty temu, rezmus napisał: pewnie ktos zmienil haslo. id nie zmienisz, jest nadawane przez xiaomi przy tworzeniu konta. na ktorym etapie masz problem z polaczeniem? aplikacja prosi o zmianę ustawien wifi, potem klik na pole dalej i nic się nei dzieje. Na innym forum znalazłem podany przez Ciebie link do apki MiHome_5.6.19_vevs.apk, czy po wgraniu tej modyfikacji uzyskuję bezproblemową komunikację z urządzeniem ? W apce tej używam loginu i hasła wcześniej założonego konta czy muszę utworzyć nowe? Region Polska czy Chiny ? Pozdrawiam Link to post Share on other sites
rezmus 171 Posted November 20, 2019 Report Share Posted November 20, 2019 aplikacja prosi o podane danych twojego routera (nazwa sieci / haslo) do ktorego ma sie podlaczyc oczyszczacz. co znaczy, ze nic sie nie dzieje? powinno zaczac sie laczyc z urzadzeniem, ewentualnie wyswietlic blad. mod ci nie pomoze jak oryginalna apka nie mozesz polaczyc. Link to post Share on other sites
Janus PAK 0 Posted November 20, 2019 Report Share Posted November 20, 2019 Dodałem zrzut ekranu. Mi już nie wyświetla urządzenia. Teraz muszę "ręcznie" wybrać z listy a i tak za każdym razem jest komunikat, że się nie udało by zresetowac Link to post Share on other sites
czarles1987 0 Posted December 8, 2019 Report Share Posted December 8, 2019 Witam mam podobny problem z oczyszczaczem przy łączeniu wyskakuje błąd przy wysyłaniu wiadomości do urządzenia.. Proszę o radę Link to post Share on other sites
rezmus 171 Posted December 8, 2019 Report Share Posted December 8, 2019 1 godzinę temu, czarles1987 napisał: Witam mam podobny problem z oczyszczaczem przy łączeniu wyskakuje błąd przy wysyłaniu wiadomości do urządzenia.. Proszę o radę zaloguj sie na to konto [email protected] yeelink1234 dodaj oczyszczacz, zrob aktualizacje firmware, zresetuj wifi i dodaj na twoje konto. Link to post Share on other sites
jancio_wodnik 0 Posted December 17, 2019 Report Share Posted December 17, 2019 Mam taki sam problem jak czarles1987, nie udaje sie wyslac wiadomosci. Na konto podane przez rezmus nie moge sie zalogowac. Jest jakis inny sposob aby to naprawic? Link to post Share on other sites
jancio_wodnik 0 Posted January 9, 2020 Report Share Posted January 9, 2020 Dziś się udało połączyć sprzęt ze swoim kontem. Od ostatniej próby było kilka aktualizacji aplikacji, możliwe, iż któraś poprawka zadziałała. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now