Skocz do zawartości

Xiaomi AirPurifier 2s - problem z połączenie z WiFi (MiHome)


B737

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. 

Kupiłem wersję chińską, która teoretycznie posiada automatyzację, na której mi zależało, do ustawienia z poziomu aplikacji. 

Rozpakowałem sprzęt w domu i nie mogę sparować oczyszczacza z wifi/appką.

Aplikacja wykrywa oczyszczacz po WiFi przez nie emitowane i łączy się z nim. Problem występuje na ostatnim etapie, gdy aplikacja próbuje połączyć oczyszczacz z internetem (krok 3 z 3). Wtedy pasek stanu przelatuje do 100% i otrzymuje komunikat, że się nie powiodło.

I teraz tak:

  • mam ustawione na Chiny kontynentalne, próbowałem też Europę, Indie, Hong Kong... 
  • pełne uprawnienia nadane aplikacji,
  • telefon połączony z tą samą siecią do której próbuję połączyć oczyszczacz, 
  • nie zadziałało na 2 routerach (tp-link i technicolor z UPC) ani na hotspot udostępnionym z iphonea.

Witki opadają... 

Ktoś ma pomysł, jak rozwiązać ten problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój znajomy na iPhonie miał taki problem. Resetował odkurzacz z 12 dni w końcu się udało. Serwer chiński. Wersje odkurzacza miał chyba eu.

Wysłane z mojego MI PAD 4 przy użyciu Tapatalka

Asa. Oczywiście łączysz się do wifi odkurzacza.

Wysłane z mojego MI PAD 4 przy użyciu Tapatalka

Z odkurzaczem miał problem. Jak z oczyszczaczem - nie wiem. Ale też ma 2s

Wysłane z mojego MI PAD 4 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również mam problem z siecią w tym oczyszczaczu, jednak z dystrybucji EU. Dodał się prawidłowo do Mi Home ale od tygodnia regularnie przechodzi w Offline, pomimo że w Home Assistant jest widoczny i działa. Wydaje mi się, że w moim wypadku to problem z samą apką Mi Home. Czekam, może samo się naprawi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Dzień dobry, zakupiłem oczyszczacz z polskiej dystrybucji(xiaomi air purifier 2s), jak czytam na tym forum nie jestm jedyny, który ma problem z połączeniem tego oczyszczacza z aplikacją MIHome, przeczytałem klika tematów, jednak ma ciągle problemy.

Dnia 16.11.2019 o 14:39, rezmus napisał:

dodaj go na konto [email protected] yeelink1234 i zrob aktualizacje firmware, potem już powinien normalnie się dodać na twoim.

Próbowałem się zalogować na podane powyżej konto ale brak możliwości, wskakuje że błędne ID.

Cytat

problem rozwiazany. okazalo sie, ze fabryczne firmware 2s (zarowno eu mc1 jak i chinskie ma2) nie sa w stanie polaczyc sie z kontem o xiaomi id > int32 (0xFFFFFFFF = 4294967295). trzeba bylo polaczyc na koncie o mniejszym id, niz 4294967295, zrobic aktualizacje firmware i po tym laczy sie juz normalnie. znalem ten problem z kilku urzadzen (stare urzadzenia yeelight, philips, xiaomi reapeter), ale nie wiedzialem, ze z oczyszczaczmi tez wystepuje. jak w trakcie laczenia macie blad to sprawdzcie xiaomi id.

W jaki sposób można zmienić ID, by zalogować się na niższym ID ?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, rezmus napisał:

pewnie ktos zmienil haslo. id nie zmienisz, jest nadawane przez xiaomi przy tworzeniu konta. na ktorym etapie masz problem z polaczeniem?

aplikacja prosi o zmianę ustawien wifi, potem klik na pole dalej i nic się nei dzieje.

Na innym forum znalazłem podany przez Ciebie link do apki MiHome_5.6.19_vevs.apk, czy po wgraniu tej modyfikacji uzyskuję bezproblemową komunikację z urządzeniem ? W apce tej używam loginu i hasła wcześniej założonego konta czy muszę utworzyć nowe? Region Polska czy Chiny ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
1 godzinę temu, czarles1987 napisał:

Witam mam podobny problem z oczyszczaczem przy łączeniu wyskakuje błąd przy wysyłaniu wiadomości do urządzenia.. Proszę o radę

zaloguj sie na to konto

[email protected]
yeelink1234

dodaj oczyszczacz, zrob aktualizacje firmware, zresetuj wifi i dodaj na twoje konto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 1 rok później...
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...