bartekw11 Opublikowano 18 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2019 W tym tygodniu przyszedł mi nowy xiaomi redmi note 5 z polskiej dystrybucji. Po rozpakowaniu zauważyłem problem - nie mogłem włączyć telefonu. Podłączyłem telefon do ładowowarki i odczekałem jakaś godzinę po której ponowiłem próbę włączenia smartfona. Nadal nie chciał się włączyć. Jednak udało mi się uruchomić fastboota i jakoś później wszystko było dobrze. Wczoraj przycisk blokady ekranu znowu zaczął szwankować i coś mnie podkusiło, żeby wyłączyć telefon - dla bezpieczeństwa ustawiłem w opcjach, żeby za kilka minut mi się włączył. Od tej pory nie mogę włączyć telefonu. Na ładowarkę reaguje. Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper Skrzypek Opublikowano 18 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2019 Komputer jakoś wykrywa? Ja oddałbym z powrotem - masz 14 dni na zwrot telefonu bez podania przyczyny (jeśli kupowałeś np. przez Internet) lub ewentualnie możesz oddać na reklamację z tytułu rękojmi... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekw11 Opublikowano 18 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2019 Komputer nie wykrywa. Mam zamiar oddać - napisałem jednak, bo może ktoś zetknął się z takim problemem i zna jego rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper Skrzypek Opublikowano 18 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2019 Możesz zresetować do fabryki ale wątpię żeby to w czymkolwiek pomogło. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekw11 Opublikowano 18 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2019 Zawsze można spróbować, raczej już nie zaszkodzi w niczym. Mógłbyś napisać co i jak, bo nie za bardzo się znam na tym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacper Skrzypek Opublikowano 18 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2019 Vol+ i power przytrzymać, powinno się odpalić Mi-Recovery (po uprzednim restarcie telefonu, trzymać aż do skutku) i druga opcja (Wipe Data). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekw11 Opublikowano 18 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2019 Telefon nie również nie reagował na vol+ i power. Po jakichś 5 minutach normalnie udało mi się go włączyć przyciskiem power. I jak narazie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się