benkenobi1111 Posted January 13, 2019 Posted January 13, 2019 Witam, Mam problem ze swoim Boxem, bardzo przycina przy oglądaniu HBO GO i Netflixa. Pojawia się to w różnym czasie, raz potrafi działać normalnie, a raz nie da się po prostu oglądać. Dodam , że po odpięciu zasilania z kabla, jakby reset urządzenia, problem zazwyczaj znika ( tak jakby box zapychał sobie RAM (?) ) Czy ktoś mógłby podpowiedzieć mi czym to może być spowodowane? Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc :)
tzk Posted January 13, 2019 Posted January 13, 2019 Miałem podobnie w jednym z boxów. Na drugim to się nigdy nie zdażyło. Zrobiłem reset do fabrycznyc i póki co spokój.
benkenobi1111 Posted January 15, 2019 Author Posted January 15, 2019 Sugerujesz, że powinienem zgłosić na wymianę ?
kapciu75 Posted January 16, 2019 Posted January 16, 2019 Przywróć do ustawień fabrycznych. Podaj jaki masz build. Na różnych MiBox'ach problem występuje w różnych okolicznościach, rzeczywiście może to wyglądać jakby były one składane z różnych podzespołów.
UsuiO Posted January 19, 2019 Posted January 19, 2019 (edited) Witajcie, mam od 2 dni mi box s, wszystko ładnie hula jedynie mam problem z odbiorem kanałów z iptv. Posiadam listę kanałow i testowałem ją na kilku programach: Kodi, perfect player, iptv extreme. Na każdym z programów występuje zacinanie obrazu. Najbierdziej widać to na kanałach informacyjny (zacinanie paska z informacjami). Jest to lekkie szarpanie. Czasami pare sekund idzie plynnie... Youtube chodzi płynnie... Zmieniałem kabel HDMI, resetowałem do ustawień fabrycznych, zmieniałem opcje wyślwietlania obrazu : 1080p60, 1080p50,1080i50,720p50 nie przynosi to efektu. Zmieniałem wifi 2,4 i 5ghz... Mam porównanie ponieważ posiadam abo CP i tam pasek idzie płynniutko. Co ciekawe na komputerze czy telefonie wszystko jest płynne więc to nie wina dostawcy. Ktoś znalazł rozwiązanie? Gdzie szukać przyczyny? Edited January 19, 2019 by UsuiO
Boxmi Posted January 19, 2019 Posted January 19, 2019 (edited) Czy po restarcie boxa (poprzez uruchom ponownie albo wyjecie wtyczki) problem występuje? Edited January 19, 2019 by Boxmi
UsuiO Posted January 19, 2019 Posted January 19, 2019 Tak, uruchom ponownie lub wyjecie wtyczki nie zmienia sytuacji.nawet ustawienia fabryczne i wgranie 1 aplikacji do tv też nic nie zmienia
kapciu75 Posted January 19, 2019 Posted January 19, 2019 A ja sądzę, że to wina WiFi. Mibox ma problemy na częstotliwości 2,4Ghz, mniejsze na 5Ghz. Spróbuj kupić adapter LAN i zobacz czy problem występuje po LAN'ie.
skrot Posted January 19, 2019 Posted January 19, 2019 U mnie była kicha z Mi Boxem na słabym sygnale WiFi. Generalnie nie nadawał się do użytku. Ciśnienie mi skoczyło na 300. Ale przypomniałem sobie, że w szufladzie leży stary nieużywany router 842ND. Na sofcie Gargoyle zrobiłem z niego repeater. Teraz Mi Box stoi w odległości 2m od routera, transfer wyciąga stabilne 20Mb i wszystkie problemy się skończyły...
Boxmi Posted January 20, 2019 Posted January 20, 2019 benkenobi1111 udało Ci się rozwiązać problem? Ja testuje juz kilka dni i zauważyłem, że wszystko jest ok dopóki nie uspie boxa z pilota. Od 3 dni caly czas power on i brak problemów. Po uspieniu zaczyna zacinac i tylko restart pomaga
UsuiO Posted January 20, 2019 Posted January 20, 2019 Oddaje zatem sprzęt do sprzedawcy i kupię coś innego
benkenobi1111 Posted January 21, 2019 Author Posted January 21, 2019 @Boxmi nie testowałem twojego rozwiązania, aczkolwiek faktycznie wydaje mi się, że problem zaczyna soe właśnie po wyłączaniu urządzenia z pilota. Reset przez wyciągnięcie wtyczki zawsze pomaga.
UsuiO Posted January 21, 2019 Posted January 21, 2019 Czy mibox 4k również ma takie problemy ? Mogę wymienić mi boxa s na mi boxa 4k
zuku1786 Posted January 22, 2019 Posted January 22, 2019 Ja takich problemów nie mam, ale były gdzieś w necie jakieś przypadki, że ktoś narzekał na podobne problemy. Czyli jest jak ze wszystkimi problemami po aktualizacji do oreo. Jedni jakieś mają, drudzy nie i nikt nie umie znaleźć żadnego klucza od czego to zależy. U mnie jedyny problem jaki zauważyłem, to brak możliwości wybudzenia boxa po nocy. Radzę sobie przez nie wyłączanie go wcale, ale i tak czasem po nocy jest zwis i muszę go zrestartować odłączając zasilanie. Czekam na kolejne aktualizacje mające naprawić ten problem.
glyzewski Posted January 30, 2019 Posted January 30, 2019 (edited) Wydaje mi się, że rozwiązałem występujący u mnie problem z zacinaniem się Boxa S. Zauważyłem, że Mi Box nie może być podłączony pod HDMI ARC (audio return chanel) w telewizorze. Gdy jest pod zwykłym HDMI, działa super. Wcześniej były co jakiś czas przycięcia (nawet na menu). Może to dziwne, ale zmiana pomogła. Możliwe, że jakoś zwrotny sygnał powodował błędy. Mam też wyłączone HDMI-CEC. Spróbujcie inne wejścia HDMI, bo możliwe, że innym też ten sposób pomoże. Edited January 31, 2019 by glyzewski dodanie informacji
trzcina Posted January 31, 2019 Posted January 31, 2019 (edited) Witajcie. Ja dla odmiany mam połączony Mi Box 4S 4K przez HDMI ARC i Wifi 2.4 GHz i wszystko śmiga w tej chwili. HDMI-CEC działa bez problemu. TV Bravia 2015 (W755C). Wpisuję aby zazanczyć że wasze przypadki akurat u mnie nie występują. Urządzenie zakupione 2 dni temu więc na świeżo ale po wielogodzinnych testach. W niedzielę zawożę i instaluje na TV docelowym u rodziców (Toshiba Regza) i podłączam przez mobilny internet też @ 2.4 GHz. Dam znać co i jak, Edited January 31, 2019 by trzcina
PawelG7 Posted February 2, 2019 Posted February 2, 2019 (edited) Moim zdaniem WiFi w MiBoxie 4S jest po prostu bardzo kiepskie. Nie jest ważne, czy mamy sprzęt podpięty pod 2,4 GHz, czy też po 5 GHz, sygnał jest niestabilny i prędkość potrafi dość poważnie spaść, co powoduje właśnie zacinanie się filmów. WiFi jest tak ubogie, albo tak jest spaprany sterownik, że na 2,4 GHz nie widzi kanałów od 12 w górę o czym sam się przekonałem, bo kanał 13, to jedyny, na którym u mnie można sensownie używać WiFi (reszta jest pozapychana). Na szczęście mam ruter z częstotliwością 5 GHz, ale nie ma to wielkiego znaczenia, bo jak wcześniej napisałem sygnał jest bardzo niestabilny. Ruter stoi w odległości ok 1,5-2 m od MiBoxa, na 5 GHz jest obecnie widoczna tylko moja sieć, ale mimo takich warunków prędkość przesyłu waha się w granicach 5-50 Mbitów, co wydaje mi się kuriozalne. Telefon położony do testów obok MiBoxa w tej samej sieci na tej samej częstotliwości 5 GHz wyciąga 62 Mbity (pełna prędkość mojego łącza), zresztą w innym pokoju, przy odległości 3 razy większej, telefon dalej wyciąga pełną prędkość łącza. Sieć 2,4 GHz puszczona z telefonu, też ma wahania prędkości na MiBoxie i nie zależy to od telefonu udostępniającego siec, bo drugi telefon podłączony do tego samego telefonu co BOX, działa bez problemu. Zastanawia mnie, czym to jest spowodowane? Czy MiBox ma tak kiepskie anteny do WiFi, czy bardzo słabą kartę sieciową, a może zwalone sterowniki? U mnie problemy z rwaniem i zacinaniem praktycznie już nie występują, ale skończyło się na podłączeniu internetu przez LAN. Mój MiBox też jest podłączony pod Bravię, ale Model WD650 i tutaj nie ma żadnych problemów z konfiguracją. Boxa podłączyłem pod HDMI ARC, TV bez problemu się z nim dogaduje, bardzo dobrze działa też HDMI-CEC. Przez przypadek odkryłem, że przy włączonym HDMI-CEC nie tylko działa wspólne włączanie TV i Boxa jednym pilotem, ale za pomocą pilota od TV można też sterować Boxem, tak samo jak dołączonym do Mi pilotem (przyciski na TV kierunkowe, OK i Return, działają identycznie jak na BOXie), oczywiście nie ma wtedy mikrofonu i mam wrażenie, że sygnał jest troszkę opóźniony, ale sterowanie działa bardzo dobrze. Jedyne co musiałem zmienić w konfiguracji, to rozdzielczość ekranu. Przy ustawieniu Auto MiBox puszczał na TV sygnał 720p50, po ustawieniu ręcznym bez problemu działa sygnał 1080p50 i 1080p60. Edited February 2, 2019 by PawelG7
karoleks Posted February 21, 2019 Posted February 21, 2019 (edited) Opowiem moją historię: 1. Kupiłem MiBoxa 4S - Pierwszy dzień podłączony śmiga aż miło. Kolejnego dnia MiBox 4S nie śmiga - problem z siecią, zacina (to samo miejsce co w dniu poprzednim) 2 dzień - opinie z forum podpowiedzi - zamawiam nowy router na 5Ghz - działa tylko po pierwszym podłączeniu, po kolejnych nie działa 3 dzień - resetuje do ustawień fabrycznych, odinstalowuje zbędne aplikacje kombinuje jak koń pod górę -- nic -- nagle wyciągam kabel od zasilacza - po ponownym uruchomieniu Mibox 4S działa normalnie, działa prze godzinę... wyłączam MiBoxa pilotem ,coś zjadłem... - wracam - uruchamiam z pilota MiBox znów zmulony ... (odpięcie od prądu pomogło) 4 dzień - zmiana ustawień routera, kanałów - wszystkie możliwe opcje - Mibox 4S raz działa poprawnie raz się zawiesza raz jest transfer na WiFi - 100 Mb/s raz 5 Mb/s - nie kumam tego... nie ma to żadnego logicznego wytłumaczenia - to urządzenie działa przypadkowo - jedyne co pomaga to odpięcie od zasilania i ponowne podpięcie, ale efekt jest krótki... najczęściej kolejne uruchomienie to już zmulony MiBox Reasumując - cobyście nie robili poprzez WiFi to g,,,,,,o nie działa poprawnie. Ja dzisiaj go odsyłam i mam nadzieję że już na taki szajs nie trafie . Nie polecam - bo widziałem urządzenia tego typu za 150 zł u znajomych i nikt o takich problemach nie mówił. Nie potrafię zrozumieć skąd tyle pozytywnych opinie o tym urządzeniu i czym zawdzięcza sobie taką popularność... Nie polecam Wrzucam foty poniżej pomiar z aplikacji Netflix zrobiony po włączeniu z pilota boxa oraz pomiar po odpięciu i podpięciu zasilania - kto mi to wytłumaczy ? Router jest cały czas w tym samym miejscu box również nie zmienił swojego miejsca . Edited February 21, 2019 by karoleks
nołbady Posted February 21, 2019 Posted February 21, 2019 (edited) 3 godziny temu, karoleks napisał: Nie polecam - bo widziałem urządzenia tego typu za 150 zł u znajomych i nikt o takich problemach nie mówił. Nie potrafię zrozumieć skąd tyle pozytywnych opinie o tym urządzeniu i czym zawdzięcza sobie taką popularność... Nie polecam Czy te urządzenia mają na swoim pokładzie prawdziwego Androida TV i działają na nich aplikacje typu Netflix, Ipla, Player czy HBO GO? Posiadają certyfikat oraz mają zapewnione aktualizacje? Napisz, co to za boxy. Może kupię sobie jeszcze jednego. Aha, a na swoim próbowałeś włączyć wszystkie trzy opcje w HDMI CEC? Mam poprzedni model Mi Boxa i mi pomogło. Zrywania sieci nie doświadczyłem ani razu, więc się nie wypowiem. Ogólnie żałuję, że zaktualizowałem do Oreo. Na Andku 6.0.1 śmigał bez zarzutu. Edited February 21, 2019 by nołbady
karoleks Posted February 21, 2019 Posted February 21, 2019 8 godzin temu, nołbady napisał: Czy te urządzenia mają na swoim pokładzie prawdziwego Androida TV i działają na nich aplikacje typu Netflix, Ipla, Player czy HBO GO? Posiadają certyfikat oraz mają zapewnione aktualizacje? Napisz, co to za boxy. Może kupię sobie jeszcze jednego. X96mini - taki miałem okazje widzieć - może nie ma możliwości miboxa ale nie stwarza koledze problemów z Wifi choćby (być może nie jest taki wspaniały jak kolega zachwala, nie testowałem osobiście jego opcji i ustawień - raz oglądałem netflixa, nie miałem zastrzeżeń) - ale pomińmy fakt innych boxów - skupmy się na tym - dlaczego Mibox działa tak loteryjnie - nie jest to najtańszy badziew na rynku... Android Oreo być może jest przyczyną, ale ja takiego boxa kupiłem - nie zamierzam płacić za coś co nie działa... a już napewno nie zamierzam bawić się w schodzenie na niższe wersje adnroida
PawelG7 Posted February 22, 2019 Posted February 22, 2019 WiFi w MiBoxie jest słabe, ale byłem tego świadomy przed jego kupnem. Zaopatrzyłem się w kartę sieciową podpinaną pod USB i wszystko działa jak należy. MiBox, to chyba najtańszy certyfikowany sprzęt do HBO GO i Netflixa.
Artur9999x Posted April 20, 2019 Posted April 20, 2019 Mi zacina, muszę odłączyć codziennie aby dobrze działało. Nie opisze szczegółowo, bo mam to gdzieś.
iborkim Posted April 21, 2019 Posted April 21, 2019 (edited) 9 godzin temu, Artur9999x napisał: Mi zacina, muszę odłączyć codziennie aby dobrze działało. Nie opisze szczegółowo, bo mam to gdzieś. Łączę się z tobą i tak samo jak ty, mam to gdzieś, że ci zacina. Edited April 21, 2019 by iborkim
Guest Posted April 21, 2019 Posted April 21, 2019 Moje urządzenie trzeba co jeden dwa dni restartować. Jakość softu syf. Mogłem apple TV 3 wziąć. A teraz trzeba restartować.
darq7 Posted April 21, 2019 Posted April 21, 2019 A ja namówiłem znajomych, zakupione 2 sztuki w Rossmanie pomogłem skonfigurować oczywiście wgrany najnowszy soft, zero problemów żadnego zacinania u każdego inny internet i wifi też wzorowo tak jak u mnie. Najnowszy soft super i szczerze nie rozumiem fenomenu jakichś problemów u innych przy włączonym HDMI CEC nie ma prawa nic mulić. 1
Guest Posted April 23, 2019 Posted April 23, 2019 (edited) 2 dni temu przyszedł update 320mega. poprawa stabilności działania. Dziś jest druga doba gdzie nie wykonałem restartu urządzenia. Na ten moment działa stabilnie, po uruchomieniu nie laguje i łączy się błyskawicznie z Wifi. update: niestety poprawki nie naprawiły przycinana się interfejsu. W drugiej dobie, uruchomiony netflix i player nie był w stanie wczytać video. Potrzeby był restart po którym interfejs działa płynnie i aplikacje działają poprawnie. Ten sprzęt jest zwyczajnie kiepski. Edited April 24, 2019 by Guest
henio83 Posted May 10, 2019 Posted May 10, 2019 Witam wszystkich, Ostatnio zakupiłem mi box 4k i zacinał się praktycznie w każdej aplikacji która odtwarzała dźwięk i obraz. Pomagał reset po odłączeniu zasilania. Stwierdziłem że jest to spowodowane tym że mi box nie wyłącza się całkowicie tylko wchodzi w funkcję czuwania (Android 6 miał w ustawieniach opcje czuwania i całkowitego wyłączenia) niestety Android 8 nie ma opcji która nam umożliwia wybór wyłączenia lub czuwania. Kiedy załączam najpierw tv a potem mi boxa to w tedy się zacina, a gdy najpierw boxa to tego nie ma. Jest to faza obserwacji, ale wydaje mi się że jest to spowodowane że urządzenie jest bardzo czułe na prąd ponieważ tv przy załączaniu pobiera najwięcej.
Radasss Posted May 10, 2019 Posted May 10, 2019 1 godzinę temu, henio83 napisał: zacinał się praktycznie w każdej aplikacji która odtwarzała dźwięk i obraz Dnia 21.04.2019 o 15:55, darq7 napisał: włączonym HDMI CEC
henio83 Posted May 11, 2019 Posted May 11, 2019 Wyłączone było HDMI cec, za kilka dni będę testował z załączonym.
micck85 Posted May 16, 2019 Posted May 16, 2019 Jeśli macie ustawione np 1080/50Hz zmiana na 60Hz pomogła w moim przypadku. Zobaczymy na jak długo, póki co od wczoraj problem nie występuje.Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka
henio83 Posted May 21, 2019 Posted May 21, 2019 Przez cały tydzień miałem załączone HDMI cec i na razie wszystko dobrze działa.
Guest Posted May 21, 2019 Posted May 21, 2019 Dnia 2019-05-16 o 13:55, micck85 napisał: Jeśli macie ustawione np 1080/50Hz zmiana na 60Hz pomogła w moim przypadku. Zobaczymy na jak długo, póki co od wczoraj problem nie występuje. Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka gdzie tej opcji szukać ?
AdamT Posted May 30, 2019 Posted May 30, 2019 To urządzenie to katastrofa. Posiadam od kilku miesięcy i nie ma dnia, bym nie musiał restartować. Rwie, szarpie, jęczy, skacze. Pierwszy zakup czegoś od Xiaomi i taka wtopa. Stanowczo odradzam tym, którzy jeszcze nie kupili a chcieliby.
Radasss Posted May 30, 2019 Posted May 30, 2019 U mnie działa wszystko OK. W tej cenie to chyba najlepszy wybór na rynku.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now