Skocz do zawartości

Problem z wyświetlaczem w Mi8 miganie/błyskanie


Patrykowski98

Rekomendowane odpowiedzi

@Nezumi Myślałem, że będą wymieniać u mnie ekran, lecz szkło które miałem naklejone dalej jest naklejone, nie dostałem również żadnej kartki co zostało zrobione mimo wypytywania się o nią, możliwe, że nawet telefon nie był rozbierany jedyne widocznego co zrobili to telefon miał wgrane miui china stable które zmieniłem odrazu na xiaomi.eu , a problem po niespełna 24h zaczął się pojawiać z powrotem, ustąpiło póki co po zrobieniu tego co napisałeś wyżej oraz ustawieniu wyższej jasności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugą kwestią jest to, że jestem w małej kropce, bo zostawiłem im w biurze jedyny oryginał dowodu zakupu (paragon wraz z kartą gwarancyjną), i mówią, że go nie brali, wysłałem e-maila z prośbą żeby poszukali lub wysłali mi kopie dowodu zakupu, lecz póki co bez odpowiedzi, telefon oddałem 7 stycznia, a odebrałem 20 marca, także pewnie gdzieś zapodziali, a troszkę mój błąd, że nie zrobiłem kopii, ehhh...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Patrykowski98 Na 100% go brali, bo jak do nich wysyłałem to też chcieli paragon. Dowodem zakupu także jest sama aukcja, potwierdzenie zapłaty/przelewu.  Obstawiam, że chińczyk telefonu nawet nie otwierał, bo jak do nich przyjechał to ekran działał normalnie, więc tylko wgrał soft czysty, miałem to samo, tylko w Polsce, wysłałem fon, który błyskał od byle czego, a jak zaczęli go oglądać, to poszedł tekst, że u nich wszystko działa i po ~tygodniu odesłali.

16 minut temu, latet napisał:

Niezły biznes dla nieucziwych serwisów...

Niby oficjalny serwis Xiaomi, a przynajmniej tak zapewnia ILTRADE :D. Nigdy więcej nic w ILTRADE nie kupię, a przynajmniej nie kupie rozszerzonej polskiej gwarancji u nich, bo co z niej się ma, jeżeli sprzedawca i tak wysyła paczkę do chin, bo "mu się nie opłaca naprawiać w MiCenter" mimo tego, że klient za takową naprawę jakby nie było zapłacił... Jeszcze jak ktoś ma 24 miesięczną gw, to sprzedawca po tych 12msc wyjścia już nie ma i naprawiać musi w MiCenter, ale jeżeli ktoś kupił 12msc rozszerzoną gw. to wywalił hejs w błoto, bo ILTRADE i tak nic naprawiać w MiCenter przez pierwsze 12msc nie będzie... Zwykły "polski janusz"...

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wygląda na to, że w końcu naprawili ten screen flickering, po aktualizacji do 9.4.11 od 2-óch dni mam odpalone AoD i 0 błyskania

Edit. Dobra jednak powróciło po 3 dniach włączonego AoD po wyłączeniu jak ręką odjął xD

 

Czyżby w końcu koniec błyskania?

Screenshot_2019-05-24-02-01-13-706_com.android.chrome.png

Edytowane przez Patrykowski98
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

U mnie też od tygodnia lub dwóch zaczęło się miganie podczas blokowania ekranu lub odblokowywnia. Nigdy nie miałem AoD włączonego.

To miganie pojawia się sporadycznie. Mam włączone automatyczne wyłaczanie telefony o 1 w nocy i włączanie o 6. Gdzieś o drugiej w nocy obudziło mnie miganie telefonu.

Widzę, że to jednak jakaś przypadłość Mi 8 :( ale wydaje mi się, że to mogło się zacząć po jakiejś ostatniej aktualizacji, zobaczymy może aktualizacja do MIUI 11 rozwiąże problem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój mi 8 spadł na ziemię. Było dobrze.. po kilku dniach takie coś jak w załączniku. Nawet rysy nie miał. Po jakimś czasie wygasł do zera cały ekran. Kupiłem mi9. Aparat w mi8 był lepszy. Nic poza tym. Teraz dla samego siebie przetestuje telefony za większą kwotę. Na pierwszy ogień biorę iPhone xr czy jak mu tam. Zobaczymy ile jest wart.19056e261cf5ef283e5051dac99a3aba.jpg

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...