emii94 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2018 Witam ;> Jestem nową forumowiczką, prawdę mówiąc założyłam konto tylko na potrzeby tego tematu. W prezencie świątecznym dostałam wyżej uwzględniony Mi Band 3. Nigdy wcześniej nie posiadałam żadnej innej opaski tego typu, a także jest to mój pierwszy gadżet firmy Xiaomi. Przejdźmy do tematu. Mam problem ze sparowaniem urządzenia z moim smartfonem Huawei. Początkowo próbowałam z aplikacją Mi Fit sugerowaną w instrukcji obsługi ów urządzenia. Pomimo kilku prób sparowania opaski bez rezultatu. Następnie zainstalowałam aplikację Notify & fitness for mi band. Jak się domyślacie zmiana aplikacji nie wiele dała. Wyskoczyła informacja, że Mi Band odrzuca połączenie. Szukałam rozwiązania mojego problemu w internecie, niestety nigdzie nie znalazłam podobnego przypadku. Czy ktoś z Was tu zgromadzonych jest na tyle zagłębiony w temat i wie jak mi pomóc? A może ktoś ma jakieś propozycje co może być powodem, przeszkodą w powiązaniu połączeń? Uprzedzając podstawowe rady typu: √wyłącz/włącz telefon i spróbuj ponownie √wyłącz i włącz bluetooth √wyłącz/włącz aplikację nadmienię, że już wszystkiego próbowałam. Proszę o pomoc i z góry dziękuję za każdą jego próbę. Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgody Opublikowano 24 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2018 A lokalizacja GPS w telefonie włączona bez tego nie raz nie potrafi znaleźć opaski, polecam też odinstalowanie mi fit, i zostawienie tylko f&n.Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emii94 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2018 GPS cały czas włączony. W chwili gdy nie zadziałało na MiFit odinstalowałam apkę i zainstalowałam N&F, więc nie działały obydwie równocześnie. Mam jeszcze takie dodatkowe pytanie, czy to może mieć coś wspólnego z internetem? Nie posiadam aktualnie dostępu do Wi-Fi i próbuję parować poprzez transfer danych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miodeczek Opublikowano 24 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2018 Miałaś pytania typu czy zezwolić aplikacji miFit na dostęp do lokalizacji, galerii, bt itp? Wszystkie uprawnienia nadane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emii94 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2018 Tak, na wszystko zezwoliłam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zgody Opublikowano 24 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2018 Wyczyść dane aplikacji i spróbuj jeszcze raz.Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Arek Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 Zobacz czy w urządzeniach BT nie masz już MiBand 3. Jeśli tak usuń go. Rozumiem że opaskę naladowałaś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emii94 Opublikowano 25 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 (edytowane) Nie mam go w urządzeniach BT, w przypadku gdy robię szukaj dopiero się pojawia. Tak, naładowałam Bandziora na maksa, do momentu, aż zawibrował z wrażenia. Właśnie czytałam, że to ewidentnie wina telefonu jakim jest Huawei P8 Lite, ma problem z łączem BT i być może właśnie dlatego nie paruje. Myślę więc, że nie ma potrzeby dalej drążyć tematu, trzeba wymienić telefon. Dziękuję za zainteresowanie tematem i każdą próbę pomocy. Edytowane 25 Grudnia 2018 przez emii94 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b4s1l Opublikowano 25 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 @emii94 sposób z forum en.miui.com, może zadziała: Cytat Borrow a more "compatible" phone for a half hour, intall Mi Fit on that device, login with your Mi account, pair with the Mi Band 2, logout, login into Mi Fit on Huawei P8 Lite, the synchronization will work without pairing. Because the band is paired with the account and not with the device itself. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emii94 Opublikowano 25 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 (edytowane) Chcę spróbować właśnie z innym telefonem, albo za pomocą Wi-Fi, ale to dopiero za kilka dni. Dam znać, czy działa, dziękuję. ; ) Zesparowałam opaskę poprzez inny telefon. Logując się w nim na swoje konto, pobrałam wszystkie wymagane aktualizacje, a następnie z moim połączył się już z automatu. Temat do zamknięcia. Edytowane 1 Stycznia 2019 przez emii94 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawciobiel Opublikowano 27 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 A moim zdaniem nie paruje ci telefonu z opaską, bo na chwilę obecną jest już ona sparowana pod aplikacją Mi Fit - którą de facto odinstalowałaś. Teraz aby to naprawić, to trzeba by było najpierw usunać parowanie, a następnie nawiązać nowe: - odinstaluj wszystkie tego typu aplikacje jak Mi Fit - a jeżeli tego nie zrobiłaś to pod tą aplikacją zerwij parowanie, a dopiero potem odinstlauj tą aplikację. - zainstaluj tylko i wyłacznie Mi Band Notify - w ustawieniach Mi Band Notify spróbuj użyć funkcji: "Zastąp nowym Mi Bandem" lub "Ponownie powiąż Mi Banda" ew. możesz poszukać tematów na internecie odnośnie ponownego powiązania telefonu wcześniej sparowanego z Mi Band'em - jeżeli ponowne parowanie się uda, to spróbuj wykonać testy powiadomień - a następnie zainstaluj sobie dodatkowo Notify & fitness for mi band Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edward Teach Opublikowano 5 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 Miałem ten sam problem z parowaniem Mi Banda 3 z telefonem Huawei Y6 II. Problem został rozwiązany po aktualizacji oprogramowania w smart-fonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się