emii94

Mi Band 3 - problem ze sparowaniem.

Recommended Posts

Witam ;>

Jestem nową forumowiczką, prawdę mówiąc założyłam konto tylko na potrzeby tego tematu. 

W prezencie świątecznym dostałam wyżej uwzględniony Mi Band 3. Nigdy wcześniej nie posiadałam żadnej innej opaski tego typu, a także jest to mój pierwszy gadżet firmy Xiaomi.

Przejdźmy do tematu. Mam problem ze sparowaniem urządzenia z moim smartfonem Huawei. Początkowo próbowałam z aplikacją Mi Fit sugerowaną w instrukcji obsługi ów urządzenia. Pomimo kilku prób sparowania opaski bez rezultatu. Następnie zainstalowałam aplikację Notify & fitness for mi band. Jak się domyślacie zmiana aplikacji nie wiele dała. Wyskoczyła informacja, że Mi Band odrzuca połączenie. Szukałam rozwiązania mojego problemu w internecie, niestety nigdzie nie znalazłam podobnego przypadku.

Czy ktoś z Was tu zgromadzonych jest na tyle zagłębiony w temat i wie jak mi pomóc? A może ktoś ma jakieś propozycje co może być powodem, przeszkodą w powiązaniu połączeń?   

Uprzedzając podstawowe rady typu: √wyłącz/włącz telefon i spróbuj ponownie √wyłącz i włącz bluetooth √wyłącz/włącz aplikację 

nadmienię, że już wszystkiego próbowałam.

Proszę o pomoc i z góry dziękuję za każdą jego próbę. Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A lokalizacja GPS w telefonie włączona bez tego nie raz nie potrafi znaleźć opaski, polecam też odinstalowanie mi fit, i zostawienie tylko f&n.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

GPS cały czas włączony. W chwili gdy nie zadziałało na MiFit odinstalowałam apkę i zainstalowałam N&F, więc nie działały obydwie równocześnie. 

Mam jeszcze takie dodatkowe pytanie, czy to może mieć coś wspólnego z internetem? Nie posiadam aktualnie dostępu do Wi-Fi i próbuję parować poprzez transfer danych. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mam go w urządzeniach BT, w przypadku gdy robię szukaj dopiero się pojawia. Tak, naładowałam Bandziora na maksa, do momentu, aż zawibrował z wrażenia. :D

 

Właśnie czytałam, że to ewidentnie wina telefonu jakim jest Huawei P8 Lite, ma problem z łączem BT i być może właśnie dlatego nie paruje. Myślę więc, że nie ma potrzeby dalej drążyć tematu, trzeba wymienić telefon. 

Dziękuję za zainteresowanie tematem i każdą próbę pomocy. ;)

Edited by emii94

Share this post


Link to post
Share on other sites

@emii94 sposób z forum en.miui.com, może zadziała:

Cytat

Borrow a more "compatible" phone for a half hour, intall Mi Fit on that device, login with your Mi account, pair with the Mi Band 2, logout, login into Mi Fit on Huawei P8 Lite, the synchronization will work without pairing. Because the band is paired with the account and not with the device itself.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chcę spróbować właśnie z innym telefonem, albo za pomocą Wi-Fi, ale to dopiero za kilka dni. Dam znać, czy działa, dziękuję. ; )

 

Zesparowałam opaskę poprzez inny telefon. Logując się w nim na swoje konto, pobrałam wszystkie wymagane aktualizacje, a następnie z moim połączył się już z automatu.

Temat do zamknięcia.

Edited by emii94

Share this post


Link to post
Share on other sites

A moim zdaniem nie paruje ci telefonu z opaską, bo na chwilę obecną jest już ona sparowana pod aplikacją Mi Fit - którą de facto odinstalowałaś.

Teraz aby to naprawić, to trzeba by było najpierw usunać parowanie, a następnie nawiązać nowe:

- odinstaluj wszystkie tego typu aplikacje jak Mi Fit - a jeżeli tego nie zrobiłaś to pod tą aplikacją zerwij parowanie, a dopiero potem odinstlauj tą aplikację.

- zainstaluj tylko i wyłacznie Mi Band Notify

- w ustawieniach Mi Band Notify spróbuj użyć funkcji:

  • "Zastąp nowym Mi Bandem"

lub

  • "Ponownie powiąż Mi Banda"

ew. możesz poszukać tematów na internecie odnośnie ponownego powiązania telefonu wcześniej sparowanego z Mi Band'em

- jeżeli ponowne parowanie się uda, to spróbuj wykonać testy powiadomień

- a następnie zainstaluj sobie dodatkowo Notify & fitness for mi band

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem ten sam problem z parowaniem Mi Banda 3 z telefonem Huawei Y6 II. Problem został rozwiązany po aktualizacji oprogramowania w smart-fonie.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now