Misiek666 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2018 (edytowane) Od jakiegoś czasu po ok 3-4 h słuchania muzyki Box zaczyna ostro przycinać i trzeba go zresetować (kabelek off/on). Czy to wina softu? Można coś z tym zrobić? Od razu zaznaczam, że muza leci bezpośrednio z Boxa (cast z tel) do Yamahy (dopiero z Yh sygnał leci do TV), więc to nie jest wina tv. Z góry dzięki za podpowiedzi. Edytowane 16 Grudnia 2018 przez Misiek666 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarecQi Opublikowano 16 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2018 Też tak mam. Mi osobiscie to nie przeszkadza, na SmartTv LG z WebOs mam również ten sam problem, a tv z 2018r. 65" WebOs 5.3 Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek666 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2018 (edytowane) 12 minut temu, MarecQi napisał: Też tak mam. Mi osobiscie to nie przeszkadza, na SmartTv LG z WebOs mam również ten sam problem, a tv z 2018r. 65" WebOs 5.3 Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka Przycinanie muzyki Ci nie przeszkadza? Dla mnie jest to problem nad którym nie mogę przejść obojętnie. Kupiłem ten sprzęt głównie do obsługi Spotify. Edytowane 16 Grudnia 2018 przez Misiek666 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarecQi Opublikowano 16 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2018 Rzadko kiedy 3h z rzędu słucham hehe A jak nawet to po prostu restart Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek666 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2018 Ja słucham muzyki ok. 15.5h na dobę, z czego ok. 5-6h na mi boxie po przyjsciu z pracy. Mógłbym słuchać bezproblemowo wrzucając muzę bezpośrednio z n8 po bt, ale szkoda mi baterii w tel i jednak dźwięk po kablu brzmi lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarecQi Opublikowano 16 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2018 Jak domniemam praca... No nic chyba nie poradzisz, ja bynajmniej z tym nie walczylem. Spróbuj Full Wipe, może coś pomoże. A jak nie to Apple Tv działa w 100% poprawnie. Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek666 Opublikowano 16 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2018 Napiszę pytanie na support. Jak nic nie poradzą to chyba reklamacja podejrzewam, że wina leży po zbyt małej ilości ram i kiepskiej optymalizacji softu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się