concreteman Opublikowano 23 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2018 Cześć, mam Poco od jakiegoś miesiąca i mam problem z wysyłaniem i odbieraniem mms (raz mms przychodzi, raz się wyśle, a raz nie przychodzi i mogę sobie klikać, żeby pobrać i nic się nie dzieje). Jestem obecnie w sieci Premium Mobile. Na wcześniejszym telefonie wystarczyło, że ustawiłem APN, a w POCOPHONE nie mogę zmienić ustawień (nie zapisują się). Jedyny APN, jaki mam widoczny to "Internet", kiedy dodaje nowy, wprowadzę wszystkie ustawienia i klikam "zapisz", telefon wraca do wcześniejszego menu, w którym widzę ponownie tylko APN Internet, a nie ma dopiero co przeze mnie zapisanego APN MMS. Najzabawniejsze jest to, że tak jak pisałem wcześniej, MMSy raz przychodzą, a raz nie. Raz mogę wysłać MMS, a raz nie. Próbowałem na trzech aplikacjach - systemowej, Mood Messenger oraz Messenger. Przypuszczam, że jeżeli uda mi się dodać nowy APN to nie powinno już być problemów, ale wygląda to tak, jakbym miał blokadę na dodanie/edycję APN... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafnuc518 Opublikowano 12 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 witam mam ten sam problem ..czy kolega rozwiązał problem? lipa jak taki kombajn nie ogarnia mms? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
concreteman Opublikowano 13 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 Cześć, udało się ! Problem jest nieco abstrakcyjny, bo udało się go obejść metodą prób i błędów i to trochę bez sensu. Po ustawieniu wszystkich parametrów i kliknięciu "zapisz" wszystko się resetowało. Musiałem sprawdzić, który parametr (ustawienie) sprawia że mi się wszystko resetuje. To było dawno, więc nie pamiętam który, ale jak masz 20min wolne, to sam do tego dojdziesz. Generalnie zapisuj ustawienia pomijając któreś. Bo jedno z nich jest tym wadliwym i powoduje reset całego APNa W załączniku przesyłam screeny z moimi ustawieniami. Mam nadzieję, że to pomoże Jak nie to daj znać, może jeszcze coś wykombinuję, ale wolałbym już w te ustawienia nie wchodzić w obawie, że coś popsuję, a działa idealnie ps. mam nadzieję, że nie napisałem tego chaotycznie. w razie czego, pytaj! ps2. problem udało mi się rozwiązać jeszcze przed wszystkimi aktualizacjami, które Xiaomi przygotowało, więc nie wiem, czy któryś z update'ów też tego nie naprawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafnuc518 Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 Dzięki wielkie.W wolnej chwili sprawdzę i dam znać.. Mam miu 10 global i jest ten defekt. Ale będę próbował wsadzić Eu.Dodam że tel. zakupiłem z oficjalnego sklepu miu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pafnuc518 Opublikowano 14 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2019 Dzięki wielkie działa . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się