Skocz do zawartości

Mi band 2 problem z logowaniem


arczer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z moja opaską miband2. Utworzyłem nowe konto, zalogowałem się i sparowałem z opaską. Jednak po ponownym zalogowaniu pokazuje, że konto nie istnieje. Nie moge się ponownie zalogować ani w aplikacji ani na stronie i tak jakby konto nie istniało. Po stworzeniu nowego konta nie paruje się telefon z opaską. Nie wiem jak usunąć konta by ponownie połączyc telefon z opaską. Może macie jakąś radę? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, arczer napisał:

Jednak po ponownym zalogowaniu pokazuje, że konto nie istnieje.

Był taki błąd, ale po komunikacie że konto nie istnieje, wystarczyło kliknąć utwórz i po kliknięciu akceptacji warunków umowy już konto istniało, nie trzeba było tworzyć nowego. Chyba niepotrzebnie tworzyłeś nowe, a opaska raz sparowana z danym kontem, bez odparowania z innym się nie połączy. Spróbuj się jeszcze raz zalogować w aplikacji do tego pierwszego konta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...