arczer Posted November 21, 2018 Share Posted November 21, 2018 Witam. Mam problem z moja opaską miband2. Utworzyłem nowe konto, zalogowałem się i sparowałem z opaską. Jednak po ponownym zalogowaniu pokazuje, że konto nie istnieje. Nie moge się ponownie zalogować ani w aplikacji ani na stronie i tak jakby konto nie istniało. Po stworzeniu nowego konta nie paruje się telefon z opaską. Nie wiem jak usunąć konta by ponownie połączyc telefon z opaską. Może macie jakąś radę? Link to comment Share on other sites More sharing options...
FromWP Posted November 21, 2018 Share Posted November 21, 2018 27 minut temu, arczer napisał: Jednak po ponownym zalogowaniu pokazuje, że konto nie istnieje. Był taki błąd, ale po komunikacie że konto nie istnieje, wystarczyło kliknąć utwórz i po kliknięciu akceptacji warunków umowy już konto istniało, nie trzeba było tworzyć nowego. Chyba niepotrzebnie tworzyłeś nowe, a opaska raz sparowana z danym kontem, bez odparowania z innym się nie połączy. Spróbuj się jeszcze raz zalogować w aplikacji do tego pierwszego konta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now