tropok Opublikowano 21 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2018 Jak w tytule, aplikacja nie działa na danych mobilnych, ale uwaga, tylko poza miejscem zamieszkania! W moim domu działa za każdym razem. Pojawia się komunikat "nie udało się zalogować. Usuń i dodaj jeszcze raz konto na tym urządzeniu" Miał ktoś podobny problem? Co można zrobić? Oczywiście przelogowanie nie pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się