pegazik1

Xiaomi Mijia 360 1080p Security Camera

Recommended Posts

1.thumb.jpg.24cdcd294460353de43d3cf652dc52a5.jpg2.thumb.jpg.529b5d2dabc37a5f76f2f33d48fd144a.jpg3.thumb.jpg.7ffd4b138eab4d879006414faf5e9802.jpg klikam na cloud storage i otwiera mi się zdjęcie nr 2,potem przechodze już do pobranych i widać jeden plik pobrany(jest napisane ZAKOŃCZONE),jak wejde w edytuj to jest tylko"usuń" i nic więcej.

Edited by bobo123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie/panie,szybkie pytanie

 

posiadając 2 kamery np xiaomi 360 1080p trzeba w każdej osobno wykupić chmurę ? czy wystarczy jedna ?

Edited by bobo123

Share this post


Link to post
Share on other sites

co do obrazkow to polskie tlumacznie wydaje sie fatalne (np wroc pod ikonka dyskietki), ale wyglada na to, ze masz pobrany gdzies ten filmik, tylko musisz go poszukac ;) na android tez nie bylo latwo znalezc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich

Proszę o pomoc. Dziś kupiłem kamerkę Mi Home 360 1080P i mam problem, bo kamera nie widzi kodu kreskowego. Ten kod w telefonie jest mały, próbowałem przybliżać i oddalać telefon i ciągle nic. Region ustawiłem Chiny. Szlak mnie już trafia, instalowałem aplikację już kilka razy, bo moim zdaniem kod kreskowy powinien być większy. Ciągle to samo nie widzi kodu kreskowego. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciężko ocenic wielkość kodu na twoim telefonie nie widząc go i piszesz chyba o kodzie qr bo taki jest generowany w aplikacji do parowania kamer.

 

Wysłane z mojego STF-L09 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupiłem dzisiaj kamerę mi home security camera 360 1080p i nie mogę połączyć się z WiFi, wyskakuje mi coś takiego i nie mogę połączyć się z moją siecią,, DOM". Sieć ma normalnie hasło itd 

Screenshot_20190911_103509_com.xiaomi.smarthome.jpg

Edited by Kamilelele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Od kilku dni używam Xiaomi Mijia 360 1080p. Mój problem polega na tym, że samoczynnie przechodzi w tryb off line. Wymieniłem zasilacz, sprawdziłem płynność działania wi-fi wszystko ok. Wyłącza się różnie po 4,6 8, 10 godz. Najprostszym sposobem jej przywrócenia do on line jest odłączenie od zasilania na 2 s wówczas wszystko wraca do normy. Co zrobić żeby działała stale w on line?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Dziś dostałam kamerkę i dla sprawdzenia podłączyłem ją w kuchni. Potem przeniosłam ją do pokoju córki. Po odłączeniu kamerka przeszła w tryb off line i nie zmieniło się po ponownym podłączeniu więc postanowiłam ją zresetować, a następnie usunąć z aplikacji i ponownie dodać. I tu pojawia się problem bo kamerka już nie daje komunikatów i nie skanuje kodu. Cały czas pali się żółta dioda. Resetowałam ją kilkakrotnie i nic. Co robić?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 14.12.2018 o 09:05, mikeQ napisał:

Witam serdecznie,

mam problem z kamerką. Zakupiłem ją kilka dni temu z dostawą do firmy, w której pracuję. Jako, że nie mogłem powstrzymać się od przetestowania jej podłączyłem ją pod sieć wifi właśnie w mojej firmie. Bez problemu zeskanowała kod QR i podłączenie powiodło się. Stwierdziłem, że usunę urządzenie z aplikacji, aby ponownie podłączyć ją w domu. Niestety w domu nie potrafię jej podłączyć. Bo zresetowaniu przyciskiem z tyłu kamery przechodzę do skanowania kodu QR, ale kamerka nie potrafi zeskanować. W czym może być problem? Dodam, że internet mam z UPC jeśli miałoby to jakieś znaczenie. Proszę o pomoc :)

Witam

Czy udało Ci się rozwiązać problem. Mam podobną sytuację. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem rozwiązany z kodem QR trzeba, blisko przyłożyć kamerę (wziąść do rąk) do tel oraz pochylić do góry i na dół i wykryje!  Jeżeli kamera jest ustawiona prosto to nie może wykryć kodu.  wczoraj tak robiłem i nic, w końcu dzisiaj wziąłem pohylilem i połączyło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zakupiłem dwie kamery oraz dwie karty SD do nich. Karty 64 GB, w aplikacji wyświetla się, że nie zainstalowano kart SD pomimo, że są w kamerze. Miał ktoś taki problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 18.09.2019 o 09:58, roman madej napisał:

Witam

Od kilku dni używam Xiaomi Mijia 360 1080p. Mój problem polega na tym, że samoczynnie przechodzi w tryb off line. Wymieniłem zasilacz, sprawdziłem płynność działania wi-fi wszystko ok. Wyłącza się różnie po 4,6 8, 10 godz. Najprostszym sposobem jej przywrócenia do on line jest odłączenie od zasilania na 2 s wówczas wszystko wraca do normy. Co zrobić żeby działała stale w on line?

Mam od kilkunastu dni ten sam problem - kamera przechodzi po kilku godzinach w stan offline - zero podglądu, nagrywania - zostaje tylko odłączenie na moment zasilania i kamera wraca do żywych...ale tylko na pewien czas, potem powtórka z rozrywki. Do tego pojawił się problem z nocnym widzenie - jak już nagrywa, to momentami ciemność, by za moment włączyć tryb night vision. Wydaje mi się, że te problemy pojawiły się przy okazji jednej z ostatnich aktualizacji. Po co takie aktualizacje, skoro potem sprzęt nie dziala:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli nie widać karty to wejdź w ustawienia ogólne i zobacz czy jest aktualizacja sprzętowa, Jeśli tak to pobierz. Następnie po ponownym uruchomieniu wejdź w sd.

Kto chce to mogę nagrać filmik i pokazać jak to u mnie np działa wszystko. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 18.10.2019 o 10:34, lukasz_m napisał:

Mam od kilkunastu dni ten sam problem - kamera przechodzi po kilku godzinach w stan offline - zero podglądu, nagrywania - zostaje tylko odłączenie na moment zasilania i kamera wraca do żywych...ale tylko na pewien czas, potem powtórka z rozrywki. Do tego pojawił się problem z nocnym widzenie - jak już nagrywa, to momentami ciemność, by za moment włączyć tryb night vision. Wydaje mi się, że te problemy pojawiły się przy okazji jednej z ostatnich aktualizacji. Po co takie aktualizacje, skoro potem sprzęt nie dziala:(

A nie możesz ponownie uruchomić urządzenia w ustawieniach kamery?

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, GrzesiekM779 napisał:

A nie możesz ponownie uruchomić urządzenia w ustawieniach kamery?

Ale problem jest taki, że odcina mi zdalny dostęp do kamery i wtedy nic nie mogę zrobić w ustawieniach kamery...chyba że o czymś nie wiem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam problem, po zmianie regionu z PL na Chiny (kamerka z PL dystrybucji, ale kolejne urządzenia wymagały przejścia na Chiny) obraz strasznie laguje, i ten na żywo i ten nagrany. Sprawdzałem nagrania na zewnętrznym odtwarzaczu i są okej, tylko aplikacja ma jakieś dzikie problemy. Mam spadki z 60kb/s do 6 czy nawet 0.

Ah, w domu po WiFi problem wydaje się nie występować. Mówię o połączeniu LTE, ten sam operator, telefon, a nawet miejsce, z którego się łączę i raptem problem. 

Edited by radziuxd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co w tym dziwnego? Łączysz się przez serwery chińskie, są lagi, stratne po drodze pakiety. Ciesz się, że w ogóle odbiera.

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, posiadam inną kamerkę mianowicie Mi home security 360 1080p i od kilku dni mam problem polegający na tym, że kamerka przestaje nagrywać filmy na kartę pamięci. Nie ma problemu z połączeniem się z samą kamerką, lecz nie mam dostępu do karty pamięci. Wyskakuje komunikat o konieczności sformowania karty. Po odłączeniu zasilania i ponownym włączeniu kamerki  jest dostęp do karty pamięci i filmów znajdujących się na niej, lecz nie ma nagrań z kilku ostatnich godzin. Po ponownym uruchomieniu sytuacja powtarza się po kilkunastu godzinach. Kartę mam kingstona 64gb najwyższej klasy. Tryb nagrywania ustawiony na nagrywanie przy wykryciu zmiany obrazu. Na karcie jest około 4gb nagrań. Mam najnowsze oprogramowanie, kamerka zasilana ładowarką Xiaomi. Przez pół roku nie było żadnych problemów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś kamera zdechła całkiem, najpierw szwankowała tylko przez LTE - zacinała się na 91% i nie było z nią połączenia. Sparowałem od nowa na PL serwerze to teraz wywala mi błąd "kamera nie włącza się 19, spróbuj później" czy coś takiego. To samo na Twojej apce Rezmus i na oficjalnej... ręce opadają.

Edit: żeby być dokładniejszym, bo trochę ochłonąłem - w apce modowanej nie chciało pokazać mi kodu QR podczas parowania.
W apce oficjalnej po dodaniu kamery jest błąd j/w, ale mogę zmieniać jej ustawienia np. włączać/wyłączać lampkę czuwania.
 

Edited by radziuxd

Share this post


Link to post
Share on other sites

zacznij od podania modelu (na modzie ... > more settings > network info > model) i wersji firmware.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na wstępie dodam, że przez Twoją apkę, ale na moim telefonie (wcześniej kombinowałem u żony) kod QR jednak pokazało, ale po sparowaniu efekt ten sam.

model: chuangmi.camera.ipc009 
fw: 3.5.8_0406

Share this post


Link to post
Share on other sites

musisz zrobic downgrade. z tym firmware (ktore aktualizowales na china) nie bedzie ci dzialalo na eu. zrob format karty sd w kamerce i wrzuc na nia tf_recovery.img z tego zipa. odlacz kamere od pradu, podlacz z karta sd i poczekaj na downgrade firmware.

http://cdn.cnbj2.fds.api.mi-img.com/chuangmi-cdn/product/ipc009/firmware/IPC009_3.4.6_0213.zip

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i to by wyjaśniało przyczynę błędu. Coś już mamy.
ALE... na chińskim serwerze też nie chciało chodzić, tzn na Wi-Fi było okej, a na LTE zawieszało się na "przygotowywanie do odtwarzania wideo... 91%" nie pokazując błędu, właśnie dlatego w ogóle zacząłem przy tym dłubać. I generalnie to chciałbym zostać nadal na chińskim serwerze, bo niestety EU nie obsługuje BLE Cleargrass Bluetooth Gate nawet w modzie.

Edited by radziuxd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten blad LTE to ludzie pisza, ze na android 10. mam dostep do 1 kamerki ipc009 na china i bez problemu dziala na LTE, ale mam tylko telefony z adndroid 9. zobacz czy na eu bedzie dzialalo po downgrade. bramka ble cleargrass nie dziala na eu? jaki blad?

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faktycznie! Żona robiła update do Androida 10 jakieś 3 dni temu i to by się pokrywało z momentem, kiedy kamera przestała się łączyć poza domem.
Wydawało mi się, że jak bramki nie ma na liście to nawet nie ma co próbować jej parować, tymczasem właśnie sprawdziłem i rzeczywiście śmiga!
Nawet nie wiesz jak jestem wdzięczny za pomoc. Teraz dziecko już śpi, ale jutro zrobię downgrade, naprawię ten bałagan, który porobiłem na obydwu telefonach i wreszcie będzie spokój i PL serwer, już nie mogę się doczekać. Jeszcze raz bardzo dziękuję. ;)

Jutro postaram się dać znać czy po downgrade + EU kamera zadziałała na Androidzie 10.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrobiłem downgrade i porządek z urządzeniami na EU, kamera teraz łączy się ultra szybko. W ogóle to zasługa Twojego moda, że zauważalnie dłużej aplikacja jest trzymana w pamięci RAM? Klikam w skrót kamery i mam podgląd na pełnym ekranie wykadrowany tak samo jak godzinę wcześniej mimo, że robiłem inne rzeczy w telefonie. Na ori apce nigdy tak nie było, mimo, że mam 4GB RAM. Jestem w końcu w pełni zadowolony. 
Niestety, u żony bez zmian - na EU przez LTE, na Androidzie 10 nadal nie działa. Czekamy na jakiegoś fixa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, radziuxd napisał:

Zrobiłem downgrade i porządek z urządzeniami na EU, kamera teraz łączy się ultra szybko. W ogóle to zasługa Twojego moda, że zauważalnie dłużej aplikacja jest trzymana w pamięci RAM? Klikam w skrót kamery i mam podgląd na pełnym ekranie wykadrowany tak samo jak godzinę wcześniej mimo, że robiłem inne rzeczy w telefonie. Na ori apce nigdy tak nie było, mimo, że mam 4GB RAM. Jestem w końcu w pełni zadowolony. 
Niestety, u żony bez zmian - na EU przez LTE, na Androidzie 10 nadal nie działa. Czekamy na jakiegoś fixa.

sprawdz tak

https://miuipolska.pl/forum/topic/41867-xiaomi-mijia-360°-home-security-1080p-problem-z-połączeniem/page/3/?tab=comments#comment-555003

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurcze dopiero dziś wszedłem tu przypadkiem i zobaczyłem Twoją odpowiedź. Oczywiście sposób działa i po raz kolejny bardzo dziękuję. :D

Przy okazji chciałbym zapytać czy da się coś zrobić z tym, że apka Mi Home nie ma trybu horyzontalnego? Kupiłem ostatnio tablet i stało się to dość dokuczliwe, gdy ów tablet stoi poziomo na podstawce. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now