artikobra2 Opublikowano 14 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 Witam, czy ktoś zauważył że np podczas pobierania pliku z neta telefon gubi zasięg sieci wifi albo przerywa połączenie i jest komunikat że został rozłączony i używa danych mobilnych, lub podczas oglądania filmów na YouTube , przerywa i jakiś czas widać jak filmik próbuje się ładować i przerzuca na dane mobilne, router jest w obrębie 20 metrów, problem pojawia się na moim i na żony mi8 z miui10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 14 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 U mnie brak problemu na pasmach 2.4 i 5. Soft Global, czy nasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galakty Opublikowano 14 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 1 godzinę temu, artikobra2 napisał: problem pojawia się na moim i na żony mi8 z miui10 Albo obydwa egzemplarze są wadliwe, albo obydwa egzemplarze mają wadliwe softy, albo co wydaje się oczywiste problem jest z urządzeniem WiFi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artikobra2 Opublikowano 14 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2018 (edytowane) Właśnie to co oczywiste wydaje się nie możliwe gdyż problem pojawia się podczas korzystania z 3 różnych routerów, mam wersję global 10.0.2.0. Jakieś inne pomysły? Edytowane 14 Października 2018 przez artikobra2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 15 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 11 godzin temu, artikobra2 napisał: wersję global 10.0.2.0 Pogodzić się z tym i poczekać na aktualizację stable lub przejść na dev ew. na xiaomi.eu, na naszym sofcie nikt takich problemów nie zgłaszał. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galakty Opublikowano 15 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 U mnie nie ma problemów, także nie wierzę że to Global winny (chyba że ma chińską wersję i coś pokręcił). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 15 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 30 minut temu, galakty napisał: U mnie nie ma problemów, także nie wierzę że to Global winny (chyba że ma chińską wersję i coś pokręcił). Znaczy, niemożliwe jest, aby 2 telefony nagle miały ten sam błąd w tym samym czasie od strony hardu, więc zostaje soft lub router, jeżeli według autora, router jest ok, to jedyne co zostaje, to soft. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galakty Opublikowano 15 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 4 minuty temu, Nezumi napisał: Znaczy, niemożliwe jest, aby 2 telefony nagle miały ten sam błąd w tym samym czasie od strony hardu, więc zostaje soft lub router, jeżeli według autora, router jest ok, to jedyne co zostaje, to soft. Dla mnie soft jest ok, u mnie na Globalu wszystko działa i z Wi-Fi nie mam żadnych problemów, nie chce mi się wierzyć że dwa egzemplarze z tym samym systemem mają ten sam problem. Pisał że router jest oddalony o 20 metrów, a to sporo jeśli są ściany pomiędzy itp - być może kwestia zasięgu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 15 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 38 minut temu, galakty napisał: być może kwestia zasięgu. być może, być może routery jakieś średnio-słabe, być może okolica zawalona routerami 2.4, możliwości jest tysiące, ale zmiana softu jest raczej najprostszym z możliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artikobra2 Opublikowano 15 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 A więc tak, telefony kupione na AliExpress od sprzedawcy Hong Kong Goldway, w opisie były jako global i tak jak na screenie widać mam wersję global, jak mogę stwierdzić że to może być wersja chińska? Odnośnie zasięgu routera to nie ma znaczenia czy siedzę 3 metry od czy 15m, problem występuje tak samo. Routery różnych firm( telewizji Vectry, Fritzbox, Speedport) Nie znam się aż tak dobrze na softach telefonu żeby w nim grzebać i zmieniać soft, poprzednie Mi6 i Mi 5 były doskonałe na załączonym sofcie i dlatego nie bawiłem się w żadne zmiany, a trochę obawiam się bo już słyszałem o możliwości uceglenia tego phona. Być może zaczekam aż wjedzie jakaś aktualizacja, lub przywrócę ustawienia fabryczne- może to coś pomoże. Czy jest jakiś test na telefonie który wykrylby problemy z łącznością wifi? Ostatnio też zauważyłem że podczas rozmów wideo na whatsapie często są problemy z głosem , raz bardzo cicho jakby pod wodą ,nie raz dobrze i bardzo głośno, nie wiem czy to akurat wina telefonu czy whatsapie. Jakby ktoś jeszcze wpadł na jakiś pomysł to proszę o radę. Pozdrawiam i dzięki za pomysły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 15 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 19 minut temu, artikobra2 napisał: kupione na AliExpress od sprzedawcy Hong Kong Goldway, Czyli masz wersję CN z wgranym Globalem, pewnie włączając telefon masz na dole kłódeczkę z info "Unlock". 20 minut temu, artikobra2 napisał: jak mogę stwierdzić że to może być wersja chińska? Np tutaj: https://www.mi.com/en/verify/#/en/tab/imei 22 minuty temu, artikobra2 napisał: bo już słyszałem o możliwości uceglenia tego phona. Po prostu NIGDY NIE BLOKUJ BOOTLOADERa. Co więcej, uważaj także na aktualizacje OTA, Xiaomi wypuszczało aktualizacje, które blokowały BL (z jakimś modelem tak było, całkiem niedawno), co powodowało uceglenie. 24 minuty temu, artikobra2 napisał: poprzednie Mi6 i Mi 5 były doskonałe Bo Xiaomi nie kombinowało tak, aby ograniczać sprzedaż spoza oficjalnej dystrybucji, aktualnie bezpieczniej na wersjach CN jednak instalować Xiaomi.eu. 25 minut temu, artikobra2 napisał: Czy jest jakiś test na telefonie który wykrylby problemy z łącznością wifi? Być może w menu diagnostycznym (*#*#6484#*#*). 26 minut temu, artikobra2 napisał: Routery różnych firm( telewizji Vectry, Fritzbox, Speedport) Z tej 3 jedynie Fritzbox jest cokolwiek wart z tego co wiem, ale już pomijając to... Dom 1-rodzinny, czy może kamienica/blok? Ile innych sieci masz wokół siebie po 2.4/5GHz. Czy którykolwiek z posiadanych przez Ciebie routerów obsługuje pasmo 5GHz, jeżeli tak, to czy na tym pasmie też tak zrywa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galakty Opublikowano 15 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 Tak mi teraz przyszło na myśl, spróbuj zmienić kanał w routerze o ile możesz. Może gryzie się z inną siecią (większość działa na domyślnych kanałach). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz.ur Opublikowano 15 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 (edytowane) @artikobra2 official global rom w opisie nie oznacza, że kupujesz global version. Edytowane 15 Października 2018 przez mariusz.ur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artikobra2 Opublikowano 15 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 57 minut temu, Nezumi napisał: Czyli masz wersję CN z wgranym Globalem, pewnie włączając telefon masz na dole kłódeczkę z info "Unlock". Tak potwierdzam odblokowaną kłódeczke 1 godzinę temu, Nezumi napisał: Z tej 3 jedynie Fritzbox jest cokolwiek wart z tego co wiem, ale już pomijając to... Dom 1-rodzinny, czy może kamienica/blok? Ile innych sieci masz wokół siebie po 2.4/5GHz. Czy którykolwiek z posiadanych przez Ciebie routerów obsługuje pasmo 5GHz, jeżeli tak, to czy na tym pasmie też tak zrywa? Żony telefon korzysta z 5GHz na routerze Vectry (mieszkanie w bloku) , mój na pozostałych 2 ale na 2.4GHz (domy jednorodzinne)i nie są one moje wiec nie mam możliwości ustawień kanałów na routerze( ale to nie możliwe że na 3 routerach jest tak samo) 1 godzinę temu, Nezumi napisał: Po prostu NIGDY NIE BLOKUJ BOOTLOADERa. Co więcej, uważaj także na aktualizacje OTA, Xiaomi wypuszczało aktualizacje, które blokowały BL (z jakimś modelem tak było, całkiem niedawno), co powodowało uceglenie. No i właśnie nie bardzo chcem pchać pazury w to o czym za dużo nie mam pojęcia. 13 minut temu, mariusz.ur napisał: @artikobra2 official global rom w opisie nie oznacza, że kupujesz global version. To z d*py jak tak bo jak piszą że serek jest waniliowy to taki powinien być, oczywiście przykład żartobliwy. 16 minut temu, galakty napisał: Tak mi teraz przyszło na myśl, spróbuj zmienić kanał w routerze o ile możesz. Może gryzie się z inną siecią (większość działa na domyślnych kanałach). Tak jak już wspomniałem w poście powyżej 2 z tych routerów nie są moje, i nie mam możliwości zmiany kanału. Poza tym sądzę e to nie wina 3 routerów. Poszukam innego powodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galakty Opublikowano 15 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2018 A ten, obydwa telefony są od tego samego sprzedawcy? Jeśli tak to faktycznie może być problem, bo źródło też masz przeciętne, kiedyś owszem, to było najlepsze ale dziś niekoniecznie... Niestety trzeba uważać bo nabierają klientów na Globala. A global na chińskim wariancie może sprawiać problemy, skoro nie masz Globala to wgraj xiaomi.eu na jednym egzemplarzu i będziesz miał pewność. Najwyżej wrócisz do obecnego systemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 16 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 11 godzin temu, artikobra2 napisał: Żony telefon korzysta z 5GHz na routerze Vectry (mieszkanie w bloku) , mój na pozostałych 2 ale na 2.4GHz (domy jednorodzinne)i nie są one moje wiec nie mam możliwości ustawień kanałów na routerze( ale to nie możliwe że na 3 routerach jest tak samo) Jeżeli i na paśmie 5 i na 2.4 rwie, to ja bym jednak obwiniał soft, a tym bardziej z tego powodu: 11 godzin temu, artikobra2 napisał: Tak potwierdzam odblokowaną kłódeczke Goldway masowo wgrywa Globale i to nie jest pierwszy raz, gdy telefony z Globalem wgranym przez nich ma jakieś problemy. Co więcej musisz teraz uważać także na aktualizacje OTA, bo ta może Ci zablokować BL i skończysz z cegłą. Polecam jednak przejść na Xiaomi.eu, a że masz odblokowany BL to masz łatwe zadanie (wgrać TWRP, a następnie format data i wgrywasz Xiaomi.eu), a główne rzeczy takie jak zdjęcia/sms/rejestry/numery etc możesz sobie wgrać na MiCloud i przywrócić po całej akcji. 11 godzin temu, artikobra2 napisał: To z d*py jak tak bo jak piszą że serek jest waniliowy to taki powinien być, oczywiście przykład żartobliwy. Śmiechłem . To tutaj masz... serek "naturalny", który został otwarty i posypany wanilią i zaklejony . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się