Jump to content

Recommended Posts

Posted

Cześć, borykam się z problemem aktywacji płatności zbliżeniowych. Na liście kart nie wyświetla się żadna karta. Konto posiadam w banku PKO BP
Telefon jest z polskiej dystrybucji, SafetyNet test przeszedł. W banku twierdzą że po ich stronie wszystko jest okej. Miał ktoś taki problem ?

43271770_2213936612183510_8627007968015024128_n.png

43229102_281573805794923_6283970804010975232_n.png

Posted

Jeszcze na miui 9 po aktualizacji miałem problem z kartą konta Inteligo, ile IKO je obsługuje. Na stronie banku z przeglądarki musiałem ją odpiąć od urządzenia i jeszcze raz dodać w IKO. Trochę inaczej to wyglądało niż u ciebie, bo kartę "niby" miałem aktywna.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Posted

Moja karta też była aktywna, płacenie w sklepie  działało. Udało mi się to właśnie teraz zrobić, wyczyściłem dane aplikacji IKO i aplikacji Sklep Play. Po ponownym zarejestrowaniu aplikacji w system, aplikacja wczytała moją kartę (trochę bez sensu że trzeba czyścić dane aplikacji do tego). 

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...