Popey Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 Witam podczas parowania wyświetla się komunikat. Co zrobić żeby działało? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lector Posted September 22, 2018 Share Posted September 22, 2018 (edited) Stratos z Mi 8 się sparował to samo z Mi 8 EE. Uruchom zegarek ponownie, zobacz w telefonie czy nie go już w bluetooth. Edited September 22, 2018 by Lector Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popey Posted September 22, 2018 Author Share Posted September 22, 2018 W Bt normalnie go widać ale apka nie może się połączyć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popey Posted September 23, 2018 Author Share Posted September 23, 2018 Już zrobione parowanie z innym telefonem, aktualizacja, reset i działa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Arek Posted October 14, 2018 Share Posted October 14, 2018 Wersja "sklepowa" nie łączy (nie paruje) sie z telefonem z systemem Android 8. Trzeba połączyć się z innym i zrobić update. Nowa wersja łączy sie z android 8 bez problemu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
artmin Posted October 30, 2018 Share Posted October 30, 2018 Ja miałem podobny problem i nie wiem czy przyczyną nie było to że nie odparowałem z poprzedniego telefonu zanim nie podłączyłem do nowego. I żeby podłaczyć do nowego Mi8 musiałem zrobić factory reset na zegarku żeby po uruchomieniu wyświetlił kod QR. I dopiero wtedy sparowałem z Mi8. Natomiast dzięki temu zabiegowi straciłem całą historię aktywności Ale o dziwo pamiętał ostatnią używaną skórkę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now