Marcinmarcin Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 witam mam taki problem że przy niektórych produkcjach z netflixa po kilkunastu sek odtwarzania wyświetla sie komunikat " mamy obecnie problem z odtworzeniem..." i nie można kontynuować oglądania. Problem ten nie pojawia się zawsze ale często. Niestety mibox zaktualizowany. Dodatkowo musiałem zmienić sposób podłączenia dźwięku i idzie teraz po optyczny do ampli i nie czyta dźwieku 5.1 tylko stereo jest jakas opcja zeby to obejść? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki73 Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Zmiana kabla HDMI. Zmiana wejcia HDMI. Wszytko jest zwiazane z https://help.netflix.com/pl/node/6662 Prawdopodobnie masz TV nie obslugujący ten standard albo wlasnie kabel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarecQi Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 witam mam taki problem że przy niektórych produkcjach z netflixa po kilkunastu sek odtwarzania wyświetla sie komunikat " mamy obecnie problem z odtworzeniem..." i nie można kontynuować oglądania. Problem ten nie pojawia się zawsze ale często. Niestety mibox zaktualizowany. Dodatkowo musiałem zmienić sposób podłączenia dźwięku i idzie teraz po optyczny do ampli i nie czyta dźwieku 5.1 tylko stereo jest jakas opcja zeby to obejść?Na odtwarzanie pomagają restarty Boxa, miałem ten sam problem i dopiero po aktualizacji mi przestal wyskakiwac .Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinmarcin Opublikowano 19 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Problem polega na tym ze miałem kabel hdmi 10m w ścianie który został uszkodzony na wyjściu i podjęta została próba lutowania nowej końcówki co przyniosło połowiczny efekt. Większość sprzętów go widzi ale ampli ani Ps4 już nie. Dlatego mam bezsporednio z projektora hdmi do miboxa a z niego optycznym do denona. Cześć materiałów działa a cześć po chwili się wyłącza ale odpala cześć materiału wiec pytanie czy liczyć na to ze aktualizacje coś zmienią czy pogodzić się ze nie i szukać bezprzewodowego połączenia hdmi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarecQi Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Problem polega na tym ze miałem kabel hdmi 10m w ścianie który został uszkodzony na wyjściu i podjęta została próba lutowania nowej końcówki co przyniosło połowiczny efekt. Większość sprzętów go widzi ale ampli ani Ps4 już nie. Dlatego mam bezsporednio z projektora hdmi do miboxa a z niego optycznym do denona. Cześć materiałów działa a cześć po chwili się wyłącza ale odpala cześć materiału wiec pytanie czy liczyć na to ze aktualizacje coś zmienią czy pogodzić się ze nie i szukać bezprzewodowego połączenia hdmi ?Tak BTW. Kto montowal ci ten kabel ? Nawet najgorsi partacze nie szpachluja przewodu ktory sie uszkadza, wywalaj to i rób tunel chociażby fi20 . To tak jak by zatynkowac elastyczny wąż do wody i pozniej żądać odszkodowania Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcinmarcin Opublikowano 19 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Kabel idzie za kominkiem pod podłoga i dwoma ścianami. Zrobił to jakiś debil ale nic już na to nie poradzę i nie zerwe wszystkiego dla kabla. Prędzej będę chodził do innego pokoju TV oglądać i zapomnę o kinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dutche Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 14 godzin temu, Marcinmarcin napisał: witam mam taki problem że przy niektórych produkcjach z netflixa po kilkunastu sek odtwarzania wyświetla sie komunikat " mamy obecnie problem z odtworzeniem..." i nie można kontynuować oglądania. Problem ten nie pojawia się zawsze ale często. Niestety mibox zaktualizowany. Dodatkowo musiałem zmienić sposób podłączenia dźwięku i idzie teraz po optyczny do ampli i nie czyta dźwieku 5.1 tylko stereo jest jakas opcja zeby to obejść? U mnie był ten sam problem z Netflix . Zrobiłem aktualizację usunąłem netfliksa wszelakie cookies i oczyściłem pamięć podręczną zresetowałem i Założyłem konto na nowo konto i teraz działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi