Jump to content

problem z Netflixem


Marcinmarcin
 Share

Recommended Posts

witam

mam taki problem że przy niektórych produkcjach z netflixa po kilkunastu sek odtwarzania wyświetla sie komunikat " mamy obecnie problem z odtworzeniem..." i nie można kontynuować oglądania. Problem ten nie pojawia się zawsze ale często. 

Niestety mibox zaktualizowany. Dodatkowo musiałem zmienić sposób podłączenia dźwięku i idzie teraz po optyczny do ampli i nie czyta dźwieku 5.1 tylko stereo jest jakas opcja zeby to obejść?

Link to comment
Share on other sites

witam
mam taki problem że przy niektórych produkcjach z netflixa po kilkunastu sek odtwarzania wyświetla sie komunikat " mamy obecnie problem z odtworzeniem..." i nie można kontynuować oglądania. Problem ten nie pojawia się zawsze ale często. 
Niestety mibox zaktualizowany. Dodatkowo musiałem zmienić sposób podłączenia dźwięku i idzie teraz po optyczny do ampli i nie czyta dźwieku 5.1 tylko stereo jest jakas opcja zeby to obejść?
Na odtwarzanie pomagają restarty Boxa, miałem ten sam problem i dopiero po aktualizacji mi przestal wyskakiwac .

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Problem polega na tym ze miałem kabel hdmi 10m w ścianie który został uszkodzony na wyjściu i podjęta została próba lutowania nowej końcówki co przyniosło połowiczny efekt. Większość sprzętów go widzi ale ampli ani Ps4 już nie. Dlatego mam bezsporednio z projektora hdmi do miboxa a z niego optycznym do denona. Cześć materiałów działa a cześć po chwili się wyłącza ale odpala cześć materiału wiec pytanie czy liczyć na to ze aktualizacje coś zmienią czy pogodzić się ze nie i szukać bezprzewodowego połączenia hdmi ?

Link to comment
Share on other sites

Problem polega na tym ze miałem kabel hdmi 10m w ścianie który został uszkodzony na wyjściu i podjęta została próba lutowania nowej końcówki co przyniosło połowiczny efekt. Większość sprzętów go widzi ale ampli ani Ps4 już nie. Dlatego mam bezsporednio z projektora hdmi do miboxa a z niego optycznym do denona. Cześć materiałów działa a cześć po chwili się wyłącza ale odpala cześć materiału wiec pytanie czy liczyć na to ze aktualizacje coś zmienią czy pogodzić się ze nie i szukać bezprzewodowego połączenia hdmi ?

Tak BTW. Kto montowal ci ten kabel ? Nawet najgorsi partacze nie szpachluja przewodu ktory sie uszkadza, wywalaj to i rób tunel chociażby fi20 . To tak jak by zatynkowac elastyczny wąż do wody i pozniej żądać odszkodowania

 

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

14 godzin temu, Marcinmarcin napisał:

witam

mam taki problem że przy niektórych produkcjach z netflixa po kilkunastu sek odtwarzania wyświetla sie komunikat " mamy obecnie problem z odtworzeniem..." i nie można kontynuować oglądania. Problem ten nie pojawia się zawsze ale często. 

Niestety mibox zaktualizowany. Dodatkowo musiałem zmienić sposób podłączenia dźwięku i idzie teraz po optyczny do ampli i nie czyta dźwieku 5.1 tylko stereo jest jakas opcja zeby to obejść?

U mnie był ten sam problem z Netflix .

Zrobiłem aktualizację usunąłem netfliksa wszelakie cookies i oczyściłem pamięć podręczną

zresetowałem i Założyłem konto na nowo konto i teraz działa

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...