Skocz do zawartości

Amazfit pace- problem z parowaniem.


AllPlay

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

W dniu 17.09.2018r przyszedł do mnie zegarek. Od razu po rozpakowaniu, spróbowałem go sparować z telefonem, lecz wystąpił błąd. Owy błąd powtarzał się cały czas. Po chwili namysłu postarałem sie zbootować zegarek (myśląć iż to wina oprogramowania). Za pomocą tej strony uzyskałem kod do odblokowania (https://unlockamazfit.com/). Wgrałem wersję pacefied 1.2.37 i wgrałem jej język Polski. Niestety błąd dalej się powtarzał. Gdy daję pair i wybieram urządzenie w aplikacji spośród dwóch (wybieram pace) urządzenie wyświetla kod do połączenia bluetooth (który akceptuje). Następnie ten sam kod akceptuje w telefonie (i zaznaczam ocpje dostępu do kontaktów itd.). Do tego momentu wszystko jest okej, lecz kiedy daje jedną z dwóch opcji przywrócenia danych użytkownika do telefonu (nie ma znaczenia czy wybieram skip czy restore) przechodzi mi do etapu na zdjęciu nr.1,42045254_591951011222082_1385814895051669504_n.thumb.jpg.e4fa368700e4d0a8d7e0e7b1389c6f1b.jpg po chwili ukazuje się komunikat ze zdjęcia nr.2 i41964601_501615006987689_3491477338388955136_n.thumb.jpg.ffc5835739cdc0f4f9b86c1926975b9b.jpg tak w kółko. Prosze o pomoc, dostałem świeżo zegarek i miałem nadzieję na szybkie i miłe połączenie ... Co robić ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...