AllPlay Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 Witam. W dniu 17.09.2018r przyszedł do mnie zegarek. Od razu po rozpakowaniu, spróbowałem go sparować z telefonem, lecz wystąpił błąd. Owy błąd powtarzał się cały czas. Po chwili namysłu postarałem sie zbootować zegarek (myśląć iż to wina oprogramowania). Za pomocą tej strony uzyskałem kod do odblokowania (https://unlockamazfit.com/). Wgrałem wersję pacefied 1.2.37 i wgrałem jej język Polski. Niestety błąd dalej się powtarzał. Gdy daję pair i wybieram urządzenie w aplikacji spośród dwóch (wybieram pace) urządzenie wyświetla kod do połączenia bluetooth (który akceptuje). Następnie ten sam kod akceptuje w telefonie (i zaznaczam ocpje dostępu do kontaktów itd.). Do tego momentu wszystko jest okej, lecz kiedy daje jedną z dwóch opcji przywrócenia danych użytkownika do telefonu (nie ma znaczenia czy wybieram skip czy restore) przechodzi mi do etapu na zdjęciu nr.1, po chwili ukazuje się komunikat ze zdjęcia nr.2 i tak w kółko. Prosze o pomoc, dostałem świeżo zegarek i miałem nadzieję na szybkie i miłe połączenie ... Co robić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lector Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 Zobacz co się dzieje w telefonie po otwarciu ustawień bluetooth. Jak widzisz zegarek to go rozsparuj (może być dwa razy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi