AllPlay Posted September 18, 2018 Share Posted September 18, 2018 Witam. W dniu 17.09.2018r przyszedł do mnie zegarek. Od razu po rozpakowaniu, spróbowałem go sparować z telefonem, lecz wystąpił błąd. Owy błąd powtarzał się cały czas. Po chwili namysłu postarałem sie zbootować zegarek (myśląć iż to wina oprogramowania). Za pomocą tej strony uzyskałem kod do odblokowania (https://unlockamazfit.com/). Wgrałem wersję pacefied 1.2.37 i wgrałem jej język Polski. Niestety błąd dalej się powtarzał. Gdy daję pair i wybieram urządzenie w aplikacji spośród dwóch (wybieram pace) urządzenie wyświetla kod do połączenia bluetooth (który akceptuje). Następnie ten sam kod akceptuje w telefonie (i zaznaczam ocpje dostępu do kontaktów itd.). Do tego momentu wszystko jest okej, lecz kiedy daje jedną z dwóch opcji przywrócenia danych użytkownika do telefonu (nie ma znaczenia czy wybieram skip czy restore) przechodzi mi do etapu na zdjęciu nr.1, po chwili ukazuje się komunikat ze zdjęcia nr.2 i tak w kółko. Prosze o pomoc, dostałem świeżo zegarek i miałem nadzieję na szybkie i miłe połączenie ... Co robić ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lector Posted September 18, 2018 Share Posted September 18, 2018 Zobacz co się dzieje w telefonie po otwarciu ustawień bluetooth. Jak widzisz zegarek to go rozsparuj (może być dwa razy). Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrosi Posted September 18, 2018 Share Posted September 18, 2018 Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts