#xaomilepsze Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 Cześć, jeszcze do niedawna byłem zadowolonym użytkownikiem kamery Yi Home która spełniała wszystkie moje oczekiwania, właśnie do niedawna (6 miesięcy temu... ) , gdzie po przeprowadzce zrobiłem przymusową aktualizację kamery, nie mogłem nic innego zrobić, była jakby narzucona. Tu zaczął się problem, zaraz po aktualizacji ww kamera przestała współpracować z aplikacją, nie parując się z nią/ nie łącząc się po podłączeniu wi-fi. Czy jest jakaś rada? Czy to blokada regionalna? Czy kosz, nowa kamera? Pozdrawiam Ł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 2 godziny temu, #xaomilepsze napisał: Czy to blokada regionalna? Wyprowadziłeś się z Europy, ze piszesz o blokadzie regionalnej? Kamery Yi zakupione w Europie działają z europejską lokalizacją. Niestety nie działają z MiHome. Możliwe ze coś poszło nie tak z tą aktualizacją. Mam taką zewnętrzną i czasami miewa jakieś problemy, ale z reguły zwykły restart (odłączenie zasilania) pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lector Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Pierwsze kamery Yi Home były na region Chiński sprzedawane jako Xiaomi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#xaomilepsze Opublikowano 17 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Dzięki za zaiinteresowanie. Mieszkam w Europie. Kupywałem z Aliexpress (dokładnie była u mnie Aug. 01 2017) -> [International Edition] Po Aktualizacji w marcu, o której wspominiałem wyżej kamera przestała się łączyć z aplikacją Yi Home, nie używałem Mi Home i wiem,że z tą aplikacją nie jest kompatybilna. Kamera była sprawdzona na różnych sieciach Wi-Fi, różnych systemach - iOS, android, różnych telefonach i ... żeby nie skłamać kilkadziesiąt razy już restartowana, wyłączana. Piszę, bo z tematem walczę już chwilkę - a mam nadzieję,że są tu tęższe głowy umysłowe i ten problem pomogą rozwiązać. Pozdrawiam Ł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 1 godzinę temu, #xaomilepsze napisał: Kilkadziesiąt razy już restartowana, wyłączana. A resetowałeś ją do ustawień fabrycznych? https://www.yitechnology.com/support/answer/id/17/tid/3/qid/11/oid/file Próbowałeś zmieniać region? Jeżeli to nie pomoże, to chyba niewiele więcej da się zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#xaomilepsze Opublikowano 18 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 Oczywiście ,ze tak. zmienialem region w telefonie, pobierałem z chińskiego sklepu aplikacje - tez nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się