#xaomilepsze Posted September 16, 2018 Share Posted September 16, 2018 Cześć, jeszcze do niedawna byłem zadowolonym użytkownikiem kamery Yi Home która spełniała wszystkie moje oczekiwania, właśnie do niedawna (6 miesięcy temu... ) , gdzie po przeprowadzce zrobiłem przymusową aktualizację kamery, nie mogłem nic innego zrobić, była jakby narzucona. Tu zaczął się problem, zaraz po aktualizacji ww kamera przestała współpracować z aplikacją, nie parując się z nią/ nie łącząc się po podłączeniu wi-fi. Czy jest jakaś rada? Czy to blokada regionalna? Czy kosz, nowa kamera? Pozdrawiam Ł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FromWP Posted September 16, 2018 Share Posted September 16, 2018 2 godziny temu, #xaomilepsze napisał: Czy to blokada regionalna? Wyprowadziłeś się z Europy, ze piszesz o blokadzie regionalnej? Kamery Yi zakupione w Europie działają z europejską lokalizacją. Niestety nie działają z MiHome. Możliwe ze coś poszło nie tak z tą aktualizacją. Mam taką zewnętrzną i czasami miewa jakieś problemy, ale z reguły zwykły restart (odłączenie zasilania) pomaga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lector Posted September 17, 2018 Share Posted September 17, 2018 Pierwsze kamery Yi Home były na region Chiński sprzedawane jako Xiaomi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
#xaomilepsze Posted September 17, 2018 Author Share Posted September 17, 2018 Dzięki za zaiinteresowanie. Mieszkam w Europie. Kupywałem z Aliexpress (dokładnie była u mnie Aug. 01 2017) -> [International Edition] Po Aktualizacji w marcu, o której wspominiałem wyżej kamera przestała się łączyć z aplikacją Yi Home, nie używałem Mi Home i wiem,że z tą aplikacją nie jest kompatybilna. Kamera była sprawdzona na różnych sieciach Wi-Fi, różnych systemach - iOS, android, różnych telefonach i ... żeby nie skłamać kilkadziesiąt razy już restartowana, wyłączana. Piszę, bo z tematem walczę już chwilkę - a mam nadzieję,że są tu tęższe głowy umysłowe i ten problem pomogą rozwiązać. Pozdrawiam Ł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FromWP Posted September 17, 2018 Share Posted September 17, 2018 1 godzinę temu, #xaomilepsze napisał: Kilkadziesiąt razy już restartowana, wyłączana. A resetowałeś ją do ustawień fabrycznych? https://www.yitechnology.com/support/answer/id/17/tid/3/qid/11/oid/file Próbowałeś zmieniać region? Jeżeli to nie pomoże, to chyba niewiele więcej da się zrobić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
#xaomilepsze Posted September 18, 2018 Author Share Posted September 18, 2018 Oczywiście ,ze tak. zmienialem region w telefonie, pobierałem z chińskiego sklepu aplikacje - tez nic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now