Jump to content

Problem z internetem w paśmie 3G i umts


Adamski13
 Share

Recommended Posts

19 minut temu, Adamski13 napisał:

Testów żadnych nie robiłem, a w apn co sprawdzić? 

Wejść na stronę virgin i sprawdzić, czy są OK, wpisać na nowo, przywrócić do domyślnych, nie wiem... próbuj... Nie podałeś żadnych konkretnych informacji w swoim poście, więc błądzimy po omacku...

Link to comment
Share on other sites

Ok chyba problem rozwiązany, w punktach apn , w nośnikach było zaznaczone "nie okreslono". Pozaznaczalem  wszystko tj. LTE, umts itp. , i na razie działa, gdy przełączam na preferowana sieć np 2G. Zobaczę jeszcze jak będę gdzieś gdzie na e ma LTE czy będzie smigalo. Póki co, dzięki za pomoc :-D

Link to comment
Share on other sites

To nie jest wina telefony tylko sieci. Play sukcesywnie przeznacza kolejne pasma z 3g na 4g. Na dziś ma 45MHz w LTE i niecałe 10MHz w HSPA.
Jeśli się dużo przemieszczasz to może warto zmienić na sieć z normalnym zasięgiem. Jeśli koniecznie ma być najtaniej to taki plush też ma spoko oferte. Sam jestem w Orange, w miejscach gdzie przebywam radzi sobie najlepiej.

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

Cześć.Otóz od kilku tygodni mam ten sam problem na 2szt RN5 w sieci tmobile...próbowałem różnych ustawień pasm i nic to nie daje.Problem leży zapewne po stronie operatora,w pasmach 3g hspa telefon potrafi nawiazywać połączenia głosowe ale też jest jakby poza zasięgiem często, internetu brak wtedy cały czas, przed moim RN5 mialem ten problem na R3Pro  kilka tygodni wcześniej..Myśle że rezerwuja pasma 3g dla potrzeb internetu w pasmie LTE i stąd te problemy.Taka sama sytuacja wystepuje na telefonach moich dzieci R4a jeśli wymusze preferowane sieci 3g to internetu nie ma..To tyle .Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Dnia 28.09.2018 o 14:15, Dobix napisał:

Też mam virgin mobile, byłem za granica i kupilem pakiet w roamingu. Niestety wszedzie milem roaming 3G i internetu nie miałem nawet w centrum Londynu.. Złapało mi gdzieś na wsi przez chwile wiec to raczej ich wina

Znalazłem rozwiązanie problemu w roamingu w virgin na rn5: http://en.miui.com/thread-4149622-1-1.html

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...