plkarton Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Witam! Kupilem mi banda 3, policzyłem go z iphonem 7 za pomocą aplikacji Mi Fit ale mam problem ponieważ aplikacja się nie synchronizuje. Miał ktoś może taki problem lub wie jak pomóc ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k80i Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Mam również ten sam zestaw. Opaska się zaktualizowała ? Rozłącz, połącz ponownie. Spróbuj zaktualizować przez MiFit, MI HR lub AmazTools i daj znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plkarton Opublikowano 13 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Opaska się zaktualizowała normalnie. Rozłączyłem i połączyłem nadal to samo. Próbowałem MiFit , Mi Hr i AmazTools i nic to nie dało. Próbowałem tez połączyć opaskę z MiFit na androidzie i wszystko było dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krolinskyyy Opublikowano 6 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2019 Mam ten Sam problem. Pojawiają się powiadomienia, trening działa dobrze ale sen jak i odczyt tętna (wykrywany automatycznie) nie działa. Problem z moim telefonem czy raczej wada opaski? A może coś w ustawieniach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krolinskyyy Opublikowano 6 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2019 Problem rozwiązany: data w telefonie powinna być ustawiona na 24godzinny format. To zmienia wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się