Jump to content

Urywające się wifi


Recommended Posts

Witam od czasu kiedy kupiłem telefon ( około miesiąc temu ) stale mam problemy z urywającym się wifi. Problem polega na tym , że podczas używania internetu z wifi nagle wifi przestaje działać. Pomaga restart aplikacji lub restart wifi .Dodam , że cały czas mam full kresek na status barze. Problem występuje od początku.Na żadnym innym urządzeniu korzystającym z tego samego wifi nie występuję :/ . Od kupna  mam Miui 10 Betę ( wgrana od razu po kupnie )  , aktualizowana co tydzień. Postanowiłem jednak zmienić rom na xiaomi.eu ( 8.8.30 ) w nadzieji  , że to może rozwiąże mój problem jednak nic to nie dało . Korzystam z wifi funboxa  (orange) , przy nazwie jest napis - "2.4G/5G " nie mam możliwości zmiany na jedno z nich . Czy jest ktoś w stanie pomóc mi rozwiązać ten problem? 

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, dawdaw napisał:

Witam od czasu kiedy kupiłem telefon ( około miesiąc temu ) stale mam problemy z urywającym się wifi.

Mam podobnie u siebie na dwóch modelach Redmi Note 5 (Global Stable 4/64, Global Dev 3/32). Ponoć najlepszym rozwiązaniem jest wymiana routera, ale przecież musi być jakiś czynnik wpływający na to, że rozłącza się z siecią WiFi.

ps. http://en.miui.com/thread-3010168-1-1.html - Pozostaje potwierdzać błąd i być może ktoś się tym zainteresuje.

Edited by Radius
Link to post
Share on other sites
44 minuty temu, fake4r napisał:

Może sprawdź na innym wifi jak masz możliwość, żeby wykluczyć czy czy winny jest router czy telefon.

nie mam obecnie mozliwosci , korzystając przez chwile z innych wifi jako tako internet działał , 

15 minut temu, Radius napisał:

Mam podobnie u siebie na dwóch modelach Redmi Note 5 (Global Stable 4/64, Global Dev 3/32). Ponoć najlepszym rozwiązaniem jest wymiana routera, ale przecież musi być jakiś czynnik wpływający na to, że rozłącza się z siecią WiFi.

ps. http://en.miui.com/thread-3010168-1-1.html - Pozostaje potwierdzać błąd i być może ktoś się tym zainteresuje.

wymiana routera u mnie nie za bardzo chodzi w grę niestety , a co do tego tematu to nie ma co się łudzić , że ktoś odpowie. Założyłem podobny temat 3 tyg temu i nikt nie odpowiedział ;/

Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, mariusz.ur napisał:

@Radius używasz obu pasm 2,4 i 5 GHz ? Jeśli tak to spróbuj router ustawić tylko na 2,4 i wtedy sprawdź czy zrywa połączenie

Tylko 2,4 GHz. Router Asus RT-N18. Znalazłem jakiś wpis, żeby spróbować zmienić zabezpieczenie sieci z WPA2 na WPA/WPA-WPA2(mix). Muszę to zweryfikować.

Edited by Radius
Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...