dawdaw Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 Witam od czasu kiedy kupiłem telefon ( około miesiąc temu ) stale mam problemy z urywającym się wifi. Problem polega na tym , że podczas używania internetu z wifi nagle wifi przestaje działać. Pomaga restart aplikacji lub restart wifi .Dodam , że cały czas mam full kresek na status barze. Problem występuje od początku.Na żadnym innym urządzeniu korzystającym z tego samego wifi nie występuję :/ . Od kupna mam Miui 10 Betę ( wgrana od razu po kupnie ) , aktualizowana co tydzień. Postanowiłem jednak zmienić rom na xiaomi.eu ( 8.8.30 ) w nadzieji , że to może rozwiąże mój problem jednak nic to nie dało . Korzystam z wifi funboxa (orange) , przy nazwie jest napis - "2.4G/5G " nie mam możliwości zmiany na jedno z nich . Czy jest ktoś w stanie pomóc mi rozwiązać ten problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fake4r Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 Może sprawdź na innym wifi jak masz możliwość, żeby wykluczyć czy czy winny jest router czy telefon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radius Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 (edytowane) 7 godzin temu, dawdaw napisał: Witam od czasu kiedy kupiłem telefon ( około miesiąc temu ) stale mam problemy z urywającym się wifi. Mam podobnie u siebie na dwóch modelach Redmi Note 5 (Global Stable 4/64, Global Dev 3/32). Ponoć najlepszym rozwiązaniem jest wymiana routera, ale przecież musi być jakiś czynnik wpływający na to, że rozłącza się z siecią WiFi. ps. http://en.miui.com/thread-3010168-1-1.html - Pozostaje potwierdzać błąd i być może ktoś się tym zainteresuje. Edytowane 7 Września 2018 przez Radius Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz.ur Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 @Radius używasz obu pasm 2,4 i 5 GHz ? Jeśli tak to spróbuj router ustawić tylko na 2,4 i wtedy sprawdź czy zrywa połączenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawdaw Opublikowano 7 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 44 minuty temu, fake4r napisał: Może sprawdź na innym wifi jak masz możliwość, żeby wykluczyć czy czy winny jest router czy telefon. nie mam obecnie mozliwosci , korzystając przez chwile z innych wifi jako tako internet działał , 15 minut temu, Radius napisał: Mam podobnie u siebie na dwóch modelach Redmi Note 5 (Global Stable 4/64, Global Dev 3/32). Ponoć najlepszym rozwiązaniem jest wymiana routera, ale przecież musi być jakiś czynnik wpływający na to, że rozłącza się z siecią WiFi. ps. http://en.miui.com/thread-3010168-1-1.html - Pozostaje potwierdzać błąd i być może ktoś się tym zainteresuje. wymiana routera u mnie nie za bardzo chodzi w grę niestety , a co do tego tematu to nie ma co się łudzić , że ktoś odpowie. Założyłem podobny temat 3 tyg temu i nikt nie odpowiedział ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radius Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 (edytowane) 23 minuty temu, mariusz.ur napisał: @Radius używasz obu pasm 2,4 i 5 GHz ? Jeśli tak to spróbuj router ustawić tylko na 2,4 i wtedy sprawdź czy zrywa połączenie Tylko 2,4 GHz. Router Asus RT-N18. Znalazłem jakiś wpis, żeby spróbować zmienić zabezpieczenie sieci z WPA2 na WPA/WPA-WPA2(mix). Muszę to zweryfikować. Edytowane 7 Września 2018 przez Radius Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi