grzesztof Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Witam.kupilem amazyfit BIP w media expert naładowałem,aplikacje zeskanowane i zegarek się nielaczy z telefonem próbowałem na 2 oba xiaomi na zegarku wyświetla się connect app to retry.jest zepsuty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesztof Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Da się coś z tym zrobić czy oddać na gwarancji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesztof Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Wersja mi fit 3.4.6 zainstalowałem gadgetbrige pierw się nielaczył potem się połączył pisze na aplikacji że jest połączony lecz na zegarku dalej to samo connect app to retry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2018 2 godziny temu, grzesztof napisał: lecz na zegarku dalej to samo connect app to retry A z MiFit zegarek się łączy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesztof Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Weź odparuj zegarek od GB, odinstaluj GB, restart fona i wtedy zacznij parowanie z MiFit po przez konto Mi. No i w fonie włącz bluetooth. I nie instaluj żadnych aplikacji po przez skanowanie, tylko ze sklepu pobierz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesztof Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Dzięki,ale nic to niedalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 1 godzinę temu, grzesztof napisał: nic to niedalo Nie łączy się z MiFit, a jest w nim widoczny? Jezeli rak, to: 1. Rozłącz zegarek w MiFit. 2. W ustawieniach BT telefonu wymaż połączenie z zegarkiem "Rozłącz parę". 3. Zrestartuj telefon. 4. Po restarcie telefonu zacznij parowanie w MiFit od nowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Się zastanawiam jaka aplikacja była skanowana? Dnia 27.08.2018 o 07:35, grzesztof napisał: aplikacje zeskanowane i zegarek się nielaczy z telefonem Jak jakieś chińskie badziewie to możliwe że się z tym sparowało i teraz najpierw trza z powrotem to wgrać, odparować, i dopiero ze sklepu pobrać MiFita , zainstalować i wtedy sparować zegarek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesztof Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Ja miałem w telefonie mi fit do mi benda 2 ale go zgubiłem więc na początku żadnej apki nie wygrywałem chciało żebym odłączył mi benda.ale zegarek od czasu włączenia do ładowarki wyświetla to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 No to w tym Mifit co masz w telefonie odparuj MiB2, odinstaluj Mifita, pobierz nowego MiFit ze sklepu google i sparuj nową opaskę w tym nowym MiFit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesztof Opublikowano 12 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2018 Dzięki wszystkim za rady, zegarek oddałem na gwarancji do media expert i za 2 dni mi dali nowy(działający) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oels Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 Witam. Kupiłem rownież bipa w media, zainstalowałem org mifit z Google Play, zaktualizowałem cały bip. Później rozłączylem i odinstalowalem mifit. Z tej strony ściągnąłem najnowszy fw i res zgodny z wersją bipa, jak również zainstalowałem GB, sparowalem i zainstalowałem fw, a później res. Na zakończenie rozłączylem z GB. Teraz bip nie łączy się ani z org mifit, ani z modem mifit. Wykrywa go tylko GB. Można coś z tym zrobić, poza oddaniem na gwarancję? (nie wiem tylko, czy ją uznają) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 16 minut temu, Oels napisał: Wykrywa go tylko GB. Można coś z tym zrobić, poza oddaniem na gwarancję? Jak go widzi GB to nie jest uszkodzony. Odparuj go z GB, zresetuj Bip-a do ustawień fabrycznych i dalej to co napisałem w tym poście: https://miuipolska.pl/forum/topic/36409-amazyfit-bip-nielaczy-się-z-telefonem/?do=findComment&comment=463346 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oels Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 Odparowałem z gb, reset bipa do ustawień fabrycznych, reset tel. Obecnie w bip oczekuje na połączenie z tel, lecz przy próbie logowania do mod mifita:"chwileczkę" i tak w nieskończoność. Odinstalowalem, ściągnąłem org z Google Play i to samo - totalna załamka, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 8 minut temu, Oels napisał: Odinstalowalem, ściągnąłem org z Google Play i to samo - totalna załamka, Czyli nie to że nie łączy się z Bip-em, tylko nie chce się zalogować na konto Mi MiFit? Jeżeli tak, to może to być problem z serwerami i trzeba poczekać. Już tak się czasami zdarzało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oels Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 (edytowane) Wcześniej logowanie bez problemu, lecz nie wykrywał bipa, a teraz brak możliwości zalogowania, a przez to nie wiem, czy wszystko już jest ok, echhh ciekawe co mnie jeszcze czeka... Edytowane 4 Października 2018 przez Oels Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 6 minut temu, Oels napisał: a teraz brak możliwości zalogowania To by znaczyło że z Bip-em wszystko ok. Tu możesz poczytać o tym problemie (pojawia się i znika, na naszym forum też o tym było) http://en.miui.com/thread-603516-1-1.html Podobno można jeszcze ze zmianą VPN spróbować (np Thunder VPN) albo poczekać aż te serwery naprawią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oels Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 Logowanie już ok, lecz połączenie mifit-bip klapa, próbowałem n-razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 18 minut temu, Oels napisał: Logowanie już ok, lecz połączenie mifit-bip klapa, próbowałem n-razy Łącze się w bólu. U mnie przy tego typu komunikacie wystarczy z reguły włączenie i wyłączenie BT w telefonie (w ostateczności restart telefonu). Może jeszcze raz odparowanie w MiFit, reset do fabrycznych Bipa i parowanie od nowa. Tylko bez odinstalowywania MiFita i wylogowywania z konta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oels Opublikowano 4 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2018 Niestety nie pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się