Skocz do zawartości

Amazyfit BIP nielaczy się z telefonem


grzesztof

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, grzesztof napisał:

nic to niedalo

Nie łączy się z MiFit, a jest w nim widoczny? Jezeli rak, to: 1. Rozłącz zegarek w MiFit. 2. W ustawieniach BT telefonu wymaż połączenie z zegarkiem "Rozłącz parę". 3. Zrestartuj telefon. 4. Po restarcie telefonu zacznij parowanie w MiFit od nowa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Się zastanawiam jaka aplikacja była skanowana?

Dnia 27.08.2018 o 07:35, grzesztof napisał:

aplikacje zeskanowane i zegarek się nielaczy z telefonem

Jak jakieś chińskie badziewie to możliwe że się z tym sparowało i teraz najpierw trza z powrotem to wgrać, odparować, i dopiero ze sklepu pobrać  MiFita , zainstalować i wtedy sparować zegarek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Witam. Kupiłem rownież bipa w media, zainstalowałem org mifit z Google Play, zaktualizowałem cały bip. Później rozłączylem i odinstalowalem mifit. Z tej strony ściągnąłem najnowszy fw i res zgodny z wersją bipa, jak również zainstalowałem GB, sparowalem i zainstalowałem fw, a później res. Na zakończenie rozłączylem z GB. Teraz bip nie łączy się ani z org mifit, ani z modem mifit. Wykrywa go tylko GB. Można coś z tym zrobić, poza oddaniem na gwarancję? (nie wiem tylko, czy ją uznają) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Oels napisał:

Wykrywa go tylko GB. Można coś z tym zrobić, poza oddaniem na gwarancję?

Jak go widzi GB to nie jest uszkodzony. Odparuj go z GB, zresetuj Bip-a do ustawień fabrycznych i dalej  to co napisałem w tym poście: https://miuipolska.pl/forum/topic/36409-amazyfit-bip-nielaczy-się-z-telefonem/?do=findComment&comment=463346

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Oels napisał:

Odinstalowalem, ściągnąłem org z Google Play i to samo - totalna załamka, :-(

Czyli nie to że nie łączy się z Bip-em, tylko nie chce się zalogować na konto Mi MiFit? Jeżeli tak, to może to być problem z serwerami i trzeba poczekać. Już tak się czasami zdarzało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Oels napisał:

a teraz brak możliwości zalogowania

To by znaczyło że z Bip-em wszystko ok. Tu możesz poczytać o tym problemie (pojawia się i znika, na naszym forum też o tym było) http://en.miui.com/thread-603516-1-1.html Podobno można jeszcze ze zmianą VPN spróbować (np Thunder VPN) albo poczekać aż te serwery naprawią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Oels napisał:

Logowanie już ok, lecz połączenie mifit-bip klapa, próbowałem n-razy :-(

Łącze się w bólu. U mnie przy tego typu komunikacie wystarczy z reguły włączenie i wyłączenie BT w telefonie (w ostateczności restart telefonu). Może jeszcze raz odparowanie w MiFit, reset do fabrycznych Bipa i parowanie od nowa. Tylko bez odinstalowywania MiFita i wylogowywania z konta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...