Tomasz53444 Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Po aktualizacji do Oreo zniknął mi dźwięk 5.1 w Netflix. Za każdym razem muszę zmieniać na stereo. W wcześniejszej wersji Androida wszystko śmigało jak należy. Czy ktoś miał podobny problem i sobie z tym poradził - proszę o porady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
souacz Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Reset do fabrycznych. U mnie na MM nie było 5.1 do wyboru w ogóle, po aktualizacji się pojawił ale nie grał, po resecie jest ok. Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz53444 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Reset zrobiłem od razu jak zauważyłem problem - nic to nie dało. Wzmacniacz jest ustawiony jak był - nic nie zmieniałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
souacz Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 A jaki dokładnie objaw? Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapciu75 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Poszukaj w ustawieniach dźwięku w MiBox. Dźwięk 5.1 w Netflix'ie jest. Ja dla odmiany wyłączyłem go, bo mam amplituner z wejściem optycznym a te jest zajęte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz53444 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 (edytowane) Objaw to taki jak opisałem na samym początku - czyli stereo dźwięk jest a przy 5.1 brak. Przeszukałem wszystkie ustawienia i bez rezultatu. Edytowane 31 Sierpnia 2018 przez Tomasz53444 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
souacz Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 (edytowane) Ale nie da się wybrać w Netflix? Jest szum zamiast dźwięku 5.1? Brak dźwięku całkowity przy ścieżce 5.1, jeżeli tak to co wskazuje amplituner/tv? Edytowane 31 Sierpnia 2018 przez souacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz53444 Opublikowano 4 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 W Netflix widzę wszystkie ścieżki, 5.1 i 2.0 jednak po wyborze 5.1 ampli zachowuje się tak jak by nie dostawał sygnału - jest cisza. Natomiast po wyborze 2.0 od razu pojawia się dźwięk. I tak jak pisałem wcześniej przy Androidzie 6.0 - nie było tego problemu. Dodam że np z Kodi nie ma takiego problemu 5.1 jest . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akslow Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 27 minut temu, Tomasz53444 napisał: W Netflix widzę wszystkie ścieżki, 5.1 i 2.0 jednak po wyborze 5.1 ampli zachowuje się tak jak by nie dostawał sygnału - jest cisza. Natomiast po wyborze 2.0 od razu pojawia się dźwięk. I tak jak pisałem wcześniej przy Androidzie 6.0 - nie było tego problemu. Dodam że np z Kodi nie ma takiego problemu 5.1 jest . przez brak wsparcia DD+ przez amplituner. Może kolejna aktualizacja przywróci konwersję w locie do DD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz53444 Opublikowano 9 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2018 Dnia 4.09.2018 o 22:24, akslow napisał: przez brak wsparcia DD+ przez amplituner. Może kolejna aktualizacja przywróci konwersję w locie do DD. Wsparcie jest na pewno w ampli - poprzednio w Androidzie 6.0 wszystko działało na ampli świeciło się DD+ i wszystko grało. Teraz po zmianie softu przestało działać -nastała cisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
souacz Opublikowano 9 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2018 (edytowane) @Tomasz53444 Ściągnij i sprawdź w Kodi: https://1drv.ms/u/s!Au5skpB5lX2R9hTclqv7ds77LJyQ , na ekranie ampli powinien zaświecić się DD+ Jaki masz amplituner? Bo u mnie zarówno na Denonach AVR-X3400H i starszym AVR 1513 jest ok. Podłączone do boxa są przez HDMI. W ustawieniach dźwięku DD na boxie masz auto? Edytowane 9 Września 2018 przez souacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz53444 Opublikowano 10 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 Dzięki za plik, na ampli świeci się DD+ wszystko działa z KODI a Netflix nadal niemy . Mój ampli to HK255 - podłączony po HDMI. W ustawieniach MIBOX - zmieniłem wszystko po kilka razy - auto tez było i nadal cisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
souacz Opublikowano 10 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 (edytowane) Kurcze to nie wiem.... A jaką masz wersję apki Netflixa? Zaktualizuj też do najnowszego Oreo (aktualizacja z dziś), może się naprawi. Edytowane 10 Września 2018 przez souacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz53444 Opublikowano 13 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Dziękuje za pomoc, dzisiaj zainstaluje aktualizację - oby się poprawiło . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
souacz Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Po aktualizacji przestaw dźwięk w ustawieniach na "Auto" bo nowa wersja Oreo ma domyślnie "PCM" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz53444 Opublikowano 14 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 Po aktualizacji i przestawieniu na Auto - nadal 5.1 niemy. Już brakuje mi pomysłów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
souacz Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 Spróbuj jeszcze odinstalować aktualizację Netflix (przywróć wersję fabryczną) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz53444 Opublikowano 20 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 Bez rezultatu - zresztą przywróciłem cały system do ustawień fabrycznych i instalowałem wszystko po kolei . Też nic to nie dało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi