Areq123 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Dzień dobry, z uwagi na to, że gdy zwróciłem się bezpośrednio do firmy Xiaomi z problemem, dotyczącym mojej hulajnogi, którą zakupiłem w sieci Sferis.pl (lecz upieram się, iż nadal jest to produkt firmy Xiaomi, chyba że się mylę) - zostałem po prostu olany otrzymując lakiniczną odpowiedź, iż problem nie dotyczy Xiaomi, gdyż nie są oni stroną w sprawie. I tyle w temacie. Jak rozumiem - klient frajer, który kupił sprzęt u innego dystrybutora niż Xiaomi kupuje już inny produkt. Gratuluję podejścia do klientów. Tak więc - dziękuję Xiaomi. Ale do rzeczy. Problem z hulajnogą dotyczy logowania do aplikacji Xiaomi, która wymaga ode mnie utworzenia konta, zalogowania się, wyszukania hulajnogi poprzez bluetooth i.....wszystko byłoby ok. Niestety nie jest. Na końcu aplikacja wymaga ode mnie jakiegoś cudownego 6-cyfrowego kodu, którego niestety ani nie tworzyłem, ani niestety nie znam. Czy ktokolwiek miał z tym problem? Dodam, że według informacji zasięgniętych w sieci - posiadam hulajnogę w wersji europejskiej. Próbowałem logować się zarówno z poziomu europejskiego jak i chuńskiego regionu i.....wszystko o d... potłuc. Czy ktokolwiek jest w stanie powiedzieć o co chodzi? Czuję się jakby ktoś trochę nabił mnie w butelkę. Gdybym wiedział, że będą występowały takie problemy to być może zdecydowałbym się na produkt jakiejś innej firmy. Sama hulajnoga jeździ bardzo fajnie. Niestety zakupiłem produkt, który nie jest pełnowartościowy, skoro nie mogę korzystać w pełni z jego możliwości. Pozdrawiam. Arek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akslow Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 podobno odłaczenie baterii resetuje kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2018 Tytuł wątku jest zbyt krótki, lub niedosadnie opisuje poruszany problem. Popraw proszę tytuł, w przeciwnym wypadku wątek zostanie przeniesiony do kosza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qubap Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 (edytowane) Trzeba zrobić reset ustawień (trzymasz włączanie, hamulec i gaz). Cytat You have to be patient. Hold the break lever and hold the throttle lever while pushing power button. M365 starts a show of peeping and back light blinking. Keep holding the buttons and wait until front light switches on and off, too. After that little disco show the password is reset. https://www.youtube.com/watch?v=srCnhD64L0s Edytowane 7 Września 2018 przez qubap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 16 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi