piotr74 Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 Dzień dobry Czy jest mi ktoś w stanie pomoc. Od tygodnia jestem posiadaczem smartwatcha amazfit 2. Tydzień temu, kiedy włączyłem zegarek i wgrałem aplikacje, nie było żadnego problemu. Od wczoraj nie widziały się z telefonem, dlatego zrobiłem reinstalację w telefonie. I mam problem. Rejestracja przebiegła pomyślnie, ale aplikacja w telefonie wymaga skanowania kodu qr a teraz nie moge go nigdzie znaleźć w telefonie. Czy jest szansa aby coś z tym zrobić? Dodam, że mam polską wersję. Zapłaciłem kilkadziesiąt złotych za polski flash i nie chcę go utracić. Dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. Piotr 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaudii Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 Podaj nazwe skleou, który pozbawił cię gwarancji na zegarek i odpłatnie zainstalował system, który jest za free, i którego nie jest autorem tylko najprawdopodobniej ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alban7314 Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 W ilu jeszcze miejscach napiszesz. Proste podajesz sklep i po sprawie . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi