Kristuff Opublikowano 8 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2018 Witam. Mam problem z dźwiękiem w MiBoxie. Przed aktualizacją miałem problemy tylko w vavoo, teraz nie mam dźwięku w ogóle (Netflix, kodi, YouTube). Zmieniłem gniazda HDMI, kabel, w ustawieniach jest wszystko ok. Nie wiem czy to wina boxa, czy jakiś błąd androida. Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiano78 Opublikowano 9 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 Problem wraca po wyłączeniu i włączeniu ponownym.Przynajmniej u mnie na oryginalnym kablu.Pomaga jedynie uruchom ponownie z menu ustawienia.Da się z tym żyć ale trochę to wkurza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristuff Opublikowano 9 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 U mnie nie sprawdzają się żadne kombinacje, ani zmiana gniazda HDMI, ani zmiana kabla, ani ponowne uruchomienie, czy nawet instalacja od nowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristuff Opublikowano 12 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Ktoś jeszcze ma jakieś propozycje? Może to wina Oreo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi