andy118 Posted July 6, 2018 Share Posted July 6, 2018 Cześć, Parę dni temu kupiłem w MiStore Kraków czajnik MiKettle - ma oryginalną wtyczkę EU i polską gwarancję. Niestety w aplikacji MiHome czajnik nie jest wykrywany jeżeli jestem na serwerze chińskim, dopiero po przełączeniu na europejski jest odnajdywany.Jest to dla mnie problem, gdyż "giną" mi wtedy pozostałe urządzenia smart z Xiaomi (zakupione z chin). Zaktualizowałem oprogramowanie czajnika, MiHome do najnowszej wersji - ale niestety to nic nie pomaga. Jest jakiś sposób aby był on widoczny na serwerze chińskim w aplikacji ? Dodam że próbowałem sklonować apkę, ale nie działa to tak jak bym chciał, występuje jakiś konflikt. W polskim serwisie Mi, nie są w stanie mi pomóc, nikt nie wie czy to jakaś blokada regionalna czy inna rzecz. Czy jedyną rzeczą która mi pozostała jest sprzedaż czajnika ? Niech jacyś wtajemniczeni podpowiedzą o co chodzi. Zastanawiam się na przyszłość czy kupując nawet z Gearbest jakieś urządzenie Xiaomi z wtyczką EU będę miał też taki problem - czy juz jestem "skazany" na urządzenia z wtyczką CN ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now