MarcinP Opublikowano 6 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 Witam, Jestem nowym użytkownikiem Xiaomi i androida i mam istotny problem, więc proszę Was o pomoc. Zacznę od początku. Telefon Mi MIX 2S, Android 8.0.0 OPR1.120623.032, MIUI Global 9.5 | Stabilna 9.5.20.0(ODGMIFA) Na nowym telefonie, po standardowej konfiguracji zainstalowałem Moje ING Mobile i uruchomiłem płatności telefonem. Wszystko działało OK. Poczytałem na forum, że dobrze jest wgrać rom EU, więc włączyłem w telefonie tryb debugowania i opcję Zezwól na odblokowanie OEM oraz przypisałem konto do telefonu. Sprawdziłem fastboot-em stan telefonu, pobrałem ze strony Xiaomi MiUnlock i go uruchomiłem. Ponieważ MiUnlock pokazał komunikat, że po odblokowaniu nie będą działać m.in. płatności telefonem, więc zrezygnowałem z dalszych działń. Niestety, prawdopodobnie po tych operacjach przestały działać płatności zbliżeniowe. Postanowiłem przywrócić zmienione ustawienia, więc wyłączyłem w ustawieniach Zezwól na odblokowanie OEM, ale po wyjściu z ustawień i ponownym ich włączeniu, opcja Zezwól na odblokowanie OEM była dalej włączona. Z pomocą fastboota wykonałem zatem polecenie fastboot oem lock. Telefon się uruchomił na czysto z wyłączoną tą opcją. Wyłączyłem tryb debugowania i opcje programistyczne i pomyślałem OK. Ale niestety. Mimo przeinstalowywania Moje ING Mobile, resetu telefonu z poziomu Recovery i Reset do ustawień fabrycznych, nie mogę uruchomić płatności zbliżeniowych telefonem. Pomóżcie proszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TKN Opublikowano 6 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 Spróbuj zmienić ustawienia mobilnego portfela, z HCE na SIM i odwrotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinP Opublikowano 6 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 Dziękuję za zainteresowanie, Próbowałem i nic. Nawet nie mogę dodać w aplikacji ING telefonu do karty, bo aplikacja mówi że telefon nie spełnia wymagań: Android v. > 4.4 i antena NFC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worrior Opublikowano 6 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 Dziękuję za zainteresowanie, Próbowałem i nic. Nawet nie mogę dodać w aplikacji ING telefonu do karty, bo aplikacja mówi że telefon nie spełnia wymagań: Android v. > 4.4 i antena NFC.Też mam w ing ten komunikat ale płacę google pay. Tam wszystko śmigaWysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinP Opublikowano 6 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 Czy to znaczy, że problem nie leży w zabezpieczeniach telefonu tylko w aplikacji ING? Czy może GooglePay działa jakoś inaczej (Nigdy tego nie używałem i nie wiem jak to działa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worrior Opublikowano 6 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 Czy to znaczy, że problem nie leży w zabezpieczeniach telefonu tylko w aplikacji ING? Czy może GooglePay działa jakoś inaczej (Nigdy tego nie używałem i nie wiem jak to działa)Działa super instaluj i pisz czy działaWysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinP Opublikowano 6 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 W ustawieniach Zbliż i zapłać mam coś takiego jak Google Pay ustawione teraz jako domyślne, ale nie wiem co dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worrior Opublikowano 6 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 W ustawieniach Zbliż i zapłać mam coś takiego jak Google Pay ustawione teraz jako domyślne, ale nie wiem co dalej?.Wysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinP Opublikowano 6 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 Mam takie same ustawienia i domyślnie wybrane Google Pay w opcji Zbliż i zapłać. Poczytam w necie o tej usłudze i przetestuję. Niemniej jednak bardzo mi zależy na uruchomieniu płatności z ING, więc jeżeli ktoś ma pomysł na rozwiązanie, to będę wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cieply75 Opublikowano 6 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 Witam Mam Mi Mix 2s, w serwisie Micenter zmieniony został rom na miuipolska. Wszystko pracuje dobrze poza płatnościami google pay. Po prostu nie mogę dodać karty do aplikacji google pay. Wyskakuje komunikat: "Nie można teraz dodać karty Spróbuj jeszcze raz później albo dodaj inną kartę." a potem "Nie udało się ukończyć konfiguracji do płatności w sklepach" Kartę mam mastercard w banku citihandlowy. Jakieś sugestie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinP Opublikowano 6 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2018 (edytowane) A czy sprawdzałeś, czy zablokowali Ci telefon (bootloader itd.) i zamiast Google Pay aplikację banku? Sugestii nie mam, ale na razie mogę powiedzieć, że ja bez problemu zainstalowałem Google Pay i skonfigurowałem kartę z ING. Jeszcze nie próbowałem płacić, ale mam nadzieję, że chociaż tak będą płatności działały. A jeżeli tak będzie to znaczy, że to chyba nie jest wina telefonu, tylko aplikacji Moje ING. Edytowane 6 Lipca 2018 przez MarcinP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokr Opublikowano 9 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 Raczej apka ING nie współpracuje, ja używam Google Pay oraz PeoPay (z pekao s.a.) i oba sposoby płatności działają bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 9 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2018 Ze wszystkimi Xiaomi praktycznie jest ten problem w ING od jakiegoś krótszego czasu(jakieś 3tygodnie?). Także polecam przeczekać ew, pisać do supportu ING i korzystac z danych kontaktowych wpisanych w GooglePlay przy apce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
birdm Opublikowano 10 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 Ja też mam problem z apką ING - mam globala 9.5.20. Od jakiegoś czasu nie działa logowanie palcem. Z tą apką jeśli chodzi o logowanie czy też płatności zbliżeniowe wiecznie mam jakieś problemy. Jedna aktualizacja poprawia i jest ok, następna knoci. To samo miałem na MI5. Co chwile były jakieś problemy niestety. Może faktycznie trzeba przesiąść się na google pay. Może ktoś coś więcej na temat googlowskich płatności napisać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinP Opublikowano 10 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2018 (edytowane) Jeżeli chodzi o logowanie odciskiem palca w ING, to u mnie jak pojawił się ten problem pomagało w ustawieniach aplikacji wyłączenie i ponowne włączenie tej opcji. Po tym już nie było problemów. Jeżeli chodzi o Google Play, to wszystko działa bezproblemowo. Płatności przetestowałem na różne sposoby i zero problemów. Dnia 6.07.2018 o 15:35, cieply75 napisał: "Nie można teraz dodać karty Spróbuj jeszcze raz później albo dodaj inną kartę." a potem "Nie udało się ukończyć konfiguracji do płatności w sklepach" Sprawdź jeszcze na stronie Gogle Pay pełną specyfikację banków i kart które obsługują. Nie wszystkie karty mogą być połączone z GPay Edytowane 10 Lipca 2018 przez MarcinP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSOP Opublikowano 11 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2018 Ja również od 2 tygodni toczę boje na Romie Miuipolska z moim MIX 2S. Aplikacja mBanku wyświetla komunikat że kartę już dodałem, natomiast Google Pay nic nie podaje. Druga karta AliorBanku również nie chce się dodać. Chat z pomocą Google Pay przyniósł sprawdzenie, że od strony GPay wszystko jest dobrze (co okazuje się nieprawdą o czym za chwilę) a to bank nie udziela "authentication" dla karty. Kontakt z Ekspertem mBanku dał mi info z drugiej flanki, która ma w systemie logi, że GPay pyta o potwierdzenie autentyczności karty i dostaje zgodę. Ze strony banku jest ok, ale to Google dalej nie ciągnie procedury. No to prośba o kontakt telefoniczny poprzez pomoc na pay.google.com i za 1 minutę telefon zwrotny z Kalifornii (Sic!), ale z rozmowa z Polką po polsku. Streszczenie problemu, mail z prośbą o wysłanie zrzutów. Dziś mail od nich z prośbą o wyczyszczenie danych Sklepu PLAY, reset, włączenie sklepu, odczekanie kilku minut, włączenie GPay i próba dodania. Karta dodaje się do płatności Google, ale płacić w zbliżeniowo nie można (załącznik). Na tą chwilę brak rozwiązania.Mam 8.7.5 z Magisk 16.6 i poprawnym SafetyNet. Eksperci Google nie zgłaszają z tym problemu, więc tu wszystko jest ok.Coś jest nie tak z xiaomi.eu. Dodam że na pierwszym Global Beta MIUI10 z Magisk płatności zbliżeniowe działały. Wysłane z mojego MIX 2S przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eML Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 (edytowane) @CSOP mam podobny problem na Mi6 co Ty, z tym samym miui i magiskiem. Edytowane 12 Lipca 2018 przez eML Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamPaw Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Miałem podobnie pomogło zezwolenie jeszcze raz dla NFC niewiem dlaczego ale przy aktualizacji wyłączyło Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechog Opublikowano 12 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 (edytowane) Oblokowałem dzisiaj BL, wrzuciłem miui 10 z miui.eu o chciałem skonfigurować Google pay....no dramat. Karty mogę dodać ale nie przechodzą weryfikacji przez bank, na China global wszystko działało, spokojnie dodałem dwie karty i wszystko banglało....do dzisiaj. Wszystko jasne... Na globalu Google pay działa bez problemu tylko na chińskich romach jest to spieprzone więc albo powrót do poprzedniego romu albo brak gp. Edytowane 12 Lipca 2018 przez grzechog Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinP Opublikowano 13 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 Odpowiedź z ING dotycząca mojego problemu z pierwszego postu: Cytat ... z danych w systemie wynika, że telefon był rootowany. Warunkiem skorzystania z karty HCE w telefonie jest to aby telefon nie był rootowany … Czy to oznacza, że włączenie opcji "Zezwól na odblokowanie OEM" to jest rootowanie? Wybaczcie, jeżeli pytanie jest trywialne, ale jestem laikiem jeśli chodzi o Androida. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lockerek Opublikowano 13 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 (edytowane) Zainstalowałem Globala dev narazie, bo chciałem MIUI 10 i niestety już nie mam możliwości płacenia kartą... Na stabilnej wersji bez problemu szło Edytowane 13 Lipca 2018 przez lockerek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cieply75 Opublikowano 24 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2018 Witam Mam Mi Mix 2s, w serwisie Micenter zmieniony został rom na miuipolska. Wszystko pracuje dobrze poza płatnościami google pay. Po prostu nie mogę dodać karty do aplikacji google pay. Wyskakuje komunikat: "Nie można teraz dodać karty Spróbuj jeszcze raz później albo dodaj inną kartę." a potem "Nie udało się ukończyć konfiguracji do płatności w sklepach" Kartę mam mastercard w banku citihandlowy. Jakieś sugestie ? Wracam do tematu, dalej u mnie nie działa płatność kartą, a na zgłoszoną reklamację w Citi handlowy dostałem taką odpowiedź:W odpowiedzi na złożoną zgłoszenie pragnę wyjaśnić, że napotkany przez Pana problem został zgłoszony do szczegółowej analizy technologicznej. Na podstawie przeprowadzonych badań ustaliliśmy, że brak dokończenia rejestracji w aplikacji związane jest z nieprawidłowości wynikającymi ze specyfiki konfiguracji oprogramowania niektóry telefonów komórkowych. Pragnę wyjaśnić, że w trakcie dodawania karty do usługi Android Pay w systemach bankowych rejestrowany jest unikalny numer urządzenia, z którego Klient korzysta. Jeżeli w systemach pojawi się ten sam numer urządzenia dla kilku Klientów banku wówczas ze względów bezpieczeństwa karta jest odłączana od usługi Android Pay. Taka sama sytuacja ma miejsce przy próbie dodania karty z urządzenia, którego numer istnieje już w systemie. W trakcie analizy problemu zaobserwowaliśmy, że niektóre telefony ukrywają swój unikalny identyfikator lub dostarczają nieprawidłowe dane. Z tego powodu rejestracja karty w usłudze nie jest możliwa. Wysłane z mojego MIX 2S przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr0mka Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Od którejś z ostatnich wersji romu xiaomi.eu/miuipolska płatności zostały naprawione, trzeba tylko zainstalować na czysto z kompletnym wipem i wszystko śmiga, dodawanie karty mi wcześniej nie dzialalo, po czystej instalacji xiaomi.eu wszystko działa już dobrze i mogę płacić zbliżeniowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechog Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Potwierdzam, u mnie z ostatnim miui 10 zaczęło działać oczywiście z magiskiem w przeciwnym razie google pay wywali komunikat, że telefon zrootowany czy coś w ten deseń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cieply75 Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 Potwierdzam, u mnie z ostatnim miui 10 zaczęło działać oczywiście z magiskiem w przeciwnym razie google pay wywali komunikat, że telefon zrootowany czy coś w ten deseń. Dzięki, po zainstalowaniu magiska dodałem karte. Dzisiaj sprawdzę czy przechodzi płatność.Wysłane z mojego MIX 2S przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
birdm Opublikowano 30 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2018 @MarcinP Dzięki, faktycznie wyłącz/włącz pomogło. Logowanie palcem działa już prawidłowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechog Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 U mnie pojawił się komunikat "nie możesz już płacić w sklepach za pomocą google pay" i obojętnie której karty użyje jako domyślnej transakcje są odrzucane. Jest jakiś limit płatności na tydzień czy takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alberceek Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 (edytowane) Witam. Również mam problem z Android Pay. Kupiłem Mi Note 2, tel odpalony, ściągnęły się aktualizacje i obecnie mam wer Android 8.0.0 Opr1 oraz Miui Global 9.6 stabilna 9.6.1.0 (OADMIFD). Przy próbie dodania karty przez app mBank lub AP komunikat, że telefon rootowany i nie mogę płacić zbliżeniowo. W opcjach programistycznych jest info, że telefon jest odblokowany. Czy zabieg z programem Minimal ADB and Fastboot i użycie fastboot oem lock ma szanse załatwić problem z AP? Generalnie nie zależy mi obecnie na zamianach softu, a bardziej na płatnościach i aktualizacjach automatycznych. I czy wyżej wymieniona czynność zawsze przywraca telefon do ustawień fabrycznych? Edytowane 11 Sierpnia 2018 przez alberceek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aqorn Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Mam konto w Aliorbanku i nie mam żadnych problemów z płatnością zbliżeniową. Soft MIUI Global 9.6 choć telefon kupowałem w wersji EU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
avish Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Telefony Xiaomi w ING jako niebezpieczne ;))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alecs Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Ja mam najnowsze miui.eu i płatności zbliżeniowe w mbanku działają bez problemuWysłane z mojego MIX 2S przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Worrior Opublikowano 10 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 Kupiłem mi 8 żonie i jest soft 9.6.7.0 OEAMIFD, teraz gdy chciałem dodać kartę do Google pay wyskoczył komunikat że telefon zrotowany bądź coś innego. Jak się odpala telefon to jest ikona otwartej kłódki. Co to oznacza ? Co zrobić żeby płatności działały. Jestem zielony w tych sprawachWysłane z mojego Mi MIX 2S przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godeath Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 (edytowane) ja na oficjalnym globalu nie mogę dodać w aplikacji Moje ING karty MasterCard do płacenie w telefonie. Robię aktywuj, a następnie kręci się kółko i nic się nie dzieje. Edytowane 13 Września 2018 przez godeath Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz.ur Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 3 minuty temu, godeath napisał: ja na oficjalnym globalu nie mogę dodać w aplikacji Moje ING karty MasterCard do płacenie w telefonie. Robię aktywuj, a następnie kręci się kółko i nic się nie dzieje. To napisz do nich wiadomość . Mi nie chciało dodać karty Visa . Tylko , że u mnie była informacja usługa niedostępna przy próbie aktywacji . Napisałem do nich wiadomość i dostałem odpowiedź , że wszystko powinno działać . Po kilku dniach mogłem dodać kartę . Tak przy okazji to lepszym rozwiązaniem jest gpay . Korzystam z tego zamiast płatności moje ING . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godeath Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 1 godzinę temu, mariusz.ur napisał: To napisz do nich wiadomość . Mi nie chciało dodać karty Visa . Tylko , że u mnie była informacja usługa niedostępna przy próbie aktywacji . Napisałem do nich wiadomość i dostałem odpowiedź , że wszystko powinno działać . Po kilku dniach mogłem dodać kartę . Tak przy okazji to lepszym rozwiązaniem jest gpay . Korzystam z tego zamiast płatności moje ING . już to zrobiłem i czekam ciągle na odpowiedź. U mnie niestety nie ma nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się