Technos

TECHNOS (technos-online)

Recommended Posts

1 minutę temu, Technos napisał:

Witamy. Pisze Pan nieprawde. Pierwsza naprawa zostala wykonana skutecznie, to, ze jednak pamiec nie byla uszkodzona to tylko dobra informacja :) Druga naprawa to naprawa pozagwarancyjna, wynikajaca z uszkodzenia towaru przez uzytkownika i rowniez zostala juz rowniez wykonana - obie naprawy zostaly wykonane terminowo, a ich nieznacznie dluzszy czas realizacji wynika z okresu urlopowego.

Nikt nie "straszyl" Pana, tylko informowal o fakcie, iz ew. wykonywanie modyfikacji serwisowych skutkuje anulacja udzielonej przez nas gwarancji. Pozdrawiamy :)

Wy swoje, ja swoje. Ciężko było poinformować już przy 1 kontakcie, że macie urlopy i czas naprawy może się wydłużyć? Najpierw piszecie, że w ciągu 1-2dni wyślecie informacje, a potem cisza, a gdy się udało ponownie z wami skontaktować, co wymagało mojej inicjatywy, nagle zasłaniacie się urlopami... Ja rozumiem, wakacje, pogoda, długi weekend, urlopy. Wystarczyłoby napisać, że w powodu urlopów naprawa się przedłuży, a nie oferować termin, którego nie jesteście w stanie dotrzymać mimo tego, że informowałem, że potrzebuję telefony "na wczoraj". No i nigdzie nie pisałem, że pamięć jest uszkodzona, przedstawiłem jedynie jaka byłą informacja przez telefon, a jaką informację zamieściliście Państwo na druku. Pewnie, że lepiej, że nie pamięć, chodzi raczej o sam fakt i moje zdziwienie, gdy po rozmowie i informacji, że "padła prawdopodobnie pamięć" otrzymuje telefon z informacją "wgrano system". Ot, zwykłe zdziwienie. No i byłem przekonany, że jeżeli wysyłam telefon na naprawę pozagwarancyjną, za którą płacę, to mam też prawo wymagać, czyż nie? Więc proszę mi tutaj nie zarzucać nieprawdy. W dalszym ciągu czekam na informacje na temat kosztów... Jak pisałem już w mailach, telefon po prostu muszę mieć na piątek u mnie, a 3 tygodnie na taki... szczegół... wydają się być aż nadto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szanowny Panie Kamilu,

nie informowalismy o ew. przedluzeniach, gdyz w przypadku obu napraw wykonanie nastapilo terminowo. Niestety nie zawsze mozemy dostosowac sie do zadan klientow, iz naprawa ma byc wykonana "na wczoraj". Otrzymal Pan juz wszelkie informacje mailowo i ta droga prosimy o dalszy kontakt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minut temu, Technos napisał:

Szanowny Panie Kamilu,

nie informowalismy o ew. przedluzeniach, gdyz w przypadku obu napraw wykonanie nastapilo terminowo. Niestety nie zawsze mozemy dostosowac sie do zadan klientow, iz naprawa ma byc wykonana "na wczoraj". Otrzymal Pan juz wszelkie informacje mailowo i ta droga prosimy o dalszy kontakt :)

Ależ oczywiście, otrzymałem, za co dziękuję, ale jeżeli klient piszę do państwa z prośbą, aby naprawa była wykonana w danym terminie, a wy puszczacie jedynie informacje "proszę wysłać do naszego serwisu", a następnie nie dajecie znaku życia, a gdy klient się upomina, to zasłaniacie się urlopami, to coś jest nie halo... Wystarczyłoby nie pisać tekstów stylu "w ciągu 1-2 dni przekażemy informacje", a następnie milczeć 3 i Bóg jeden wie jak długo jeszcze by to trwało, gdyby klient się sam nie upomniał... Tutaj chodzi o sam sposób kontaktu... Ja na prawdę starałem się wam "d*py nie zawracać", ale jeżeli przez 2 tygodnie nie dajecie znaku życia... Co więcej, z naprawy gwarancyjnej z 1 telefonu, jak pisałem, jestem zadowolony, naprawa trwała ~1 tydzień, był telefon, była informacja, nawet się nie musiałem z państwem kontaktować, aby wszystko szło szybko i sprawnie. Aktualna naprawa nie ukrywam mnie... zawiodła... Jednak wychodziłem z założenia, że jeżeli płacę, to jednak mam prawo czegoś wymagać i rozumiem, że do naprawy był drobiazg i wam się on pewnie średnio opłacał, ale szczerze, byłem skłonny dać i 4x tyle za tą naprawę tylko po to, aby była ona szybka...

 

Reasumując... zawiódł kontakt i wiem, że nie można i odpowiadać na maile i naprawiać w 1 momencie, ale to wszystko można załatwić, mniejsza. Dziękuję za naprawę i czekam tylko na dane do przelewu, jeżeli jeszcze dziś mi to prześlecie, to niezwłocznie zapłacę i prześle nawet mailowo dowód wpłaty...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 24.08.2017 o 15:42, Technos napisał:

Oprogramowanie China Stable lub w wersjach Global oprogramowanie Global Stable.

 

Zainstalowano Miui stable 8.0.6.0. (MBECNDG). Czekałem na zgodę na odblokowanie bootloadera, ale pomyślałem że sprawdzę namacalnie czy jest zablokowany czy odblokowany. Bylem pewny że standardowo będzie blokada, jednak teraz już nie jestem taki pewien. Wysyłam załącznik ze screenem. Wychodzi na to, że mogę bezpośrednio instalować MIUIPolska?:

2017-08-26 12_15_53-Administrator_ C__Windows_system32_cmd.exe.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 25.08.2017 o 16:46, Nezumi napisał:

Reasumując... zawiódł kontakt i wiem, że nie można i odpowiadać na maile i naprawiać w 1 momencie, ale to wszystko można załatwić, mniejsza. Dziękuję za naprawę i czekam tylko na dane do przelewu, jeżeli jeszcze dziś mi to prześlecie, to niezwłocznie zapłacę i prześle nawet mailowo dowód wpłaty...

Mamy nadzieje, iz sytuacja zostala pomyslnie rozwiazana. Pozdrawiamy :)

 

Dnia 26.08.2017 o 12:27, Morfeusz napisał:

Zainstalowano Miui stable 8.0.6.0. (MBECNDG). Czekałem na zgodę na odblokowanie bootloadera, ale pomyślałem że sprawdzę namacalnie czy jest zablokowany czy odblokowany. Bylem pewny że standardowo będzie blokada, jednak teraz już nie jestem taki pewien. Wysyłam załącznik ze screenem. Wychodzi na to, że mogę bezpośrednio instalować MIUIPolska?:

Domyslnie kazdy telefon jest zablokowany, prosimy upewnic sie, iz jest odblokowany, najlatwiej wykonac to sprawdzajac czy uda sie sflashowac TWRP.

Edited by mrosi
Po co przewalasz cały cytowany post, łącznie z obrazkami...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

To i ja dodam swoje 3 grosze do tego tematu. Kupowałem moje Mi5 rok temu po wnikliwej analizie opinii na temat różnych sprzedawców w Pl i wybrałem technos. Niestety chyba od tamtego czasu musiało się wiele zmienić, ale od początku.

 

W telefonie zaczął wypalać się wyświetlacz odesłałem go na serwis, ponad dwa tygodnie brak jakiejkolwiek informacji, postanowiłem zadzwonić, od razu zostałem poinformowany, że takie sprawy tylko mailowo. Więc wysłałem maila, dostałem info, że tel będzie jutro u mnie. Radość ogromna, która niestety prysła jak bańka tuż po otwarciu przesyłki. Biały telefon klejony czarnym silikonem, który wychodził na zewnątrz po prawie całym obwodzie, do tego w prawym górnym i lewym dolnym rogu wyświetlacz sporo poniżej aluminiowej ramki. Sprawę opisalem, zostałem przeproszony za sytuację i poinformowany, że takie rzeczy normalnie się u nich nie zdarzają (uwierzył bym gdybym wcześniej tego wątku nie czytał) telefon odesłałem. Po kilku dniach poprosili mnie o pin do telefonu, zapytałem w jakim celu odpowiedzieli, że zgłaszałem problem z GPS i chca go naprawic ( nic takiego nie zgłaszałem) odpowiedziałem, żeby zrobili z wyswietlaczem a GPS jest ok. Odpisali że musza skalibrować dotyk ( no to qfa GPS czy dotyk?). Ponieważ tym razem nie kasowałem danych jak za pierwszym razem odmówiłem (sporo wrażliwych informacji) bo skalibrować mogę sobie sam. Telefon właśnie dotarł do mnie bez jakiejkolwiek wcześniejszej informacji z ich strony. I co? Silikon czarny po całym obwodzie, wyświetlacz nadal w dwóch rogach poniżej ramki i na dodatek na dole podświetlenie świeci z pomiędzy ramki a wyświetlacza pod przyciskami. Rozumiem już brak możliwości kontaktu telefonicznego, pewnie ludzie się burzyli a tak nie wysłuchują nerwów klienta. Nie polecam lepiej dołożyć kilka złotych i kupić od oficjalnego sprzedawcy bo Technos ma chyba naprawy garażowe.

 

Heh edytuję post ponieważ udało się dodzwonić do Technos, a więc.

22.09.2017 odmawiam podania kodu do odblokowania tel. drugi raz.- Brak odpowiedzi.

27.09 oraz 02.10 wysyłam pytanie jaki jest status naprawy w obu przypadkach otrzymuję odpowiedź "Telefon jest w trakcie naprawy".

Dziś dowiaduję się, że telefon nie był naprawiany bo nie otrzymali kodu do odblokowania telefonu, noż qfa mać nie dało się odesłać i poinformować mnie o tym odrazu? Trzymali tel 10 dni jeszcze wprowadzając mnie w błąd informacją, że tel jest w naprawie? BRdel tam macie i tyle.

Do tego tłumaczenie na poziomie podstawówki, przy przerzucaniu winy na mnie zripostowałem, że gdyby za pierwszym razem naprawili telefon jak trzeba to by nie było problemów, Pan stwierdza, że to nie jego wina bo to nie on naprawiał!!! BOŻE trzymaj mnie.

To tak jak ja bym do mojego klienta powiedział, żeby nie miał pretensji do mnie tylko do mojego pracownika bo to on coś mu zepsuł.

 

Nadal nie polecam.

 

Ps. W razie gdyby ktoś chciał zobaczyć jakość wykonanej naprawy prześlę zdjęcia lub dam link do zdjęć.

Edited by lisekk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieuprzejmość tłumaczona dosadnością, ceny już teraz kompletnie nieatrakcyjne, problemy z serwisem.

 

Odradzam :) 

Edited by Hexia

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 3.10.2017 o 12:25, lisekk napisał:

Witam,

To i ja dodam swoje 3 grosze do tego tematu. Kupowałem moje Mi5 rok temu po wnikliwej analizie opinii na temat różnych sprzedawców w Pl i wybrałem technos. Niestety chyba od tamtego czasu musiało się wiele zmienić, ale od początku.

Witamy,

oczywiscie taka sytuacja nie powinna miec miejsca. Pracownicy odbierajacy telefon nie udzielaja informacji na temat serwisu. Jesli nadal ma Pan zastrzezenia do wykonanej naprawy, prosimy o kontakt mailowy na serwis, podejmiemy dalsze kroki w celu rozwiazania tego problemu. Kazda tego typu sytuacje rozwiazujemy finalnie pozytywnie dla klienta. 

 

Dnia 6.10.2017 o 15:35, sayinn napisał:

warto coś u nich kupić czy nie ?:P chodzi mi bardziej o akcesoria :D

Jestesmy najdluzej dzialajacym w Polsce sprzedawca smartfonow i akcesoriow Xiaomi, w przeciwienstwie do innych, nie tylko sprzedawca ale i tez fanami chinskich marek, zrealizowalismy tysiace zamowien i wykonalismy setki napraw, przy ktorych sytuacje takie jak powyzej sa bardzo incydentalne (tylko takie osoby zawsze wypowiadaja sie na forach, nigdy osoby zadowolone). Oczywiscie zapraszamy Pana do skorzystania z naszej oferty :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć Koleżanki i Koledzy,

 

Muszę się dziś z Wami podzielić doświadczeniami z panem Technosem. Moja wątpliwie przyjemna przygoda z tym panem zaczęła się mniej więcej rok temu kiedy postanowiłem zakupić w tymże sklepie online telefon MI5. Przesyłka dotarła dość szybko, telefon elegancki natomiast okazało się że na starcie nie działał głośnik do rozmów tel. Mówię ok... zdarza się. Odesłałem na naprawę gwarancyjną żegnając się z moją nowo nabytą MI5 na okres około 14 (tak tyle trwała naprawa). Ok MI5 do mnie wróciło, wszystko chodziło jednak niestety został uszkodzony róg telefonu (delikatne zadrapanie na ramce pewnie powstałe przy otwieraniu). Z racji że estetą nie jestem, zdjęć telefonu z przed wysyłki nie posiadałem to olałem sprawę. Tak wyglądała 1 naprawa gwarancyjna. Po kilku miesiącach (prawdopodobnie po 10 - niestety nie jestem w stanie dokładnie odtworzyć sytuacji datami) coś się stało, że MI5 przestało być wykrywane przez PC. Pytałem tu na forum myśląc, że problem tkwi może w sofcie albo że może coś w ustawieniach mi się namieszało. Żadne rady nie pomogły, więc długo się nie zastanawiając sprawdzam fakturę kiedy telefon zakupiłem i stwierdzając, że do końca gwarancji już nie wiele zostało, skontaktowałem się z panem Technosem z informacją, że chcę przesłać tel do serwisu na naprawę gwarancyjną. Ok telefon wysłany, mija 14 dni (z serwisu 0 info czy już tel dotarł czy nie, a może pocałuj mnie pan w 4 litery) i do mych drzwi zapukał listonosz z przesyłką zwrotną. Mówię sobie fajnie pewnie naprawiony. Otwieram paczkę a tam śliczna karteczka, że pan Technos odmawia naprawy gdyż telefon został zalany i że jest zaśniedziała cała płyta główna i że pan Technos wykonał sobie dokumentację fotograficzną. Mówię ooook, telefon nigdy nie miał kontaktu z wodą, dokumentacji foto brakło w załączeniu... Ponieważ miałem podobną sytuację z szajsungiem (często korzystam z telefonu w pomieszczeniach gdzie panuje duża wilgotność i w samsungu wybarwił są czujnik zalania) to przyjąłem, że tu podobna akcja i temat olałem, postanawiając wymienić gniazdo UBS w mi5 na własną rękę (tak na próbą czy może coś pomoże). Dochodzimy do najlepszego, nowe gniazdo przyszło po mniej więcej miesiącu od  pana majfrenda z aliexpress i z ochotą zabrałem się za jego wymianę. Rozkręcam moje rzekomo zalane mi5 ze śladami po tym zdarzeniu na płycie głównej i co widzę? 1 rzecz rzucająca się w oczy - z telefonu nigdy nawet nie wyciągnięto baterii (oryginalne paski kleju).... ok idę dalej rozkręcam i co widzę - wszystkie płytki w eleganckim stanie jak prosto z fabryki - 0 kompletnie 0 śladów zalania. Wyciągnąłem stare gniazdo USB, wczepiłem nowe, skręciłem MI5, chwila testu - wszystko naprawione, mi5 śmiga jak należy, po podłączeniu do PC normalnie wykrywane.

 

Wnioski wyciągnijcie sami... 

 

Ja osobiście poczułem, że pan Technos posmyrał mnie po zwieraczu i to bez wazeliny.  Odmówił naprawy gwarancyjnej (wiedząc że okres gwarancji dobiega końca), podając fałszywe powody odmowy tejże naprawy. 

Gdybym miał więcej czasu i zaparcia nie zostawiłbym tak tej sprawy, a tak to jedynie opisują ją tu dla Was, żeby przestrzec, zniechęcić do zakupów u tego pana.

Jest nie rzetelny, brak mu uczciwości i lubi smyrać po zwieraczu. 

Decyzję o zakupach u niego pozostawiam Wam, ja osobiście nic już u niego nie zakupię

panie technos życzę panu by na swojej drodze spotykał pan samych fanów zwieraczy którzy z niemała lubością będą dobierali się do pańskiego zwieracza.

Was Koleżanki i Koledzy serdecznie pozdrawiam! i życzę miłego weekendu!!! a panu technosowi nie :) 

 

  • Like 3
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to już jest z tymi Januszami biznesu nie pierwszy taki przypadek z Technosem, byle sprzedać.

Wysłane z mojego Mi MIX 2 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to nieźle. Czekam na jakąś odpowiedź technosa na tą sytuację. Ciekawe czy coś napiszę.

Wysłane z mojego MI NOTE LTE przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, ponownie.

 

Moja jakże wątpliwa przyjemność "obcowania" z technos-online "chyba" dobiegła końca, piszę chyba bo nie mam już siły.  Sprawa ciągnie się od sierpnia, telefon po "Naprawie" odsyłałem chyba 5 razy, wczoraj odebrałem go kolejny raz. Za piątym czy szóstym razem zaproponowałem, że telefon wyślę do MIcenter a niech technos pokryje koszt naprawy, otrzymałem informację, cytuję "wykonalismy wiele napraw i watpimy aby udalo sie ja wykonac poprawnie. Mozemy sprobowac ponownie wymienic caly modul jesli Pan sobie tego zyczy."

Noż qfa to jak nie umieją naprawić to po kiego c...ja się za to biorą ?

Wysłałem licząc, że zrobią w końcu dobrze, efekt w linku poniżej:

http://fotowrzut.pl/5AISQSEC56

https://zapodaj.net/f18fbc86cd9f5.jpg.html

https://zapodaj.net/f23765e3da7c5.jpg.html

https://zapodaj.net/da4dda6b22564.jpg.html

https://zapodaj.net/524ee94e31fa3.jpg.html

W pudełku miałem karteczkę z informacją "Źle wklejony ekran naprawa pozagwarancyjna wkleić od nowa części z Best Hurt.

Między czasie masę sprzecznych informacji, typu dziś wysyłamy do pana telefon a po 5 dniach na pytanie co z telefonem bo nie doszedł? dostaję informację, że do 2 dni wyślą a wysyłają po 5, nie informując żeby spodziewać się kurirea.

Nadal czarny silikon na dole ekranu, na dodatek z prawej strony ekran powyżej ramki i podczas naciśnięcia po prostu się rusza, jest nie doklejony.  Zastanawiam się, czy iść do Rzecznika Praw Konsumenta ale czy skórka warta za wyprawkę?

 

Serdecznie nie polecam lepiej dołożyć kilka zł. i kupić z pewnego źródła, ponieważ w razie W fachowej pomocy nie otrzymacie.

 
Edited by lisekk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jest z wymianą LCD do Mi5 niestety. Od dawna nie ma oryginałów a te OEM z allegro czy tam aliexpress nie pasują idealnie do ramek, stąd też te kiepskie spasowanie lub odstawanie. Poza tym tak wklejony ekran szybciej pęknie bo jak widać jest krzywy.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tak jest z wymianą LCD do Mi5 niestety. Od dawna nie ma oryginałów a te OEM z allegro czy tam aliexpress nie pasują idealnie do ramek, stąd też te kiepskie spasowanie lub odstawanie. Poza tym tak wklejony ekran szybciej pęknie bo jak widać jest krzywy.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka


To co robić Acid z tym?

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 16.12.2017 o 18:49, Muminek_Cinek napisał:

Wnioski wyciągnijcie sami... 

Szanowny Panie,

czy ladnie to tak pisac nieprawde? :)

 

Poslugujac sie faktami, a nie Pana komentarzami bez pokrycia:

1. Zglosil Pan pierwsza naprawe gwarancyjna. Naprawa zostala przez nas wykonana w terminowym czasie, mimo kilku wgniecen i podejrzen kilkukrotnego upadku telefonu. To Pan uszkodzil telefon w rogu.
2. Przy drugiej reklamacji przeslal Pan do nas telefon po kontakcie z ciecza - znacznik kontaktu z ciecza pozytywny oraz slady cieczy oraz zasniedziala i brudna plyta glowna. W takim wypadku zawsze skutkuje to negatywnym rozpatrzeniem reklamacji. Dlaczego mielibysmy rozbierac telefon skoro pierwszym elementem jest zawsze sprawdzenie znacznika?
3. Otrzymał Pan mailowo dokumentacje fotograficzna obrazujaca kontakt z ciecza. Caly czas znajduje sie ona u nas. Jest to niepodwazalny fakt, z ktorym nie dyskutowal Pan, a jedynie stac Pana bylo na oczernienie nas bez powodu tutaj na forum.

Podsumowujac - pierwsza zgloszona naprawe wykonalismy gwarancyjnie, mimo podejrzen o upadku. Przy drugiej reklamacji przeslal Pan telefon po kontakcie z ciecza - w takim wypadku gwarancja nigdy nie obowiazuje.
 

Jestesmy zszkowowani nie tylko tym ze udaje Pan, iz telefon nie mial kontaktu z ciecza i w "magiczny sposob" znacznik jest pozytywny (historie o przebywaniu w wilgotnych pomieszczeniach niestety nie sa oryginalne, a kreatywnosc klientow w opisywaniu jakim cudem ciecz pojawila sie na telefonie nie zna granic :) ), ale jeszcze ma Pan tupet uznawac, iz zostal w calej sytuacji oszukany.

Uzywanie sformulowan "posmyral po zwieraczu bez wazeliny" pozwolimy sobie pozostawic bez komentarza...swiadcza one tylko o Pana poziomie.

 

 

Dnia 16.12.2017 o 19:16, himek72 napisał:

Tak to już jest z tymi Januszami biznesu nie pierwszy taki przypadek z Technosem, byle sprzedać.

Wysłane z mojego Mi MIX 2 przy użyciu Tapatalka
 

 

W przeciwienstwie do wielu innych firm, nigdy nie przyswieca nam motto "byle sprzedac". Swiadczy o tym chociazby nasza obecnosc na forum od ponad 4 lat oraz staly kontakt z wieloma jego uzytkownikami oraz administratorami, w tym Acidem. Wszystkie problematyczne kwestie serwisowe, przy ktorych brak winy uzytkownika, zawsze zakanczamy z rozwiazaniem pozytywnym dla kupujacego. Dotyczy to rowniez przypadkow opisywanych w calym tym temacie :)

 

Dnia 16.12.2017 o 19:32, MD13 napisał:

No to nieźle. Czekam na jakąś odpowiedź technosa na tą sytuację. Ciekawe czy coś napiszę.

Wysłane z mojego MI NOTE LTE przy użyciu Tapatalka
 

 

Prosimy o kontakt @ na serwis po 1 stycznia - otrzyma Pan niezwlocznie wszelkie informacje tak, aby sprawa zakonczyla sie pozytywnie :)

 

Dnia 30.12.2017 o 19:13, lisekk napisał:

Moja jakże wątpliwa przyjemność "obcowania" z technos-online "chyba" dobiegła końca, piszę chyba bo nie mam już siły.  Sprawa ciągnie się od sierpnia, telefon po "Naprawie" odsyłałem chyba 5 razy, wczoraj odebrałem go kolejny raz. Za piątym czy szóstym razem zaproponowałem, że telefon wyślę do MIcenter a niech technos pokryje koszt naprawy, otrzymałem informację, cytuję "wykonalismy wiele napraw i watpimy aby udalo sie ja wykonac poprawnie. Mozemy sprobowac ponownie wymienic caly modul jesli Pan sobie tego zyczy."

 

Szanowny Panie,

tak jak wspimnial @Acid, niestety obecnie zdobycie oryginalnej czesci do tego modelu jest praktycznie niemozliwe, nawet z bezposrednio z Chin ze sztuk oryginalnych/demontazu, mimo naszych kilku zrodel nie udalo sie to. Obecne zamontowanie ekranu jest najlepszym mozliwym do osiagniecia, po prostu specyfika budowy tego modelu powoduje, iz montaz bez widocznego czarnego elementu jest niestety niemozliwy.

Opoznienia w wysylce wynikaly natomiast ze strajku jaki mial miejsce w DHL oraz zablokowania rejonu przez dyspozytorow - po prostu nie mozna bylo nadac w zaden sposob kuriera, gdyz kurierzy strajkowali. Nic nie moglismy w tej sprawie zrobic.

W tym wypadku mimo wszystko przyznajemy Panu oczywiscie 100% racji - prosimy o kontakt mailowy na serwis a oczywiscie otrzyma Pan informacje dotyczace otrzymania stosownej rekompensaty finansowej w zwiazku z ta sytuacja.

Zdajemy sobie sprawe, iz niestety tutaj na forum nie wypowiada sie zaden z naszych klientow, ktorym to przez okres kilku lat wykonalismy setki w 100% udanych napraw. Wiemy o tym, iz zawsze tylko niezadowolone osoby maja chec aby sie wypowiedziec, natomiast te zadowolone nigdy nie dziela sie tutaj ani w innych miejsach pozytywnymi opiniami. Nie zrazamy sie tym bo to odwieczne prawidlo :) Mimo to mamy nadzieje, iz powyzsze przypadki nie beda mialy miejsca i podejmiemy wszystkie kroki aby wszelkie uslugi serwisowe staly na jak najwyzszym poziomie a uzytkownicy MIUIPolska traktowani byli priorytetowo.


Korzystajac z okazji, chcielibysmy zyczyc wszystkim uzytkownikom forum MIUIPolska wszystkiego co najlepsze oraz samej pomyslnosci w nowym, 2018 roku :) 

 

Edited by Technos
Edytujemy cytowaną zawartość!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, Technos napisał:
 
Prosimy o kontakt @ na serwis po 1 stycznia - otrzyma Pan niezwlocznie wszelkie informacje tak, aby sprawa zakonczyla sie pozytywnie
 
17 godzin temu, lisekk napisał:

Moja jakże wątpliwa przyjemność "obcowania" z technos-online "chyba" dobiegła końca, piszę chyba bo nie mam już siły.  Sprawa ciągnie się od sierpnia, telefon po "Naprawie" odsyłałem chyba 5 razy, wczoraj odebrałem go kolejny raz. Za piątym czy szóstym razem zaproponowałem, że telefon wyślę do MIcenter a niech technos pokryje koszt naprawy, otrzymałem informację, cytuję "wykonalismy wiele napraw i watpimy aby udalo sie ja wykonac poprawnie. Mozemy sprobowac ponownie wymienic caly modul jesli Pan sobie tego zyczy."

Ale ja nie rozumiem takiego tłumaczenia, skoro sklep nie potrafi naprawić telefonu to zwraca koszty telefonu lub wymienia na nowy i tego oczekuję.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
 

Edited by mrosi
Edytujemy cytowaną zawartość!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, Technos napisał:

Jestesmy zszkowowani nie tylko tym ze udaje Pan, iz telefon nie mial kontaktu z ciecza i w "magiczny sposob" znacznik jest pozytywny (historie o przebywaniu w wilgotnych pomieszczeniach niestety nie sa oryginalne, a kreatywnosc klientow w opisywaniu jakim cudem ciecz pojawila sie na telefonie nie zna granic :) ), ale jeszcze ma Pan tupet uznawac, iz zostal w calej sytuacji oszukany.

Uzywanie sformulowan "posmyral po zwieraczu bez wazeliny" pozwolimy sobie pozostawic bez komentarza...swiadcza one tylko o Pana poziomie.

1. Pozostawię bez komentarza, bo niestety jest słowo przeciw słowu, ja dowodów nie mam w jakim stanie wysłałem tel na gwarancję, panie Technos. a pan dysponuje dowodem ze naprawa gwarancyjna została wykonana bo odesłaliście mi telefon a ja zamknąłem "pysk" znaczy że klient przyjął sprzęt bez roszczeń. tak bo w 4 literach miałem wasz nieprofesjonalizm i szkoda mi było czasu wykłócać się o jakąś ryskę którą zrobiliście...a swoją drogą co do kilu wgnieceń o których pan pisze sugerujących kilkukrotne upadniecie telefonu - jeśli są zainteresowani ja mój telefon ciągle posiadam i po tak odległym okresie czasu od tej sytuacji jakoś nie widzę tych wgnieceń pomimo rysy uczynionej w serwisie pana Technosa (ktoś chce fotki?). 

2. rozumiem że zobaczyliście wybarwiony znacznik wiec nie rozbieraliście telefonu i dzięki temu byliście wstanie stwierdzić ślady zalania na płycie głównej? ok...
bardzo chciałbym zobaczyć te wasze dowody poświadczające zalanie mojej mi5 - może okaże się że jednak bardziej kreatywny w swoich historyjkach o magicznym wybarwianiu czujnika jest pan Technos??:) a może nawet to wy mi go wybarwiliście i odesłaliście twierdząc że zalany?:D

3. prosiłbym o wstawienie dowodu wysłania tego maila oraz jego ponowne wysłanie, bo nigdy takiego nie otrzymałem... (o ile w ogóle macie pojęcie o jakiej sytuacji i który telefonie rozmawiamy i do kogo ten mail miał zostać wysłany :D) 

 

a co do "sformulowan" sam pan dodał sobie do tekstu o smyraniu po zwieraczu -  wazelinę... nie wiem czy to przez fantazję czy doświadczenie? ale sądząc po poziomie, stylu bycia i zachowania to raczej to drugie. 

 

mój poziom jest jaki jest, zwykła swołocz co ośmieliła się dokonać prestiżowego zakupu w sklepie pana Technosa. jednak za nim pan skomentuje czyjś poziom proszę przyjrzeć się sobie i swoim poczynaniom... faktycznie to jest szczyt i wyżyna możliwości?, gratuluję podejścia i samych sukcesów w drodze kłamstw i przekręcania klientów. oby nowy 2018 zweryfikował janusza biznesu. 

Edited by mrosi
Edytujemy cytowaną zawartość!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem rozgoryczenie i towarzyszące mu emocje. Przypominam jednak, że bezsensownym jest powielanie całej cytowanej wypowiedzi. To wydatnie zmniejsza czytelność wątku. Regulamin Forum mówi o tym wyraźnie...

Póki co nie czepiam się merytoryki wypowiedzi i zawartych w nich sformułowań. Póki co...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Hexia napisał:

Czyżby nastał koniec technosa ze względu na zmiany rynkowe związane z Xiaomi? :)

Raczej Technos się lekko wypiął na MIUIPolska i poszedł się ugadywać z GizChina :).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 24.03.2018 o 22:52, Nezumi napisał:

Raczej Technos się lekko wypiął na MIUIPolska i poszedł się ugadywać z GizChina :).

Nie rozumiemy tego stwierdzenia. Dlaczego mielibysmy "wypiac" sie na MIUIPolska? Nie ma ku temu zadnych powodow. Caly czas oferujemy rabaty dla stalych uzytkownikow forum :)  Z portalem GizChina rowniez czasem wspolpracujemy, jedno nie wyklucza drugiego :) 

 

Dnia 24.03.2018 o 21:36, Hexia napisał:

Czyżby nastał koniec technosa ze względu na zmiany rynkowe związane z Xiaomi? :)

Nic z tych rzeczy :) Caly czas jestesmy, dzialamy oraz sprzedajemy produkty Xiaomi, rozszerzamy natomiast sukcesywnie oferte o produkty akcesoriow mobilnych innych marek. 

Natomiast juz niebawem, w zwiazku z piecoleciem naszej dzialalnosci, rozpoczniemy rozne akcje promocyjne i rabatowe, rowniez dla stalych bywalcow MIUIPolska. O wszystkim bedziemy na biezaco informowali i na pewno znajda sie tutaj wszelkie informacje :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites