Jump to content

TECHNOS (technos-online)


Recommended Posts

Ze sklepu Technos skorzystałem do tej pory 2 razy:

1) zakup telefonu Xiaomi Redme Note 3 Pro + odblokowanie telefonu i wgranie Miui Polska

2) zakup Power banku 10000 Ah

I ogólnie jestem raczej zadowolony. Jest to sklep , który podchodzi do spraw indywidualnie co jest sporym plusem, ale do rzeczy.

Można się trochę przyczepić do 1 transkacjki, tzn wszystko w momencie zakupu było ok. Paczka przyszła bardzo szybko, telefon działał jak należy (poza tym że cały czas wycisza mi się podczas rozmow). Po kilku miesiącach chciałem zaktualizować system. I niestety wyszło że boatloader nie był odblokowany tylko scrakowany. Postanowiłem napisać mailowo w tej sprawie do tej firmy. Przeprosili oni za problem, ale ponoć kiedyś to nie miało znaczenia, taka była polityka. Dopiero od niedawna wyszły z tego powodu problemy. Nie byłem tym zachwycony, bo myślałem że wszystko będzie jak należy. Technos jednak zaoferował swoją pomoc, kazał wysłać telefon i obiecał że priorytetowo, za darmo i szybko zajmą się tym. Telefon wysłałem do nich we wtorek, a już w piątek dostałem sprowrotem. Dostałem gratis nawet etui na szkło. Szybszego serwisu w żadnym sklepie nie pamiętam. Na maile odpisują bardzo szybko nawet w sobotę i niedzielę. Co tez jest dla mnie sporym zaskoczeniem. Jedyny minus to  to, że dalej wycisza mi rozmowy, ale to chyba wina softu. Zainstalowałem inna aplikacje telefon i wszystko już jest ok.

2) zamówiłem u nich Power bank 10000 Ah. Okazało się że im się skończyły. Wysłali jednak w tej cenie 16000, więc wyszedłem na spory plus. Do tej pory wszystko działa jak należy.

 

Podsumowanie: każdego sprzedawcę poznaje się w biedzie. Nie jest trudno zrealizować zakup. Często są natomiast problemy z serwisem. Nie raz mi odsylano urządzenia bez powodu: bo niby jakieś uszkodzenie mechaniczne, albo niby moja wina. Tutaj jednak po prostu chciano pomóc. Oczywiście nie ma sprzedawcy bez wad: można było spokojnie unikać tej sytuacji od razu informując, że potrzebna jest zgoda Xiaomi na odblokowanie. Fajnie jednak że nie uciekali od odpowiedzialności tylko zwyczajnie pomogli.

 

 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 826
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Też bym był. Bo do czego takie praktyki serwisów (zakładając, że tak było) doprowadzą? Będziemy zepsuty sprzęt wysyłać z protokołem sporządzonym przez 2 rzeczoznawców w obecności 3 notariuszy, w

Czyli co? Do serwisu z zaświadczeniem od księdza o odbyciu spowiedzi?

No to chyba jakiś żart jest... Aż nie można uwierzyć, że ludzie mogą pisać takie głupoty.

Posted Images

Dnia 28.02.2017 o 17:47, Technos napisał:

Szanowny Panie,

w tej sprawie jest prowadzona z Panem korespondencja mailowa. Wszystkie telefony ktore sprzedajemy sa nowe, zafoliowane. Nigdy nie wprowadzalismy kupujacych w blad, oferujac telefony odnawiane jako nowe. W przypadku dalszych pytan, korespondencja w tej kwesii bedzie z Panem prowadzona mailowo.

Dementuję, ponieważ w momencie pisania przez Wasz sklep tej wiadomości, nie prowadziliście ze mną żadnej korespondencji. W związku z powyższym cytatem postanowiłem w sobotę 04.03 napisać do Was maila. W sumie to nie wiem na co liczyłem... Skończyło się tak jak poprzednio - szopki z pełnomocnictwami, a na sam koniec w ogóle brak odpowiedzi... 

Dla mnie sprawa jest zamknięta, nie będę się poniżał do dalszej bezproduktywnej dyskusji ze sklepem Technos. W wolnej chwili zajmę się tą sprawą w instytucjach, które mogą się zainteresować sklepem, czyli UOKiK, UKS, UKE.

Podsumowując moją historię ze sklepem Technos ZDECYDOWANIE ODRADZAM ZAKUPY U TEGO SPRZEDAWCY. Czy warto narażać się na:

- otrzymanie produktu z nieoryginalną obudową "garażowej" jakości,
- brak realnej lub jakiejkolwiek gwarancji po zakupie - można o tym sporo poczytać (również w tym wątku),
- chamstwo, perfidie i kłamanie prosto w oczy tak jak w moim przypadku, gdzie sprawa jest klarowna. Wszystko widoczne czarno na białym,
- brak oznakowania CE na telefonach sprzedawanych przez ten sklep.

A najlepsze na sam koniec jest to, że ja wybrałem sklep Technos nie dlatego, że był najtańszy. Akurat oferował jedną z wyższych cen na rynku za ten model telefonu. Chciałem mieć pewność, że wszystko będzie w porządku od A do Z. Co dostałem w zamian? Telefon z podrobioną obudową, chamskie zapieranie się o tym, że sprzedają tylko oryginały. 

Zachęcam wszystkich do zapoznania się ze zdjęciami, które wstawiłem kilka postów wcześniej - warto zobaczyć jak wygląda nowy, oryginalny telefon prosto od Technos Online ;-)

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
Dnia 7.03.2017 o 18:37, jelennn napisał:

Zachęcam wszystkich do zapoznania się ze zdjęciami, które wstawiłem kilka postów wcześniej - warto zobaczyć jak wygląda nowy, oryginalny telefon prosto od Technos Online ;-)

No ok, ale zawsze masz możliwość zwrotu w ciągu 10 dni bodajże bez podania przyczyny. Więc jakim problemem by był po prostu zwrot telefonu?

Link to post
Share on other sites
55 minut temu, KutanG napisał:

No ok, ale zawsze masz możliwość zwrotu w ciągu 10 dni bodajże bez podania przyczyny. Więc jakim problemem by był po prostu zwrot telefonu?

Telefon był kupiony na firmę. Problemem była FV.

Link to post
Share on other sites

Kupując "na firmę" nie przysługuje prawo zwrotu w 14 dni, bo to prawo konsumenckie. Można kupić normalnie, a potem jeśli wszystko jest ok poprosić o fakturę, którą spredający musi wystawić, ale to trochę więcej roboty, bo trzeba chyba paragon odsyłać. 

Link to post
Share on other sites
Dnia 5.03.2017 o 11:43, Vsiok napisał:

Podsumowanie: każdego sprzedawcę poznaje się w biedzie. Nie jest trudno zrealizować zakup. Często są natomiast problemy z serwisem. Nie raz mi odsylano urządzenia bez powodu: bo niby jakieś uszkodzenie mechaniczne, albo niby moja wina. Tutaj jednak po prostu chciano pomóc. Oczywiście nie ma sprzedawcy bez wad: można było spokojnie unikać tej sytuacji od razu informując, że potrzebna jest zgoda Xiaomi na odblokowanie. Fajnie jednak że nie uciekali od odpowiedzialności tylko zwyczajnie pomogli.

Cieszymy sie, iz udalo sie pozytywnie rozwiazac sprawe. Opisywane problemy nie byly nasza wina, natomiast otrzymal Pan oczywiscie wszelka niezbedna pomoc. Pozdrawiamy Pana :)

 

Dnia 7.03.2017 o 18:37, jelennn napisał:

A najlepsze na sam koniec jest to, że ja wybrałem sklep Technos nie dlatego, że był najtańszy. Akurat oferował jedną z wyższych cen na rynku za ten model telefonu. Chciałem mieć pewność, że wszystko będzie w porządku od A do Z. Co dostałem w zamian? Telefon z podrobioną obudową, chamskie zapieranie się o tym, że sprzedają tylko oryginały. 

Tak jak wczesniej informowalismy, moze Pan zlozyc ponownie stosowna reklamacje, my natomiast sie do niej odniesiemy. W przypadku koniecznosci wykonamy odpowiednia dokumentacje fotograficzna. Prosimy o dalszy bezposredni kontakt z nami w tej sprawie.

 

Dnia 11.03.2017 o 15:38, KutanG napisał:

No i ponawiam pytanie dotyczące rootowania telefonu do instalacji mpdecision z powodu grzania się telefonu.

Pytanie prosimy zadac mailowo na serwis.

 

Dnia 1.03.2017 o 19:18, MatthewS napisał:

Wystawiacie faktury vat 23%?

Kazdy kupujacy otrzymuje wraz z towarem FV23%. Zapraszamy Pana do działu FAQ - tam znajdzie Pan wiele przydatnych informacji.

http://technos-online.pl/faq,75.html

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Ja moją przygodę z Technos już zacząłem 2 lata temu. Do tej pory telefony działają a także słuchawki. Kontakt odrobinę lakoniczny ale nie mogę się tego za bardzo czepiać. Teraz nabyłem kolejny telefon i jakże bardzo się zdziwiłem jak ściągnęło mi płatność o 40 zł więcej jak powinno. Płaciłem przez payU i nigdzie nie było informacji że jest to droższa opcja. Do samego końca zakupu nie było podwyższonej kwoty, wskoczyła dopiero na payu ale niestety jakoś to przeoczyłem. Sytuacja świeża bo z wczoraj, ale do tej pory nikt nie odpowiedział na mojego maila. Radzę uważać na płatność, szczególnie że informacji nt płatności na stronie jak na lekarstwo, a o samym payu jest tylko tyle że wreszcie udało się uruchomić.

Może jakiś komentarz od @Technos ?

Link to post
Share on other sites

Więc wyjaśniło się tak jak podejrzewałem jest to prowizja payU. Minus że jedyna informacja jaka się pojawia o tej dopłacie to dopisek w ostatnim etapie zamówienia do kwoty końcowej, co przeoczyłem. Przydałoby się na przyszłość dodać info w regulaminie albo chociażby w opisie form transportu czy płatności - co gruntownie sprawdziłem przed zakupem.

Link to post
Share on other sites

Do tej pory zakupiłem w sklepie TECHNOS 4 rzeczy: 2x Xiaomi Redmi 3S pro (wszystko jak najbardziej OK), Xiaomi Power bank 10000 mAh + etui (wszystko całkowicie ok) ale...... Tym razem mimo 30 zł wyższej ceny niż w chinach postanowiłem zakupić Power Bank 2 od Xiaomi z ETUI. Skusiło mnie głównie etui i szybka wysyłka z Polski.

I tutaj zaczyna się problem. Power bank dotarł do mnie szybko i po rozpakowaniu samego urządzenia wszystko wyglądało dobrze. Dopiero gdy zacząłem zakładać dołączone etui w kolorze czarny okazało się że do pokrowca zmieści się 1,5 takiego power banka kurz i jeszcze wiele innych rzeczy. Dziwne to trochę bo poprzedni power bank w wersji 1 wchodził ładnie ciasno do etui i nie było szans żeby z niego wypadł.

Napisałem do sprzedawcy że coś jest nie tak po czym poprosił żebym odesłał pokrowiec do niego a On wyśle nowy. Trochę mnie zdziwiło że mam odsyłać pokrowiec warty 10 zł przesyłką na mój koszt wartą 5 zł. Co prawda jak napisałem to sprzedającemu to powiedział że nie muszę odsyłać ale odesłałem...... a niech będzie moja strata. Dziś otrzymałem nowe etui i co się okazało ?? Etui przyszło białe (w aukcji napisane jest czarne). Jakby tego było mało to etui także nadaje się do kosza bo w każdej chwili sprzęt może z niego wypaść.

Tutaj zdjęcia całej przypadłości: https://drive.google.com/open?id=0B2FK8eeuny-hV00tclBQellVbFk

Okazało się że wydałem 100 zł na Power Bank, 5 zł na odesłanie pokrowca który i tak był lepszy bo chociaż był czarny :/ i właściwie nawet nie jestem pewien czy to czasami nie jest nieoryginalny sprzęt bo żaden pokrowiec do niego nie pasuje.

Miał ktoś już taki problem ?? Uważajcie podczas zakupu

Link to post
Share on other sites
Dnia 24.03.2017 o 13:19, th0rax napisał:

Więc wyjaśniło się tak jak podejrzewałem jest to prowizja payU. Minus że jedyna informacja jaka się pojawia o tej dopłacie to dopisek w ostatnim etapie zamówienia do kwoty końcowej, co przeoczyłem. Przydałoby się na przyszłość dodać info w regulaminie albo chociażby w opisie form transportu czy płatności - co gruntownie sprawdziłem przed zakupem.

Witamy,

podajemy te informacje przy skladaniu zamowienia, moze Pan oczywiscie wybrac przelew tradycyjny. 

 

Dnia 27.03.2017 o 18:02, Panczo_Dragon napisał:

Okazało się że wydałem 100 zł na Power Bank, 5 zł na odesłanie pokrowca który i tak był lepszy bo chociaż był czarny :/ i właściwie nawet nie jestem pewien czy to czasami nie jest nieoryginalny sprzęt bo żaden pokrowiec do niego nie pasuje.

Miał ktoś już taki problem ?? Uważajcie podczas zakupu

Najmocniej przepraszamy Pana za zaistniala sytuacje, wynika to z faktu kosmetycznej roznicy pomiedzy oboma etui (10 000 Gen2 oraz 10 000 Pro). Na ten moment niestety nie posiadamy etui do tego modelu. Prosimy Pana o kontakt mailowy z nami w pozniejszym terminie, gdy tylko etui bedziemy mieli na stanie doslemy je do Pana na nasz koszt.

 

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Technos napisał:

Witamy,

podajemy te informacje przy skladaniu zamowienia, moze Pan oczywiscie wybrac przelew tradycyjny. 

 

Najmocniej przepraszamy Pana za zaistniala sytuacje, wynika to z faktu kosmetycznej roznicy pomiedzy oboma etui (10 000 Gen2 oraz 10 000 Pro). Na ten moment niestety nie posiadamy etui do tego modelu. Prosimy Pana o kontakt mailowy z nami w pozniejszym terminie, gdy tylko etui bedziemy mieli na stanie doslemy je do Pana na nasz koszt.

 

No tal ale ja zamówiłem Power Bank 2 gen i taki mam. A dostałem od Państwa dwa razy za DUŻE (wysokość/grubość) Etui. Jeśli byłoby to Etui od Power bank pro to byłoby cieńsze więc raczej nie ma opcji żeby nastąpiła pomyłka w tą stronę. Albo macie jakieś niepasujące pokrowce albo coś nie tak z rozmiarem tego mojego Power Banka. Jako że odesłałem tamto Etui czarne to pozwolę sobie napisać jeszcze raz za jakieś 2 tygodnie i poproszę o przesłanie Czarnego Etuii.

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Drodzy uzytkownicy MIUIPolska!

Specjalnie dla Was przygotowalismy pule kuponow rabatowych do wykorzystania.

Aby otrzymac kupon rabatowy, nalezy przeslac do nas email na adres [email protected], zatytułowany "Rabat MIUIPolska". W tresci maila nalezy podac swoj nick z forum, staż na forum oraz ilość postów. Adres email musi byc tozsamy z adresem email zarejestrowanym na forum.

Rabat przeznaczony jest dla wszystkich obecnych uzytkowników MIUIPolska! Wysokosc rabatu bedzie uzalezniona od stazu konta na forum.

 

Akcja trwa do odwolania! Zapraszamy! :)

 

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

@Technos Zakup 24.05, dostarczenie 25.05, niby wszystko ok, ale miło by było, aby zaznaczając opcję "China rom" telefon rzeczywiście z nim przychodził, a nie z jakimś... tworem... Taki sklep, a taka wpadka... No nie spodziewałem się syfmiui od was... 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
Dnia 25.05.2017 o 15:27, Nezumi napisał:

@Technos Zakup 24.05, dostarczenie 25.05, niby wszystko ok, ale miło by było, aby zaznaczając opcję "China rom" telefon rzeczywiście z nim przychodził, a nie z jakimś... tworem... Taki sklep, a taka wpadka... No nie spodziewałem się syfmiui od was... 

 

Wszystkie sprzedawane przez nas telefony bez wyboru softu Global posiadaja soft China Stable.

 

Przypominamy, iz akcja rabatowa dla wszystkich uzytkownikow MIUIPolska trwa nadal! 

 

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Technos napisał:

 

Wszystkie sprzedawane przez nas telefony bez wyboru softu Global posiadaja soft China Stable.

 

Przypominamy, iz akcja rabatowa dla wszystkich uzytkownikow MIUIPolska trwa nadal! 

 

Czyli jakoś magicznie był tam jakiś zlepek? Soft się ni cholery nie zgadzał  ze spisem softów na stronie Xiaomi, co więcej, za wiele mam telefonów Xiaomi, aby nie poznać przeróbki. Także na przyszłość polecam dokładniej sprawdzać co wam przysyłają, bo jak widać i tutaj perełki magicznie się trafić potrafią :).

Link to post
Share on other sites
Drodzy uzytkownicy MIUIPolska!
Specjalnie dla Was przygotowalismy pule kuponow rabatowych do wykorzystania.
Aby otrzymac kupon rabatowy, nalezy przeslac do nas email na adres [email protected], zatytułowany "Rabat MIUIPolska". W tresci maila nalezy podac swoj nick z forum, staż na forum oraz ilość postów. Adres email musi byc tozsamy z adresem email zarejestrowanym na forum.
Rabat przeznaczony jest dla wszystkich obecnych uzytkowników MIUIPolska! Wysokosc rabatu bedzie uzalezniona od stazu konta na forum.
 
Akcja trwa do odwolania! Zapraszamy!
 
Tak, rabat który dajecie to aż 2%,chyba jakiś żart.

Wysłane z mojego HM NOTE 1S przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
Pewnie Pan Himek72 chciał 10% rabatu na 1szy zakup a drugi telefon za darmo  bo przecież to POLAK I JEMU SIĘ NALEŻY WSZYSTKO ZA DARMO

To lepiej wogóle nie dawać, niż się tak ośmieszać z tym niby rabatem, a zresztą kupiłem 250zł taniej z pewną gwarancją w Polsce, jest różnica?? A Technos no cóż..

 

Wysłane z mojego HM NOTE 1S przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Link to post
Share on other sites
Pewnie Pan Himek72 chciał 10% rabatu na 1szy zakup a drugi telefon za darmo  bo przecież to POLAK I JEMU SIĘ NALEŻY WSZYSTKO ZA DARMO

Kupiłem MiBand2 za jakiś czas pisałem o prośbę o rabat na słuchawki piston podając dane do faktury oraz informację że jestem użytkownikiem forum Miuipolska, dostałem ~3zł rabatu, polecam sklep.

 

Link to post
Share on other sites
Dnia 24.06.2017 o 16:54, himek72 napisał:

Tak, rabat który dajecie to aż 2%,chyba jakiś żart.

Wysłane z mojego HM NOTE 1S przy użyciu Tapatalka
 

Wyzsze rabaty przeznaczone sa dla naszych stalych klientow, ten jest dla wszystkich.

 

Dnia 2.07.2017 o 21:19, AdamKli napisał:

Kupiłem MiBand2 za jakiś czas pisałem o prośbę o rabat na słuchawki piston podając dane do faktury oraz informację że jestem użytkownikiem forum Miuipolska, dostałem ~3zł rabatu, polecam sklep.

 

Rabat jest procentowy, stad im wieksze zamowienie, tym wyzszy bedzie rabat. Przy kolejnych zakupach u nas, juz jako staly klient, moze Pan otrzymac wyzszy rabat. Pozdrawiamy! :)

 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Telefon Xiaomi Redmi 3S 3/32 zakupiłem w Technosie na jesień 2016 roku,  więc mogę śmiało się wypowiedzieć.

Do chwili obecnej z telefonem nie miałem żadnych problemów poza typowymi jakie spotykają ten model, ale nie wynikają z uszkodzenia sprzętu a raczej problemów z romem itp...... 

Po pierwszej aktualizacji miuipolska telefon wpadł mi w Bootloop, na zapytanie o koszt doprowadzenie telefonu do stanu użytkowania otrzymałem niezwłoczną odpowiedź, więc kontakt z  klientem mogę ocenić  pozytywnie pod tym względem. 

Z gwarancji nie korzystałem,  więc nie potrafię ocenić tego sklepu w tym przedmiocie. 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, robaks napisał:

Do chwili obecnej z telefonem nie miałem żadnych problemów poza typowymi jakie spotykają ten model, ale nie wynikają z uszkodzenia sprzętu a raczej problemów z romem itp...... 

Czyli opinia nieprzydatna.

To, że telefon działa, to na pewno nie zasługa Technosa, a producenta.

Pogadamy, kiedy będziesz (oby nie) zmuszony skorzystać z gwarancji...

Link to post
Share on other sites

No i zaczyna się robić nieprzyjemnie... 1 wysyłka na GW, 1.5tygodnia i telefon był u mnie, co prawda jedyne co zrobili to wgrali system na nowo (chociaż przez telefon mówili o uszkodzonej pamięci, a potem się jednak okazało, że wszystko śmiga... magia...), dziś 2 wysyłka, tym razem na naprawę poza-gw, bo Technos "straszył", że jedynie tak mogę naprawić telefon nie tracąc gw (znajoma przebiła głośnik w swoim Redmi jako, że ja jej go kupowałem, to zaoferowałem się do załatwienia tego) no i... mijają 2 tygodnie, żadnej informacji, żadnej odpowiedzi na maile. Mieli w przeciągu tygodnia wysłać informacje na temat kosztów i czasu, a tutaj nic, milczą... Mogłem olać tą gw, wysłać do MiCenter i w tydzień pewnie by się uwinęli...

Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, Morfeusz napisał:

Moja znajoma kupiła ostatnio w tym sklepie Redmi 4 Prime. Chciałbym się dowiedzieć jaki standardowo ROM w nim się znajduje, bo chciałbym zainstalować MIUIPolska?

China/Global, zależnie od telefonu.

Link to post
Share on other sites
Dnia 19.08.2017 o 11:35, Nezumi napisał:

No i zaczyna się robić nieprzyjemnie... 1 wysyłka na GW, 1.5tygodnia i telefon był u mnie, co prawda jedyne co zrobili to wgrali system na nowo (chociaż przez telefon mówili o uszkodzonej pamięci, a potem się jednak okazało, że wszystko śmiga... magia...), dziś 2 wysyłka, tym razem na naprawę poza-gw, bo Technos "straszył", że jedynie tak mogę naprawić telefon nie tracąc gw (znajoma przebiła głośnik w swoim Redmi jako, że ja jej go kupowałem, to zaoferowałem się do załatwienia tego) no i... mijają 2 tygodnie, żadnej informacji, żadnej odpowiedzi na maile. Mieli w przeciągu tygodnia wysłać informacje na temat kosztów i czasu, a tutaj nic, milczą... Mogłem olać tą gw, wysłać do MiCenter i w tydzień pewnie by się uwinęli...

Witamy. Pisze Pan nieprawde. Pierwsza naprawa zostala wykonana skutecznie, to, ze jednak pamiec nie byla uszkodzona to tylko dobra informacja :) Druga naprawa to naprawa pozagwarancyjna, wynikajaca z uszkodzenia towaru przez uzytkownika i rowniez zostala juz rowniez wykonana - obie naprawy zostaly wykonane terminowo, a ich nieznacznie dluzszy czas realizacji wynika z okresu urlopowego.

Nikt nie "straszyl" Pana, tylko informowal o fakcie, iz ew. wykonywanie modyfikacji serwisowych skutkuje anulacja udzielonej przez nas gwarancji. Pozdrawiamy :)

 

Dnia 20.08.2017 o 15:37, Morfeusz napisał:

Moja znajoma kupiła ostatnio w tym sklepie Redmi 4 Prime. Chciałbym się dowiedzieć jaki standardowo ROM w nim się znajduje, bo chciałbym zainstalować MIUIPolska?

Oprogramowanie China Stable lub w wersjach Global oprogramowanie Global Stable.

 

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Technos napisał:

Witamy. Pisze Pan nieprawde. Pierwsza naprawa zostala wykonana skutecznie, to, ze jednak pamiec nie byla uszkodzona to tylko dobra informacja :) Druga naprawa to naprawa pozagwarancyjna, wynikajaca z uszkodzenia towaru przez uzytkownika i rowniez zostala juz rowniez wykonana - obie naprawy zostaly wykonane terminowo, a ich nieznacznie dluzszy czas realizacji wynika z okresu urlopowego.

Nikt nie "straszyl" Pana, tylko informowal o fakcie, iz ew. wykonywanie modyfikacji serwisowych skutkuje anulacja udzielonej przez nas gwarancji. Pozdrawiamy :)

Wy swoje, ja swoje. Ciężko było poinformować już przy 1 kontakcie, że macie urlopy i czas naprawy może się wydłużyć? Najpierw piszecie, że w ciągu 1-2dni wyślecie informacje, a potem cisza, a gdy się udało ponownie z wami skontaktować, co wymagało mojej inicjatywy, nagle zasłaniacie się urlopami... Ja rozumiem, wakacje, pogoda, długi weekend, urlopy. Wystarczyłoby napisać, że w powodu urlopów naprawa się przedłuży, a nie oferować termin, którego nie jesteście w stanie dotrzymać mimo tego, że informowałem, że potrzebuję telefony "na wczoraj". No i nigdzie nie pisałem, że pamięć jest uszkodzona, przedstawiłem jedynie jaka byłą informacja przez telefon, a jaką informację zamieściliście Państwo na druku. Pewnie, że lepiej, że nie pamięć, chodzi raczej o sam fakt i moje zdziwienie, gdy po rozmowie i informacji, że "padła prawdopodobnie pamięć" otrzymuje telefon z informacją "wgrano system". Ot, zwykłe zdziwienie. No i byłem przekonany, że jeżeli wysyłam telefon na naprawę pozagwarancyjną, za którą płacę, to mam też prawo wymagać, czyż nie? Więc proszę mi tutaj nie zarzucać nieprawdy. W dalszym ciągu czekam na informacje na temat kosztów... Jak pisałem już w mailach, telefon po prostu muszę mieć na piątek u mnie, a 3 tygodnie na taki... szczegół... wydają się być aż nadto...

Link to post
Share on other sites

Szanowny Panie Kamilu,

nie informowalismy o ew. przedluzeniach, gdyz w przypadku obu napraw wykonanie nastapilo terminowo. Niestety nie zawsze mozemy dostosowac sie do zadan klientow, iz naprawa ma byc wykonana "na wczoraj". Otrzymal Pan juz wszelkie informacje mailowo i ta droga prosimy o dalszy kontakt :)

Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...