Skocz do zawartości

TECHNOS (technos-online)


Technos

Rekomendowane odpowiedzi

Muszę przyznać, że póki co jestem pozytywnie zaskoczona szybkim kontaktem mailowym z firmą Technos. Godzinę po ostatnim mailu od nich, kurier był już u mnie w domu i przesyłka została wysłana (oczywiście na ich koszt). Telefon jest już wysyłany po raz drugi, więc teraz tylko czekam i zobaczę jak potoczy się sprawa oraz jak długo będę czekać na nową sztukę lub ewentualnie na ponowną naprawę.

Zdecydowanie polepszyli swój kontakt z klientem tym bardziej, że obsługa jest tylko mailowo, a nie telefonicznie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep mogę gorąco polecić.
Zamówiłem 3S 3/32, nie ma z nim żadnych problemów. Bardzo szybka i bezproblemowa wysyłka. Sam kontakt ze sklepem też stoi na bardzo wysokim poziomie.
Miło zaskoczyły mnie dodatki do telefonu, w postaci folii ochronnej i gumowego etui. 
Polecam gorąco sklep TECHNOS. 


Dlatego też chciałeś się podzielić radosną nowiną i po to założyłeś konto na forum?

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dnia 18.01.2017 o 11:03, AniaM napisał:

Ja rozważam zakup w tej firmie dlatego trafiłam na to forum. Jeśli naprawa była w ramach gwarancji to nie powinnaś ponosić żadnych kosztów. Koszty wysyłki powinny być Ci w tym wypadku zwrócone.

Zgadza się @Technos  ? 

Koszty wysyłki w przypadku zgloszenia gwarancyjnego ponosi klient, natomiast wszelkich pozostalych przesylek my.

 

Dnia 27.01.2017 o 15:59, Kris333 napisał:

W TECHNOSIE to najlepiej nic nie kupować. Sklep, czy transakcja może wydawać się całkiem w porządku, jednak jeśli wystąpi jakaś wada to wtedy tak super już nie jest, bo mają swoją interpretację prawa i będą odrzucać reklamacje.

Wszystkie uzasadnione reklamacje sa u nas rozpatrywane pozytywnie. Zaden z klientow, ktory zlozyl uzasadniona reklamajce, nie zostal pozostawiony bez satysfakcjonujacego rozwiazania. W przypadku nieudanej naprawy klient zawsze otrzymuje wymiane towaru lub zwrot pieniedzy. Na forum wypowiadaja sie jednak glownie jednostkowe, niezadowolone osoby, jest to normalne zjawisko i zdajemy sobie z tego sprawe :) 

 

Dnia 27.01.2017 o 18:26, Kris333 napisał:

@Nezumi- ja odnosiłem się do podejścia tego sklepu, co do sposobu rozpatrywania reklamacji z rękojmi po upływie 12 miesiąca od zakupu sprzętu, w kontekście tego, co wyczytałem na wcześniejszych stronach i we wcześniejszych postach tego wątku, gdzie możemy przeczytać, że każda reklamacja z rękojmi złożona po roku od zakupu będzie rozpatrywana negatywnie.

Witamy. Prosimy aby nie wypowiadal sie Pan nie znajac obowiazujacych przepisow. Od 25 grudnia nie obowiazuje w przepisach pojecie niezgodnosci towaru z umowa. Ma Pan prawo do zlozenia reklamacji z tytulu rekojmi w ciagu dwoch lat. Dotyczy ona wad istniejacych w momencie zakupu. Po roku na Panu spoczywa obowiazek udowodnienia, iz wada istniala w momencie wydania towaru. Wszyscy Panstwo ktorzy tutaj przedstawiaja opinie o naszym nieuczciwym podejsciu do tych kwestii, doskonale wiedza, iz wada nie istniala w tymze momencie, a powstala w okresie pozniejszym. Probuja Panstwo naduzywac tych przepisow. Zasadne reklamacje, ktore sa do nas skladane, zawsze rozpatrywane sa pozytywnie. 

W okresie naszej dzialalnosci zdarzaly sie przypadki zglaszania przez klientow zastrzezen co do rozpatrzenia reklamacji, np. poprzez kontakt z Rzecznikiem Praw Konsumentów. Przy wszystkich przypadkach Rzecznik potwierdzal zasadnosc negatywnego rozpatrzenia reklamacji. Ale o tym klienci tutaj juz sie nie wypowiadaja :)

Pozostale zagadnienia prosimy poruszac w osobnym watku na forum dotyczacym tych kwestii.

 

Dnia 27.01.2017 o 19:58, Nezumi napisał:

Po roku, to już człowiek sobie może darować wszelkie gwarancje, kupując "byle taniej" i nawet u "sprawdzonych" trzeba brać pewne poprawki.

Witamy,

na wiele maili odpowiadamy nie tyle lakonicznie, co konkretnie i rzeczowo. W przypadku zastrzezen dotyczacych formy lub obslugi mailowej - prosimy o kontakt, odpowiedni pracownik zostanie pouczony w tej kwestii.

W kwestii rabatow - w zwiazku z Panstwa uwagami i sugestiami - takze osoby, ktore dokonaly pierwszego zakupu przez Allegro, a obecnie chca dokonac go przez nasz sklep, takze otrzymuja kod rabatowy :)

Nigdy nie przedstawialismy stwierdzenia, iz klient dokonujacy zakupu przez Allegro jest klientem gorszym. Natomiast zawsze staramy sie zachecac klientow do zakupu przez nasza strone internetowa.

 

Dnia 29.01.2017 o 17:36, xalard napisał:

Podsumowując nie polecam serwisu TECHNOS. Miał być wymieniony telefon na nowy, a dostałem naprawiony z matrycą z dziwnymi jasnymi punktami. Łącznie nie miałem telefonu przez 1,5 miesiąca. Miała być poprawiona jakość obsługi klienta w nowym roku, a nic się nie zmieniło - dalej jest brak raportów z serwisu, długi czas naprawy i brak kontaktu z ich strony, w trakcie naprawy, mimo obietnic.

Pozdrawiam i życzę powodzenia wszystkim, którzy będą musieli korzystać z ich usług.
 

Witamy. Jesli telefon nadal jest niesprawny, dokonamy wymiany na nowy egzemplarz. Prosimy o kontakt mailowy na adres serwisu w celu ustalenia szczegolow.

 

Dnia 1.02.2017 o 17:04, Polartme napisał:

Muszę przyznać, że póki co jestem pozytywnie zaskoczona szybkim kontaktem mailowym z firmą Technos. Godzinę po ostatnim mailu od nich, kurier był już u mnie w domu i przesyłka została wysłana (oczywiście na ich koszt). Telefon jest już wysyłany po raz drugi, więc teraz tylko czekam i zobaczę jak potoczy się sprawa oraz jak długo będę czekać na nową sztukę lub ewentualnie na ponowną naprawę.

Zdecydowanie polepszyli swój kontakt z klientem tym bardziej, że obsługa jest tylko mailowo, a nie telefonicznie :) 

Witamy. Kontakt mailowy z nami jest staly i szybki, w przeciwienstwie do kontaktu telefonicznego, dlatego tez zawsze zachecamy Panstwa do tej formy kontaktu, takze ze wzgledu na latwosc ew. odpowiedzi (mozliwosc zalaczenia plikow, podania odpowiednich numerow czy linkow).

Jesli dana usterka powrocila, bedziemy proponowali Pani wymiane towaru lub inne satysfakcjonujace rozwiazanie. Pozdrawiamy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.02.2017 o 18:02, Technos napisał:

Nigdy nie przedstawialismy stwierdzenia, iz klient dokonujacy zakupu przez Allegro jest klientem gorszym. Natomiast zawsze staramy sie zachecac klientow do zakupu przez nasza strone internetowa.

Niestety, ale jeden z waszych pracowników, na moje zapytanie, czy traktujecie klientów z Allegro, jako gorszych odpowiedział "Tak są gorsi, nie obchodzą nas klienci z Allegro". Jakby się Pan poczuł po takiej odpowiedzi? No raczej ze szczęścia skakać nie ma powodu... Teraz nie powiem dokładnie który pracownik, ale jeżeli macie jakieś archiwum, to mail'a do was pisałem w okolicach 1-4 września 2016.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Technos

Temat odrzucania przez Państwa reklamacji z tytułu rękojmi przez Państwa trzeba wyjaśnić, aby pomóc pozostałym użytkownikom i jest to odpowiedni do tego wątek.

Ja się rzekomo nie znam, natomiast Państwo znają na tyle obowiązujące przepisy, że aż człowiek się dziwi jak czyta takie odpowiedzi.

Owszem, po 25 grudnia 2014r. reklamacje możemy złożyć z tytułu rękojmi, termin niezgodności towaru z umową rzekomo nie istnieje. Jednak mamy w niej wyodrębnione wady fizyczne, która polegają na niezgodności sprzedanego Produktu z Umową Sprzedaży oraz wady prawne.

Cytat

 

W szczególności sprzedany Produkt jest niezgodna z Umową Sprzedaży, jeżeli:

  1. nie ma właściwości, które Produkt tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w Umowie Sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
  2. nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
  3. nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
  4. została Klientowi wydana w stanie niezupełnym.

Źródło: prokonsumencki.pl

 

Tak więc, idąc tokiem myślenia Waszego sklepu, ustawa dotyczy tylko wad w momencie zakupu. Natomiast telefon, który posiada odbiornik GPS, ale nie odnajduje sygnału satelitów GPS lub telefon, który przerywa połączenia jest w bardzo dobrym stanie i te przypadłości są normalną właściwością, jakie każdy telefon powinien posiadać? A no właśnie NIE.

Te dwie sytuacje opisane przeze mnie, a jest ich o wiele więcej, wskazują na niezgodność towaru z Umową Sprzedaży zgodnie z pkt. 1 i 2 w zacytowanym fragmencie i właśnie za takie i podobne przypadłości odpowiadają Państwo przez okres dwóch lat. To, że wada mogła istnieć w momencie sprzedaży jest jedynie domniemaniem. Uczepili się Państwo udowadniania przez Konsumenta wad, które zostaną zgłoszone między 12. a 24 miesiącem od chwili zakupu. Polecam zapoznać się z kodeksem cywilnym z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm. -> Art. 556), który wyraźnie mówi, że wskazanie przez Konsumenta wady wystarczy do złożenia reklamacji z tytułu rękojmi i dochodzenia roszczeń.

Piszą Państwo w swoim poście, że konsumenci próbują nadużywać tych przepisów, jednak widać, że interpretują Państwo te przepisy w taki sposób, aby były one najlepsze dla samego sprzedawcy, czyli TECHNOSa.

Edytowane przez Kris333
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.01.2017 o 19:05, pavlinev napisał:

Dziwią mnie negatywne opinie o serwisie TECHNOS. Kupiłam u nich telefon w październiku 2016r. Tuż po świętach Bożego Narodzenia zauważyłam, że jest problem z przednim głośnikiem służącym do rozmów, nienaturalnie trzeszczał, było to tak niekomfortowe i denerwujące, że musiałam korzystać ze słuchawki Bluetooth. Najpierw napisałam na facebookowy profil firmy TECHNOS, odpisali że mam się kontaktować po 1 stycznia mailowo z serwisem. Trochę wymęczyłam pytaniami Panów z serwisu, w końcu wysłałam do nich telefon 2 albo 3 stycznia (dokładnie nie pamiętam).

Finał całej akcji? NAPRAWIONY telefon przyszedł kurierem wczoraj (tj. poniedziałek 16.01.2017). Jedyny koszt jaki musiałam ponieść to wysyłka w jedną stronę.

Zdecydowanie polecam firmę TECHNOS i zespół pracujący w serwisie, podejrzewam że jeszcze nie raz coś u nich kupię :)

Dziekujemy uprzejmie za opinie.

 

@Kris333 - zachecamy Pana do tego, aby zalozyl Pan odpowiedni watek na forum dotyczacy dyskusji na temat gwarancji, rekojmi oraz innych przepisow. Tam bedzie mozna prowadzic dyskusje na ten temat.

 

 

19 godzin temu, Nezumi napisał:

Niestety, ale jeden z waszych pracowników, na moje zapytanie, czy traktujecie klientów z Allegro, jako gorszych odpowiedział "Tak są gorsi, nie obchodzą nas klienci z Allegro". Jakby się Pan poczuł po takiej odpowiedzi? No raczej ze szczęścia skakać nie ma powodu... Teraz nie powiem dokładnie który pracownik, ale jeżeli macie jakieś archiwum, to mail'a do was pisałem w okolicach 1-4 września 2016.

Prosimy o zgloszenie tego mailowo, najlepiej z cytatem - wszystkie maile sa archiwizowane i wobec pracownika zostana wyciagniete stosowne konsekwencje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze klienci zgłaszają się do rzeczników a Ci przyznają rację technosowi to żaden argument. Większość rzeczników to idioci,którzy totalnie na niczym się nim znają itd. Po prostu darmozjady.

Najlepiej iść do sądu i tyle. Wysłać na ekspertyze do innego serwisu. Zapłacić.Koszt kilkudziesięciu złotych.Ten serwis stwierdzi że wada jest od nowości a ujawniła się po roku i tyle.

Ja tak zrobiłem z Lg. Kupiłem ze sklepu allegro na gwarancję serwisowa. Wysyłalem na niezgodność a tamci odrzucili bo stwierdzili że wada powstała później i wynika z użytkownia. Dogadałem się z serwisem Lg w Mławie i wysłałem do nich. Zapłaciłem ze wszystkim 130 zl (w tym kurier). Serwis Lg stwierdził że telefon miał wadę fabryczna.

Napisałem do sklepu ze mając ekspertyze autoryzowanego serwisu pójdę do sądu.

Natychmiast dostałem propozycję wymianę na nowy plus zwrot kosztów ekspertyzy.

Tutaj jako serwis technos ma beznadziejne opinie to na każdy inny serwis można wysyłać. Do Wrocławia albo dogadać z dystrybutorem xiaomi na Polskę. Za opłatą każdy zrobi ekspertyze i najczęściej po naszej myśli . To nie jest naprawa. Do tego sam technos w tym wątku przyznał się że nie sprawdza kiedy wada powstala tylko od odrzuca.

Trzeba mieć tylko chęci do walki. Ja zawsze jestem gotowy wydać nawet więcej kasy na batalię sądową niż telefon wart. Taki mam wredny charakter.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z firmą Technos do pewnego momentu nie miałem problemów tzn. w połowie kwietnia 2016 początkowo zamówiłem w innej firmie redmi note 2 ale czas realizacji się przedłużał, telefon był mi pilnie potrzebny ze względu naprowadzoną działalność, zadzwoniłem do Technos, potwierdzili że mają na miejscu i realizacja zamówienia była ekspresowa (wysyłka tego samego dnia)

pod koniec kwietnia dotarł zamówiony tel. w innej firmie, nie było w nim zainstalowane twrp, miałem z tamtym sprzedawcą utrudniony kontakt więc zapytałem mailowo czy pomogą, odp. "pomocy udzielamy dla telefonow zakupionych u nas"
OK, nie ma problemu

na koniec września kolejne zamówienie w Technos RM note 3 pro, otrzymałem kupon rabatowy, potwierdzenie że dostępny, wysyłka tego samego dnia

początek 2017 niestety nie był dobry dla RM note 2, zwiechy i resety, Technos zalecił "prosimy wykonac restart do ustawien fabrycznych i sprawdzic czy to rozwiaze problem", zgodnie z sugestią tak zrobiłem ale nic nie pomogło, telefon pojechał do serwisu 9.01, miłe zaskoczenie 10.01 z info firmy Technos " sprawdzilismy, nie jest to problem softowy, ale techniczny, naprawa moze potrwac ponad tydzie", wydawało się, że naprawa będzie dość szybka, niestety 16.01 info "termin nieznany jeszcze, staramy sie aby bylo to w tym tygodniu", kolejne info 23.01 "data nie jest jeszcze znana",  30.01 odpowiedź na info kiedy tel. u mnie "zostal naprawiony, w tym tygodniu", trochę to trwało ale w końcu będę miał telefon, 1.02 dotarł po południu, uruchomienie, wgrany nowy soft ale zapisane hasła do wi-fi są więc powierzchownie "grzebane", widać że rozkręcany bo śrubki bez plomb, po ok 20-30 min. to samo - zwiechy i resety, mail z info do serwisu, demontaż klapki i coś wypadło z telefonu, okazuje się że śrubka z okolic gniazda karty sim

Technos tym razem już podesłał kuriera w celu zabrania tel., info "nadalismy kuriera na jutro 12-14 w celu odbioru niesprawnego sprzetu. Prosimy wydrukowac etykiete z zalacznika" oraz "Tak, zostanie dokladnie sprawdzony. Informacja zostala przekazana do serwisanta"


czy tym razem uda się naprawić?? czy może zastosują się do swoich wcześniejszych informacji z forum "W przypadku nieudanej naprawy klient zawsze otrzymuje wymiane towaru lub zwrot pieniedzy." - na chwilę obecną nie było takiej propozycji

podobno teraz mam nie czekać tak długo bo "nie, teraz ma status priorytet i niebawem otrzyma Pan informacje."

pożyjemy, zobaczymy

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.02.2017 o 13:01, milczakluk napisał:

czy tym razem uda się naprawić?? czy może zastosują się do swoich wcześniejszych informacji z forum "W przypadku nieudanej naprawy klient zawsze otrzymuje wymiane towaru lub zwrot pieniedzy." - na chwilę obecną nie było takiej propozycji

podobno teraz mam nie czekać tak długo bo "nie, teraz ma status priorytet i niebawem otrzyma Pan informacje."

 

Powiem tylko tyle, że warto cierpliwie czekać i utrzymywać kontakt. Jeżeli coś nie gra, śmiało odsyłać od razu. 

Po jednej naprawie wykryłam inne wady i od razu napisałam do Technos. Na drugi dzień, godzinę po ostatnim mailu skontaktował się ze mną kurier i odebrał ode mnie paczkę. Telefon był w naprawie tylko tydzień! Wczoraj odebrałam swojego mi 4 i gdyby nie szkło hartowane, które miałam nałożone na ekran pomyślałabym, że przysłano mi nową sztukę. Wszystkie wady usunięte i na dodatek wgrany nowy system, dzięki czemu telefon działa bez zarzutów! Tym razem otrzymałam nawet protokół naprawy, więc cieszę się, że moje prośby zostały spełnione. ;)

Ostatecznie wydaję pozytywną opinię o serwisie Technos. Odpowiedź natychmiastowa, naprawa szybka za pierwszym jak i za drugim razem.
Jestem mega zadowolona!!! Warto było poczekać cierpliwie.

Życzę wszystkim równie szczęśliwych happy endów :)  

 

Pozdrawiam!!! :D:D:D 

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety druga naprawa z identycznym rezultatem jak pierwsza (na + to śrubki nie wylatują), czyli telefon nadal nie działa poprawnie, działał kilka minut dłużej i ponownie zwiechiy iu resety
tym razem podesłałem do Technos zapis z monitoringu (trochę zrzutów, dwa zapisy video) gdzie widać jak działa naprawiony telefon
po pierwszym zwieszeniu i resecie napisałem maila z info do Technos - że chyba się zaczyna, po 11 minutach musiałem wracać do kompa bo już był kolejny zwis/reset (i z czasem częstotliwość narastała)

na pierwszego maila "jesli tym razem usterki powroca i zostana przez nas potwierdzone, otrzyma Pan wymiane na inny model (Note2 juz nie jest produkowany i nie jest dostepny)"
czas drugiej "naprawy"  zdecydowanie szybszy, 2.02 zabrany, 10.02 wrócił - ale czy to cos zmienia?? prawie 1,5 miesiąca bez telefonu (8,5 m-c działał)!!

nie pozostaje nic innego jak czekać dalej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UMIESZCZAM TEN POST ŻEBY PRZESTRZEC PRZED ZAKUPAMI W SKLEPIE TECHNOS ONLINE.

W grudniu 2016 roku zamówiłem Xiaomi Mi4c w kolorze ciemnoszarym (grey) od Technosa. Zawsze byłem zachwycony jakością wykonania produktów Xiaomi. Samych Mi4c kupiłem i przerobiłem z dobrych 6 sztuk. Osobiście również używam Mi4c w takim samym kolorze. Niestety pierwszy zakup Xiaomi w Polsce w sklepie Technos Online i od razu zostałem oszukany. Dlaczego? PONIEWAŻ TELEFON POSIADA PODROBIONĄ, ZAMIENNĄ OBUDOWĘ Z KUPĄ NIEDORÓBEK I WAD. Otrzymany telefon ma:

- zupełnie inną, taką bardziej chropowatą fakturę obudowy (również lekko inna kolorystyka niż mój),
- wystającą tackę kart sim oraz nieregularne wybrzuszenia w tym miejscu na samej obudowie (tak jakby więcej farby i takie bąble),
- znacznie mniej zaokrąglony otwór wejścia ładowarki i przede wszystkim źle spasowany - otwór jest znacznie niżej samego złącza. Oprócz tego ponownie jakieś dziwne defekty wykonania tego otworu,
- lekko pod kątem i krzywo wycięty otwór na mikrofon,
- dwa wyraźnie paski po bokach obudowy,
- przezroczysta zaślepka na podczerwień, mimo, że w każdym innym egzemplarzu w tym swoim miałem czarną,
- brak folijki na oczku aparatu (również na każdym egzemplarzu to było),
- porażające niedoróbki w obrębie aparatu właśnie. Tak jak w innych egzemplarzach na diodzie doświetlającej są wyraźnie widoczne "okręgi" zmniejszające się i jest to dobrze wykonane - tak tu jest matowy wciśnięty przezroczysty kawałek plastiku (z poświatą jak po super glue) przez który są normalnie widoczne prostokątne diody na płycie głównej,
- ponadto na obudowie w miejscu diody oraz dziurki obok do redukcji szumów również są jakieś nierówności i wybrzuszenia,
- przyciski działają FATALNIE - tzn tak jakby ciężko "odbijają", tak jakby nie chciał odbijać. Nigdy nie spotkałem się z takim czymś,

Niestety dla mnie zakupu dokonałem na FVAT, więc nie miałem możliwości dokonać zwrotu bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni. Byłem zdany na łaskę sklepu Technos Online. Czym wykazał się sklep Technos Online poza wysłaniem nieoryginalnej obudowy telefonu? Totalną ignorancją, chamstwem oraz trwaniu w swoim oszustwie. Już w pierwszym zdaniu usłyszałem, iż nie będą ze mną rozmawiać jeżeli nie będę miał ze sobą pełnomocnictwa od osoby na którą jest FVAT zakupu urządzenia. Gdy już miałem pełnomocnictwo usłyszałem, że ICH JUŻ TA SPRAWA NIE OBCHODZI I MAM ROZMAWIAĆ BEZPOŚREDNIO Z PRODUCENTEM, PONIEWAŻ ONI TYLKO SPRZEDAJĄ TEN PRODUKT... 

Gdybym miał więcej czasu zająłbym się tą sprawą od A do Z i poszedł do rzecznika praw konsumenta oraz walczył ze wszystkich sił, ponieważ nie toleruję takiego chamstwa. Niestety brak czasu na to nie pozwolił. Jedyne co mogę zrobić to przestrzec przed tym sklepem. Notabene sklepem, który jest reklamowany i szyldowany na tym forum. Dodam jeszcze tylko, że konsultowałem ocenę oryginalności produktu z Acidem, który również uznał, iż jest to marnej jakości PODRÓBKA Xiaomi. 

Udostępniam również dwa linki do folderów ze zdjęciami na Dropboxie. Tak, aby każdy mógł sam zweryfikować i ocenić jak to wygląda.

Oryginalny Xiaomi Mi4c (mój prywatny):

https://www.dropbox.com/sh/4y0n4z0fsqska1f/AABbeVUVgNY_8NpgnW3Ja-gsa?dl=0

Xiaomi Mi4c od Technos Online:

https://www.dropbox.com/sh/5hu2mpb61kqclft/AAAY5v6lV2VkIRwlrBte1npIa?dl=0

BARDZO SERDECZNIE ODRADZAM SKLEP TECHNOS ONLINE.

Pozdrawiam.

Edytowane przez jelennn
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.02.2017 o 18:41, milczakluk napisał:

niestety druga naprawa z identycznym rezultatem jak pierwsza (na + to śrubki nie wylatują), czyli telefon nadal nie działa poprawnie, działał kilka minut dłużej i ponownie zwiechiy iu resety
tym razem podesłałem do Technos zapis z monitoringu (trochę zrzutów, dwa zapisy video) gdzie widać jak działa naprawiony telefon
po pierwszym zwieszeniu i resecie napisałem maila z info do Technos - że chyba się zaczyna, po 11 minutach musiałem wracać do kompa bo już był kolejny zwis/reset (i z czasem częstotliwość narastała)

na pierwszego maila "jesli tym razem usterki powroca i zostana przez nas potwierdzone, otrzyma Pan wymiane na inny model (Note2 juz nie jest produkowany i nie jest dostepny)"
czas drugiej "naprawy"  zdecydowanie szybszy, 2.02 zabrany, 10.02 wrócił - ale czy to cos zmienia?? prawie 1,5 miesiąca bez telefonu (8,5 m-c działał)!!

nie pozostaje nic innego jak czekać dalej :)

Technos zgodnie z mailem zaproponował wybór nowego tel. z dostępnych w swojej ofercie, wybrałem model, dopłaciłem różnice + 10zł (już nie dopytywałem dlaczego), dzisiaj właśnie dotarł. Czas na ładowanie i działanie. Teraz powinien już podziałać.

na plus:
- po 2 nieudanej naprawie wymiana na nowy tel. bez zbędnych zabiegów (pisma itd.)
- wgrany global bez dodatkowych kosztów (napisałem, że dobrze aby takowy był, bo w zwróconym tel. taki był, wtedy jeszcze nie było dodatkowych opłat, to było standardem)
- czas drugiej naprawy i wymiana na nowy

na minus:
- fv (za dopłatę) wystawiona na stare dane (mimo maila z nowymi danymi) - pierdoła, którą da się załatwić mailowo
- brak przejściówki do ładowarki

 

podsumowując - trochę musiałem poczekać (czas pierwszej próby naprawy), finalnie nowy tel. z nową gwarancją
czy kupił bym kolejny tel. u tego sprzedawcy - pewnie tak jeśli cena była by zbliżona do rynkowej (z pełną fakturą vat bo można taniej kupić tel. z fakturą bez vatu i ryzykiem zapłaty cła i vatu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj kolego dokładnie dobra? Bo piszesz posta a potem ludzie będą wpadać tu z Google być tylko przeczytać ostatnie zdanie. Nie podróbki tylko te Mi4c są refurbished, odnawiane. Kolega wyżej też powinien być już świadomy, że dwa lata później Mi4c jako nówka nie jest już do kupienia. To chyba jest oczywiste. I nie tylko Technos. Na allegro sprzedawcy też mają końcówki tych modeli i też takie same.

Przede wszystkim wymieniana jest obudowa bo oryginalne są już wytarte. Potem często płyty główne są naprawiane lub LCD.

Pisałem już jakiś czas temu na forum by nie kupować Mi4c tylko już nowe modele Xiaomi bo już w obiegu są odnawiane. Mam kilka sztuk gdzie od "nowości" nie działały sloty sim.

Oczywiście nie mówię jak i co powinien Technos sprzedawać bo to nie mój biznes. Tłumaczę tylko co to za telefony kupujecie a nie powinniście kupować.

Wysłane z mojego MI 5

  • Like 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem w Technos Mi 5s Plus 07.02.2016, telefon wysłany tego samego dnia co kliknąłem zakup (pierwszy +), dzisiaj mnie coś natchnęło, że chciałbym wymienić go z dopłatą na Mi Note 2, nie wiem skąd te impuls (może ten ekran mnie skusił :-D). Szybki kontakt przez telefon - "jest taka możliwość proszę kontaktować się mailowo". Wszystko już było ustalone, ale jednak uświadomiłem sobie, że nie ma to sensu - znów czekanie na odblokowanie bootloader'a... za dużo zachodu jak na cały wynik, co na to obsługa? Nie ma problemu. 

Po tym wszystkim spokojnie sklep oceniam wzorowo, obsługa w pełni profesjonalna, szybka i konkretna. Na pewno wrócę jeszcze do nich po jakieś pierdoły, bo cała oferta jest świetna i w sumie brakuje mi takich sklepów na miejscu z bardzo przystępnymi cenami, bo nie lubię czekać 2 tygodnie aż paczka przyleci z Chin, a na dodatek jak coś się posypie mam wszystko na miejscu.

Także pozdrawiam serdecznie jeszcze raz ekipę z Technos! 

Edit: Mam pewne 'doświadczenia' ze sklepem, który aktualnie zwie się AZE więc jakieś porównanie mam.

Edytowane przez Gdeszyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Acid napisał:

Przeczytaj kolego dokładnie dobra? Bo piszesz posta a potem ludzie będą wpadać tu z Google być tylko przeczytać ostatnie zdanie. Nie podróbki tylko te Mi4c są refurbished, odnawiane. Kolega wyżej też powinien być już świadomy, że dwa lata później Mi4c jako nówka nie jest już do kupienia. To chyba jest oczywiste. I nie tylko Technos. Na allegro sprzedawcy też mają końcówki tych modeli i też takie same.

Przede wszystkim wymieniana jest obudowa bo oryginalne są już wytarte. Potem często płyty główne są naprawiane lub LCD.

Pisałem już jakiś czas temu na forum by nie kupować Mi4c tylko już nowe modele Xiaomi bo już w obiegu są odnawiane. Mam kilka sztuk gdzie od "nowości" nie działały sloty sim.

Oczywiście nie mówię jak i co powinien Technos sprzedawać bo to nie mój biznes. Tłumaczę tylko co to za telefony kupujecie a nie powinniście kupować.

Wysłane z mojego MI 5
 

Pozwolę sobie tylko wtrącić, że w okresie od października do grudnia 2016 kupiłem:

- 4 sztuki Mi4c prosto z AliExpress - wszystkie były nowymi i oryginalnymi produktami Xiaomi, a nie żadną wersją refurbished z TANDETNĄ I PODROBIONĄ OBUDOWĄ,

- 1 sztukę Mi4c na Allegro od sprzedawcy Kasini, również produkt oryginalny, nowy z normalną obudową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Acid napisał:

Ok obudowa... W środku mogła być odnawiana płyta. Nie powiedziałem że wszystkie refurby mają nowe obudowy. Poziomów jakości jest kilka. Różni dostawcy itp.

Wysłane z mojego MI 5
 

Niespecjalnie rozumiem czemu zboczyliśmy z tematu. Wątek dotyczy oceny sklepu Technos. Napisałem swoje doświadczenia. Niech każdy to oceni indywidualnie. Na co słyszę od Ciebie Acid, że kupiłem zły telefon, bo wszyscy takie sprzedają i nie można było kupić nówki. Powtarzam jeszcze raz: kupiłem od października do grudnia 2016 roku 4 sztuki Mi4c od Goldwaya. Nikt mi nie powie, że te telefony były używane albo odnawiane. No chyba, że się odnawia telefony z oryginalnymi obudowami, nie mające choćby jednego śladu i znaku użytkowania... Fakt, Goldway na swoich aukcjach sprzedawał również wersje odnawiane lub naprawiane, ale były 30$ tańsze i było to wyraźnie zaznaczone. To jest właśnie ta różnica miedzy telefonem który otrzymałem od Technos, a tymi które otrzymałem od Goldwaya. Były to normalne, oryginalne, fabryczne nówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 9.02.2017 o 23:34, Polartme napisał:

Powiem tylko tyle, że warto cierpliwie czekać i utrzymywać kontakt. Jeżeli coś nie gra, śmiało odsyłać od razu. 

Witamy. Cieszymy sie, iz udalo sie pozytywnie rozwiazac sprawe. Pozdrawiamy :)

 

Dnia 16.02.2017 o 20:11, KutanG napisał:

Brak odpowiedzi mailowej ze strony technos... Dotychczas odpowiadali dość szybko, teraz od kilku dni czekam i nic

Na wszystkie maile odpowiadamy, przewaznie bardzo szybko. Byc moze Pana wiadomosc nie dotarla do nas, prosimy o ponowny kontakt mailowy.

 

Dnia 19.02.2017 o 17:21, jelennn napisał:

UMIESZCZAM TEN POST ŻEBY PRZESTRZEC PRZED ZAKUPAMI W SKLEPIE TECHNOS ONLINE.

Witamy. Sprzedajemy tylko nowe towary. Nie sprzedajemy telefonow odnawianych/uzywanych. Jesli ma Pan zastrzezenia co do telefonu, prosimy o kontakt mailowy na adres serwisu w celu dokonania sprawdzenia tej kwestii.

 

Dnia 21.02.2017 o 18:24, Gdeszyk napisał:

Po tym wszystkim spokojnie sklep oceniam wzorowo, obsługa w pełni profesjonalna, szybka i konkretna. Na pewno wrócę jeszcze do nich po jakieś pierdoły, bo cała oferta jest świetna i w sumie brakuje mi takich sklepów na miejscu z bardzo przystępnymi cenami, bo nie lubię czekać 2 tygodnie aż paczka przyleci z Chin, a na dodatek jak coś się posypie mam wszystko na miejscu.

Dziekujemy za opinie i polecamy sie, prosze pamietac, iz przy kolejnym zakupie moze Pan liczyc na kupon rabatowy. Pozdrawiamy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo Acid rozumiem. Twój tok rozumowania. Jeżeli telefon jest odnawiany to sprzedawca powinien o tym poinformować. Inaczej spada wiarygodność takiego sklepu. Kupujący nie musi wiedzieć czy dany model wyszedł z produkcji czy też nie. Skoro sklep internetowy pisze ze nowy (technos to potwierdza) to nowy. A tu wychodzi jakby klient był winny, bo nie wie o cyklu produkcyjnym danego modelu.

 

 

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Technos napisał:

Witamy. Sprzedajemy tylko nowe towary. Nie sprzedajemy telefonow odnawianych/uzywanych. Jesli ma Pan zastrzezenia co do telefonu, prosimy o kontakt mailowy na adres serwisu w celu dokonania sprawdzenia tej kwestii.

Czy to jakiś żart? Wyżej opisałem Wasze podejście przy próbie mojego kontaktu zaraz po zakupie. Najpierw wmawianie mi, że nie wiem o czym mówię i próbuje Wam wcisnąć absurdalne rzeczy. Jak to nie przeszło to wymyślenie na poczekaniu konieczności przedstawienia Wam pełnomocnictwa do reprezentowania firmy w której pracuje od właściciela, bo inaczej się rozłączacie i nie będziecie w ogóle rozmawiać. Jak już było pełnomocnictwo to odcięliście się od tematu i powiedzieliście, że sprzedaliście nowy, oryginalny telefon i Was już ta sprawa nie obchodzi, a jak się z tym nie zgadzam to mam sobie produkt reklamować u producenta czy tam dystrybutora na Polskę - już nie pamiętam co dokładnie mówiliście.

Bardzo żałuje, że najzwyczajniej w świecie nie miałem czasu zająć się na poważnie tą sprawą, bo bardzo nie toleruję takiego oszustwa, ignorancji i tak perfidnego chamstwa. A teraz nagle co? Nie spodobał Wam się opis rzeczywistości i Waszego zachowania? Nie pasuje, że szersze grono może poczytać jakim sklepem jest Technos? Nagle chcecie rozmawiać? Po co mam pisać? Co tu jest do sprawdzania? Nawet ślepy jak przeczyta mój post i obejrzy zdjęcia to nie będzie chciał nic sprawdzać ani wyjaśniać, bo wszystko będzie dla niego jasne... 

Edytowane przez jelennn
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.01.2017 o 12:52, Zigrin napisał:

Życzę powodzenia w przeprawach z serwisem technosa :-) i czekam na recenzję.

Cała walka trwała dwa miesiace po czym dostałem nowy telefon :) 
Aczkolwiek polecam uważać i wysyłać pusty telefon :) Czekam na odniesienie się sklepu w sprawie @Technos grafiki którą załączam, gdyż jest to według mnie bardzooooo ale to bardzooo nie profesjonalne a gdybym miał tam mejle np z kontrahentami, bądź jakieś projekty :) miło wiedzieć że telefon który oddajecie na serwis i zostaje wymieniony trafia na sprzedaż bez jakiegokolwiek przeczyszczenia z mojej prywatnej zawartości :)
EDIT. to chyba podchodzi już pod  naruszenie dóbr osobistych i prawa do prywatności ? ktoś oblatany?

Wycinek1.PNG

Edytowane przez Pistachio
dopiska
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, magyarek napisał:

Poprawcie mnie, jeśli się mylę, ale czy przypadkiem odpiąć telefonu od konta nie może tylko sam właściciel? I wyczyszczenie danych (maili z kontrahentami bądź projektów) ma się nijak do konta xiaomi...? 

Ma się nijak, bo nawet po wipe, gdy odpalasz telefon to on chce hasło do konta. Odpiąć może każdy, kto ma dostęp do konta, z tym, że tutaj jest sprawa trudniejsza, nawet jeżeli właściciel odpiąłby teraz telefon, to on nadal będzie chciał się zalogować do konta, bo dla niego, nadal jest podpięty, trzeba się zalogować->odpiąć->wylogować. Technos powinien dopilnować, aby takie coś miejsca nie miało, bo na tym telefonie były prywatne dane...

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Nezumi napisał:

Ma się nijak, bo nawet po wipe, gdy odpalasz telefon to on chce hasło do konta. Odpiąć może każdy, kto ma dostęp do konta, z tym, że tutaj jest sprawa trudniejsza, nawet jeżeli właściciel odpiąłby teraz telefon, to on nadal będzie chciał się zalogować do konta, bo dla niego, nadal jest podpięty, trzeba się zalogować->odpiąć->wylogować. Technos powinien dopilnować, aby takie coś miejsca nie miało, bo na tym telefonie były prywatne dane...

Wiesz w tym wypadku okej ucierpieć może co ponajwyżej historia sms trochę kontaktów i jakieś tam pierdoły chmury chyba i tak bez zalogowania nie może pobrać całej tylko to co było na telefonie? Ale jeśli była by to kwestia, że prowadziłbym działalność i miał tam nie wiem zdjęcia dowodu pracownika albo jakieś mejle z kontrahentami no to nie oszukujmy się ale trochę problem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.02.2017 o 22:04, jelennn napisał:

Bardzo żałuje, że najzwyczajniej w świecie nie miałem czasu zająć się na poważnie tą sprawą, bo bardzo nie toleruję takiego oszustwa, ignorancji i tak perfidnego chamstwa. A teraz nagle co? Nie spodobał Wam się opis rzeczywistości i Waszego zachowania? Nie pasuje, że szersze grono może poczytać jakim sklepem jest Technos? Nagle chcecie rozmawiać? Po co mam pisać? Co tu jest do sprawdzania? Nawet ślepy jak przeczyta mój post i obejrzy zdjęcia to nie będzie chciał nic sprawdzać ani wyjaśniać, bo wszystko będzie dla niego jasne... 

Szanowny Panie,

w tej sprawie jest prowadzona z Panem korespondencja mailowa. Wszystkie telefony ktore sprzedajemy sa nowe, zafoliowane. Nigdy nie wprowadzalismy kupujacych w blad, oferujac telefony odnawiane jako nowe. W przypadku dalszych pytan, korespondencja w tej kwesii bedzie z Panem prowadzona mailowo.

 

Dnia 24.02.2017 o 23:33, Pistachio napisał:

EDIT. to chyba podchodzi już pod  naruszenie dóbr osobistych i prawa do prywatności ? ktoś oblatany?

Witamy,

to sytuacja incydentalna. W przypadku koniecznosci wyjasnienia tego problemu i ewentualnych problemow, prosimy o kontakt mailowy. Skontaktujemy sie z dana osoba i wyjasnimy to niezwlocznie.

 

Dnia 26.02.2017 o 22:47, Maxiorekk napisał:

Do Redmi Note 3 Pro dorzucają w Technosie szkło i etui?

Przewaznie dolaczamy, jest to gratis ktory czasem ulega wyczerpaniu. Dlatego tez nie infomujemy o tym na stronie, aby klienci nie byli rozczarowani brakiem tego elementu w momencie gdy akurat ulegl wyczerpaniu.

 

Dnia 26.02.2017 o 22:54, JestemMortem napisał:

Jednemu dorzucą, drugiemu nie dorzucą. Poza tym to kwestia parunastu złotych

J.w.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze sklepu Technos skorzystałem do tej pory 2 razy:

1) zakup telefonu Xiaomi Redme Note 3 Pro + odblokowanie telefonu i wgranie Miui Polska

2) zakup Power banku 10000 Ah

I ogólnie jestem raczej zadowolony. Jest to sklep , który podchodzi do spraw indywidualnie co jest sporym plusem, ale do rzeczy.

Można się trochę przyczepić do 1 transkacjki, tzn wszystko w momencie zakupu było ok. Paczka przyszła bardzo szybko, telefon działał jak należy (poza tym że cały czas wycisza mi się podczas rozmow). Po kilku miesiącach chciałem zaktualizować system. I niestety wyszło że boatloader nie był odblokowany tylko scrakowany. Postanowiłem napisać mailowo w tej sprawie do tej firmy. Przeprosili oni za problem, ale ponoć kiedyś to nie miało znaczenia, taka była polityka. Dopiero od niedawna wyszły z tego powodu problemy. Nie byłem tym zachwycony, bo myślałem że wszystko będzie jak należy. Technos jednak zaoferował swoją pomoc, kazał wysłać telefon i obiecał że priorytetowo, za darmo i szybko zajmą się tym. Telefon wysłałem do nich we wtorek, a już w piątek dostałem sprowrotem. Dostałem gratis nawet etui na szkło. Szybszego serwisu w żadnym sklepie nie pamiętam. Na maile odpisują bardzo szybko nawet w sobotę i niedzielę. Co tez jest dla mnie sporym zaskoczeniem. Jedyny minus to  to, że dalej wycisza mi rozmowy, ale to chyba wina softu. Zainstalowałem inna aplikacje telefon i wszystko już jest ok.

2) zamówiłem u nich Power bank 10000 Ah. Okazało się że im się skończyły. Wysłali jednak w tej cenie 16000, więc wyszedłem na spory plus. Do tej pory wszystko działa jak należy.

 

Podsumowanie: każdego sprzedawcę poznaje się w biedzie. Nie jest trudno zrealizować zakup. Często są natomiast problemy z serwisem. Nie raz mi odsylano urządzenia bez powodu: bo niby jakieś uszkodzenie mechaniczne, albo niby moja wina. Tutaj jednak po prostu chciano pomóc. Oczywiście nie ma sprzedawcy bez wad: można było spokojnie unikać tej sytuacji od razu informując, że potrzebna jest zgoda Xiaomi na odblokowanie. Fajnie jednak że nie uciekali od odpowiedzialności tylko zwyczajnie pomogli.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...