Technos

TECHNOS (technos-online)

Recommended Posts

NIE POLECAM SKLEPU TECHNOSONLINE!

Znajomy kupił u nich Xiaomi Redmi Note 3 Pro i poprosił o wgranie softu Global STABLE, a oni wgrali Miui 8 6.9.15. BETA.

Wyraźnie było napisane jaki soft ma być wgrany, a oni wgrali inny soft z chińskimi aplikacjami. Koszt takiego wgrania wyniósł dodatkowe 50 zł. Oczywiście do błędu się nie przyznali, nawet nie przeprosili.

Telefonów nie odbierają, jak odbierają to mówią, że nie pomagają przez telefon tylko mailowo. Po opisaniu problemu wysyłają link do wielu softów (!!!!) bez jakiejkolwiek instrukcji i wskazówki!!! Po ponownej rozmowie z wielką łaską mówią, że wyślą link bezpośredni, ale w dalszym ciągu bez żadnej instrukcji, nic! Idiota z tego sklepu nawet nie pomyślał, że skoro ktoś prosi o wgranie konkretnego softu to raz, że tak mu wygodniej, a dwa - nie będzie tracił czasu i nerwów na bawienie się we wgrywanie oprogramowania, o którym nie pojęcia jak je wgrać! Dodatkowo nie odbierają telefonów, a jak już odbiorą to się zasłaniają tym, że "czekają na ważny telefon" i nie mogą mieć zajęte linii. Żenada, nie polecam tego sklepu!

Wysłane z mojego Xiaomi Redmi Note 3 Pro za pomocą Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Numer do serwisu - "nie ma takiego numeru"

Numer do sklepu - "numer nie odpowiada" - po dodzwonieniu się Pan powiedział, że oddzwoni - koniec historii.

E-mail - " Skontaktujemy sie dzis z Panem. " - nic.

Czekam już drugi tydzień. Sprzęt kupiony 5.09, odesłany 9.09

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Dnia 13.09.2016 o 20:09, dalmadorm napisał:

W niedzielny wieczór zamówiłem w Technosie Redmi 3S 3/32 z czarnym przodem i srebrnymi plecami (nazywany w sklepie jako "Szary"). Telefon został wysłany w poniedziałek rano, natomiast dziś o 12 kurier zapukał do drzwi.

Redmi 3S przybył w stu procentach sprawny, niestety w złotej wersji kolorystycznej (która moim zdaniem jest o wiele ładniejsza na żywo niż na zdjęciach dostępnych w internecie). Telefon miał być prezentem dla siostry, która obchodzi urodziny 28 września, skontaktowałem się więc ze sklepem, czy byłaby możliwość wymiany po jej urodzinach, gdyby okazało się, że kolor jej się nie spodoba. Otrzymałem odpowiedź, że nie będzie z tym żadnego problemu.

 

Mimo pomyłki związanej z kolorem polecam sklep. Szybka wysyłka i bardzo dobry kontakt.

 

 

Przepraszamy Pana za blad w kolorze, oczywiscie w takiej sytuacji staramy sie znalezc satysfakcjonujace rozwiazanie dla klienta. Pozdrawiamy :)

 

Dnia 13.09.2016 o 20:23, KutanG napisał:

A i zapomniałem napisać, że wg. mnie zamiast wgrać stabilnego romu wgrywają rozwojową :/

Domyslnie instalujemy wersje dev, ale na zyczenie mozemy zainstalowac wersje stabilna, nie ma problemu.

 

Dnia 17.09.2016 o 19:59, ayahuasca napisał:

Chciałbym kupić w Technosie Redmi 3 Pro tylko zastanawiam się czy warto dopłacać do opcji odblokowania i aktualizacji softu. Standardowo bez aktualizacji nie ma w tym telefonie języka polskiego i brak jest możliwości korzystania z Google Play? Co tak właściwie daje aktualizacja i czy sporo jest roboty żeby zrobić to samemu?

I jeszcze sprawa etui i folii ochronnej - czy sklep dołącza je gratis do zamówienia?

Ta opcja jest przeznaczona dla osob ktore nie maja czasu, checi lub wiedzy aby samemu wykonac odblokowanie. Nikogo nie zmuszamy do wyboru tej opcji, mozna odblokowanie wykonac samemu, ale czesto sa z tym problemy. Stad ta usluga cieszty sie u nas duza popularnoscia i jest sporym ulatwieniem dla klientow.

Etui i folie w wiekszosci przypadkow dolaczamy jako gratis, czasem tylko zdarza sie, ze te gratisy chwilowo ulegna wyczerpaniu.

 

Dnia 18.09.2016 o 22:37, Widomsqi napisał:

Moja przygoda z produktami xiaomi zaczęła się od redmi2 potem miband 1 następnie słuchawki i powerbank wszystko kupione w technosie produkt zawsze był dobrze zabezpieczony przed uszkodzeniem w czasie przesyłki dobry i miły kontakt szybki serwis gdy wysłałem swój telefon. Serdecznie polecam i sam jeszcze skorzystam jeśli będę kupował jakiś produkt xiaomi

Wysłane z mojego 2014813 przy użyciu Tapatalka

Cieszymy sie i rowniez pozdrawiamy Pana, przy kolejnych zakupach otrzyma Pan wiekszy rabat :)

 

Dnia 19.09.2016 o 09:34, Labud napisał:

Polecam sklep TECHNOS. Telefon (Redmi 3S Pro) zamówiony 15.09 o 8.00 a 16.09 ok 14.00 był już w moich rękach.

Szybka, bezproblemowa wysyłka. W zestawie przejściówka dla ładowarki + folia na wyświetlacz i gumowe etui.  Telefonik sprawuje się znakomicie.

Z pewnością nie jest to ostatni zakup w sklepie TECHNOS

Pozdrawiamy Pana i polecamy sie na przyszlosc.

 

Dnia 21.09.2016 o 18:28, Barnel napisał:

Dzisiaj w końcu dotarło do mnie moje zamówienie – MiBand 2 i power-bank 10k.  Wątpię, żebym zrobił tu jeszcze kiedyś zakupy.  Jak już produkty dotarły, to jest spoko – zapakowane, oryginalne, działające. Ale trochę zamieszania z zamówieniem miałem. Cała historia wygląda tak:

 


11.09 złożyłem zamówienie, zapłaciłem przelewem i zgodnie z instrukcją umieściłem nazwę banku w komentarzu. Wyczytałem, że czas realizacji to 24-48 godzin, więc czekam. Odliczanie zaczęło się w niedzielne popołudnie, więc dałem im nawet 3 dni, a nie 2. W środę po południu status zamówienia: Oczekujące, a informacji nie dostałem żadnej.

 

 

 

Napisałem do nich maila i dowiedziałem się, że nie mają power-banków 10k w magazynie i że dostawa będzie za kilka dni. Pierwsza myśl: czemu sprzedają coś, czego nie mają?, no ok pomyłki w systemie się zdarzają, świadczy to tylko o bałaganie w sklepie. Nie byłoby problemu, gdyby mnie o tym poinformowali, a nie, że czekam na zamówienie, którego nie wyślą, bo nie mają sprzedawanego towaru. Zaproponowano mi wymianę coś innego, ale skoro mają być za kilka dni, to dopytałem się, czy zrealizują to do przyszłego czwartku (22.09, a był 14.09; potrzebowałem tego do wtedy - prawie 2 tygodnie na realizację od złożenia zamówienia, więc chyba za dużo nie wymagam), po odpowiedzi twierdzącej powiedziałem, że poczekam. Miałem się zgłosić do nich za 3 dni (17.09).

 

 

 

Mamy 17.09, piszę maila z informacją o co mi chodzi i dowiaduję się, że dostawa nadal nie dotarła, będzie za 1-2 dni. Stwierdziłem, że nie chcę ryzykować, że zamówienie nie dotrze na czas (bo może za dwa dni nadal ich nie będzie), więc poprosiłem, żeby wysłali moje zamówienie w poniedziałek (19.09) bez względu na to, czy dotrą power-banki, a w razie co, zwrócą mi za niego pieniądze. W odpowiedzi otrzymałem zwięzłe „OK”.

 

 

 

Mamy poniedziałek (19.09) koło 11, moje zamówienie ma status „Oczekujące”, no spoko, może jeszcze nie zdążyli zmienić, poczekam. Sprawdzam jeszcze raz, po godzinie 15 nadal to samo. Widzę, że są dostępni online, więc piszę do nich wyjaśniając sytuację. Czekałem na reakcję 15 minut, może było dużo ludzi, może nie, ale wypadałoby dać jakąś wiadomość automatyczną:  „Pracownik jest zajęty, odpisze wkrótce. „ albo coś podobnego. Pan, z którym pisałem nic o sytuacji nie wiedział – zdarza się, nie każdy musi wszystko wiedzieć, ale jakaś informacja o sytuacji z moim zamówieniem powinna być w systemie. Powiedział, że nadal nie dotarła dostawa power-banków. Napisałem więc to samo, co pisałem w mailu i odpowiedział, że przekaże to do realizacji zamówień, a w sprawie zwrotu pieniędzy mam pisać na [email protected]. Podziękowałem za pomoc – w końcu ten bałagan to nie jego wina i nawet poradził jak usprawnić zwrot.

 

 

 

Piszę maila na podany adres i dowiaduję się, że jednak dostawa dotarła i wyślą mi całość jutro (20.09). Paczka dotarła szybko i jak już napisałem , wszystko z towarem w porządku. Podsumowując: towar mają dobry, ale straszny bałagan w systemie i olewanie klientów lvl ekspert.

 

Witamy Pana. Sprzedajemy roznymi kanalami, stad czasem zdarza sie taka sytuacja. Staramy sie, aby nie mialy one miejsca. Zostal Pan poinformowany o oczekiwaniu na dostawe, a okreslenie jej dokladnej daty nie zawsze jest mozliwe, wynika to z kilku czynnikow. Przepraszamy za opoznienie i mamy nadzieje, ze mimo wszystko jest Pan zadowolony z towaru. W ramach rekompensaty chetnie zaproponujemy stosowny rabat lub gratis przy kolejnym zakupie.

 

Dnia 22.09.2016 o 10:45, malimalinello napisał:

NIE POLECAM SKLEPU TECHNOSONLINE!

Znajomy kupił u nich Xiaomi Redmi Note 3 Pro i poprosił o wgranie softu Global STABLE, a oni wgrali Miui 8 6.9.15. BETA.

Wyraźnie było napisane jaki soft ma być wgrany, a oni wgrali inny soft z chińskimi aplikacjami. Koszt takiego wgrania wyniósł dodatkowe 50 zł. Oczywiście do błędu się nie przyznali, nawet nie przeprosili.

Telefonów nie odbierają, jak odbierają to mówią, że nie pomagają przez telefon tylko mailowo. Po opisaniu problemu wysyłają link do wielu softów (!!!!) bez jakiejkolwiek instrukcji i wskazówki!!! Po ponownej rozmowie z wielką łaską mówią, że wyślą link bezpośredni, ale w dalszym ciągu bez żadnej instrukcji, nic! Idiota z tego sklepu nawet nie pomyślał, że skoro ktoś prosi o wgranie konkretnego softu to raz, że tak mu wygodniej, a dwa - nie będzie tracił czasu i nerwów na bawienie się we wgrywanie oprogramowania, o którym nie pojęcia jak je wgrać! Dodatkowo nie odbierają telefonów, a jak już odbiorą to się zasłaniają tym, że "czekają na ważny telefon" i nie mogą mieć zajęte linii. Żenada, nie polecam tego sklepu!

Wysłane z mojego Xiaomi Redmi Note 3 Pro za pomocą Tapatalka

Jesli nastapila pomylka we wgranym sofcie, prosimy o kontakt mailowy na adres serwisu. Kupujacy otrzyma link do softu oraz instrukcji, a jesli sobie nie poradzi, mozna wyslac telefon do nas i niezwlocznie zainstalujemy poprawny soft, pokrywajac tego koszty. Zajmowanie linii telefonicznej przez 30 minut nic tutaj nie przyspieszy, wrecz przeciwnie, dlatego zawsze prosimy o kontakt mailowy w kwestiach serwisowych, tak aby inni klienci mogli sie do nas dodzwonic. Kontakt telefoniczny w kwestiach technicznych jest nieefektywny.

 

Dnia 22.09.2016 o 19:03, paniczklos napisał:

Numer do serwisu - "nie ma takiego numeru"

Numer do sklepu - "numer nie odpowiada" - po dodzwonieniu się Pan powiedział, że oddzwoni - koniec historii.

E-mail - " Skontaktujemy sie dzis z Panem. " - nic.

Czekam już drugi tydzień. Sprzęt kupiony 5.09, odesłany 9.09

Serwis obslugujemy na ten moment wylacznie mailowo. Nasz numer glowny zawsze jest dostepny, natomiast w kwestiach technicznych prosimy o kontakt mailowy. Na wszystkie maile odpowiadamy w krotkim czasie.

 

Dnia 12.09.2016 o 10:23, DonCorleone napisał:

Zamówiłem już 2 telefony w Technosie i jestem zadowolony. Redmi 3 pro i Mi4. Przeczytałem chyba całe forum zanim zamówiłem, ale warto było czytać i zamawiać. Obsługo konkretna, pewna i szybka. Telefon śmiga elegancko, wszystko się zgadza. Jedynym mankamentem było to że nie było telefonu na stanie jak już zamówiłem, ale nastawiłem się na to że tak może być czytając forum więc nie narzekam poza tym szybko mnie poinformowano i zaproponowano zmianę zamówienia więc wszystko elegancko przebiegło. Jestem bardzo zadowolony ze sklepu i telefonu i wiem już że następny telefon też tu kupie. Kolega właśnie szuka i go strasznie namawiam :)

Cieszymy sie, ze jest Pan zadowolony i zapraszamy ponownie :)

 

Dnia 20.09.2016 o 19:23, Muchomorek napisał:

Redmi 3S 3/32 zamówiony w czwartek, dziś zapukał do mych drzwi. Śmiga aż miło, zobaczymy co dalej z nim będzie.. :D Etui i osłonka na szybkę była :) Co do kontaktu to na wszelkie pytania szybko odpowiadali, więc chyba muszę polecić. Pozdrawiam technos-online ! :D

Rowniez pozdrawiamy Pana i polecamy sie :)

 

Edited by Technos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety moja opinia o TECHNOS nie jest zbyt pochlebna. Jeśli chodzi o sprzedaż i załatwienie sprawy z fakturami wszystko było w porządku (mimo średniego kontaktu z lakonicznymi i krótkimi odpowiedziami).

Natomiast serwis bardzo mnie zawiódł. Telefon (Redmi 3) wylądował w naprawie dwa razy. Za pierwszym razem przestało działać ładownie baterii, telefon wrócił po 2 tygodniach i ładował się tylko na wybranych ładowarkach. Oczywiście zero informacji czy coś było naprawiane, czy może ktoś podmuchał na telefon czy cokolwiek. Po tygodniu zaczął się problem z mikrofonem, rozmówcy mnie nie słyszeli. Wysłałem telefon po raz drugi, z prośbą o naprawę bądź wymianę na nowy egzemplarz. Tel znowu wrócił po 2 tygodniach z pismem, że odmówiono mi naprawy gwarancyjnej jak i pozagwarancyjnej. Stwierdzono, że mikrofon jest zabrudzony, a w gnieździe czy module ładowania znajduje się ciało obce i stwierdzono uszkodzenie mechaniczne. Nie mam pojęcia o co im chodziło!!!

Oczywiście zero kontaktu ze strony serwisu czy godzę się na zapłacenie za naprawę pozagwarancyjną. Skoro już go rozebrali to nie mogli nic zrobić? Bez problemu bym za to zapłacił. A tak zmusili mnie do naprawy telefonu w innym punkcie co oczywiście oznacza utratę gwarancji. Jak dla mnie beznadziejne zachowanie. Próbowałem dzwonić na numer, który znalazłem na wniosku o naprawę (czyli numer do serwisu) to oczywiście nie ma takiego numeru. Na zapytanie mailowe czy telefon dotarł i co z nim się dzieje oczywiście zero odpowiedzi. Jedyny numer, gdzie ktoś czasem odbierze można znaleźć na stronie Technos, ale gość oczywiście nie zajmuje się sprawami serwisu.

Pomijam wysyłanie telefonu firmą Inpost, której kurierzy uwielbiają nie dostarczać paczek, a klikają, że dostarczyli i taką informację klient dostaje na email. A potem zaczyna się nerwówka, bo nigdzie nie można się dodzwonić.

Niestety, ale po takich sytuacjach nie polecam tego sklepu i to mój ostatni zakup u nich.

Edited by Messiajah
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

W poniedziałek zamówiłem w sklepie Technos (po godzinach pracy sklepu) telefon Xiaomi Redmi Note 3 Pro, wraz z usługą zmiany softu. We wtorek zadzwoniłem do sklepu i zapytałem ile czasu zajmie wgranie softa i jak wpłynie to na czas realizacji zamówienia. Pan poinformował mnie, że obecnie nie ma osoby zajmującej się zmianą softów i będzie trzeba poczekać dzień, dwa dni dłużej. Stwierdziłem, że softa zmienię samemu i zrezygnuję z tej usługi (zależało mi na czasie), ale Pan powiedział, że nie może przyjąć tego telefonicznie i muszę napisać maila do sklepu. Sklep pracuje do godziny 16 - napisałem maila o 15:40 i 2 minuty po 16 dostałem maila zwrotnego, że przyjęli i otrzymałem w nim numer przewozowy paczki. Następnego dnia (dzisiaj) telefon trafił do mnie. Super podejście do klienta - Pan, z którym rozmawiałem przez telefon 2-krotnie nie rozmawiał ze mną za karę i chętnie służył pomocą (w ostatnim czasie to rzadkość w moim przypadku). Serdecznie polecam sklep Technos i z pewnością jeszcze skorzystam z jego usług :)

Edited by relas5
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę, że Panowie mają racje. Technos-online na pewno można polecić pod względem zakupu telefonu i chyba nic poza tym. Starałem się doinformować drogą mailową jak realizują gwarancje i od razu stwierdzili, że rękojmie uwzględniają jedynie na podstawie wad, której istniały w momencie odbioru telefonu. Jest coś takiego jak "wada ukryta", która nie zawsze ujawnia się od razu, czemu więc miałaby nie ujawnić się po ponad roku? Po przytoczeniu paragrafu, mówiącego o czasie trwania rękojmi stwierdzili, że jest wyjęty z kontekstu a na dalsze zapytania z tej kwestii pozwolą sobie nie odpowiadać. Już na starcie sami ustawiają się na straconej pozycji. Jeśli zdecydowałbym się na zakup nie znajdując lepszego polskiego serwisu, modliłbym się żeby mój telefon przez całe dwa lata był w pełni sprawny.

Edited by badurka1
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rękojmia za wady dotyczy wszystkich wad a nie tylko wad, które istniały w chwili wydania towaru. Widać dokładnie kto wyrwał coś z kontekstu i nie zna kilku artykułów z KC albo robi to celowo.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 23.09.2016 o 21:40, Messiajah napisał:

Niestety moja opinia o TECHNOS nie jest zbyt pochlebna. Jeśli chodzi o sprzedaż i załatwienie sprawy z fakturami wszystko było w porządku (mimo średniego kontaktu z lakonicznymi i krótkimi odpowiedziami).

Natomiast serwis bardzo mnie zawiódł. Telefon (Redmi 3) wylądował w naprawie dwa razy. Za pierwszym razem przestało działać ładownie baterii, telefon wrócił po 2 tygodniach i ładował się tylko na wybranych ładowarkach. Oczywiście zero informacji czy coś było naprawiane, czy może ktoś podmuchał na telefon czy cokolwiek. Po tygodniu zaczął się problem z mikrofonem, rozmówcy mnie nie słyszeli. Wysłałem telefon po raz drugi, z prośbą o naprawę bądź wymianę na nowy egzemplarz. Tel znowu wrócił po 2 tygodniach z pismem, że odmówiono mi naprawy gwarancyjnej jak i pozagwarancyjnej. Stwierdzono, że mikrofon jest zabrudzony, a w gnieździe czy module ładowania znajduje się ciało obce i stwierdzono uszkodzenie mechaniczne. Nie mam pojęcia o co im chodziło!!!

Oczywiście zero kontaktu ze strony serwisu czy godzę się na zapłacenie za naprawę pozagwarancyjną. Skoro już go rozebrali to nie mogli nic zrobić? Bez problemu bym za to zapłacił. A tak zmusili mnie do naprawy telefonu w innym punkcie co oczywiście oznacza utratę gwarancji. Jak dla mnie beznadziejne zachowanie. Próbowałem dzwonić na numer, który znalazłem na wniosku o naprawę (czyli numer do serwisu) to oczywiście nie ma takiego numeru. Na zapytanie mailowe czy telefon dotarł i co z nim się dzieje oczywiście zero odpowiedzi. Jedyny numer, gdzie ktoś czasem odbierze można znaleźć na stronie Technos, ale gość oczywiście nie zajmuje się sprawami serwisu.

Pomijam wysyłanie telefonu firmą Inpost, której kurierzy uwielbiają nie dostarczać paczek, a klikają, że dostarczyli i taką informację klient dostaje na email. A potem zaczyna się nerwówka, bo nigdzie nie można się dodzwonić.

Niestety, ale po takich sytuacjach nie polecam tego sklepu i to mój ostatni zakup u nich.

Witamy Pana,

odpowiedzi udzielamy konkretnych, na konkretnie zadane pytania. To ze sa lakoniczne to Pana subiektywne odczucie. Niestety klienci czesto zadaja pytania niemerytoryczne oraz bardzo rozwiazle, a odpowiedz na nie jest trudna lub niemozliwa. 

Jesli stwierdzamy uszkodzenia mechaniczne/zabrudzenia, wykonujemy odopowiednia dokumentacje fotograficzna. Na proby wymuszenia naprawy gwarancyjnej reagujemy stosownie do stosunku takiego klienta do nas, chcacego wprowadzic nas w blad. Serwis obslugujemy wylacznie mailowo z racji tego, iz to Panstwo sami doprowadzili do takiej sytuacji - rozmowy telefoniczne z Panstwem w kwestiach serwisowych dalekie byly od rozmow merytorycznych, a oparte na wyzwiskach i nie dawaniu dojsc do slowa drugiej stronie, czyli nam. W zwiazku z tym serwis obslugujemy wylacznie mailowo, gdyz obsluga telefoniczna byla zupelnie nieefektywna, a zajmowala nam bardzo duzo cennego czasu.

Jesli ma Pan zastrzezenia dotyczace pracy InPost, nalezy to zglaszac tej firmie. Nie oplacamy kuriera w sytuacji gdy klient wymusza naprawe gwarancyjna i po prostu nas oszukuje. W wypadku zawienienia przez nas zawsze towar wysylamy kurierem na nasz koszt. 

 

Dnia 5.10.2016 o 23:12, relas5 napisał:

W poniedziałek zamówiłem w sklepie Technos (po godzinach pracy sklepu) telefon Xiaomi Redmi Note 3 Pro, wraz z usługą zmiany softu. We wtorek zadzwoniłem do sklepu i zapytałem ile czasu zajmie wgranie softa i jak wpłynie to na czas realizacji zamówienia. Pan poinformował mnie, że obecnie nie ma osoby zajmującej się zmianą softów i będzie trzeba poczekać dzień, dwa dni dłużej. Stwierdziłem, że softa zmienię samemu i zrezygnuję z tej usługi (zależało mi na czasie), ale Pan powiedział, że nie może przyjąć tego telefonicznie i muszę napisać maila do sklepu. Sklep pracuje do godziny 16 - napisałem maila o 15:40 i 2 minuty po 16 dostałem maila zwrotnego, że przyjęli i otrzymałem w nim numer przewozowy paczki. Następnego dnia (dzisiaj) telefon trafił do mnie. Super podejście do klienta - Pan, z którym rozmawiałem przez telefon 2-krotnie nie rozmawiał ze mną za karę i chętnie służył pomocą (w ostatnim czasie to rzadkość w moim przypadku). Serdecznie polecam sklep Technos i z pewnością jeszcze skorzystam z jego usług :)

Pozdrawiamy Pana i polecamy sie na przyszlosc :)

 

Dnia 18.10.2016 o 00:28, badurka1 napisał:

Widzę, że Panowie mają racje. Technos-online na pewno można polecić pod względem zakupu telefonu i chyba nic poza tym. Starałem się doinformować drogą mailową jak realizują gwarancje i od razu stwierdzili, że rękojmie uwzględniają jedynie na podstawie wad, której istniały w momencie odbioru telefonu. Jest coś takiego jak "wada ukryta", która nie zawsze ujawnia się od razu, czemu więc miałaby nie ujawnić się po ponad roku? Po przytoczeniu paragrafu, mówiącego o czasie trwania rękojmi stwierdzili, że jest wyjęty z kontekstu a na dalsze zapytania z tej kwestii pozwolą sobie nie odpowiadać. Już na starcie sami ustawiają się na straconej pozycji. Jeśli zdecydowałbym się na zakup nie znajdując lepszego polskiego serwisu, modliłbym się żeby mój telefon przez całe dwa lata był w pełni sprawny.

Ten temat juz omawialismy w tym watku i nie bedziemy go szerzej ponownie rozwijali. 

Nie bedziemy pozytywnie rozpatrywali reklamacji z tytulu rekojmi, ktora odnosic sie bedzie do wady powstalej np. po poltora roku. Rekojmia dotyczy wad istniejacych w momencie wydania towaru. Takie jest prawo (a cale jest ono nota bene wybitnie niekorzystne dla sprzedajacych, nad czym niezwykle ubolewamy) i my je respektujemy w obie strony.

Jesli klient zglosi reklamacje z tytulu rekojmi dotyczaca wady istniejacej w momencie zakupu (lub stwierdzi jej powstanie w ciagu roku i nie bedzie przeslanek do zaprzeczenia temu) zostanie ona rozpatrzona przez nas oczywiscie pozytywnie, podobnie jak uzasadniona reklamacja z tytulu gwarancji.

Nasze dzialania nie sa nakierowane na dzialanie na Panstwa szkode, a maja na celu oddzielenie grupy uczciwych klientow, ktorzy faktycznie spotkali sie z usterka i potrzebuja pomocy techicznej czy wsparcia, od grupy drugiej - "cwaniaczkow" chcacych reklamowac towar z tytulu rekojmi po roku i 11 miesiacach. Ta pierwsza grupa zawsze moze liczyc na pelna obsluge serwisowa u nas i zapewniamy, iz zaden uczciwy klient nie majacy nic na sumieniu nie bedzie przez nas pozostawiony "na lodzie". Posze wierzyc iz w serwisie widac jak na dloni czy urzadzenie bylo przez uzytkownika uszkodzone czy nie, zarowno w przypadku uszkodzen software, jak i tym bardziej hardware'owych.

 

Dnia 18.10.2016 o 15:27, MrJabłonka napisał:

Mam takie pytanie czy jak kupię od was telefon i zepsuje mi się po gwarancji to oferujecie płatną pomoc techniczną?

Jak najbardziej tak, moze Pan liczyc na wsparcie zarowno gwarancyjne jak i pozagwarancyjne.

 

Pozdrawiamy :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minut temu, Technos napisał:

 zapewniamy, iz zaden uczciwy klient nie majacy nic na sumieniu nie bedzie przez nas pozostawiony "na lodzie".

Czyli co? Do serwisu z zaświadczeniem od księdza o odbyciu spowiedzi? :-)

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szanowni panowie z Technos. Z tytułu rękojmi wasza odpowiedzialność trwa minimum 2 lata. I żadne ograniczenia pisane na waszej stronie tego nie zmienią. W pierwszym roku, jeśli nastąpi zgłoszenie wady, to wy musicie udowodnić, że tak nie jest. W drugim, to na kupującym spoczywa taki obowiązek. Oczywiście jeśli wada istniała w momencie zakupu i o tym poinformowaliście kupującego to nie podlega rękojmi. I jeszcze jedno, jeśli wiedzieliście o wadzie w momencie sprzedaży a to zatailiście, to kupujący może w ramach rękojmi zgłosić się do was nawet po 2 latach. Podstawa prawna: art. 5562, 557§1 i 568 Kodeksu cywilnego
I na koniec, dzielenie przez was od początku klientów na tych dobrych i złych i robienie z tego swego rodzaju reklamy nie jest dobrym pomysłem na biznes.


  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Technos napisał:

Nie bedziemy pozytywnie rozpatrywali reklamacji z tytulu rekojmi, ktora odnosic sie bedzie do wady powstalej np. po poltora roku.

Takie stwierdzenie wprost nadaje się do zgłoszenia do UOKiK-u, ponieważ zgodnie z KC

Art. 568. § 1. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat.

A tutaj sprzedawca z góry zakłada, że po upływie roku nie będzie pozytywnie rozpatrywał wniesionych reklamacji z tytułu rękojmi łamiąc tym samym prawa konsumenta.

3 godziny temu, Technos napisał:

Rekojmia dotyczy wad istniejacych w momencie wydania towaru.

Kodeks Cywilny ujmuje to trochę inaczej:

Art. 559. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepszym wypadkiem byłoby pociągnięcie ich do odpowiedzialności karnej, zresztą myślę, że po wystosowaniu odpowiedniego pisma z prawnikiem zmiękłoby im nastawienie i z marszu zaproponowaliby zareklamowanie telefonu z tytułu rękojmi. Ciekawi mnie tylko fakt, że w dobie tak rozpowszechnionego internetu sprzedawcy nadal starają się w tak perfidny sposób nabijać klientów w butelkę. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, badurka1 napisał:

 Ciekawi mnie tylko fakt, że w dobie tak rozpowszechnionego internetu sprzedawcy nadal starają się w tak perfidny sposób nabijać klientów w butelkę. 

Dlatego mnie tak śmieszy, jak ludzie koniecznie chcą kupić chiński telefon w Polsce (przepłacając przy tym), tłumacząc to "bo chcę mieć pewną gwarancję w Polsce". Takim należy podawać link do tego wątku. Przeczytają, że gwarancja gwarancją, ale przede wszystkim muszą na oko „biegłych psychologów” pracujących w sklepach / serwisach gwarancyjnych nie sprawiać złego wrażenia i ogólnie – mieć czyste sumienie :-)

 

Edited by latet
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, latet napisał:

Dlatego mnie tak śmieszy, jak ludzie koniecznie chcą kupić chiński telefon w Polsce (przepłacając przy tym), tłumacząc to "bo chcę mieć pewną gwarancję w Polsce". 

 Wydaje mi się, że ludzie kupują tu nie tylko z pow. gwarancji, a dlatego że chcą wziąć tel na firmę, do czego potrzebują faktury.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ej ludzie czyli jednak mam się powstrzymać od zakupów w technosie ? Więkrzość opinii o tym sklepie jest pozytywna :/

Może niekoniecznie powstrzymać ale jeżeli rzeczywiście podejście do rękojmi i składanych z tego tytułu reklamacji maja takie, jak ktoś od nich opisał to w tych kilku ostatnich postach (mam nadzieję że to było pod wpływem emocji ) to warto się dobrze zastanowić przed zakupem. A w przypadku składania ewentualnej reklamacji znać swoje prawa i wiedzieć czego żądać.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Martwy piksel to nie problem a korzysta się z rękojmi a nie z gwarancji, której nawet nie wiem czy udzielają, ponieważ gwarancja to świadczenie dobrowolne producenta/sprzedawcy. I pamiętaj, że składając reklamację z tytułu gwarancji grasz na zasadach gwaranta, najczęściej znacznie korzystniej jest korzystać z rękojmi.

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, MrJabłonka napisał:

Sorry ale jestem tym temacie całkowicie zielony jaka jest różnica pomiędzy rękojmą a gwarancją?

Nie bój się używać opcji szukaj w google.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupiłem Mi5 czarny, przysłano biały...

Kontakt ze sklepem zerowy. Telefon podany na stronie nie odpowiada.

Dla mnie to żenujące podejście i zdania nie zmienie.

Znając życie sprzedawca zaraz wymyśli jakąś historyjkę na mój post. Ale ja szczerze wszystkim znajomym będę odradzał ten sklep...

Niby to pomyłka, każdy się może pomylić - ale trzeba się do błedu przyznać a nie chować głowę w piasek...

Edited by Draco
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, Draco napisał:

Kupiłem Mi5 czarny, przysłano biały...

Kontakt ze sklepem zerowy. Telefon podany na stronie nie odpowiada.

Dla mnie to żenujące podejście i zdania nie zmienie.

Znając życie sprzedawca zaraz wymyśli jakąś historyjkę na mój post. Ale ja szczerze wszystkim znajomym będę odradzał ten sklep...

Niby to pomyłka, każdy się może pomylić - ale trzeba się do błedu przyznać a nie chować głowę w piasek...

Na pewno masz coś na sumienie ;) . Przyznaj się!! :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na sumieniu to ma TECHNOS.

Przy takim podejściu to aż strach zwracać - bo nie będzie ani telefonu ani pieniędzy.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma się co bać. Za mówiłem telefon w środę . przyszedł w piątek rano bo w czwartek mieli awarię prądu. Wszystko jak talala . najnowszy miui polska (kupiony). Telefon nie ma żadnych wad. Zobaczymy co z gwarancją ale naprawdę polecam sklep technos online :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muszę przyznać, że miałem obawy,  ale jak się okazało całkowicie nie uzasadnione. Zamówiłem telefon w środę, a w czwartek rano już był u mnie. Nie wiem jak to się stało, ale gdzieś przegapiłem wgranie polskiego softu ale i z tym sobie poradziłem. Chińczyki sprowadzili mi oryginalność sprzetu i pozwolili odblokować, tak że cieszę się dobrą słuchawką (Mi5 Pro) z polskim menu. Jak najbardziej POLECAM ten sklep. Pozdrawiam 

Share this post


Link to post
Share on other sites
 Wydaje mi się, że ludzie kupują tu nie tylko z pow. gwarancji, a dlatego że chcą wziąć tel na firmę, do czego potrzebują faktury.

Tłumaczenie z poziomu Eghm...

Bierzesz fakturę na firmę żeby odliczyć VAT i kupujesz telefon 25% drożej z roczną gwarancją (bo na firmę).
To nie lepiej kupić z IBG np. Jak chcesz gwarancję od Firmy, a nie Januszy którzy mogli by kufa chociaż na kilka szkoleń z podstaw marketingu pójść, bo żal d ściska jak się ich tutaj czyta.

A jak tanio i z marną gwarancją (jak tutaj) od Goldwaya?

Po co sobie utrudniać?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 22.10.2016 o 21:53, painball napisał:

To nie lepiej kupić z IBG np. Jak chcesz gwarancję od Firmy, a nie Januszy którzy mogli by kufa chociaż na kilka szkoleń z podstaw marketingu pójść, bo żal d ściska jak się ich tutaj czyta.

A jak tanio i z marną gwarancją (jak tutaj) od Goldwaya?

Po co sobie utrudniać?

Każdy zauważył zapewne, że na tym forum jedynym słusznym sklepem, w którym można pewnie kupować, jest IBuyGou, ale czy nieuczciwym nie jest pisanie o konkurencji słów bez pokrycia? Masz doświadczenia z usługą gwarancyjną sklepu Goldway? Nie sądzę.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano mam. Gwarancja jest. Oczywiście. Tylko sprzętu nie ma lekko półtora miesiąca (dwie reklamacje miałem u Goldiego). Wysyłki nie przeskoczysz. Nie opłaca się DHLem mi ani im wysyłać. Drugą reklamację rozpatrzyli 3 tygodnie po odebraniu paczki i ponagleniu emailowym. Pozytywnie. Ale jednak 2 tyg poczta, 3 rozpatrzenie, znów 2 tygodnie powrót - dobrze, że bez niespodzianek na granicy.

Czyli jeśli kupujesz tam DailyDrivera i używasz go nie daj Boże do pracy to najnormalniej nie opłaca się wysyłać sprzętu wartego mniej niż 1000 zł.

Jak ktoś ma czas, kilka urządzeń i chęci - nie neguje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 20.10.2016 o 19:02, Draco napisał:

Kupiłem Mi5 czarny, przysłano biały...

Kontakt ze sklepem zerowy. Telefon podany na stronie nie odpowiada.

Dla mnie to żenujące podejście i zdania nie zmienie.

Znając życie sprzedawca zaraz wymyśli jakąś historyjkę na mój post. Ale ja szczerze wszystkim znajomym będę odradzał ten sklep...

Niby to pomyłka, każdy się może pomylić - ale trzeba się do błedu przyznać a nie chować głowę w piasek...

Witamy. W czwartek i piatek z przyczyn od nas niezaleznych (awaria pradu w calym budynku) nie pracowalismy. Skontaktowalismy sie juz z Panem w celu wyjasnienia sytuacji i tej pomylki, jestesmy tylko ludzmi a nie robotami i pomylka, choc u nas rzadko, zdarza sie. Pozdrawiamy.

 

Dnia 20.10.2016 o 19:10, wojtekmarchewka napisał:

 

Dnia 19.10.2016 o 19:59, latet napisał:

Czyli co? Do serwisu z zaświadczeniem od księdza o odbyciu spowiedzi? :-)

Nie, nie jest to wymagane :)

 

Dnia 19.10.2016 o 21:54, surfer30 napisał:

Szanowni panowie z Technos. Z tytułu rękojmi wasza odpowiedzialność trwa minimum 2 lata. I żadne ograniczenia pisane na waszej stronie tego nie zmienią. W pierwszym roku, jeśli nastąpi zgłoszenie wady, to wy musicie udowodnić, że tak nie jest. W drugim, to na kupującym spoczywa taki obowiązek. Oczywiście jeśli wada istniała w momencie zakupu i o tym poinformowaliście kupującego to nie podlega rękojmi. I jeszcze jedno, jeśli wiedzieliście o wadzie w momencie sprzedaży a to zatailiście, to kupujący może w ramach rękojmi zgłosić się do was nawet po 2 latach. Podstawa prawna: art. 5562, 557§1 i 568 Kodeksu cywilnego
I na koniec, dzielenie przez was od początku klientów na tych dobrych i złych i robienie z tego swego rodzaju reklamy nie jest dobrym pomysłem na biznes.

 

Niestety nie zrozumial Pan tego co napisalismy. Nie musi Pan przedstawiac norm prawnych, znamy je. Nie wprowadzamy zadnych ograniczen. Poinformowalismy po prostu, iz reklamacje z tytulu rekojmi zglaszane po 1.5 roku nie beda przez nas rozpatrywane pozytywnie, w praktyce nie zdarzaja sie przypadki istnienia wady od momentu wydania towaru przez poltora roku lub ujawnienia sie jej po tym czasie, gdyz kupujacy zglaszaja ja niezwlocznie po jej ujawnieniu.

 

Dnia 19.10.2016 o 22:30, muszateq napisał:

Takie stwierdzenie wprost nadaje się do zgłoszenia do UOKiK-u, ponieważ zgodnie z KC

Art. 568. § 1. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat.

A tutaj sprzedawca z góry zakłada, że po upływie roku nie będzie pozytywnie rozpatrywał wniesionych reklamacji z tytułu rękojmi łamiąc tym samym prawa konsumenta.

Kodeks Cywilny ujmuje to trochę inaczej:

Art. 559. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Rowniez Pan nie zrozumial tego co napisalismy. Uzadadnione reklamacje beda rozpatrywane pozytywnie. My pisalismy o osobach probujacych wprowadzic nas w blad lub wymusic przyjecie reklamacji z tytulu rekojmi w przypadku ktory jej nie dotyczy.

 

Dnia 20.10.2016 o 00:03, badurka1 napisał:

Najlepszym wypadkiem byłoby pociągnięcie ich do odpowiedzialności karnej, zresztą myślę, że po wystosowaniu odpowiedniego pisma z prawnikiem zmiękłoby im nastawienie i z marszu zaproponowaliby zareklamowanie telefonu z tytułu rękojmi. Ciekawi mnie tylko fakt, że w dobie tak rozpowszechnionego internetu sprzedawcy nadal starają się w tak perfidny sposób nabijać klientów w butelkę. 

Nie nabijamy zadnego uczciwego klienta w butelke ani w zaden sposob nie lamiemy prawa. Prosimy wiec powstrzymac sie od tego typu wpisow.

 

Dnia 20.10.2016 o 10:32, MrJabłonka napisał:

Sorry ale jestem tym temacie całkowicie zielony jaka jest różnica pomiędzy rękojmą a gwarancją?

Sa to dwie osobne kwestie, jesli chce Pan zglebic dystkusje na ich temat, prosimy utworzyc na forum odpowiedni watek i tam ja prowadzic.

 

Dnia 22.10.2016 o 09:00, MrJabłonka napisał:

Nie ma się co bać. Za mówiłem telefon w środę . przyszedł w piątek rano bo w czwartek mieli awarię prądu. Wszystko jak talala . najnowszy miui polska (kupiony). Telefon nie ma żadnych wad. Zobaczymy co z gwarancją ale naprawdę polecam sklep technos online :)

Rowniez pozdrawiamy Pana :)

 

Dnia 22.10.2016 o 10:34, Mantha napisał:

Muszę przyznać, że miałem obawy,  ale jak się okazało całkowicie nie uzasadnione. Zamówiłem telefon w środę, a w czwartek rano już był u mnie. Nie wiem jak to się stało, ale gdzieś przegapiłem wgranie polskiego softu ale i z tym sobie poradziłem. Chińczyki sprowadzili mi oryginalność sprzetu i pozwolili odblokować, tak że cieszę się dobrą słuchawką (Mi5 Pro) z polskim menu. Jak najbardziej POLECAM ten sklep. Pozdrawiam 

Pozdrawiamy Pana i polecamy sie, przy kolejnych zakupach moze Pan liczyc oczywiscie na stosowny rabat.

 

Edited by Technos

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Panowie z Technos nadal swoje. Doskonale zrozumiałem wasz zapis na stronie. Ograniczenia rękojmi poprzez pisanie że czegoś nie będziecie rozpatrywać jest niezgodne z prawem i zaklinanie rzeczywistości nic nie da. To że dotąd nikt nie zgłosił wady podlegającej rękojmi po 1,5 roku świadczy tyko o dobrej jakości produktów, które sprzedajcie. Gdybym kupił u was produkt i wada ujawniłaby się na tydzień przed końcem 2 letniego okresu, zgłoszenie z tytułu rękojmi musielibyśmy rozpatrzyć. I nic tego nie zmieni.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, surfer30 napisał:

A Panowie z Technos nadal swoje. Doskonale zrozumiałem wasz zapis na stronie. Ograniczenia rękojmi poprzez pisanie że czegoś nie będziecie rozpatrywać jest niezgodne z prawem i zaklinanie rzeczywistości nic nie da. To że dotąd nikt nie zgłosił wady podlegającej rękojmi po 1,5 roku świadczy tyko o dobrej jakości produktów, które sprzedajcie. Gdybym kupił u was produkt i wada ujawniłaby się na tydzień przed końcem 2 letniego okresu, zgłoszenie z tytułu rękojmi musielibyśmy rozpatrzyć. I nic tego nie zmieni.

Szanowny Panie.

Nigdzie nie napisalismy, ze nie bedziemy rozpatrywali reklamacji z tytulu rekojmi. Prawo do zlozenia takiej reklamacji nie moze nikomu zostac odebrane, a reklamacja takowa musi zostac rozpatrzona w ciagu 14 dni, pozytywnie lub negatywnie. Napisalismy natomiast iz zgloszenia wady z tytulu rekojmi powstalej po 1.5 roku beda rozpatrywane przez nas negatywnie, poparte stosowna ekspertyza serwisowa, bo nie temu rekojmia sluzy. Natomiast reklamacje uzasadnione, czyli klientow ktorzy rzeczywiscie otrzymali wadliwy od poczatku towar, oczywiscie beda rozpatrywane pozytywnie.

Z naszej strony ta kwestia zostala wyczerpana, prosimy abyscie Panowie kontynuowali dyskusje na ten temat w osobno utworzonym watku na forum. Dziekujemy :)

 

Edited by Technos

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to ja też coś dorzucę odnośnie serwisu sklepu Technos otóż telefon wysłałem w poniedziałek 26 września.Po wysyłce telefonu napisałem maila czy telefon został dostarczony pan z serwisu odpowiedział 29 września że telefon dotarł do nich i analizują sprawę. Parę dni później napisałem do nich kolejnego maila z pytaniem o przybliżony czas naprawy dostałem odpowiedź 4 października że naprawa zakończy się w przeciągu tygodnia. Następnie z racji tego że nie dostałem informacji czy telefon został naprawiony 10 października napisałem następnego maila jaki jest status telefonu otrzymałem odpowiedź że naprawa trwa 17 października napisałem że jeśli naprawa telefonu jest nie możliwa to zostanę o tym poinformowany. Następnie 19 października napisałem im już maila w nieco mniej łagodnym tonie że jeśli naprawa przekroczy 20 dni roboczych to żądam wymiany na nowy telefon tego samego dnia odpisali mi że jeśli naprawa przekroczy 20 dni to wymienią telefon na nowy i tu by było wszystko okej, tylko ze dzisiaj mija 21 dzień roboczy i zamiast tego co zapewniali że telefon wymienią a  pan serwisant napisał dzisiaj 25.10 godzi 17:10 że naprawa jeszcze potrwa do końca tygodnia  :x na to ja odpisałem że tak jak pisali wcześniej po przekroczeniu 20 dni roboczych realizacji naprawy proszę o wymianę telefonu na nowy.  Zobaczymy co odpiszą jutro dzisiaj bo wysyłałem maila o 18 a pracują właśnie do tej godziny. Ogólnie byłem zadowolony z terminu dostawy telefonu bo przyszedł 24 godziny od złożenia zamówienia ale serwis to jest jakaś porażka. Napiszcie mi czy też ktoś miał takie przejścia z serwisem tej firmy.

Edit 26.10.2016

Dzisiaj panowie napisali że telefon którego przez prawie miesiąc nie mogli naprawić, jakimś cudem został naprawiony. Zobaczymy jak przyjdzie ale ogólnie serwisu tego sklepu nie polecam i omijał bym szerokim łukiem

Edited by zimny93

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Technos napisał:

Sa to dwie osobne kwestie, jesli chce Pan zglebic dystkusje na ich temat, prosimy utworzyc na forum odpowiedni watek i tam ja prowadzic.

 

2 godziny temu, Technos napisał:

prosimy abyscie Panowie kontynuowali dyskusje na ten temat w osobno utworzonym watku na forum. Dziekujemy :)

panowie Technos są nowym moderatorem na forum...?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites