Skocz do zawartości

TECHNOS (technos-online)


Technos

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 28.02.2017 o 17:47, Technos napisał:

Szanowny Panie,

w tej sprawie jest prowadzona z Panem korespondencja mailowa. Wszystkie telefony ktore sprzedajemy sa nowe, zafoliowane. Nigdy nie wprowadzalismy kupujacych w blad, oferujac telefony odnawiane jako nowe. W przypadku dalszych pytan, korespondencja w tej kwesii bedzie z Panem prowadzona mailowo.

Dementuję, ponieważ w momencie pisania przez Wasz sklep tej wiadomości, nie prowadziliście ze mną żadnej korespondencji. W związku z powyższym cytatem postanowiłem w sobotę 04.03 napisać do Was maila. W sumie to nie wiem na co liczyłem... Skończyło się tak jak poprzednio - szopki z pełnomocnictwami, a na sam koniec w ogóle brak odpowiedzi... 

Dla mnie sprawa jest zamknięta, nie będę się poniżał do dalszej bezproduktywnej dyskusji ze sklepem Technos. W wolnej chwili zajmę się tą sprawą w instytucjach, które mogą się zainteresować sklepem, czyli UOKiK, UKS, UKE.

Podsumowując moją historię ze sklepem Technos ZDECYDOWANIE ODRADZAM ZAKUPY U TEGO SPRZEDAWCY. Czy warto narażać się na:

- otrzymanie produktu z nieoryginalną obudową "garażowej" jakości,
- brak realnej lub jakiejkolwiek gwarancji po zakupie - można o tym sporo poczytać (również w tym wątku),
- chamstwo, perfidie i kłamanie prosto w oczy tak jak w moim przypadku, gdzie sprawa jest klarowna. Wszystko widoczne czarno na białym,
- brak oznakowania CE na telefonach sprzedawanych przez ten sklep.

A najlepsze na sam koniec jest to, że ja wybrałem sklep Technos nie dlatego, że był najtańszy. Akurat oferował jedną z wyższych cen na rynku za ten model telefonu. Chciałem mieć pewność, że wszystko będzie w porządku od A do Z. Co dostałem w zamian? Telefon z podrobioną obudową, chamskie zapieranie się o tym, że sprzedają tylko oryginały. 

Zachęcam wszystkich do zapoznania się ze zdjęciami, które wstawiłem kilka postów wcześniej - warto zobaczyć jak wygląda nowy, oryginalny telefon prosto od Technos Online ;-)

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7.03.2017 o 18:37, jelennn napisał:

Zachęcam wszystkich do zapoznania się ze zdjęciami, które wstawiłem kilka postów wcześniej - warto zobaczyć jak wygląda nowy, oryginalny telefon prosto od Technos Online ;-)

No ok, ale zawsze masz możliwość zwrotu w ciągu 10 dni bodajże bez podania przyczyny. Więc jakim problemem by był po prostu zwrot telefonu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupując "na firmę" nie przysługuje prawo zwrotu w 14 dni, bo to prawo konsumenckie. Można kupić normalnie, a potem jeśli wszystko jest ok poprosić o fakturę, którą spredający musi wystawić, ale to trochę więcej roboty, bo trzeba chyba paragon odsyłać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.03.2017 o 11:43, Vsiok napisał:

Podsumowanie: każdego sprzedawcę poznaje się w biedzie. Nie jest trudno zrealizować zakup. Często są natomiast problemy z serwisem. Nie raz mi odsylano urządzenia bez powodu: bo niby jakieś uszkodzenie mechaniczne, albo niby moja wina. Tutaj jednak po prostu chciano pomóc. Oczywiście nie ma sprzedawcy bez wad: można było spokojnie unikać tej sytuacji od razu informując, że potrzebna jest zgoda Xiaomi na odblokowanie. Fajnie jednak że nie uciekali od odpowiedzialności tylko zwyczajnie pomogli.

Cieszymy sie, iz udalo sie pozytywnie rozwiazac sprawe. Opisywane problemy nie byly nasza wina, natomiast otrzymal Pan oczywiscie wszelka niezbedna pomoc. Pozdrawiamy Pana :)

 

Dnia 7.03.2017 o 18:37, jelennn napisał:

A najlepsze na sam koniec jest to, że ja wybrałem sklep Technos nie dlatego, że był najtańszy. Akurat oferował jedną z wyższych cen na rynku za ten model telefonu. Chciałem mieć pewność, że wszystko będzie w porządku od A do Z. Co dostałem w zamian? Telefon z podrobioną obudową, chamskie zapieranie się o tym, że sprzedają tylko oryginały. 

Tak jak wczesniej informowalismy, moze Pan zlozyc ponownie stosowna reklamacje, my natomiast sie do niej odniesiemy. W przypadku koniecznosci wykonamy odpowiednia dokumentacje fotograficzna. Prosimy o dalszy bezposredni kontakt z nami w tej sprawie.

 

Dnia 11.03.2017 o 15:38, KutanG napisał:

No i ponawiam pytanie dotyczące rootowania telefonu do instalacji mpdecision z powodu grzania się telefonu.

Pytanie prosimy zadac mailowo na serwis.

 

Dnia 1.03.2017 o 19:18, MatthewS napisał:

Wystawiacie faktury vat 23%?

Kazdy kupujacy otrzymuje wraz z towarem FV23%. Zapraszamy Pana do działu FAQ - tam znajdzie Pan wiele przydatnych informacji.

http://technos-online.pl/faq,75.html

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja moją przygodę z Technos już zacząłem 2 lata temu. Do tej pory telefony działają a także słuchawki. Kontakt odrobinę lakoniczny ale nie mogę się tego za bardzo czepiać. Teraz nabyłem kolejny telefon i jakże bardzo się zdziwiłem jak ściągnęło mi płatność o 40 zł więcej jak powinno. Płaciłem przez payU i nigdzie nie było informacji że jest to droższa opcja. Do samego końca zakupu nie było podwyższonej kwoty, wskoczyła dopiero na payu ale niestety jakoś to przeoczyłem. Sytuacja świeża bo z wczoraj, ale do tej pory nikt nie odpowiedział na mojego maila. Radzę uważać na płatność, szczególnie że informacji nt płatności na stronie jak na lekarstwo, a o samym payu jest tylko tyle że wreszcie udało się uruchomić.

Może jakiś komentarz od @Technos ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc wyjaśniło się tak jak podejrzewałem jest to prowizja payU. Minus że jedyna informacja jaka się pojawia o tej dopłacie to dopisek w ostatnim etapie zamówienia do kwoty końcowej, co przeoczyłem. Przydałoby się na przyszłość dodać info w regulaminie albo chociażby w opisie form transportu czy płatności - co gruntownie sprawdziłem przed zakupem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory zakupiłem w sklepie TECHNOS 4 rzeczy: 2x Xiaomi Redmi 3S pro (wszystko jak najbardziej OK), Xiaomi Power bank 10000 mAh + etui (wszystko całkowicie ok) ale...... Tym razem mimo 30 zł wyższej ceny niż w chinach postanowiłem zakupić Power Bank 2 od Xiaomi z ETUI. Skusiło mnie głównie etui i szybka wysyłka z Polski.

I tutaj zaczyna się problem. Power bank dotarł do mnie szybko i po rozpakowaniu samego urządzenia wszystko wyglądało dobrze. Dopiero gdy zacząłem zakładać dołączone etui w kolorze czarny okazało się że do pokrowca zmieści się 1,5 takiego power banka kurz i jeszcze wiele innych rzeczy. Dziwne to trochę bo poprzedni power bank w wersji 1 wchodził ładnie ciasno do etui i nie było szans żeby z niego wypadł.

Napisałem do sprzedawcy że coś jest nie tak po czym poprosił żebym odesłał pokrowiec do niego a On wyśle nowy. Trochę mnie zdziwiło że mam odsyłać pokrowiec warty 10 zł przesyłką na mój koszt wartą 5 zł. Co prawda jak napisałem to sprzedającemu to powiedział że nie muszę odsyłać ale odesłałem...... a niech będzie moja strata. Dziś otrzymałem nowe etui i co się okazało ?? Etui przyszło białe (w aukcji napisane jest czarne). Jakby tego było mało to etui także nadaje się do kosza bo w każdej chwili sprzęt może z niego wypaść.

Tutaj zdjęcia całej przypadłości: https://drive.google.com/open?id=0B2FK8eeuny-hV00tclBQellVbFk

Okazało się że wydałem 100 zł na Power Bank, 5 zł na odesłanie pokrowca który i tak był lepszy bo chociaż był czarny :/ i właściwie nawet nie jestem pewien czy to czasami nie jest nieoryginalny sprzęt bo żaden pokrowiec do niego nie pasuje.

Miał ktoś już taki problem ?? Uważajcie podczas zakupu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.03.2017 o 13:19, th0rax napisał:

Więc wyjaśniło się tak jak podejrzewałem jest to prowizja payU. Minus że jedyna informacja jaka się pojawia o tej dopłacie to dopisek w ostatnim etapie zamówienia do kwoty końcowej, co przeoczyłem. Przydałoby się na przyszłość dodać info w regulaminie albo chociażby w opisie form transportu czy płatności - co gruntownie sprawdziłem przed zakupem.

Witamy,

podajemy te informacje przy skladaniu zamowienia, moze Pan oczywiscie wybrac przelew tradycyjny. 

 

Dnia 27.03.2017 o 18:02, Panczo_Dragon napisał:

Okazało się że wydałem 100 zł na Power Bank, 5 zł na odesłanie pokrowca który i tak był lepszy bo chociaż był czarny :/ i właściwie nawet nie jestem pewien czy to czasami nie jest nieoryginalny sprzęt bo żaden pokrowiec do niego nie pasuje.

Miał ktoś już taki problem ?? Uważajcie podczas zakupu

Najmocniej przepraszamy Pana za zaistniala sytuacje, wynika to z faktu kosmetycznej roznicy pomiedzy oboma etui (10 000 Gen2 oraz 10 000 Pro). Na ten moment niestety nie posiadamy etui do tego modelu. Prosimy Pana o kontakt mailowy z nami w pozniejszym terminie, gdy tylko etui bedziemy mieli na stanie doslemy je do Pana na nasz koszt.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Technos napisał:

Witamy,

podajemy te informacje przy skladaniu zamowienia, moze Pan oczywiscie wybrac przelew tradycyjny. 

 

Najmocniej przepraszamy Pana za zaistniala sytuacje, wynika to z faktu kosmetycznej roznicy pomiedzy oboma etui (10 000 Gen2 oraz 10 000 Pro). Na ten moment niestety nie posiadamy etui do tego modelu. Prosimy Pana o kontakt mailowy z nami w pozniejszym terminie, gdy tylko etui bedziemy mieli na stanie doslemy je do Pana na nasz koszt.

 

No tal ale ja zamówiłem Power Bank 2 gen i taki mam. A dostałem od Państwa dwa razy za DUŻE (wysokość/grubość) Etui. Jeśli byłoby to Etui od Power bank pro to byłoby cieńsze więc raczej nie ma opcji żeby nastąpiła pomyłka w tą stronę. Albo macie jakieś niepasujące pokrowce albo coś nie tak z rozmiarem tego mojego Power Banka. Jako że odesłałem tamto Etui czarne to pozwolę sobie napisać jeszcze raz za jakieś 2 tygodnie i poproszę o przesłanie Czarnego Etuii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 2 tygodnie później...

Drodzy uzytkownicy MIUIPolska!

Specjalnie dla Was przygotowalismy pule kuponow rabatowych do wykorzystania.

Aby otrzymac kupon rabatowy, nalezy przeslac do nas email na adres [email protected], zatytułowany "Rabat MIUIPolska". W tresci maila nalezy podac swoj nick z forum, staż na forum oraz ilość postów. Adres email musi byc tozsamy z adresem email zarejestrowanym na forum.

Rabat przeznaczony jest dla wszystkich obecnych uzytkowników MIUIPolska! Wysokosc rabatu bedzie uzalezniona od stazu konta na forum.

 

Akcja trwa do odwolania! Zapraszamy! :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Dnia 25.05.2017 o 15:27, Nezumi napisał:

@Technos Zakup 24.05, dostarczenie 25.05, niby wszystko ok, ale miło by było, aby zaznaczając opcję "China rom" telefon rzeczywiście z nim przychodził, a nie z jakimś... tworem... Taki sklep, a taka wpadka... No nie spodziewałem się syfmiui od was... 

 

Wszystkie sprzedawane przez nas telefony bez wyboru softu Global posiadaja soft China Stable.

 

Przypominamy, iz akcja rabatowa dla wszystkich uzytkownikow MIUIPolska trwa nadal! 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Technos napisał:

 

Wszystkie sprzedawane przez nas telefony bez wyboru softu Global posiadaja soft China Stable.

 

Przypominamy, iz akcja rabatowa dla wszystkich uzytkownikow MIUIPolska trwa nadal! 

 

Czyli jakoś magicznie był tam jakiś zlepek? Soft się ni cholery nie zgadzał  ze spisem softów na stronie Xiaomi, co więcej, za wiele mam telefonów Xiaomi, aby nie poznać przeróbki. Także na przyszłość polecam dokładniej sprawdzać co wam przysyłają, bo jak widać i tutaj perełki magicznie się trafić potrafią :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy uzytkownicy MIUIPolska!
Specjalnie dla Was przygotowalismy pule kuponow rabatowych do wykorzystania.
Aby otrzymac kupon rabatowy, nalezy przeslac do nas email na adres [email protected], zatytułowany "Rabat MIUIPolska". W tresci maila nalezy podac swoj nick z forum, staż na forum oraz ilość postów. Adres email musi byc tozsamy z adresem email zarejestrowanym na forum.
Rabat przeznaczony jest dla wszystkich obecnych uzytkowników MIUIPolska! Wysokosc rabatu bedzie uzalezniona od stazu konta na forum.
 
Akcja trwa do odwolania! Zapraszamy!
 
Tak, rabat który dajecie to aż 2%,chyba jakiś żart.

Wysłane z mojego HM NOTE 1S przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie Pan Himek72 chciał 10% rabatu na 1szy zakup a drugi telefon za darmo  bo przecież to POLAK I JEMU SIĘ NALEŻY WSZYSTKO ZA DARMO

To lepiej wogóle nie dawać, niż się tak ośmieszać z tym niby rabatem, a zresztą kupiłem 250zł taniej z pewną gwarancją w Polsce, jest różnica?? A Technos no cóż..

 

Wysłane z mojego HM NOTE 1S przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie Pan Himek72 chciał 10% rabatu na 1szy zakup a drugi telefon za darmo  bo przecież to POLAK I JEMU SIĘ NALEŻY WSZYSTKO ZA DARMO

Kupiłem MiBand2 za jakiś czas pisałem o prośbę o rabat na słuchawki piston podając dane do faktury oraz informację że jestem użytkownikiem forum Miuipolska, dostałem ~3zł rabatu, polecam sklep.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.06.2017 o 16:54, himek72 napisał:

Tak, rabat który dajecie to aż 2%,chyba jakiś żart.

Wysłane z mojego HM NOTE 1S przy użyciu Tapatalka
 

Wyzsze rabaty przeznaczone sa dla naszych stalych klientow, ten jest dla wszystkich.

 

Dnia 2.07.2017 o 21:19, AdamKli napisał:

Kupiłem MiBand2 za jakiś czas pisałem o prośbę o rabat na słuchawki piston podając dane do faktury oraz informację że jestem użytkownikiem forum Miuipolska, dostałem ~3zł rabatu, polecam sklep.

 

Rabat jest procentowy, stad im wieksze zamowienie, tym wyzszy bedzie rabat. Przy kolejnych zakupach u nas, juz jako staly klient, moze Pan otrzymac wyzszy rabat. Pozdrawiamy! :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Telefon Xiaomi Redmi 3S 3/32 zakupiłem w Technosie na jesień 2016 roku,  więc mogę śmiało się wypowiedzieć.

Do chwili obecnej z telefonem nie miałem żadnych problemów poza typowymi jakie spotykają ten model, ale nie wynikają z uszkodzenia sprzętu a raczej problemów z romem itp...... 

Po pierwszej aktualizacji miuipolska telefon wpadł mi w Bootloop, na zapytanie o koszt doprowadzenie telefonu do stanu użytkowania otrzymałem niezwłoczną odpowiedź, więc kontakt z  klientem mogę ocenić  pozytywnie pod tym względem. 

Z gwarancji nie korzystałem,  więc nie potrafię ocenić tego sklepu w tym przedmiocie. 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, robaks napisał:

Do chwili obecnej z telefonem nie miałem żadnych problemów poza typowymi jakie spotykają ten model, ale nie wynikają z uszkodzenia sprzętu a raczej problemów z romem itp...... 

Czyli opinia nieprzydatna.

To, że telefon działa, to na pewno nie zasługa Technosa, a producenta.

Pogadamy, kiedy będziesz (oby nie) zmuszony skorzystać z gwarancji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i zaczyna się robić nieprzyjemnie... 1 wysyłka na GW, 1.5tygodnia i telefon był u mnie, co prawda jedyne co zrobili to wgrali system na nowo (chociaż przez telefon mówili o uszkodzonej pamięci, a potem się jednak okazało, że wszystko śmiga... magia...), dziś 2 wysyłka, tym razem na naprawę poza-gw, bo Technos "straszył", że jedynie tak mogę naprawić telefon nie tracąc gw (znajoma przebiła głośnik w swoim Redmi jako, że ja jej go kupowałem, to zaoferowałem się do załatwienia tego) no i... mijają 2 tygodnie, żadnej informacji, żadnej odpowiedzi na maile. Mieli w przeciągu tygodnia wysłać informacje na temat kosztów i czasu, a tutaj nic, milczą... Mogłem olać tą gw, wysłać do MiCenter i w tydzień pewnie by się uwinęli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.08.2017 o 11:35, Nezumi napisał:

No i zaczyna się robić nieprzyjemnie... 1 wysyłka na GW, 1.5tygodnia i telefon był u mnie, co prawda jedyne co zrobili to wgrali system na nowo (chociaż przez telefon mówili o uszkodzonej pamięci, a potem się jednak okazało, że wszystko śmiga... magia...), dziś 2 wysyłka, tym razem na naprawę poza-gw, bo Technos "straszył", że jedynie tak mogę naprawić telefon nie tracąc gw (znajoma przebiła głośnik w swoim Redmi jako, że ja jej go kupowałem, to zaoferowałem się do załatwienia tego) no i... mijają 2 tygodnie, żadnej informacji, żadnej odpowiedzi na maile. Mieli w przeciągu tygodnia wysłać informacje na temat kosztów i czasu, a tutaj nic, milczą... Mogłem olać tą gw, wysłać do MiCenter i w tydzień pewnie by się uwinęli...

Witamy. Pisze Pan nieprawde. Pierwsza naprawa zostala wykonana skutecznie, to, ze jednak pamiec nie byla uszkodzona to tylko dobra informacja :) Druga naprawa to naprawa pozagwarancyjna, wynikajaca z uszkodzenia towaru przez uzytkownika i rowniez zostala juz rowniez wykonana - obie naprawy zostaly wykonane terminowo, a ich nieznacznie dluzszy czas realizacji wynika z okresu urlopowego.

Nikt nie "straszyl" Pana, tylko informowal o fakcie, iz ew. wykonywanie modyfikacji serwisowych skutkuje anulacja udzielonej przez nas gwarancji. Pozdrawiamy :)

 

Dnia 20.08.2017 o 15:37, Morfeusz napisał:

Moja znajoma kupiła ostatnio w tym sklepie Redmi 4 Prime. Chciałbym się dowiedzieć jaki standardowo ROM w nim się znajduje, bo chciałbym zainstalować MIUIPolska?

Oprogramowanie China Stable lub w wersjach Global oprogramowanie Global Stable.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Technos napisał:

Witamy. Pisze Pan nieprawde. Pierwsza naprawa zostala wykonana skutecznie, to, ze jednak pamiec nie byla uszkodzona to tylko dobra informacja :) Druga naprawa to naprawa pozagwarancyjna, wynikajaca z uszkodzenia towaru przez uzytkownika i rowniez zostala juz rowniez wykonana - obie naprawy zostaly wykonane terminowo, a ich nieznacznie dluzszy czas realizacji wynika z okresu urlopowego.

Nikt nie "straszyl" Pana, tylko informowal o fakcie, iz ew. wykonywanie modyfikacji serwisowych skutkuje anulacja udzielonej przez nas gwarancji. Pozdrawiamy :)

Wy swoje, ja swoje. Ciężko było poinformować już przy 1 kontakcie, że macie urlopy i czas naprawy może się wydłużyć? Najpierw piszecie, że w ciągu 1-2dni wyślecie informacje, a potem cisza, a gdy się udało ponownie z wami skontaktować, co wymagało mojej inicjatywy, nagle zasłaniacie się urlopami... Ja rozumiem, wakacje, pogoda, długi weekend, urlopy. Wystarczyłoby napisać, że w powodu urlopów naprawa się przedłuży, a nie oferować termin, którego nie jesteście w stanie dotrzymać mimo tego, że informowałem, że potrzebuję telefony "na wczoraj". No i nigdzie nie pisałem, że pamięć jest uszkodzona, przedstawiłem jedynie jaka byłą informacja przez telefon, a jaką informację zamieściliście Państwo na druku. Pewnie, że lepiej, że nie pamięć, chodzi raczej o sam fakt i moje zdziwienie, gdy po rozmowie i informacji, że "padła prawdopodobnie pamięć" otrzymuje telefon z informacją "wgrano system". Ot, zwykłe zdziwienie. No i byłem przekonany, że jeżeli wysyłam telefon na naprawę pozagwarancyjną, za którą płacę, to mam też prawo wymagać, czyż nie? Więc proszę mi tutaj nie zarzucać nieprawdy. W dalszym ciągu czekam na informacje na temat kosztów... Jak pisałem już w mailach, telefon po prostu muszę mieć na piątek u mnie, a 3 tygodnie na taki... szczegół... wydają się być aż nadto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Panie Kamilu,

nie informowalismy o ew. przedluzeniach, gdyz w przypadku obu napraw wykonanie nastapilo terminowo. Niestety nie zawsze mozemy dostosowac sie do zadan klientow, iz naprawa ma byc wykonana "na wczoraj". Otrzymal Pan juz wszelkie informacje mailowo i ta droga prosimy o dalszy kontakt :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Technos napisał:

Szanowny Panie Kamilu,

nie informowalismy o ew. przedluzeniach, gdyz w przypadku obu napraw wykonanie nastapilo terminowo. Niestety nie zawsze mozemy dostosowac sie do zadan klientow, iz naprawa ma byc wykonana "na wczoraj". Otrzymal Pan juz wszelkie informacje mailowo i ta droga prosimy o dalszy kontakt :)

Ależ oczywiście, otrzymałem, za co dziękuję, ale jeżeli klient piszę do państwa z prośbą, aby naprawa była wykonana w danym terminie, a wy puszczacie jedynie informacje "proszę wysłać do naszego serwisu", a następnie nie dajecie znaku życia, a gdy klient się upomina, to zasłaniacie się urlopami, to coś jest nie halo... Wystarczyłoby nie pisać tekstów stylu "w ciągu 1-2 dni przekażemy informacje", a następnie milczeć 3 i Bóg jeden wie jak długo jeszcze by to trwało, gdyby klient się sam nie upomniał... Tutaj chodzi o sam sposób kontaktu... Ja na prawdę starałem się wam "d*py nie zawracać", ale jeżeli przez 2 tygodnie nie dajecie znaku życia... Co więcej, z naprawy gwarancyjnej z 1 telefonu, jak pisałem, jestem zadowolony, naprawa trwała ~1 tydzień, był telefon, była informacja, nawet się nie musiałem z państwem kontaktować, aby wszystko szło szybko i sprawnie. Aktualna naprawa nie ukrywam mnie... zawiodła... Jednak wychodziłem z założenia, że jeżeli płacę, to jednak mam prawo czegoś wymagać i rozumiem, że do naprawy był drobiazg i wam się on pewnie średnio opłacał, ale szczerze, byłem skłonny dać i 4x tyle za tą naprawę tylko po to, aby była ona szybka...

 

Reasumując... zawiódł kontakt i wiem, że nie można i odpowiadać na maile i naprawiać w 1 momencie, ale to wszystko można załatwić, mniejsza. Dziękuję za naprawę i czekam tylko na dane do przelewu, jeżeli jeszcze dziś mi to prześlecie, to niezwłocznie zapłacę i prześle nawet mailowo dowód wpłaty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...