Skocz do zawartości

TECHNOS (technos-online)


Technos

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, Pistachio napisał:

@xalard popełniliśmy ten sam błąd, też kupiłem u nich telefon bo stwierdziłem, że Polski serwis i będzie lepiej "szybciej" i wygodniej w razie wu. A tu lipa telefon leży u nich od 5.12 zobaczymy kiedy dostanę jakiekolwiek info jeszcze miesiąc do tego wspaniałego 30 dniowego terminu roboczego według gwarancji. Można było brać na ibg od Acida już by z 2 razy wrócił :/

Ja realizowałem gwarancję z IBG w Chinach (nie pamiętam dlaczego, chyba jeszcze Acid wtedy z nimi nie współpracował, w każdym razie podali mi adres w Chinach i tam też wysłałem). Zwykłą pocztą lotniczą, coś ok. 30 zł płaciłem. Wrócił do mnie z wymienionym ekranem po ok. 4 tyg. (od nich do mnie szedł DHL-em na ich koszt).

No ale ok, nie twierdzę, że "zwykłe" chińskie sklepy też są w tym względzie tak dobre jak IBG. Pewnie zwykle jednak czeka się nieco dłużej. Ale różnicy w wygodzie to nie ma raczej, bo i w przypadku polskiej i chińskiej gwarancji musisz tak samo zrobić paczuszkę i iść na pocztę, o ile nie mieszkasz b. blisko danego serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pan z technosa może by sie wypowiedział konkretnie o co chodzi z tym serwisem a raczej jego brakiem i jakie kwalifikacje ma serwisant . Dlaczego nie ma raportu z przeprowadzanych napraw? Coraz więcej ludzi skarży sie na Wasz serwis  na czołowym portalu Xiaomi a tu głowa w piasek lub tylko frazesy ? Przecież tu padają konkretne przykłady jak wykręcacie sie od napraw i obwinacie za wszystko nabywce lub jeśli jakimś cudem podejmiecie sie naprawy to jest zwykłe druciarstwo a nie profesjonalna naprawa ? Przecież jest to mega ANTY reklamą dla Was !

Edytowane przez cysior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.12.2016 o 19:19, Pistachio napisał:

@Technos Pewnie że rozumiem, ale wydaje mi się że rzetelny opis którego oczekujecie w swojej karcie gwarancyjnej jest pomocny :) No cóż pozostało czekać i mieć nadzieje że skoro na wigilię nie wrócił to wróci do nowego roku :)

Jesli naprawa bedzie niemozliwa, otrzyma Pan nowa sztuke sprzetu. Zaden z naszych klientow, w wypadku ktorych usterka nie powstala z winy uzytkownika, nigdy nie zostal "na lodzie", nie musi sie Pan obawiac. W razie pytan prosimy o kontakt mailowy na adres serwisowy.

 

Dnia 25.12.2016 o 00:28, cysior napisał:

Rozwala , razi mnie właśnie technos,  bo wg tego komentarza  firma ubzdurała sobie że może na gwarancji odliczać sobie jakkieś koszty amortyzacji... Czyli nie będzie umiał (lub chciał bo wyjdzie mu drożej) naprawić telefonu w 11 miesiącu gwarancji to zostawi sobie telefon, mi rzuci z 60zł i wg niego to jest ok .No rewelacja... Skoro mają takie podejście do klienta to pozostaje przestudiować warunki rękojmi.

Ten zapis nie dotyczy samej gwarancji, wprowadzilismy go ze wzgledu na przypadki osob, ktore tuz przed okresem gwarancji probowaly uzyskac kwoty wieksze anizeli im sie nalezaly, a nie interesowala ich np. wymiana telefonu na nowy egzemplarz/inny model. W praktyce w praktycznie kazdym przypadku klient otrzymuje nowy egzemplarz lub w przypadku braku dostepnosci - model o podobnych parametrach. Nie uderza to w zaden sposob w uczciwych kupujacych, ktorzy spotkali sie z usterka i mieliby byc potraktowani negatywnie lub z jakakolwiek strata.

Ten zapis niebawem zostanie usuniety. Mamy nadzieje iz te negatywne sytuacje nie beda mialy miejsca.

 

Dnia 2.01.2017 o 18:51, xalard napisał:

cześć,

kupiłem pół roku temu Mi4 od Technos i miałem problem, że przy odblokowywaniu ekranu co jakiś czas (kilka razy na dzień) pojawia się czarny, podświetlony ekran zamiast ekranu blokady. Po kilku próbach przyciskania przycisku blokady telefon dopiero się "odwiesza" i wyświetla obraz. Czasami przy próbie odblokowania pojawia się ekran w dziwnych, różnych kolorach, jakby popsuty. Dodatkowo telefon samoistnie restartuje się leżąc bezczynnie na stole.

Telefon był przez miesiąc u nich w serwisie. Przed wigilią otrzymałem go i dalej jest problem. Nie wiem czy w ogóle coś naprawili, bo nie ma żadnego raportu z serwisu. Pisałem do nich dwa razy o informację co zostało naprawione i nie dostałem odpowiedzi.
Nie wiem czy ktoś miał podobne wrażenie z nimi, ale ja mam wrażenie jakby telefon przeleżał przez miesiąc i nic nie zostało zrobione...Specjalnie kupowałem z serwisem w Polsce na wypadek, gdyby właśnie był problem, a tutaj okazuje się, że i tak to nie ma znaczenia...

Witamy. Kazdy telefon po naprawie jest sprawdzany. Jesli usterka ponownie sie ujawnila, otrzyma Pan nowy egzemplarz telefonu. Jesli dokument serwisowy nie znajdowal sie w przesylce, moze Pan go otrzymac mailowo w formie elektronicznej.  Bez obaw, prosimy Pana o kontakt mailowy na adres serwisu w celu ustalenia otrzymania nowego egzemplarza :)

 

23 godziny temu, cysior napisał:

A pan z technosa może by sie wypowiedział konkretnie o co chodzi z tym serwisem a raczej jego brakiem i jakie kwalifikacje ma serwisant . Dlaczego nie ma raportu z przeprowadzanych napraw? Coraz więcej ludzi skarży sie na Wasz serwis  na czołowym portalu Xiaomi a tu głowa w piasek lub tylko frazesy ? Przecież tu padają konkretne przykłady jak wykręcacie sie od napraw i obwinacie za wszystko nabywce lub jeśli jakimś cudem podejmiecie sie naprawy to jest zwykłe druciarstwo a nie profesjonalna naprawa ? Przecież jest to mega ANTY reklamą dla Was !

Witamy. Staramy sie aby takie sytuacje nie mialy miejsca. Na forach wypowiadaja sie wylacznie osoby, ktore spotkala taka negatywna sytuacja, natomiast nigdy nie wypowiadaja sie osoby, w wypadku ktorych procedura przebiegla bez problemow. To jest odwieczna zaleznosc i ma miejsce w przypadku kazdej firmy. Prosimy wierzyc, iz staramy sie aby takie sytuacje nie mialy miejsca, a w kazdym przypadku proponujemy rozwiazanie satysfakcjonujace dla klienta. Do tej pory nie bylo klienta ktoremu odmowilibysmy zaproponowania rozwiazania, z ktorego bylby zadowolony i kazdy takie rozwiazanie otrzymal.

 

22 godziny temu, hosse6668 napisał:

No właśnie jestem ciekaw co odpiszą na to?

MI4C.jpg

 

Ta sytuacja zostala juz rozwiazana w sposob satysfakcjonujacy dla klienta i sprawa zostala pozytywnie zakonczona. W tym wypadku bijemy sie w piers i zapewniamy, ze odpowiednie konsekwencje oraz procedury zostaly juz u nas przeprowadzone.

 

Z naszej strony mozemy zapewnic, iz w nowym roku dolozymy wszelkich staran, aby takie negatywne sytuacje nie mialy miejsca, a jesli beda mialy miejsce, aby wszelkie procedury serwisowe przebiegaly w jak najkrotszym czasie (podjelismy juz ku temu pewne kroki) oraz generowaly jak najmniej stresu Panstwu - klientom. Czego sobie i Panstwu zyczymy.

 

Korzystajac z okazji, chcielibysmy zlozyc Wam, drodzy uzytkownicy, najlepsze zyczenia noworoczne. Pamietajac doskonale poczatki forum MIUIPolska, gdy jego spolecznosc stanowilo niewiele osob, cieszymy sie niezmiernie, ze obecnie jest to tak liczna grupa. Mamy nadzieje, iz forum bedzie dalej sie rozwijalo, a ten nowy rok przyniesie Wam nie tylko wiele pozytywnych zaskoczen zwiazanych z marka Xiaomi, ale i rowniez tych w zyciu osobistym. Tego Wam serdecznie zyczymy!

Pozdrawiamy :)

 

Edytowane przez Technos
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę w Technos kupić telefon żonie. Wybór padł na Redmi 3s. Nie jestem pewien jednej rzeczy. Mianowicie tego jakie oprogramowanie dostaję po zakupie. Jest na stronie mowa o tym, że mogą zainstalować Globala za 50zl, gdzie jednoczenie przy tym jest tam logo MIUIPolska. Czyli płacę za instalację Globala czy MIUIPOLSKA? Szczerze mówiąc dla żony lepszy global i to bym wolał. Jednak jeśli faktycznie za instalację global mam dodatkowo zapłacić, to co tam jest wgrane gdy nic nie zapłacę? Jakieś syfmiui?

Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, robiq napisał:

Chcę w Technos kupić telefon żonie. Wybór padł na Redmi 3s. Nie jestem pewien jednej rzeczy. Mianowicie tego jakie oprogramowanie dostaję po zakupie. Jest na stronie mowa o tym, że mogą zainstalować Globala za 50zl, gdzie jednoczenie przy tym jest tam logo MIUIPolska. Czyli płacę za instalację Globala czy MIUIPOLSKA? Szczerze mówiąc dla żony lepszy global i to bym wolał. Jednak jeśli faktycznie za instalację global mam dodatkowo zapłacić, to co tam jest wgrane gdy nic nie zapłacę? Jakieś syfmiui?

Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka
 

Nie ma znaczenia, co tam będzie i tak sam możesz wgrać co chcesz...

Natomiast – z czystej ciekawości – bardzo proszę o uzasadnienie tego stwierdzenia: "Szczerze mówiąc dla żony lepszy global"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla żony lepszy global, bo ma aktualizacje OTA. Nie chce mi się cyklicznie grzebać przy jej telefonie.

Wiem, że mogę wgrać cokolwiek. Jednak nawet minimalne ryzyko uceglenia telefonu kupionego dla kogoś mnie nie zachęca do zabaw z softem

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, robiq napisał:

Dla żony lepszy global, bo ma aktualizacje OTA. Nie chce mi się cyklicznie grzebać przy jej telefonie.

Wiem, że mogę wgrać cokolwiek. Jednak nawet minimalne ryzyko uceglenia telefonu kupionego dla kogoś mnie nie zachęca do zabaw z softem

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Tylko że zdarzały się przypadki grubszych problemów po aktualizacji OTA Globala. Najbardziej jaskrawy przykład dotyczył Czech, ale były też ogólnoświatowe problemy. Mając EU przynajmniej sam decydujesz czy i kiedy aktualizować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiony Mi4 z najnowszym softem miał błąd od samego początku - wyskakiwał błąd Notatek, które de facto nie działały. Ok, nie potrzebowałem tego na już, więc jakoś z tym żyłem.
Po pół roku pojawił się problem z baterią 0% - brak możliwości naładowania. Z obiema usterkami czas na reklamację. Towar wysłany na inny adres niż sklep, ale ok - jest tak w regulaminie. 
Po 2 tygodniach telefon odesłany - nic nie zrobione, soft nie wgrany, problem baterii nie rozwiązany. Serwis wypiął się!

Firmy często ocenia się od zaplecza, czyli od tego jak serwis funkcjonuje. Gratuluje podejścia do klienta Technos. Jestem kolejnym niezadowolonym klientem i nie polecę Was nikomu za zostawienie mnie na lodzie z niesprawnym telefonem zakupionym w Waszej firmie. 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Technos chyba mnie zapamięta na kilka miesięcy, wszystko z powodu rat PayU. Na tą chwilę figurują tam moje cztery zamówienia "jako oczekujące", które nie przeszły ze względu na problem z rozpatrzeniem wniosków w mBanku.

Wobec powyższego, mam pytanie techniczne: kiedy "oczekujące transakcje" zostaną anulowane i usunięte z systemu? Szczerze powiedziawszy trochę mnie to martwi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zamierzałem kupić mi max w technosie, ale po przeczytaniu całego wątku mocno się zniechęciłem. Wychodzi na to że ich serwis to totalna porażka. Czy ktoś z bardziej zaawansowanych użytkowników forum ma jakieś pozytywne opinie o serwisie technosa ? Lub może polecić jakiś inny polski sklep z xiaomi z dobrym serwisem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Zigrin napisał:

Witam.

Zamierzałem kupić mi max w technosie, ale po przeczytaniu całego wątku mocno się zniechęciłem. Wychodzi na to że ich serwis to totalna porażka. Czy ktoś z bardziej zaawansowanych użytkowników forum ma jakieś pozytywne opinie o serwisie technosa ? Lub może polecić jakiś inny polski sklep z xiaomi z dobrym serwisem ?

Poczekaj chwilę mój telefon wrócił jeszcze raz do serwisu po 'naprawie' via email dali ciekawe warunki zobaczę co wyjdzie dzisiaj go odebrali i dam Ci rzetelną recenzję co i jak na pewno jeśli chodzi o serwis to trzeba być spokojnym i mieć trochę czasu :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Pistachio napisał:

Poczekaj chwilę mój telefon wrócił jeszcze raz do serwisu po 'naprawie' via email dali ciekawe warunki zobaczę co wyjdzie dzisiaj go odebrali i dam Ci rzetelną recenzję co i jak na pewno jeśli chodzi o serwis to trzeba być spokojnym i mieć trochę czasu :)

 

Życzę powodzenia w przeprawach z serwisem technosa :-) i czekam na recenzję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Zamierzałem kupić mi max w technosie, ale po przeczytaniu całego wątku mocno się zniechęciłem. Wychodzi na to że ich serwis to totalna porażka. Czy ktoś z bardziej zaawansowanych użytkowników forum ma jakieś pozytywne opinie o serwisie technosa ? Lub może polecić jakiś inny polski sklep z xiaomi z dobrym serwisem ?

Jeśli serwis jest ważny to kup w Chińskim IBG, serwisuje xiaomi we Wrocławiu

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Zamierzałem kupić mi max w technosie, ale po przeczytaniu całego wątku mocno się zniechęciłem. Wychodzi na to że ich serwis to totalna porażka. Czy ktoś z bardziej zaawansowanych użytkowników forum ma jakieś pozytywne opinie o serwisie technosa ? Lub może polecić jakiś inny polski sklep z xiaomi z dobrym serwisem ?

Jeśli serwis jest ważny to kup w Chińskim IBG, serwisuje xiaomi we Wrocławiu

Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

5 godzin temu, Pistachio napisał:

Poczekaj chwilę mój telefon wrócił jeszcze raz do serwisu po 'naprawie' via email dali ciekawe warunki zobaczę co wyjdzie dzisiaj go odebrali i dam Ci rzetelną recenzję co i jak na pewno jeśli chodzi o serwis to trzeba być spokojnym i mieć trochę czasu :)

 

dokładnie taka sama sytuacja u mnie - mój mi4 po 1 serwisie, też wrócił do nich do serwisu (oni zamówili kuriera po odbiór). Z tego co piszą, to wyślą nowy telefon - pytanie tylko na ile szybko. Czekam teraz na ich ruch, będę informował na bieżąco :) 

 

Dnia 5.01.2017 o 20:28, Technos napisał:

Witamy. Kazdy telefon po naprawie jest sprawdzany. Jesli usterka ponownie sie ujawnila, otrzyma Pan nowy egzemplarz telefonu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.12.2016 o 18:08, Romarius napisał:

Pozytywne komentarze odnośnie zakupu - jasne - w moim wypadku również było fajnie. Jednak na serwis nie liczcie (a już tym bardziej na serwis "pozagwarancyjny").

NIE POLECAM.

 

Dnia 21.12.2016 o 18:44, Nezumi napisał:

@Romarius W technosie trzeba lecieć od razu na rękojmie, nie ma się co bawić w gwarancje...

 

Dnia 21.12.2016 o 20:08, Acid napisał:

Faktycznie kompletnie błędna decyzja. Ja w ramach gwarancji IBG zrobiłem już wiele czyszczeń kamer w Note 2. To typowa wada fabryczna i łatwo naprawiana. Ba jeden klient dwa razy był u mnie bo po jakimś czasie znowu się zapyliło. I znowu wyczyściłem bez gadania. 

 

Dnia 22.12.2016 o 18:20, Technos napisał:

Jest Pan u nas jedyna osoba, ktora zglosila taki problem przy duzej ilosci sztuk. Do tej pory zaden inny klient takiego problemu nam nie zglaszal. Natomiast mając na uwadze doświadczenia pana Bartka i jego opinie, z ktora zawsze sie liczymy, przy ponownym rozpatrzeniu tej sprawy mozemy dokonac oczyszczenia kurzu oraz proby doszczelnienia obudowy. Prosimy o kontakt mailowy na adres serwisu i otrzyma Pan dalsze informacje.

 

Niestety jestem zmuszony po raz kolejny ustosunkować się do tak zwanego "serwisu" tak zwanej "firmy" @Technos. Faktycznie jak pisali - wysłali kuriera po odbiór i chwała im za to że sam nie musiałem znowu biegać na pocztę, ale co dalej...

1. Kurier dostał telefon zapakowany w kartonik - w środku telefon w foli bąbelkowej. Moment w którym otrzymałem telefon - nie wierzyłem, że tak może zostać odesłany przez tak zwany "serwis".

W zwykłej foli-kopercie, aż zdecydowałem się nakręcić filmik z otwierania paczki na wypadek ew. uszkodzenia telefonu - który był dwa razy zawinięty w folię bąbelkową. Naprawdę gratuluję pomysłu.... Telefon na szczęście był ok, ale zabezpieczenie dramat.

IMG_20170111_164514.jpg

2. Żadnego dokumentu serwisowego w środku. Nic! No może poza śmieciami z zdjęcia, bo to one były w kopercie. Na śrubkach oczywiście wyraźne zarysowania świadczące o otwieraniu telefonu - jednak w przypadku ew. ponownej wysyłki na "gwarancję" mogę dostać tekst w style, że sam w nim grzebałem. I co teraz? Na maile nie odpowiadają, może tutaj się jakoś tak zwana "firma" @Technos ustosunkuje?

IMG_20170111_164626.jpgIMG_20170111_164631.jpg

Odnośnie sprawy innego użytkownika:

Dnia 5.01.2017 o 20:28, Technos napisał:

Ta sytuacja zostala juz rozwiazana w sposob satysfakcjonujacy dla klienta i sprawa zostala pozytywnie zakonczona. W tym wypadku bijemy sie w piers i zapewniamy, ze odpowiednie konsekwencje oraz procedury zostaly juz u nas przeprowadzone.

 

Z naszej strony mozemy zapewnic, iz w nowym roku dolozymy wszelkich staran, aby takie negatywne sytuacje nie mialy miejsca, a jesli beda mialy miejsce, aby wszelkie procedury serwisowe przebiegaly w jak najkrotszym czasie (podjelismy juz ku temu pewne kroki) oraz generowaly jak najmniej stresu Panstwu - klientom. Czego sobie i Panstwu zyczymy.

Fajnie usprawnili te procedury.

Dziękuję bardzo tak zwanej "firmie" @Technos za możliwość nabicia kilku postów na forum oraz @Acid za wsparcie i dzięki temu przeczyszczenie przez @Technos kamerki przedniej. 

ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.

IMG_20161221_180212.jpg

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.01.2017 o 17:42, robiq napisał:

Chcę w Technos kupić telefon żonie. Wybór padł na Redmi 3s. Nie jestem pewien jednej rzeczy. Mianowicie tego jakie oprogramowanie dostaję po zakupie. Jest na stronie mowa o tym, że mogą zainstalować Globala za 50zl, gdzie jednoczenie przy tym jest tam logo MIUIPolska. Czyli płacę za instalację Globala czy MIUIPOLSKA? Szczerze mówiąc dla żony lepszy global i to bym wolał. Jednak jeśli faktycznie za instalację global mam dodatkowo zapłacić, to co tam jest wgrane gdy nic nie zapłacę? Jakieś syfmiui?

Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka
 

Ma Pan mozliwosc wyboru wersji oprogramowania, China lub Global. W przypadku watpliwosci zapraszamy do kontaktu mailowego, doradzimy :)

 

Dnia 9.01.2017 o 12:44, mcabes napisał:

Zakupiony Mi4 z najnowszym softem miał błąd od samego początku - wyskakiwał błąd Notatek, które de facto nie działały. Ok, nie potrzebowałem tego na już, więc jakoś z tym żyłem.
Po pół roku pojawił się problem z baterią 0% - brak możliwości naładowania. Z obiema usterkami czas na reklamację. Towar wysłany na inny adres niż sklep, ale ok - jest tak w regulaminie. 
Po 2 tygodniach telefon odesłany - nic nie zrobione, soft nie wgrany, problem baterii nie rozwiązany. Serwis wypiął się!

Firmy często ocenia się od zaplecza, czyli od tego jak serwis funkcjonuje. Gratuluje podejścia do klienta Technos. Jestem kolejnym niezadowolonym klientem i nie polecę Was nikomu za zostawienie mnie na lodzie z niesprawnym telefonem zakupionym w Waszej firmie. 

Kazdy telefon po naprawie jest sprawdzany, zdarza sie jednak, iz usterka powraca. W takim wypadku prosimy o kontakt mailowy na serwis, otrzyma Pan informacje dotyczace wymiany telefonu na nowy egzemplarz. Takie mamy zasady gwarancji i jeszcze zaden klient nie zostal pozostawiony z uszkodzonym sprzetem bez jego wymiany, prosimy nie obawiac sie o to.

 

Dnia 11.01.2017 o 17:58, Romarius napisał:

2. Żadnego dokumentu serwisowego w środku. Nic! No może poza śmieciami z zdjęcia, bo to one były w kopercie. Na śrubkach oczywiście wyraźne zarysowania świadczące o otwieraniu telefonu - jednak w przypadku ew. ponownej wysyłki na "gwarancję" mogę dostać tekst w style, że sam w nim grzebałem. I co teraz? Na maile nie odpowiadają, może tutaj się jakoś tak zwana "firma" @Technos ustosunkuje?

Prosze Pana, wysylamy setki przesylek i pakujemy je odpowiednio, Pana odczucie iz "zabezpieczenie przesylki to dramat" jest subiektywne. Do tej pory zadna wyslana przez nas przesylka nie zostala uszkodzona w transporcie wyniku naszego blednego jej zapakowania. Pana swierdzenie jest w 100% nieprawda. Gdyby Pana oraz wszystkie inne przesylki byly zle zapakowane, uszkadzalyby sie w transporcie, a tak nie jest. Te kwestie juz tutaj na forum omawialismy. Prosimy nie kierowac sie swoimi odczuciami a faktami.

Po raz kolejny podkreslimy, iz jest Pan naszym jedynym klientem, ktory zglosil usterke Pana zdaniem samoczynnego zabrudzenia sie obiektywu w tym modelu. Mimo podstaw do odrzucenia tej reklamacji, chcac wykazac sie jednak pozytywnym podejsciem, zgodzilismy sie wykonac czyszczenie. O tym, ze zostalo ono wykonane szybko i efektywnie juz Pan nie wspomina, skupia sie natomiast na subiektywnie zle zapakowanej przesylce, ktora zle zapakowana nie byla. Rozumiemy, ze chce nas Pan oczernic we wszelki mozliwy sposob, ale prosimy opierac sie na faktach, a nie odczuciach i obelgach, my Pana w zaden sposob nie obrazilismy. Dokument serwisowy moze otrzymac Pan w formie elektronicznej, prosimy w tym celu o kontakt mailowy na serwis.

Niezwykle niewdzeczne zachowanie, ktore, podobnie jak komentarzy o "tak zwanej firmie", pozwolimy sobie pozostawic bez dalszego komentarza.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwią mnie negatywne opinie o serwisie TECHNOS. Kupiłam u nich telefon w październiku 2016r. Tuż po świętach Bożego Narodzenia zauważyłam, że jest problem z przednim głośnikiem służącym do rozmów, nienaturalnie trzeszczał, było to tak niekomfortowe i denerwujące, że musiałam korzystać ze słuchawki Bluetooth. Najpierw napisałam na facebookowy profil firmy TECHNOS, odpisali że mam się kontaktować po 1 stycznia mailowo z serwisem. Trochę wymęczyłam pytaniami Panów z serwisu, w końcu wysłałam do nich telefon 2 albo 3 stycznia (dokładnie nie pamiętam).

Finał całej akcji? NAPRAWIONY telefon przyszedł kurierem wczoraj (tj. poniedziałek 16.01.2017). Jedyny koszt jaki musiałam ponieść to wysyłka w jedną stronę.

Zdecydowanie polecam firmę TECHNOS i zespół pracujący w serwisie, podejrzewam że jeszcze nie raz coś u nich kupię :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, pavlinev napisał:

Jedyny koszt jaki musiałam ponieść to wysyłka w jedną stronę. 

Ja rozważam zakup w tej firmie dlatego trafiłam na to forum. Jeśli naprawa była w ramach gwarancji to nie powinnaś ponosić żadnych kosztów. Koszty wysyłki powinny być Ci w tym wypadku zwrócone.

Zgadza się @Technos  ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.12.2016 o 18:44, Nezumi napisał:

@Romarius W technosie trzeba lecieć od razu na rękojmie, nie ma się co bawić w gwarancje...

W TECHNOSIE to najlepiej nic nie kupować. Sklep, czy transakcja może wydawać się całkiem w porządku, jednak jeśli wystąpi jakaś wada to wtedy tak super już nie jest, bo mają swoją interpretację prawa i będą odrzucać reklamacje.

Edytowane przez Kris333
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Kris333 napisał:

W TECHNOSIE to najlepiej nic nie kupować. Sklep, czy transakcja może wydawać się całkiem w porządku, jednak jeśli wystąpi jakaś wada to wtedy tak super już nie jest, bo mają swoją interpretację prawa i będą odrzucać reklamacje.

Dlatego piszę o rękojmi? Tutaj nie mają czego odrzucić, bo to oni muszą udowodnić, że w dniu zakupu wada nie występowała. Więc o ile sami nie rozwaliliśmy telefonu (uszkadzając ekran np.) to nic zrobić nie mogą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Nezumi- ja odnosiłem się do podejścia tego sklepu, co do sposobu rozpatrywania reklamacji z rękojmi po upływie 12 miesiąca od zakupu sprzętu, w kontekście tego, co wyczytałem na wcześniejszych stronach i we wcześniejszych postach tego wątku, gdzie możemy przeczytać, że każda reklamacja z rękojmi złożona po roku od zakupu będzie rozpatrywana negatywnie.

@baku1991, Owszem można udowadniać, ale nie ma takiej konieczności. Wskazanie, jakie wady posiada zakupiony produkt wystarczy do złożenia reklamacji na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta, nawet pomiędzy 12. a 24 miesiącem od daty zakupu. Proszę nie posługiwać się tylko wyrywkami przepisów :)

Nie zapominajmy również, że pod pojęciem "niezgodności towaru z umową" nie kryje się tylko tzw. "wada rzeczy", lecz również sytuacje, gdzie towar nie spełnia wszystkich kryteriów zamawiającego lub nie posiada danej funkcji, czy właściwości, której należałoby się spodziewać po towarze danego rodzaju (np. telefon przerywa połączenia, telefon gubi zasięg, telefon nie odnajduje satelitów GPS, pomimo posiadania odbiornika GPS itp.).

Znalazłem telefon w ich ofercie, ale szukając tu opinii o nich, natrafiłem na takie rzeczy o ich serwisie i podejściu do konsumenta, że na pewno u nich zakupu nie zrobię i musiałem aż się w tej kwestii wypowiedzieć. Dobrze, że takie forum jak MIUIPolska istnieje :)

Edytowane przez Kris333
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam to znowu ja dzisiaj troszkę dłużej o tej Gwarancji, na temat której się kłócicie, mój telefon pewnego dnia stwierdził, że przestanie się ładować, odłączam go rano patrze na ekran 30% odpalam fejsa mówię dobra może coś nie ten zaraz go zresetuje i podepnę to się naładuje a tu bum Bluescreen (zwiecha z niebieskim ekranem - mówię dobra to pewnie coś z systemem) podpiąłem telefon pod kompa nie działa - walczyłem cały dzień 10kabli 3 komputery miliony sterowników mówię no nie to musi być coś z telefonem no i telefon dnia 5.12 został wysłany do serwisu / wiadomo  czas w umowie 30dni roboczych mówię no trudno może chociaż do urodzin na koniec lutego wróci/ telefon wrócił 4.01 mówię ale super podjarany od samego rana siadam do kompa mówię no to zaraz ogarnę oprogramowanie i będzie okej pobawiłem się z 2h - nadal zero reakcji. Wiadomo już troszkę nerw po miesiącu czekania wysłany i nadal nie działa piszę mejla (posiadam 23mejle bodajże w obie strony) stanęliśmy na tym że wyślą kuriera po telefon kurier był u mnie 10.01 - pytałem się panów czy znowu będę czekał miesiąc itd. stwierdzili że teraz będzie ekspresowo i ogarną temat. Mówię dobra miejmy nadzieje. Poczekałem tydzień - mówię no dobra czas dowiedzieć się co i jak. Napisałem mejla jak tam moja reklamacja naprawy gwarancyjne dnia 17.01- po 2h odpowiedź zwrotna 2-3dni i sprawa będzie zakończona. Grzecznie czekałem aż do 23.01 mówię no te 2-3dni trochę długie napisałem znów mejla co i jak - dostałem odpowiedź, że będzie nowy. Pytam Ale kiedy!? Usłyszałem w przeciągu 2-3dni, a po godzinie śledzenie z dhl! Mimo że moja "naprawa gwarancyjna" trwała od 5.12-24.01 to jestem z nich zadowolony, gdyby jeszcze zooptymalizowali ten czas było by naprawdę okej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, baku1991 napisał:

Do roku od zakupu. Po roku to Ty musisz niestety udowadniać, że wada istniała w dniu zakupu.

Wysłane z mojego MI 4W przy użyciu Tapatalka
 

Po roku, to już człowiek sobie może darować wszelkie gwarancje, kupując "byle taniej" i nawet u "sprawdzonych" trzeba brać pewne poprawki.

1 godzinę temu, Kris333 napisał:

@Nezumi- ja odnosiłem się do podejścia tego sklepu, co do sposobu rozpatrywania reklamacji z rękojmi po upływie 12 miesiąca od zakupu sprzętu, w kontekście tego, co wyczytałem na wcześniejszych stronach i we wcześniejszych postach tego wątku, gdzie możemy przeczytać, że każda reklamacja z rękojmi złożona po roku od zakupu będzie rozpatrywana negatywnie.

Nie zapominajmy, że każdy sprzedawca dba tylko o własny interes, a nie o klienta, żyjemy w czasach, gdy liczy się kasa, a nie człowiek. Dobrej firmy, myślącej o kliencie, a nie o zyskach, chyba nie znajdziemy :). Dla mnie Technos jest jedynie miejscem, gdzie pewnie kupie telefon, w przystępnej cenie, nie czekając 2-3 tygodni lub płacąc chorych pieniędzy za DHL. Gwarancje, rękojmie, mam gdzieś, telefon kosztuje tyle, że jak się rozwali, to go sprzedam na części najwyżej i kupie inny. Wszystko zależy od podejścia. Ja mam bardziej zastrzeżenia do samej Obsługi Klienta w firmie Technos i tu jest już gorzej, już pomijam fakt, że odpisują byle jak, byle odpisać, lakonicznie, to jeszcze miałem z nimi nie jedno starcie, bo nie potrafili zrozumieć tekstu pisanego. No i chyba nigdy nie zapomnę tekstu, że klient z Allegro, jest gorszy, od klienta z ich strony. To jest bezczelne, klient jest klient i moim skromnym zdaniem, powinien być traktowany tak samo, jak każdy inny. Wina klienta, że Technos sprzedaje swój asortyment na allegro? No nie, a właśnie tak traktują takową osobę. Zrobiłeś zakupy na allegro, a następnie chcesz zrobić 2 na ich stronie z kodem zniżkowym? Zapomnij, kupiłeś na allegro, jesteś... jak to pewna osoba kiedyś powiedziała "gorszego sortu". Przez 4dni się wykłócałem z BOK tej firmy, już nawet nie o sam kod, a o chociaż minimum szacunku do klienta i wiesz co? Zaczęli być mili, jak napisałem PW tutaj, przez forum do Technosa! Nagle przyszedł i kod i przeprosiny! Magia! Ciekawe, dlaczego wcześniej mieli wylane, a jak napisałem przez forum, to nagle wszystko jest OK, gra i tańczy... Równi i równiejsi, klient ważny i bez znaczenia... i to mnie w tej Technosie wkurza... Wiec po prostu gwarancję mam gdzieś, jak sobie wyobrażę użeranie się ponownie z nimi, to się odechciewa. 4dni walki przy zakupie, to przy gwarancji/rękojmi będzie z bity miesiąc dyskusji...

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Nezumi napisał:

Zaczęli być mili, jak napisałem PW tutaj, przez forum do Technosa! Nagle przyszedł i kod i przeprosiny! Magia! Ciekawe, dlaczego wcześniej mieli wylane, a jak napisałem przez forum, to nagle wszystko jest OK, gra i tańczy...

Bo tutaj jesteś moderatorem i twoja wypowiedź jak nie patrzeć ma większą wartość niż przeciętnego użytkownika. Co nie zmienia faktu, że dla każdego powinni być tacy sami :v 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Waterloo napisał:

Bo tutaj jesteś moderatorem i twoja wypowiedź jak nie patrzeć ma większą wartość niż przeciętnego użytkownika. Co nie zmienia faktu, że dla każdego powinni być tacy sami :v 

To samo sobie pomyślałem, ale wolę jednak uważać, że tak nie jest, to by bardzo źle świadczyło o Technosie :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Dnia 2.01.2017 o 18:51, xalard napisał:

cześć,

kupiłem pół roku temu Mi4 od Technos i miałem problem, że przy odblokowywaniu ekranu co jakiś czas (kilka razy na dzień) pojawia się czarny, podświetlony ekran zamiast ekranu blokady. Po kilku próbach przyciskania przycisku blokady telefon dopiero się "odwiesza" i wyświetla obraz. Czasami przy próbie odblokowania pojawia się ekran w dziwnych, różnych kolorach, jakby popsuty. Dodatkowo telefon samoistnie restartuje się leżąc bezczynnie na stole.

Telefon był przez miesiąc u nich w serwisie. Przed wigilią otrzymałem go i dalej jest problem. Nie wiem czy w ogóle coś naprawili, bo nie ma żadnego raportu z serwisu. Pisałem do nich dwa razy o informację co zostało naprawione i nie dostałem odpowiedzi.
Nie wiem czy ktoś miał podobne wrażenie z nimi, ale ja mam wrażenie jakby telefon przeleżał przez miesiąc i nic nie zostało zrobione...Specjalnie kupowałem z serwisem w Polsce na wypadek, gdyby właśnie był problem, a tutaj okazuje się, że i tak to nie ma znaczenia...

Dnia 5.01.2017 o 20:28, Technos napisał:

Witamy. Kazdy telefon po naprawie jest sprawdzany. Jesli usterka ponownie sie ujawnila, otrzyma Pan nowy egzemplarz telefonu. Jesli dokument serwisowy nie znajdowal sie w przesylce, moze Pan go otrzymac mailowo w formie elektronicznej.  Bez obaw, prosimy Pana o kontakt mailowy na adres serwisu w celu ustalenia otrzymania nowego egzemplarza :)

 

mały update do mojej historii:

Technos zamówił kuriera po odbiór telefonu. Liczyłem, że tak jak pisali na forum i na maila bezpośrednio do mnie, że wyślą od razu nowy telefon. W końcu nie miałem już tel. przez ponad miesiąc, bo był u nich w serwisie. Po tygodniu od tej wysyłki stwierdziłem, że do nich napisze. Dostałem odpowiedź:

Cytat
Witamy,
 
w ciagu 2-3 dni bedziemy sie z Panem kontaktowali, nasz serwisant sprawdza jeszcze jedna kwestie.

z tego co zauważyłem jest to ich standardowa odpowiedź 2-3 dni lub kilka dni. Zdziwiłem się informacją, że sprawdzają jeszcze jedną kwestię. Mieli przecież miesiąc czasu, aby usunąć usterkę, a pisali na forum jak i na maila do mnie, że:

Cytat
Witamy,
 
w przypadku nieudanej pierwszej naprawy nastepuje u nas wymiana na nowa sztuke.

Telefon dotarł do mnie jednak po 7 dniach (łączny czas drugiej naprawy wynosił 2 tyg). Ku mojemu zdziwieniu, nie była to nowa sztuka, tylko mój stary Mi4. Prawdopodobnie coś naprawili, ale tak samo jak wcześniej tak i teraz nie było żadnej informacji ani karty z serwisu z informacją o naprawie. Cieszyłem się jednak, że w końcu będę mógł z niego korzystać, a nie z jakiejś starej noki z klawiaturą.
Włączyłem go i na ekranie, w lewym dolnym rogu zauważyłem kilka jaśniejszych punktów o średnicy ok. 1,5mm, których nie było wcześniej. Zacząłem użytkować tel. i okazało się, że udało im się naprawić problem przy odblokowywaniu ekranu, jednak popsuli matrycę. Boję się, że jak wyślę po raz 3 tel do serwisu to mogą popsuć jeszcze inne rzeczy. 

 

Podsumowując nie polecam serwisu TECHNOS. Miał być wymieniony telefon na nowy, a dostałem naprawiony z matrycą z dziwnymi jasnymi punktami. Łącznie nie miałem telefonu przez 1,5 miesiąca. Miała być poprawiona jakość obsługi klienta w nowym roku, a nic się nie zmieniło - dalej jest brak raportów z serwisu, długi czas naprawy i brak kontaktu z ich strony, w trakcie naprawy, mimo obietnic.

Pozdrawiam i życzę powodzenia wszystkim, którzy będą musieli korzystać z ich usług.


 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego ja nie będę wysyłała już mojego mi4 do naprawy tylko biorę się za pisanie reklamacji z tyt. rękojmi, szczególnie, że mam go w posiadaniu dopiero 5 miesięcy i moim zdaniem nie ma prawa się nic samoistnie zepsuć w tak krótkim czasie. U mnie też naprawili jedną wadę, ale spowodowało to powstanie drugiej. Owszem miło z ich strony, że mają dobre intencje i naprawiają, ale nie do końca im to wychodzi. Najpierw telefon nie ładował i się restartował, a teraz ładuje przez 5 godzin i to jeszcze po mocniejszym dociśnięciu do gniazda USB. Nie chciałabym, żeby później mi wmówiono, że je uszkodziłam. Bardzo się zawiodłam, że nie poinformowano mnie co było uszkodzone i co zostało naprawione, szczególnie, że nie otrzymałam protokołu naprawy serwisowej, o który poprosiłam w dokumencie reklamacyjnym. Chciałam tą kwestię wyjaśnić, ale niestety nie mogłam się dodzwonić. Będę chyba zmuszona napisać maila, ale obawiam się, że mogą mi znowu nic nie odpisać. 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklep mogę gorąco polecić.

Zamówiłem 3S 3/32, nie ma z nim żadnych problemów. Bardzo szybka i bezproblemowa wysyłka. Sam kontakt ze sklepem też stoi na bardzo wysokim poziomie.

Miło zaskoczyły mnie dodatki do telefonu, w postaci folii ochronnej i gumowego etui. 

Polecam gorąco sklep TECHNOS. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...