Skocz do zawartości

TECHNOS (technos-online)


Technos

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 8.12.2016 o 19:14, Nezumi napisał:

Tak, tak, pamiętam jak ostatnio mi pisaliście o tym, że paczkomatu nie ma, ale przez przypadek zauważyłem teraz, że opcja jednak jest dostępna, wiec pierwsza myśl "coś się zmieniło i w końcu mogę zamówić do paczkomatu! Świetnie!", a tutaj taka... niespodzianka...

Niżej wstawiam SS.

Technos.png

Ale rozumiem, błędy systemu, pracownik nie zauważył i zapomniał o tym poinformować...

Ten blad zostal juz poprawiony. Nie byloby "swietnie" gdyby przesylka zostala w jakikolwiek sposob uszkodzona, w InPost nie da sie uzyskac czegokolwiek przy uszkodzeniu przesylki, stad nie wysylamy smartfonow przez paczkomaty. Dziekujemy za info :)

 

Dnia 9.12.2016 o 11:00, migocina napisał:

radze poczytac opinie na temat tego sklepu na allegro http://allegro.pl/show_user.php?uid=34727773&feedback_type=fb_recvd_neg&type=fb_all&p=2 widac podejscie do klienta i profesjonalizm

 

Ja wysłałam do naprawy selfiestick YI, sprzedawca już przez telefon poinformował mnie ze uszkodzenie jest na pewno mechaniczne wiec szkoda wysyłać do nich do reklamacji, zapytałam skąd może to wiedzieć po rozmowie przez telefon? Bardzo niemiła obsługa, polska gwarancja to ściema wiec lepiej takie akcesoria kupić z Chin za 1/3 ceny. Szkoda ze nie poczytałam wcześniej opinii na allegro i tutaj, zaoszczędziłabym czas i pieniądze no i nerwy. Z serwisu dostałam selfiestick cały porozrywany, zniszczony, nadawał się wcześniej do naprawy teraz nadaje się do kosza. Brak jakiegokolwiek protokołu w którym opisano by w jakim stanie dostali a w jakim zwracają przedmiot. Moim zdaniem sprzedają slaby jakościowo towar (wiadomo chińskie wiec co kilka sztuk zdarzają się lepsze albo gorsze) wiec jak coś się rozleci to już Twoja wina kupujący i uszkodziłeś mechanicznie wiec radź sobie sam. Zero jakiejkolwiek propozycji rozwiązania sytuacji, najlepiej oskarżyć kupującego i śmiać się z ich głupoty ze kupują towar 3 razy drożnej niż mogliby sami zamówić na chińskim allegro. Gwarancja nadaje się wiec do podpalania w piecu.

Uszkodzila Pani sprzet mechanicznie i jeszcze ma czelnosc wystawiac nam negatywne opinie. Zachowanie ponizej jakiejkolwiek krytyki. Dalsze Pani "madrosci" rowniez pozwolimy sobie pozostawic bez komentarza...

 

23 godziny temu, Bullsblood napisał:

Ja z żoną zamówiłem po jednej sztuce leeco le max 2. Moj telefon dostałem z zepsutym kablem USB. Nagrałem im film, zeby pokazać w czym problem bo szkoda czasu i pieniędzy żeby wysyłać kabel USB do serwisu. Niestety choć zamówiłem z żoną dwa telefony po 1100 za sztukę nagrałem filmik to i tak kazali odesłać kabel na serwis. No bo przecież jestem cebulatym Polakiem, który chce ich obrobić na kabel USB. W sumie straciłem na tym dwie godziny czasu (musiałem gdzieś wydrukować ten ich formularz i dojechać na pocztę) i 7zl na wysyłkę. . Niby za te 7 zł kupiłbym kabel gdzies na aliexpers, ale zamówiłem kompletny nowy sprzęt i też taki chce dostać.

Wysłane z mojego Le X820 przy użyciu Tapatalka
 

Jest to standardowa proceudra, jesli towar jest w jakis sposob uszkodzony nalezy go przeslac do nas, niezaleznie czy jest to towar za 10 czy 10 000 PLN. Jesli kabel okaze sie wadliwy w ramach gwarancji nieodplatnie otrzyma Pan nowy kabel. Nikt nie obrazil Pana w zaden sposob, to Pana slowa. Jest okreslona procedura reklamacji i niezaleznie od towaru i usterki przestrzegamy jej. Prosimy nie odbierac tego w ten sposob, Pana podejscie jest nieodpowiednie.

 

5 godzin temu, Astroch napisał:

Dzięki jeszcze raz za odpowiedzi i rady! Pozdrawiam! 

EDIT: Ma ktoś może kupon rabatowy do technos-online.pl ? :D Jeśli ktoś chciałby się nim ze mną podzielić to proszę o wiadomość na pw :D Pozdrawiam!! 

Edit: Nieważne, już zamówiłem telefon w technosie ;) Zobaczymy jak to będzie, mam nadzieje, że będę mógł wystawić pozytywną opinię :D 

 

Warunki otrzymania kuponu opisane sa na naszej stronie. Pozdrawiamy!

 

6 godzin temu, Astroch napisał:

@Pistachio ja bym był zainteresowany :D

A ktoś jest mi w stanie powiedzieć na ile firma TECHNOS daje gwarancje? Na stronie nie mogę się doczytać, jest tylko, że oferują pełną, realną gwarancje. Z góry dziękuję i pozdrawiam! :D

Na wszystkie towary udzielamy 12-miesięcznej gwarancji. Zapraszamy Pana do zapoznania sie z FAQ na naszej stronie.

 

Edytowane przez Technos
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Technos napisał:

Ten blad zostal juz poprawiony. Nie byloby "swietnie" gdyby przesylka zostala w jakikolwiek sposob uszkodzona, w InPost nie da sie uzyskac czegokolwiek przy uszkodzeniu przesylki, stad nie wysylamy smartfonow przez paczkomaty. Dziekujemy za info :)

Z jednej strony racja, z drugiej, to jednak jest decyzja kupującego, jeżeli kupujący znając ryzyko, wybiera daną opcję, to sam pakuje się w ryzyko uszkodzenia i zabawy w odszkodowania. Rozumiem także wasze podejście, dostawca coś zwali, a czerwoną karteczkę wywiesza się sprzedawcy :P.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie polecam. Dostałem Globala zamiast Miui polska bo ponoć są jakieś problemy z działaniem.  Szkoda, że nikt mnie nie zapytał o zdanie czy chce Globala ( telefon wysłałem do nich bo podczas aktualizacji przez twrp telefon nie wstał). Jeden z użytkowników forum też miał taką przygodę z nimi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, tomo_004 napisał:

Będziecie mieli lub czy może macie case do Redmi Note 3 Pro SE?

Mi odpisali mailem, że nie sprzedają akcesoriów do telefonów :P
 

23 godziny temu, tim1111 napisał:

Ja nie polecam. Dostałem Globala zamiast Miui polska bo ponoć są jakieś problemy z działaniem.  Szkoda, że nikt mnie nie zapytał o zdanie czy chce Globala ( telefon wysłałem do nich bo podczas aktualizacji przez twrp telefon nie wstał). Jeden z użytkowników forum też miał taką przygodę z nimi.

W sensie nie polecasz tej aktualizacji systemowej w firmie Technos? Czy po prostu firmy?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem Xiaomi Mi Max wraz z instalacją MIUI Polska w niedzielę (11.12.2016), dziś (12.12.2016) telefon został wysłany. Kontakt telefoniczny bezproblemowy - sprzedający uszanował to, że dosyć mi się spieszyło i rzeczowo, konkretnie odpowiedział na moje pytania - póki co do niczego nie mogę się przyczepić. Jak telefon do mnie dotrze to podzielę się już opinią na temat samego produktu. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również, tak jak pisałem wyżej, zamówiłem w Tym sklepie telefon, zamówienie złożyłem 10.12.2016, dzisiaj otrzymałem wiadomość o przekazaniu przesyłki do kuriera :D Sam kontakt z firmą oceniam na 10/10, sprzedawcy byli naprawdę cierpliwi wobec mnie, a przede wszystkim uprzejmi :D (Potrafię być męczący, wiem o tym) Dlatego jeszcze raz dziękuję personelowi za cierpliwość :D Czy wszystko się zgadza w przesyłce dam znać! :D

Edit: Przepraszam, kolejny mój błąd... Dane zostały przekazane, teraz przewoźnik czeka na przekazanie przesyłki :P

Edytowane przez Astroch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.12.2016 o 19:59, Nezumi napisał:

Z jednej strony racja, z drugiej, to jednak jest decyzja kupującego, jeżeli kupujący znając ryzyko, wybiera daną opcję, to sam pakuje się w ryzyko uszkodzenia i zabawy w odszkodowania. Rozumiem także wasze podejście, dostawca coś zwali, a czerwoną karteczkę wywiesza się sprzedawcy :P.

Wiekszosc kupujacych nie wie o sytuacji i nie zna "jakosci" uslug oferowanych przez InPost w kontekscie uszkodzen przesylek.

 

Dnia 11.12.2016 o 16:48, tomo_004 napisał:

Będziecie mieli lub czy może macie case do Redmi Note 3 Pro SE?

Na ten moment nie sprzedajemy akcesoriow.

 

Dnia 11.12.2016 o 17:18, tim1111 napisał:

Ja nie polecam. Dostałem Globala zamiast Miui polska bo ponoć są jakieś problemy z działaniem.  Szkoda, że nikt mnie nie zapytał o zdanie czy chce Globala ( telefon wysłałem do nich bo podczas aktualizacji przez twrp telefon nie wstał). Jeden z użytkowników forum też miał taką przygodę z nimi.

Niestety dev'owie z Xiaomi.eu zmienili cos w sofcie, powodujac to, iz na alternatywnie odblokowanych telefonach nie dziala on poprawnie. Stad, mimo iz bardzo chcielibysmy, nie mozemy instalowac softu Xiaomi.eu do Note3 kenzo oraz 3S. Do grudnia problemu tego nie bylo. Zmieniono cos w strukturze softu.

 

19 godzin temu, Astroch napisał:

Ja również, tak jak pisałem wyżej, zamówiłem w Tym sklepie telefon, zamówienie złożyłem 10.12.2016, dzisiaj otrzymałem wiadomość o przekazaniu przesyłki do kuriera :D Sam kontakt z firmą oceniam na 10/10, sprzedawcy byli naprawdę cierpliwi wobec mnie, a przede wszystkim uprzejmi :D (Potrafię być męczący, wiem o tym) Dlatego jeszcze raz dziękuję personelowi za cierpliwość :D Czy wszystko się zgadza w przesyłce dam znać! :D

Edit: Przepraszam, kolejny mój błąd... Dane zostały przekazane, teraz przewoźnik czeka na przekazanie przesyłki :P

Staramy sie byc cierpliwi, ale czasem i nasza cierpliwosc sie konczy, gdy zadaja Panstwo pytania, na ktore odpowiedz jest podana w trzech miejscach... Pozdrawiamy :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Technos napisał:

Niestety dev'owie z Xiaomi.eu zmienili cos w sofcie, powodujac to, iz na alternatywnie odblokowanych telefonach nie dziala on poprawnie. Stad, mimo iz bardzo chcielibysmy, nie mozemy instalowac softu Xiaomi.eu do Note3 kenzo oraz 3S. Do grudnia problemu tego nie bylo. Zmieniono cos w strukturze softu.

Co dokładnie oznacza "alternatywne odblokowanie"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Technos napisał:

Wiekszosc kupujacych nie wie o sytuacji i nie zna "jakosci" uslug oferowanych przez InPost w kontekscie uszkodzen przesylek.

Zamawiam masę paczek InPostem do Paczkomatu, nigdy nie przyszły zniszczone, zawsze w terminie, zawsze na czas, no i wygoda, odbieram kiedy chce, ale też się mi o uszy obiło, że czas reklamacji w InPost jest... śmieszny? 2-3 miesiące ludzie czekają... Nie wiem, mimo wszystko, ja jako klient bym ryzykował paczkomat :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Nezumi napisał:

Zamawiam masę paczek InPostem do Paczkomatu, nigdy nie przyszły zniszczone, zawsze w terminie, zawsze na czas, no i wygoda, odbieram kiedy chce, ale też się mi o uszy obiło, że czas reklamacji w InPost jest... śmieszny? 2-3 miesiące ludzie czekają... Nie wiem, mimo wszystko, ja jako klient bym ryzykował paczkomat :P.

Też mam ogólnie dobre doświadczenia z tymi paczkomatami. Choć jedno mi się nie podoba – przesyłki bardzo krótko czekają, a jak nie zdążysz, to trzeba (mowa o Warszawie) strasznie daleko jechać do takiego magazynu, gdzie dość trudno trafić. Raz tak musiałem. No, ale poza tym spoko. Nawet kilka laptopów już kupowałem z tym sposobem dostawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, latet napisał:

Też mam ogólnie dobre doświadczenia z tymi paczkomatami. Choć jedno mi się nie podoba – przesyłki bardzo krótko czekają, a jak nie zdążysz, to trzeba (mowa o Warszawie) strasznie daleko jechać do takiego magazynu, gdzie dość trudno trafić. Raz tak musiałem. No, ale poza tym spoko. Nawet kilka laptopów już kupowałem z tym sposobem dostawy.

No ja do takiego "magazynu" mam 30km :D, ale paczki u mnie 48h leżą więc raczej nie ma tragedii :P, ale my nie o tym, nie o tym :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefon dotarł: w gratisie dostałem również etui i folię na ekran. Wprawdzie dla mnie są to dodatki zbędne, ale bardzo miło, że coś takiego też jest. Z telefonu jestem po tych paru godzinach bardzo zadowolony, pewnie kolejny telefon również kupię w Technos-online ;) Teraz tylko pozostaje lektura forum, bo nie wszystko w tym Mi Maxie ogarniam :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, painball napisał:


Tylko Ty na wsi mieszkasz, a nie w Trójmieście;P Ciężko żeby na każdej wiosce była sortownia;)

Wieś to nie jest, ale do "wielkiego miasta" troszku tutaj brakuje :). GLS, DPD, mają u nas swoje punkty odbioru paczki :P, a w razie czego do ich "magazynów" mam może 10km, autobusem sobie dojadę i wrócę w ~40min :D. Ah i ku sprostowaniu, moje miasto należy do tzw. "Okręgu Trójmiejskiego" :P. ZTM/ZKM normalnie u nas kursują :D.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkim osobom które zastanawiają się nad zakupem telefonu w Technos mocno sugeruję, aby zapoznali się z całym wątkiem i tym jakie reklamacje są odrzucane.

Zdecydowanie nie warto u nich kupować - serwis to jakaś ściema. Zdecydowanie zakup w Chinach jest lepszym rozwiązaniem.

Kupiłem u nich telefon (Xiaomi Redmi Note 2)
pół roku temu - jest w stanie idealnym, jednak pod przednią kamerę dostał się syf. Jakim cudem to ja nie wiem?! Po przesłaniu na gwarancję dostałem informację, że w telefonie jest brud i kurz w związku z tym jest to uszkodzenie mechaniczne i telefon nie zostanie naprawiony. WTF?

Tutaj foto jak to wygląda (innego użytkownika) - http://www19.zippyshare.com/v/dUKly0HB/file.html

Ewidentna wada fabryczna. Jakim cudem jeśli telefon nie jest w żadnym miejscu uszkodzony to może być taka nieszczelność? Niech każdy odpowie sobie już sam.

A teraz najlepsze - jak jest opisane właśnie na tym forum jak i na wielu innych - jest to TYPOWE dla tego telefonu. Przecież to jest wada powszechnie znana - ale w tym cudownym serwisie - moja wina - brawo!

W załączniku odpowiedź z firmy Technos.

IMG_20161221_180212.jpg

Co ciekawe - również w ramach naprawy pozagwarancyjnej tego nie zrobią -> sugeruje to, że tak naprawdę serwisu to tam nie ma żadnego, tylko nastawiają się na sprzedaż telefonów i odrzucanie ew. reklamacji. 

Pozytywne komentarze odnośnie zakupu - jasne - w moim wypadku również było fajnie. Jednak na serwis nie liczcie (a już tym bardziej na serwis "pozagwarancyjny").

NIE POLECAM.

 

Edytowane przez Romarius
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie kompletnie błędna decyzja. Ja w ramach gwarancji IBG zrobiłem już wiele czyszczeń kamer w Note 2. To typowa wada fabryczna i łatwo naprawiana. Ba jeden klient dwa razy był u mnie bo po jakimś czasie znowu się zapyliło. I znowu wyczyściłem bez gadania. 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.12.2016 o 15:11, Astroch napisał:

Paczka właśnie dotarła, wszystko jest jak miało być, dobrze zapakowana paczka + miłe niespodzianki!! Sklep oceniam na 10/10 :D Pozdrawiam i polecam!

Rowniez pozdrawiamy Pana i polecamy sie :)

 

Dnia 14.12.2016 o 16:09, Plexi36 napisał:

Telefon dotarł: w gratisie dostałem również etui i folię na ekran. Wprawdzie dla mnie są to dodatki zbędne, ale bardzo miło, że coś takiego też jest. Z telefonu jestem po tych paru godzinach bardzo zadowolony, pewnie kolejny telefon również kupię w Technos-online ;) Teraz tylko pozostaje lektura forum, bo nie wszystko w tym Mi Maxie ogarniam :-D

Rowniez polecamy obszerna lekture forum, w razie pytan zapraszamy do kontaktu :)

 

Dnia 21.12.2016 o 18:08, Romarius napisał:

Wszystkim osobom które zastanawiają się nad zakupem telefonu w Technos mocno sugeruję, aby zapoznali się z całym wątkiem i tym jakie reklamacje są odrzucane.

Zdecydowanie nie warto u nich kupować - serwis to jakaś ściema. Zdecydowanie zakup w Chinach jest lepszym rozwiązaniem.

Kupiłem u nich telefon (Xiaomi Redmi Note 2)
pół roku temu - jest w stanie idealnym, jednak pod przednią kamerę dostał się syf. Jakim cudem to ja nie wiem?! Po przesłaniu na gwarancję dostałem informację, że w telefonie jest brud i kurz w związku z tym jest to uszkodzenie mechaniczne i telefon nie zostanie naprawiony. WTF?

Pozytywne komentarze odnośnie zakupu - jasne - w moim wypadku również było fajnie. Jednak na serwis nie liczcie (a już tym bardziej na serwis "pozagwarancyjny").

NIE POLECAM.

 

Jest Pan u nas jedyna osoba, ktora zglosila taki problem przy duzej ilosci sztuk. Do tej pory zaden inny klient takiego problemu nam nie zglaszal. Natomiast mając na uwadze doświadczenia pana Bartka i jego opinie, z ktora zawsze sie liczymy, przy ponownym rozpatrzeniu tej sprawy mozemy dokonac oczyszczenia kurzu oraz proby doszczelnienia obudowy. Prosimy o kontakt mailowy na adres serwisu i otrzyma Pan dalsze informacje.

 

20 godzin temu, Pistachio napisał:

Wysłany 16dni temu po pytaniu w sobotę napisali że potrzebują czasu :c taniej było by chyba zamówić na dragonie usb i sobie wlutować ;P

Wszystkie naprawy staramy sie wykonywac jak najszybciej. Ich czas zalezny jest od kilku czynnikow. Prosimy o zrozumienie. Pozdrawiamy :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Technos napisał:

Jest Pan u nas jedyna osoba, ktora zglosila taki problem przy duzej ilosci sztuk. Do tej pory zaden inny klient takiego problemu nam nie zglaszal. Natomiast mając na uwadze doświadczenia pana Bartka i jego opinie, z ktora zawsze sie liczymy, przy ponownym rozpatrzeniu tej sprawy mozemy dokonac oczyszczenia kurzu oraz proby doszczelnienia obudowy. Prosimy o kontakt mailowy na adres serwisu i otrzyma Pan dalsze informacje

@Technos Mail w sprawie tej reklamacji, już od wczoraj u Państwa wisi na skrzynce. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam
Ja też mogę polecić zakupy w Technos- zakupiłem Mi5 tydzień temu - zamówione w poniedziałek wieczorem we środę odebrana przesyłka. Odblokowanie, instalacja, konfiguracja ... Jak narazie wszystko działa idealnie.
Pozdrawiam.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.12.2016 o 09:42, cysior napisał:

Rozwalił mnie ten komentarz na allegro: Telefon doszedł w porządku, zastrzeżenia tylko co do gwarancji, nie jest to pełna gwarancja, sklep przy zwrocie gotówki w razie nie naprawienia odejmuje koszty amortyzacji za każdy miesiąc użytkowania telefonu.

Nie rozumiem co Cię tak "rozwaliło". Kupiłeś auto, powiedzmy silnik jest warty 20k i niestety się zepsuł pod koniec 3 letniej gwarancji.

Serwis proponuje Ci 500 pln. i to Cię nie razi, a wręcz "rozwala"

Edytowane przez umretu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwala , razi mnie właśnie technos,  bo wg tego komentarza  firma ubzdurała sobie że może na gwarancji odliczać sobie jakkieś koszty amortyzacji... Czyli nie będzie umiał (lub chciał bo wyjdzie mu drożej) naprawić telefonu w 11 miesiącu gwarancji to zostawi sobie telefon, mi rzuci z 60zł i wg niego to jest ok .No rewelacja... Skoro mają takie podejście do klienta to pozostaje przestudiować warunki rękojmi.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, cysior napisał:

Rozwala , razi mnie właśnie technos,  bo wg tego komentarza  firma ubzdurała sobie że może na gwarancji odliczać sobie jakkieś koszty amortyzacji... Czyli nie będzie umiał (lub chciał bo wyjdzie mu drożej) naprawić telefonu w 11 miesiącu gwarancji to zostawi sobie telefon, mi rzuci z 60zł i wg niego to jest ok .No rewelacja... Skoro mają takie podejście do klienta to pozostaje przestudiować warunki rękojmi.

A, to nie zrozumiałem ironii. Wybacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.12.2016 o 14:32, Catalyst napisał:

Panie i Panowie mam dziwny problem. Założyłem konto na technos i staram się zakupić RN3P  i mam problem....nigdzie nie widzę opcji kup, zamów, dodaj do koszyka....kompletnie nic co by wskazywało na dokonanie zamówienia... HELP :D

Przypatrz się uważnie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Voltez napisał:

Przypatrz się uważnie :D

niby na co ???    Komunikat dodany na stronie po czasie....    " W związku z przerwą świąteczną wstrzymujemy przyjmowanie zamówień do dnia 27 grudnia. Zapraszamy Państwa do składania zamówień od 28 grudnia. " ??? Może Ty sprawdź i staraj się pomóc a nie śmiejesz sie....po to jesteś na tym forum ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć,

kupiłem pół roku temu Mi4 od Technos i miałem problem, że przy odblokowywaniu ekranu co jakiś czas (kilka razy na dzień) pojawia się czarny, podświetlony ekran zamiast ekranu blokady. Po kilku próbach przyciskania przycisku blokady telefon dopiero się "odwiesza" i wyświetla obraz. Czasami przy próbie odblokowania pojawia się ekran w dziwnych, różnych kolorach, jakby popsuty. Dodatkowo telefon samoistnie restartuje się leżąc bezczynnie na stole.

Telefon był przez miesiąc u nich w serwisie. Przed wigilią otrzymałem go i dalej jest problem. Nie wiem czy w ogóle coś naprawili, bo nie ma żadnego raportu z serwisu. Pisałem do nich dwa razy o informację co zostało naprawione i nie dostałem odpowiedzi.
Nie wiem czy ktoś miał podobne wrażenie z nimi, ale ja mam wrażenie jakby telefon przeleżał przez miesiąc i nic nie zostało zrobione...Specjalnie kupowałem z serwisem w Polsce na wypadek, gdyby właśnie był problem, a tutaj okazuje się, że i tak to nie ma znaczenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, xalard napisał:

.Specjalnie kupowałem z serwisem w Polsce na wypadek, gdyby właśnie był problem, a tutaj okazuje się, że i tak to nie ma znaczenia...

Oto i sedno. I nauczka dla wszystkich. W razie problemów nie liczy się polskość serwisu, ale jego jakość.

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@xalard popełniliśmy ten sam błąd, też kupiłem u nich telefon bo stwierdziłem, że Polski serwis i będzie lepiej "szybciej" i wygodniej w razie wu. A tu lipa telefon leży u nich od 5.12 zobaczymy kiedy dostanę jakiekolwiek info jeszcze miesiąc do tego wspaniałego 30 dniowego terminu roboczego według gwarancji. Można było brać na ibg od Acida już by z 2 razy wrócił :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...