Skocz do zawartości

TECHNOS (technos-online)


Technos

Rekomendowane odpowiedzi

36 minut temu, labi napisał:

Napisalem jak bylo, jestem sfrustrowany cala sytuacja

Też bym był.

Bo do czego takie praktyki serwisów (zakładając, że tak było) doprowadzą? Będziemy zepsuty sprzęt wysyłać z protokołem sporządzonym przez 2 rzeczoznawców w obecności 3 notariuszy, w którym będzie napisane, że ten oto niesprawny sprzęt o nr seryjnym xxxxx-xxxx-xxxx, po dokonaniu oględzin zewn. i wewn. nie nosi znamion uszkodzeń mechanicznych/termicznych/ciekłych? A serwis na to: skoro telefon został otwarty/rozkręcony [w celu komisyjnych oględzin], to gwarancja nie przysługuje :-P

Dla mnie wniosek jest prosty – skoro w Chinach mogę tel. zamówić niemal 2x taniej niż w PL, to walić polską gwarancję – kupię sobie nowy w razie czego i wyjdę finansowo na zero (a potem pewnie i tak się doczekam powrotu z Chin naprawionego 1. egzemplarza, to będę go mieć w rezerwie, albo dam bezdomnemu :)

Edytowane przez latet
  • Like 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serio są jakieś modele 2 x taniej? RMN3P raptem 100-150zł taniej czyli jakieś 20%.

Co do wysyłki do Chin już się 2 razy przejechałem na nieuczciwości Chińczyków z Aliexpress. Kłamią  w żywe oczy, że nie dostali zwrotu, a jak udowadniam, że tracking mówi coś innego to milkną. I kasa za dwie kamerki poszła się walić.  Droższych rzeczy jak np telefon w życiu bym nie odesłał tam do "naprawy"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, cysior napisał:

Co do wysyłki do Chin już się 2 razy przejechałem na nieuczciwości Chińczyków z Aliexpress. Kłamią  w żywe oczy, że nie dostali zwrotu, a jak udowadniam, że tracking mówi coś innego to milkną. I kasa za dwie kamerki poszła się walić.  Droższych rzeczy jak np telefon w życiu bym nie odesłał tam do "naprawy"

Ali jest jak Allegro - tylko nie tysiące, ale miliony różnych sprzedawców. Nie wybieraj jakichś losowych, tylko polecanych, sprawdzonych.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory nie miałem problemów z Technosem.

Dziś to się diametralnie zmieniło. W piątek zamówiłem identyczne dwa smartfony. Natychmiast za nie zapłaciłem.

Kupiłem tego samego dnia folie w 3mk.

Dziś, przed chwilą dostaję maila od Technos o treści: "Witamy,mamy tylko jedna sztuke. Czy dokonal Pan wplaty?"

Po potwierdzeniu, że dokonałem (swoją drogą leży u nich na koncie od piątku - gratuluję przejrzystej księgowości) dostałem następującą wiadomość.

" Ten model juz nie jest produkowany. Moze Pan odebrac jedna ostatnia sztuke."

Pomijając fakt, że porządna firma w korespondencji z klientami powinna używać polskich znaków diakrytycznych, podejście do klienta na poziomie Janusza biznesu.

Reasumując, jeśli kupujecie coś od Technos, to wstrzymajcie się z zapłatą przez parę dni, bo może się okazać, że Technos będzie się bawił waszymi pieniędzmi, po czym stwierdzi, że sprzętu wam nie sprzeda bo go nie ma.

No i zostałem z forsą zamrożoną na koncie Technosa i dwoma kompletami folii do wirtualnych smartfonów :)

Jestem szczerze zażenowany zachowaniem sklepu i poziomem korespondencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Redmi2. Kupiłem jakiś czas temu u nich jeden dla dziecka. Spodobał się. Teraz chciałem kupić dwa dla pozostałej dwójki :)

I du*a zimna. Korespondencja urwała się po mojej prośbie o zwrot pieniędzy.

edit:

sklep odezwał się z propozycją zwrotu pieniędzy.

edit2:

Technos wybrnął z nieciekawej sytuacji z klasą - opiszę dokładniej w osobnym poście.

 

Edytowane przez Amsi
uaktualnienie wiadomości
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.11.2016 o 17:34, xmacx3 napisał:

Kupował ktoś u Technosa na firmę? Są z tym jakieś problemy?

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka
 

Witamy. Kazdy kupujacy otrzymuje FV23%, wielu z naszych klientow to firmy.

 

Dnia 24.11.2016 o 14:41, MTplayer napisał:

Kupiłem u nich 2 urządzenia i niestety więcej nie kupie, jak sam zakup bardzo pozytywny, tak raczej są to urządzenia bez gwarancji bo serwis odrzuca usterki ekranu, nawet te nie spowodowane uszkodzeniem mechanicznym telefonu, dobrze że szybko odpisują na maile, uniknąć można daremnej wysyłki telefonu.

Usterki ekranu moga wynikac z winy uzytkownika lub nie. Jesli chce Pan abysmy dokonali stosownej ekspertyzy serwisowej, prosimy o wysylke sprzetu do nas. Dalsza korespondencje bedziemy prowadzili z Panem mailowo a nie tutaj, na forum. Pozdrawiamy.

 

Dnia 24.11.2016 o 18:36, Elvlanden napisał:

A jak serwis zapatruje się na bad pixele?

Mi wczoraj na firmowym Mi5 wyskoczył taki nad prawą ikonką w docku...

 

I nie wiem czy można to reklamować, czy nie ma sensu...

Jesli jest ich kilka dokonujemy wymiany LCD.

 

Dnia 24.11.2016 o 21:11, labi napisał:

Najgorszy sklep jaki napotkalem, z czyms takim jeszcze nigdy sie nie spotkalem. Kupilem telefon, po paru miesiacach rozladowala mi sie bateria i telefon od tego czasu sie nie nie chcial ladowac i sie nie wlaczal. Sprawdzilem calutki telefon i jeszcze wachalem w srodku czy moze cos sie przypalilo, ale wszystko bylo w porzadku. Wyslalem telefon na gwarancje, to odeslali mi telefon z raportem, ze niby telefon byl zalany cieczą. Otworzylem telefon i nagle smierdzi czyms slodkim w srodku a przypominam, ze nigdy nie mial stycznosci z zadna cieczą, nigdzie nawet śladu nie bylo po czyms takim. NAJGORSZY SKLEP, NAJGORSZY SERWIS, NIE POLECAM, NIE POZDRAWIAM.

Witamy,

oskarza Pan nas o dzialanie, ktore jest nieprawda. Pana zarzuty nie sa niczym pokryte. Nie zalewamy telefonow klientow ciecza. Pana wpis jest ponizej jakiegokolwiek poziomu.

 

Dnia 29.11.2016 o 11:08, Amsi napisał:

Redmi2. Kupiłem jakiś czas temu u nich jeden dla dziecka. Spodobał się. Teraz chciałem kupić dwa dla pozostałej dwójki :)

I du*a zimna. Korespondencja urwała się po mojej prośbie o zwrot pieniędzy.

edit:

sklep odezwał się z propozycją zwrotu pieniędzy.

edit2:

Technos wybrnął z nieciekawej sytuacji z klasą - opiszę dokładniej w osobnym poście.

 

Cieszymy sie, iz udalo sie znalezc satysfakcjonujace Pana rozwiazanie :) 

 

Dnia 29.11.2016 o 18:15, Amsi napisał:

Dostałem więcej. Myślę, że wysokość rabatu zależy od kwoty poprzednich zakupów.

 

Wysokosc rabatu zalezy od kilku czynnikow i ustalana jest indywidualnie. Pozdrawiamy!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem xiaomi mi4c dwa dni temu wieczorkiem. Zobaczymy czy te wszystkie komentarze to fake'y czy nie. Tylko szkoda, że wczoraj nie wysłali bo bym pewnie dzisiaj miał i w weekend się pobawił. A tak to czekać.

 

edit: jakies 10 min temu kurier przyszedł, jednak wysłali tylko nie było powiadomienia mailowo (przyzwyczajenia z morele ;p)

edit2: na razie wszystko fajnie, przejściówka jest itp, tylko folii nie widze (nie wiem czy dodają) ale tako nie narzekam odezwę się za parę tygodni i zdam sprawę czy śmiga dalej ;p

Edytowane przez Brajanowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, to opiszę jak zakończyła się moja historia z zakupem telefonów, z których jeden uciekł Technosowi ze stanu ;-)

Zachowali się naprawdę profesjonalnie. Bez problemu dostałem wyższe modele z bardzo przyzwoitym rabatem.

Korespondencja przebiegała bez żadnych zgrzytów, na wysokim poziomie (ale nadal bez polskich ogonków ;) ), nawet w godzinach wieczornych odpowiedzi przychodziły bardzo szybko.

Suma sumarum, sklep zachował twarz. Telefony już u mnie. Jak zawsze u nich, dołączone folie i silikony.

Gwarancja i faktura załączone, przesyłka dobrze zabezpieczona - nie mam się do czego przyczepić.

Bardzo dziękuję za w pełni profesjonalne rozwiązanie problematycznej sytuacji - jestem pod wrażeniem.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem Mi4s i Redmi 3 Pro, przebieg samej transkacji 10/10, odpowiedzi praktycznie natychmiastowe, ale... Jestem rozczarowany 1 sprawą... Kupuje, wybieram Paczkomat, bo nie mam jak odebrać paczki z PP, czy od kuriera, a we wtorek dostaję informację od DHL, że Technos nadał do mnie paczkę... No nie ukrywam, wkurzyłem się i to srogo, tyle szczęścia, że kurier człowiek i podjechał do mnie do pracy (to samo miasto, różnica ~2km), a pracuje w takich godzinach, że branie kuriera mija się z celem, czy to na adres domowy, czy pracy, zawsze wypadają ~4h w których kurier może przyjechać za późno/wcześnie... Więc drogi Technosie, jeżeli udostępniacie opcję Paczkomatów i klient takową opcję wybiera, to uszanujcie jego decyzje i wyślijcie paczkomatem, w końcu to jego wybór...

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Nezumi napisał:

Zakupiłem Mi4s i Redmi 3 Pro, przebieg samej transkacji 10/10, odpowiedzi praktycznie natychmiastowe, ale... Jestem rozczarowany 1 sprawą... Kupuje, wybieram Paczkomat, bo nie mam jak odebrać paczki z PP, czy od kuriera, a we wtorek dostaję informację od DHL, że Technos nadał do mnie paczkę... No nie ukrywam, wkurzyłem się i to srogo, tyle szczęścia, że kurier człowiek i podjechał do mnie do pracy (to samo miasto, różnica ~2km), a pracuje w takich godzinach, że branie kuriera mija się z celem, czy to na adres domowy, czy pracy, zawsze wypadają ~4h w których kurier może przyjechać za późno/wcześnie... Więc drogi Technosie, jeżeli udostępniacie opcję Paczkomatów i klient takową opcję wybiera, to uszanujcie jego decyzje i wyślijcie paczkomatem, w końcu to jego wybór...

Ze wzgledu na skandaliczne podejscie InPostu do kwestii ew. uszkodzenia przesylek oraz reklamacji nie wysylamy smartfonow przez InPost. Byc moze w wyniku bledu systemu wybrany zostal paczkomat, sprawdzimy to, natomiast nie jest mozliwe wybranie paczkomatu przy zakupie smartfonu. 

 

Dnia 5.12.2016 o 15:09, Amsi napisał:

Może dlatego, ze najczęściej wkurzenie powoduje, że komuś chce się cokolwiek napisać o jakimś sklepie. Zadowoleni uznają, że jest wszystko OK i nie ma sensu się tym chwalić ;)

 

Tak dokladnie jest. Pozdrawiamy!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Technos napisał:

Ze wzgledu na skandaliczne podejscie InPostu do kwestii ew. uszkodzenia przesylek oraz reklamacji nie wysylamy smartfonow przez InPost. Byc moze w wyniku bledu systemu wybrany zostal paczkomat, sprawdzimy to, natomiast nie jest mozliwe wybranie paczkomatu przy zakupie smartfonu. 

Tak, tak, pamiętam jak ostatnio mi pisaliście o tym, że paczkomatu nie ma, ale przez przypadek zauważyłem teraz, że opcja jednak jest dostępna, wiec pierwsza myśl "coś się zmieniło i w końcu mogę zamówić do paczkomatu! Świetnie!", a tutaj taka... niespodzianka...

Cytat
Sposób dostawy i płatność: Paczkomaty InPost, PayU - Przelew & Karta & Raty

Niżej wstawiam SS.

Technos.png

Ale rozumiem, błędy systemu, pracownik nie zauważył i zapomniał o tym poinformować...

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radze poczytac opinie na temat tego sklepu na allegro http://allegro.pl/show_user.php?uid=34727773&feedback_type=fb_recvd_neg&type=fb_all&p=2 widac podejscie do klienta i profesjonalizm

 

Ja wysłałam do naprawy selfiestick YI, sprzedawca już przez telefon poinformował mnie ze uszkodzenie jest na pewno mechaniczne wiec szkoda wysyłać do nich do reklamacji, zapytałam skąd może to wiedzieć po rozmowie przez telefon? Bardzo niemiła obsługa, polska gwarancja to ściema wiec lepiej takie akcesoria kupić z Chin za 1/3 ceny. Szkoda ze nie poczytałam wcześniej opinii na allegro i tutaj, zaoszczędziłabym czas i pieniądze no i nerwy. Z serwisu dostałam selfiestick cały porozrywany, zniszczony, nadawał się wcześniej do naprawy teraz nadaje się do kosza. Brak jakiegokolwiek protokołu w którym opisano by w jakim stanie dostali a w jakim zwracają przedmiot. Moim zdaniem sprzedają slaby jakościowo towar (wiadomo chińskie wiec co kilka sztuk zdarzają się lepsze albo gorsze) wiec jak coś się rozleci to już Twoja wina kupujący i uszkodziłeś mechanicznie wiec radź sobie sam. Zero jakiejkolwiek propozycji rozwiązania sytuacji, najlepiej oskarżyć kupującego i śmiać się z ich głupoty ze kupują towar 3 razy drożnej niż mogliby sami zamówić na chińskim allegro. Gwarancja nadaje się wiec do podpalania w piecu.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z żoną zamówiłem po jednej sztuce leeco le max 2. Moj telefon dostałem z zepsutym kablem USB. Nagrałem im film, zeby pokazać w czym problem bo szkoda czasu i pieniędzy żeby wysyłać kabel USB do serwisu. Niestety choć zamówiłem z żoną dwa telefony po 1100 za sztukę nagrałem filmik to i tak kazali odesłać kabel na serwis. No bo przecież jestem cebulatym Polakiem, który chce ich obrobić na kabel USB. W sumie straciłem na tym dwie godziny czasu (musiałem gdzieś wydrukować ten ich formularz i dojechać na pocztę) i 7zl na wysyłkę. . Niby za te 7 zł kupiłbym kabel gdzies na aliexpers, ale zamówiłem kompletny nowy sprzęt i też taki chce dostać.

Wysłane z mojego Le X820 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefon poleciał na gwarancje problem rozpisany na dobre pół strony z moimi założeniami co trzeba wymienić nie rozbierając telefonu zobaczymy co i jak paczka odebrana w środę jak narazie żadnego mejla ani nic ;) postaram się informować co i jak jak ktoś zainteresowany :P mam nadzieje że nie wróci polepiony na druciki tak jak pewnej osobie :> bo gdybym zdjęć nie widział to bym nie uwierzył

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki jeszcze raz za odpowiedzi i rady! Pozdrawiam! 

EDIT: Ma ktoś może kupon rabatowy do technos-online.pl ? :D Jeśli ktoś chciałby się nim ze mną podzielić to proszę o wiadomość na pw :D Pozdrawiam!! 

Edit: Nieważne, już zamówiłem telefon w technosie ;) Zobaczymy jak to będzie, mam nadzieje, że będę mógł wystawić pozytywną opinię :D 

 

Edytowane przez Astroch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...