Skocz do zawartości

TECHNOS (technos-online)


Technos

Rekomendowane odpowiedzi

Swojego czarnego Redmi 3s 3/32 zamówiłem w nocy 18/19.10, przyszedł w czwartek 20.10 koło południa. Ogółem wszystko w porządku (tylko w panelu sterowania pokazuje mi pojemność baterii 4000 a nie 4100 mAh jak według opisu, ale przesiadając się z 1350 nie będę narzekał;)). B. szybko odblokowany bootloader, po drobnych problemach z instalacją MIUI 8.1 śmiga, a ja cały czas uczę się jego obsługi. Polecam Technos Online:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dodam parę groszy od siebie ... 
Zakup telefonu od Technos ... wzorowy, dostarczony na drugi dzień kurierem ale serwis ... kompletnie kuleje. Za pierwszym razem wysłania telefonu do serwisu miałem problem z uruchomieniem go oraz strasznie wolnym ładowaniem... telefon był w serwisie chyba z 3 tygodnie, wrócił działający ale nadal z problemem ładowania. Za drugim razem wysłałem telefon z problemem ładowania, wrócił po jakimś czasie, miałem nadzieję że jest już super... ale nie było. Telefon nadal nie był naprawiony, Technos tłumaczył się że mam nie właściwą ładowarkę (Dziwne bo sprawdzałem na różnych) na domiar złego nie działał mikrofon od rozmowy, Technos odpisując tłumaczył że wysłał sprawny, ale może mi naprawić ten mikrofon ale ładowania już nie bo niby działa właściwie. Obecnie telefon dzwoni, działa ale nadal nie ładuje tak jak powinien, już do tego przywykłem i dałem sobie spokój bo ile nerwów można przejść przez brak telefonu bo ciągle jest w serwisie... Jednym słowem .... Nie polecam!.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.10.2016 o 19:11, Technos napisał:

Witamy Pana,

odpowiedzi udzielamy konkretnych, na konkretnie zadane pytania. To ze sa lakoniczne to Pana subiektywne odczucie. Niestety klienci czesto zadaja pytania niemerytoryczne oraz bardzo rozwiazle, a odpowiedz na nie jest trudna lub niemozliwa. 

Jesli stwierdzamy uszkodzenia mechaniczne/zabrudzenia, wykonujemy odopowiednia dokumentacje fotograficzna. Na proby wymuszenia naprawy gwarancyjnej reagujemy stosownie do stosunku takiego klienta do nas, chcacego wprowadzic nas w blad. Serwis obslugujemy wylacznie mailowo z racji tego, iz to Panstwo sami doprowadzili do takiej sytuacji - rozmowy telefoniczne z Panstwem w kwestiach serwisowych dalekie byly od rozmow merytorycznych, a oparte na wyzwiskach i nie dawaniu dojsc do slowa drugiej stronie, czyli nam. W zwiazku z tym serwis obslugujemy wylacznie mailowo, gdyz obsluga telefoniczna byla zupelnie nieefektywna, a zajmowala nam bardzo duzo cennego czasu.

Jesli ma Pan zastrzezenia dotyczace pracy InPost, nalezy to zglaszac tej firmie. Nie oplacamy kuriera w sytuacji gdy klient wymusza naprawe gwarancyjna i po prostu nas oszukuje. W wypadku zawienienia przez nas zawsze towar wysylamy kurierem na nasz koszt.

Rozumiem, że tą dokumentację fotograficzną to robią Państwo dla siebie? Mój telefon dwa razy był w serwisie i ani razu nie dostałem żadnej dokumentacji, co było robione bądź nie i dlaczego. Dlaczego odmawiają Państwo naprawy pozagwarancyjnej na koszt klienta i nie kontaktują się z klientem w sprawie serwisu tylko odsyłają towar bez żadnej informacji? (oprócz tej że odmawiają naprawy bo stwierdzili to i tamto. A ja mam sobie zgadnąć co).

Czy jeśli klient chce skorzystać z gwarancji, która mu się zresztą należy to od razu jest wymuszanie? I przez Was nazywany "cwaniakiem"?

Jeśli telefon Wam się nie zepsuje to polecam jako sklep, cała reszta odnośnie kontaktu i serwisu to porażka na całej linii.

Edytowane przez Messiajah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już pisałem w tym wątku kiedyś na temat problemów z firmą Technos gdy zakupiłem 2 szt. a dostałem 1 szt., oczywiście mógł zdarzyć się błąd, rozumiem jesteśmy tylko ludźmi, sprawa została wyjaśniona (choć krótko to nie trwało) ale czytając komentarze Messiajaha muszę potwierdzić wszystkie jego negatywne opinie na temat tej firmy, sam miałem identyczne problemy z serwisem, wysyłanie paczek listem poleconym inpost to już w ogóle parodia a że moja prośba o wysyłkę kurierem, za którego zapłacę sam nie została uwzględniona to po prostu chamstwo. Nie mówiąc już, że na gwarancje to nic nie przejdzie a problemy z ładowaniem koszt naprawy 240 zł podczas gdy w normalnym serwisie zrobiono mi za 80 zł . Już nie będę opisywał, że telefon był wysyłany , zwracany bez żadnych dokumentów, opisów czegokolwiek nienaprawiony , potem znowu odsyłany, bo to strata czasu ale jak by kogoś interesowało zapraszam na priv gdzieś mam jeszcze maile.

Pozdrawiam i nie polecam  firmy Technos.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisuje się pod wszystkim co napisano o firmie Technos, wysłałem telefon z usterką, która nie była moją winą. W odpowiedzi dostałem informację, że uważają że zapewne telefon upadł z wysokości. Co oczywiście jest absurdem - telefon trafił do Nich w stanie bez żadnej skazy, niczym nówka ze sklepu. Z góry uważają, że ktoś jest oszustem lub po prostu nie potrafią czegoś naprawić i się do tego nie przyznają. Co więcej nie dość, że odmówili naprawy gwarancyjnej to również odmówili pozagwarancyjnej! Mimo, iż sprzęt zakupiony w ich sklepie. Reasumując ja będę się dalej odwoływał,bo nigdy nie spotkałem się z takim fatalnym podejściem do klienta. 

Pozdrawiam i nie polecam  firmy Technos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, InTeR napisał:

Podpisuje się pod wszystkim co napisano o firmie Technos, wysłałem telefon z usterką, która nie była moją winą. W odpowiedzi dostałem informację, że uważają że zapewne telefon upadł z wysokości. Co oczywiście jest absurdem - telefon trafił do Nich w stanie bez żadnej skazy, niczym nówka ze sklepu. Z góry uważają, że ktoś jest oszustem lub po prostu nie potrafią czegoś naprawić i się do tego nie przyznają. Co więcej nie dość, że odmówili naprawy gwarancyjnej to również odmówili pozagwarancyjnej! Mimo, iż sprzęt zakupiony w ich sklepie. Reasumując ja będę się dalej odwoływał,bo nigdy nie spotkałem się z takim fatalnym podejściem do klienta.

Uprawianie filozofii "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?" to cecha typowa dla wielu serwisów tel. w Polsce [oczywiście są chlubne wyjątki]. Dlatego tak głęboko nie mogę zrozumieć, dlaczego ludzie jeszcze dopłacają do tego "komfortu" posiadania gwarancji w Polsce.

Strasznie jestem ciekawi, czy serwis współpracujący z oficjalnym polskim dystrybutorem nie będzie się podobnie zachowywać. Na razie chyba jeszcze nie było na forum "zeznań" nikogo, kto by musiał skorzystać, mam rację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko zwrócę uwagę na taką ciekawostkę: Temat ma kilka stron. Wiele pozytywnych opinii od świeżych użytkowników (kilka postów) i żadnej opinii pozytywnej o serwisie. Jeśli ktoś coś ugrał w ramach naprawy to po walkach i wypowiedzi Acida, że pewne wady powstałe przez użytkownika (wg. Technos) w IBG są wadą fabryczną naprawianą na gwarancji przez niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zakupiłem w technosie mi maxa wraz z opaską mi band2. Po dwóch miesiącach opaska przestała mierzyć puls. Skontaktowałem się z serwisem i po wypełnieniu dokumentu zgłoszenia odesłałem opaskę. Po dwóch tygodniach od chwili odebrania przez technos reklamowanej opaski dostaję lakonicznego maila żebym rozparował i sparował opaskę to może coś pomoże! hahaha, dwa tygodnie już mieli ją już u siebie i taka rada. Po kolejnym tygodniu mail że bez rozparowania nie mogą nic zrobić i co? I mija równo miesiąc a opaska wraca do mnie nienaprawiona z jakąś karteczką rozparuj. To ja się pytam kto zapłaci za te wszystkie wysyłki, kto pilnuje co, kiedy i jak ma w serwisie? No i jeszcze pytanie czy żeby odesłać do rozparowania opaski potrzeba 30 dni? to ja ze swojej strony dodam że w reklamacji technosa stoi że po 30 dniach przesyłają nowy sprzęt lub zwrot kasy. to ja poproszę o takie rozwiązanie technosie.

Pozdrawiam

 

edit: Tak czytam ten temat, to może zbiorowe zgłoszenie na technosa w sprawach reklamacji do UOKiK itd?

Edytowane przez Retro
więcej inforamcji
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.10.2016 o 22:24, maesaris napisał:

Swojego czarnego Redmi 3s 3/32 zamówiłem w nocy 18/19.10, przyszedł w czwartek 20.10 koło południa. Ogółem wszystko w porządku (tylko w panelu sterowania pokazuje mi pojemność baterii 4000 a nie 4100 mAh jak według opisu, ale przesiadając się z 1350 nie będę narzekał;)). B. szybko odblokowany bootloader, po drobnych problemach z instalacją MIUI 8.1 śmiga, a ja cały czas uczę się jego obsługi. Polecam Technos Online:)

Rowniez pozdrawiamy Pana i polecamy sie na przyszlosc :)

 

Dnia 27.10.2016 o 04:27, Draco napisał:

Moja sprawa zakonczyla sie pomyslnie. Telefon zostal wymieniony na kolor czarny, jak w zamówieniu. Obudowa z tylu ma mikroskopijne zarysowania ale nie zamierzam bawic sie w odsylanie :)

Cieszymy sie, iz sprawe udalo sie rozwiazac pomyslnie, jeszcze raz przepraszamy Pana za nasza pomylke, przy nastepnych zakupach moze Pani liczyc oczywiscie na stosowna rekompensate.

 

Dnia 30.10.2016 o 13:59, eljot napisał:

Ja dodam parę groszy od siebie ... 
Zakup telefonu od Technos ... wzorowy, dostarczony na drugi dzień kurierem ale serwis ... kompletnie kuleje. Za pierwszym razem wysłania telefonu do serwisu miałem problem z uruchomieniem go oraz strasznie wolnym ładowaniem... telefon był w serwisie chyba z 3 tygodnie, wrócił działający ale nadal z problemem ładowania. Za drugim razem wysłałem telefon z problemem ładowania, wrócił po jakimś czasie, miałem nadzieję że jest już super... ale nie było. Telefon nadal nie był naprawiony, Technos tłumaczył się że mam nie właściwą ładowarkę (Dziwne bo sprawdzałem na różnych) na domiar złego nie działał mikrofon od rozmowy, Technos odpisując tłumaczył że wysłał sprawny, ale może mi naprawić ten mikrofon ale ładowania już nie bo niby działa właściwie. Obecnie telefon dzwoni, działa ale nadal nie ładuje tak jak powinien, już do tego przywykłem i dałem sobie spokój bo ile nerwów można przejść przez brak telefonu bo ciągle jest w serwisie... Jednym słowem .... Nie polecam!.

Telefon u nas ladowal sie poprawnie, bylo to wielokrotnie przez nas testowane i sprawdzane na roznych ladowarkach. Jesli wg Pana usterka nadal wystepuje, prosimy o wysylke do nas, jesli wystepuje dokonamy naprawy, jesli nie wykonamy odpowiednia dokumentacje potwierdzajaca poprawne ladowanie. Prosimy o kontakt mailowy na serwis.

 

Dnia 2.11.2016 o 18:34, mrowa52 napisał:

Ok miesiąc temu kupiłem w TECHNOS Redmi 3s 2/16 Szary i z działania sklepu jestem bardzo zadowolony. Telefon dotarł bardzo szybko, wszystko się zgadzało.

Co do działania serwisu to się nie wypowiem bo nie miałem jeszcze okazji z niego korzystać.

Rowniez pozdrawiamy Pana i polecamy sie. Prosze sie nie obawiac, w przypadku usterek powstalych bez winy uzytkownika wszystkie naprawy wykonujemy, nie raz takowe przeprowadzalismy.

 

Dnia 2.11.2016 o 19:38, Messiajah napisał:

Rozumiem, że tą dokumentację fotograficzną to robią Państwo dla siebie? Mój telefon dwa razy był w serwisie i ani razu nie dostałem żadnej dokumentacji, co było robione bądź nie i dlaczego. Dlaczego odmawiają Państwo naprawy pozagwarancyjnej na koszt klienta i nie kontaktują się z klientem w sprawie serwisu tylko odsyłają towar bez żadnej informacji? (oprócz tej że odmawiają naprawy bo stwierdzili to i tamto. A ja mam sobie zgadnąć co).

Czy jeśli klient chce skorzystać z gwarancji, która mu się zresztą należy to od razu jest wymuszanie? I przez Was nazywany "cwaniakiem"?

Jeśli telefon Wam się nie zepsuje to polecam jako sklep, cała reszta odnośnie kontaktu i serwisu to porażka na całej linii.

W kazdej chwili moze Pan otrzymac wykonana przez nas dokumentacje potwierdzajaca opisane usterki. W przypadku kolejnej nieudanej naprawy uzasadnionej usterki otrzymac moze Pan nowa sztuke towaru, takie mamy zasady. Zapraszamy do kontaktu.

 

Dnia 4.11.2016 o 13:47, michalzielony napisał:

Już pisałem w tym wątku kiedyś na temat problemów z firmą Technos gdy zakupiłem 2 szt. a dostałem 1 szt., oczywiście mógł zdarzyć się błąd, rozumiem jesteśmy tylko ludźmi, sprawa została wyjaśniona (choć krótko to nie trwało) ale czytając komentarze Messiajaha muszę potwierdzić wszystkie jego negatywne opinie na temat tej firmy, sam miałem identyczne problemy z serwisem, wysyłanie paczek listem poleconym inpost to już w ogóle parodia a że moja prośba o wysyłkę kurierem, za którego zapłacę sam nie została uwzględniona to po prostu chamstwo. Nie mówiąc już, że na gwarancje to nic nie przejdzie a problemy z ładowaniem koszt naprawy 240 zł podczas gdy w normalnym serwisie zrobiono mi za 80 zł . Już nie będę opisywał, że telefon był wysyłany , zwracany bez żadnych dokumentów, opisów czegokolwiek nienaprawiony , potem znowu odsyłany, bo to strata czasu ale jak by kogoś interesowało zapraszam na priv gdzieś mam jeszcze maile.

Pozdrawiam i nie polecam  firmy Technos.

Listem poleconym wysylamy malo wartosciowy towar lub odrzucone reklamacje. W pozostalych przypadkach przesylki wysylamy przez DHL. Wszelkie dokumenty dostepne sa u nas i w kazdej chwili moze Pan je otrzymac. Wynika to z checi przyspieszenia odsylki sprzetu do Panstwa a nie z naszej ignorancji.

 

Dnia 9.11.2016 o 16:28, InTeR napisał:

Podpisuje się pod wszystkim co napisano o firmie Technos, wysłałem telefon z usterką, która nie była moją winą. W odpowiedzi dostałem informację, że uważają że zapewne telefon upadł z wysokości. Co oczywiście jest absurdem - telefon trafił do Nich w stanie bez żadnej skazy, niczym nówka ze sklepu. Z góry uważają, że ktoś jest oszustem lub po prostu nie potrafią czegoś naprawić i się do tego nie przyznają. Co więcej nie dość, że odmówili naprawy gwarancyjnej to również odmówili pozagwarancyjnej! Mimo, iż sprzęt zakupiony w ich sklepie. Reasumując ja będę się dalej odwoływał,bo nigdy nie spotkałem się z takim fatalnym podejściem do klienta. 

Pozdrawiam i nie polecam  firmy Technos.

My wykonujemy stosowna dokumentacje i ekspertyze i nigdy nie odrzucamy reklamacji nie bedac pewnym winy uzytkownika. Pan tylko twierdzi, iz to nie Pana wina, ale fakty sa niestety inne. Oceniamy stan faktyczny sprzetu a nie slowa i domysly oraz zarzekanie sie klienta, gdyz nie bylo jeszcze klienta, ktory przyznalby sie iz sam uszkodzil sprzet. Niestety jest to odlaczny element takiej dzialalnosci i zdajemy sobie z tego sprawe. 

 

20 godzin temu, toddlockwood napisał:

Mnie tylko ciekawi jak Technos sie do tego odniesie xD Kurde kupiłem u nich redmi note 3 pro i chciałem kupić mi5

W kazdej chwili zparaszamy do kontaktu z nami, nie musi sie Pan obawiac wspracia technicznego.

 

18 godzin temu, painball napisał:

Ja tylko zwrócę uwagę na taką ciekawostkę: Temat ma kilka stron. Wiele pozytywnych opinii od świeżych użytkowników (kilka postów) i żadnej opinii pozytywnej o serwisie. Jeśli ktoś coś ugrał w ramach naprawy to po walkach i wypowiedzi Acida, że pewne wady powstałe przez użytkownika (wg. Technos) w IBG są wadą fabryczną naprawianą na gwarancji przez niego.

W kazdej chwili mozna skontaktowac sie z nami mailowo. W uzasadnionych przypadkach jak najbardziej jestesmy otwarci na dyskusje mailowa z kazdym klientem. Wykonalismy wiele nieodplatnych napraw klientom, ktorym takowe nie do konca sie nalezaly, natomiast oni oczywiscie nie wypowiadaja sie tutaj. Jesli poprosimy aby to zrobili, zostaniemy oskrazeni o "namawianie klientow do pisania pozytywnych opinii" oraz "tworzenie fikcyjnych kont". Zdajemy sobie sprawe, iz niezadowolona grupa klientow, ktorych reklamacje rozpatrzono negatywnie, zawsze bedzie istniala i bardzo chetnie wypowiadala sie tutaj, w przeciwienstwie do klientow zadowolonych.

 

9 godzin temu, Retro napisał:

Witam

Zakupiłem w technosie mi maxa wraz z opaską mi band2. Po dwóch miesiącach opaska przestała mierzyć puls. Skontaktowałem się z serwisem i po wypełnieniu dokumentu zgłoszenia odesłałem opaskę. Po dwóch tygodniach od chwili odebrania przez technos reklamowanej opaski dostaję lakonicznego maila żebym rozparował i sparował opaskę to może coś pomoże! hahaha, dwa tygodnie już mieli ją już u siebie i taka rada. Po kolejnym tygodniu mail że bez rozparowania nie mogą nic zrobić i co? I mija równo miesiąc a opaska wraca do mnie nienaprawiona z jakąś karteczką rozparuj. To ja się pytam kto zapłaci za te wszystkie wysyłki, kto pilnuje co, kiedy i jak ma w serwisie? No i jeszcze pytanie czy żeby odesłać do rozparowania opaski potrzeba 30 dni? to ja ze swojej strony dodam że w reklamacji technosa stoi że po 30 dniach przesyłają nowy sprzęt lub zwrot kasy. to ja poproszę o takie rozwiązanie technosie.

Pozdrawiam

 

W Pana przypadku faktycznie jest czesc naszej winy, opaska w wyniku przeoczenia przelezala dlugi okres u nas, nastepnie okazalo sie, iz do dokladnej analizy konieczne jest jej rozparowanie. Jesli termin naprawy ulegl przekroczeniu, ma Pan prawo do otrzymania nowej sztuki opaski, prosimy o kontakt po 13 listopada w celu pozytywnego rozwiazania sprawy.

Chcielibysmy rowniez zaznaczyc fakt, ktory moze Panstwu dac do myslenia. - kilkukrotnie juz kontaktowali sie z nami rzecznicy praw konsumenta, reprezentujacy oburzonych klientow. We wszystkich przypadkach rzecznicy, po zapoznaniu sie ze sprawa, przyznali nam racje. 

Wszelkie uzasadnione reklamacje bez winy uzytkownika zawsze sa u nas natomiast rozpatrywane pozytywnie, tak wiec nie musza sie Panstwo obawiac negatywnego rozpatrzenia reklamacji przy usterce bez winy uzytkownika.

 

We wszelkich innych problematycznych przypadkach zapraszamy Panstwa do kontaktu mailowego po 13 listopada. Bedziemy starali sie znalezc rozwiazanie kazdej problematycznej sytuacji. Pozdrawiamy :)

Edytowane przez Technos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.11.2016 o 18:51, Technos napisał:

My wykonujemy stosowna dokumentacje i ekspertyze i nigdy nie odrzucamy reklamacji nie bedac pewnym winy uzytkownika. Pan tylko twierdzi, iz to nie Pana wina, ale fakty sa niestety inne. Oceniamy stan faktyczny sprzetu a nie slowa i domysly oraz zarzekanie sie klienta, gdyz nie bylo jeszcze klienta, ktory przyznalby sie iz sam uszkodzil sprzet. Niestety jest to odlaczny element takiej dzialalnosci i zdajemy sobie z tego sprawe. 

 

Niestety nie wykonaliście żadnej ekspertyzy i faktów brak.Proszę przedstawienie FAKTÓW,która potwierdzaja Państwa domniemania. Od Was dostałem jedynie dwa śmieszne swoją drogą punkty, które sa jedynie domniemaniami i przypuszczeniami ,a nie faktami. Jak można bezczelnie oskarżać kogoś, że urządzenie zapewne zaliczyło upadek dostając do serwisu telefon w stanie praktycznie "nówka"? Drugi punkt,że jest "Wadliwie funkcjonowanie wejścia słuchawkowego spowodowane zalegającym kurzem w jego wnętrzu"? Oczywiście usterka nie usunięta, domniemany kurz winny sytuacji nie został wymieciony przy okazji rozkręcania urządzenia i telefon oddany. Wstyd! Nawet gdyby faktycznie telefon zaliczył upadek jak to Państwo próbują mi wmówić, to każdy,ale to każdy przeciętny serwis poradziłbym sobie z takim uszkodzeniem wymieniając zapewne jedynie LCD, wy natomiast informujecie, że nie jesteście w stanie naprawić. To co z Was za serwis???? Wasze chwalenie się ,że Rzecznik przyznawał Wam rację w innych sprawach jest po prostu szczytem arogancji.

Człowiek uczciwie zgłasza reklamacje i opisuje jak na spowiedzi wszystkie usterki i zostaje potraktowany jak oszust próbujący wymusić naprawę. Brak słów.

Edytowane przez InTeR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem kupić mi Note. Był w cenie 850 zl. Nie uważam że to jest kwestia bezpieczeństwa czy pewności tylko po prostu ciężko znaleźć w tej cenie. Poza tym kupuje zawsze za pobraniem a ten sklep ma taką opcję. Zauważyłem z doświadczenia ze przy przesyłce pobraniowej przesyłka idzie błyskawicznie.
Niestety przesyłka pobraniowa jest trochę za droga. Od ostatecznego zakupu zniechęcil mnie brak języka polskiego czy sklepu Google. Jak się jest polskim sklepem to powinno się w standardzie sprzedawać po polsku a nie z dopłatą.
Druga sprawa to kwestia roku gwarancji a dwóch lat z tytułu niezgodności towaru z umową.
Trochę tego nie rozumiem jak można zakładać że po roku technos nie naprawia takich modeli a każdy klient to cwaniak. Sam miałem iPhone kiedyś i popsuł się w 15 miesiącu i mi go sprzedawca wymienił na nowy. Nie było to nic niesamowitego. A wiadomo że iPhone też mają rok gwarancji.
To jest kwestia chyba jakim sklepem chce być technos czy proklienckim czy też nie. Ja to odbieram jako sklep, który nie chce iść klientowi na rękę a każda wątpliwość jest na niekorzyść klienta.
Może jest inaczej, ale po wypowiedzi sklepu tak to brzmi.

Wysłane z mojego LG-H955 przy użyciu Tapatalka


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostaliście może od Technosa kody rabatowe?? Bo coraz bardziej wydaje mi się ,że to ściema. Od początku października proszę technosa o kod rabatowy wysyłając wiadomość na forum. Wiem ,że przeczytał i żadnej odpowiedzi. Na początku chciałem kupić wagę ale teraz to już nie aktualne. Natomiast obecnie mam co innego na oku znów przypomniałem się w wiadomości o kody i nic. No chyba ,że są jakieś przyczyny żebym nie był godny kodów rabatowych. Jakakolwiek wiadomość była by miła a tu zero.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja około trzech tygodni temu pisałem do Technos o kod rabatowy przez forum, odpisali żebym napisał przez ich stronę. Napisałem na [email protected] i przesłali mi kod rabatowy. Przy okazji ocenię sklep, a więc: Kontakt bez zastrzeżeń, szybka wysyłka, telefon dobrze zapakowany. Ogólna ocena jak najbardziej na plus. Telefon z oprogramowaniem Stable China. Bez problemu poszło odblokowanie i wgranie "naszego" softu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, AdamD napisał:

Ja około trzech tygodni temu pisałem do Technos o kod rabatowy przez forum, odpisali żebym napisał przez ich stronę. Napisałem na [email protected] i przesłali mi kod rabatowy. Przy okazji ocenię sklep, a więc: Kontakt bez zastrzeżeń, szybka wysyłka, telefon dobrze zapakowany. Ogólna ocena jak najbardziej na plus. Telefon z oprogramowaniem Stable China. Bez problemu poszło odblokowanie i wgranie "naszego" softu.

To spróbuję napisać do nich na e-mail. Dzięki za info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.11.2016 o 23:08, barti napisał:

Witam. Jak kupiłem w technos mi5 to otrzymam go z ROMem Global z j.polskim?

Nie, domyslnie soft fabryczny, czyli China Stable. Przy wyborze opcji instalacji softu instalujemy najnowszy Global Stable. Mozna na nim odblokowac bootloader.

 

22 godziny temu, MD13 napisał:

Dostaliście może od Technosa kody rabatowe?? Bo coraz bardziej wydaje mi się ,że to ściema. Od początku października proszę technosa o kod rabatowy wysyłając wiadomość na forum. Wiem ,że przeczytał i żadnej odpowiedzi. Na początku chciałem kupić wagę ale teraz to już nie aktualne. Natomiast obecnie mam co innego na oku znów przypomniałem się w wiadomości o kody i nic. No chyba ,że są jakieś przyczyny żebym nie był godny kodów rabatowych. Jakakolwiek wiadomość była by miła a tu zero.

Kody przesylamy mailowo, prosimy o maila z podaniem swojego nicku, w odpowiedzi otrzyma Pan kod :)

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem u nich 2 urządzenia i niestety więcej nie kupie, jak sam zakup bardzo pozytywny, tak raczej są to urządzenia bez gwarancji bo serwis odrzuca usterki ekranu, nawet te nie spowodowane uszkodzeniem mechanicznym telefonu, dobrze że szybko odpisują na maile, uniknąć można daremnej wysyłki telefonu.

Edytowane przez MTplayer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najgorszy sklep jaki napotkalem, z czyms takim jeszcze nigdy sie nie spotkalem. Kupilem telefon, po paru miesiacach rozladowala mi sie bateria i telefon od tego czasu sie nie nie chcial ladowac i sie nie wlaczal. Sprawdzilem calutki telefon i jeszcze wachalem w srodku czy moze cos sie przypalilo, ale wszystko bylo w porzadku. Wyslalem telefon na gwarancje, to odeslali mi telefon z raportem, ze niby telefon byl zalany cieczą. Otworzylem telefon i nagle smierdzi czyms slodkim w srodku a przypominam, ze nigdy nie mial stycznosci z zadna cieczą, nigdzie nawet śladu nie bylo po czyms takim. NAJGORSZY SKLEP, NAJGORSZY SERWIS, NIE POLECAM, NIE POZDRAWIAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, labi napisał:

Najgorszy sklep jaki napotkalem, z czyms takim jeszcze nigdy sie nie spotkalem. Kupilem telefon, po paru miesiacach rozladowala mi sie bateria i telefon od tego czasu sie nie nie chcial ladowac i sie nie wlaczal. Sprawdzilem calutki telefon i jeszcze wachalem w srodku czy moze cos sie przypalilo, ale wszystko bylo w porzadku. Wyslalem telefon na gwarancje, to odeslali mi telefon z raportem, ze niby telefon byl zalany cieczą. Otworzylem telefon i nagle smierdzi czyms slodkim w srodku a przypominam, ze nigdy nie mial stycznosci z zadna cieczą, nigdzie nawet śladu nie bylo po czyms takim. NAJGORSZY SKLEP, NAJGORSZY SERWIS, NIE POLECAM, NIE POZDRAWIAM.

Ale zdajesz sobie sprawę, że właśnie ich publicznie oskarżyłeś o czyn kryminalny (umyślne zniszczenie Twojego mienia, oszustwo) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...